-> petr s: taky jsem málem přispíval v neděli ráno když jsem byl chycen třema mladýma ale ne moc hezkýma policistkama prej nepodepsaný doklad o pojištění je za dva litry ale nijak to nehrotily a jel jsem dál.
-> Klubko_: lebo vyfuk mam robeny na favo zvody. ked som ho robil este som nemal 742 parohy. ale teraz sa mi to zas nechce prerabat.ale ked budem robit druhu variantu uz tam budu 742 parohy :)
Tak sem nahodil rozvody olejový čidlo dotáhnul hlavu azačal sem řešit ještě dodělání sacích svodů pumpy a rozdělovače.. Pumpu sem repásnul a musim ji umýt.. No a k tomu se váže i moje otázka.. Jak na oxidaci na motoru? Fabka má problem hlavně v tom že je celá zoxidovaná a od oleje to skoro vubec nejni no a já nevim čim to mám odstranit
-> Nwkt: -> petr s: -> gabo000000: neviem, kruzky to asi nebudu, horne casti piestov su v poriadky, videl som na pieste ako keby odlomeninu , ale skor to vypadalo ze to bolo sposobene s tym kuskom neviem coho co tam lietalo vo valci, teraz tam uz nie je....idem davat ten motor do kopy tak poslem na frezu, nech uberu z hlavy a snad tie nerovnosti zmiznu...(ale piesty som este nevyberal, takze ani kruzky nie su vylucene...)
-> maca: -> Majkl: ono tých plastových krytiek C stĺpikov tiež bolo ale viac druhov, viem minimálne o dvoch typoch a tie lišty na nich sedia trošku maličko odlišne. Ja som si tie moje lišty mierne doladil aby ku krytke pekne lícovali a neodstávali konce (koniec) lišty od krytky, aby o tie odstávajúce konce nešlo zavadiť.