-> Apple STS Chvojkovice-Brod 23.02.09 19:59:43: 2500dil to je jen lak nebo i priprava pod nnim? Zkratka kdybych tam pristavil auto po vyvareni a chtel udelat komplet celolak i s tim co je pod nim, tak by to vyslo na kolik? Samozrejme jen priblizne...
-> Gryzly: Vidíš, můžu se chlubit, že felicie má lepší stabilitu než Mercedes A klasse, u toho smárta se nedivím, to je taková splašená krabice od televize, postavená na skateboardu a poháněná deseti veverkami.
-> FORM: Ještě jsi měl dodat že v německu při losím testu převrátily Mercedes A klasse, potom Smarta a jako poslední byla Dacia Logan, tam ale byli nějaký nestandartní bneumatiky a rychlost.
strasna sila u suseda.........specialny motor s radialny cirkulaci oleje, skusebne osazen karburatory znacky Pertinax.........Toz hodne stesti s tim Pertinaxem.....
-> FORM: ja bych je nechal jen at se prevraci. Protoze sou to zbytecne velky auta jen na machrovani blbecku s prehnane vysokym sebevedomim. A dal uz to zname co s takovejma autama delaj ze...
-> Tomo-navždy bez ...: V podstatě během jízdy po zjištění překážky pruce strhneš volant na stranu a pak zase zpět aby jsi se překážce vyhnul. Používá se to při sestování stability aut a také například při výuce zvládání smyků. Samozřejmě při předcházení kolizi.
-> Tomo-navždy bez ...: Ve Švédsku je při nehodách na silnicích zabito mnoho losů a dalších zvířat a také nebezpečí pro lidskou posádku ve voze je zcela zřejmé, jelikož váha losího těla, která narazí do automobilu, může rozmačkat čelní sklo a střechu.
Test simulací losa měl zajistit kontrolu schopnosti automobilu prudce změnit směr a vyhnout se kolizi. Tento test se týká obzvláště vozidel SUV, která mají větší tendenci překlopit se než jiné vozidlo.
-> doly120-ten třetí:o): ja som testy napisal na super :) a zvary som mal zrazu na trojky :(( a z PA tupeho som mal jedinu dvojku ... kua :(( sere ma to :( to na zaciatku zvaracskeho som lepsie polepil nez teraz ...
Před chvilkou jsem si na vlastní kůži vyzkoušel losí test v 80km za hodinu. Jel jsem po jižní spojce v prostředním pruhu, z připojovacího pruhu se cpalo pár aut, jeden šoumen vyrazil z připojovacího pruhu rovnou do prostředního před ostatní, kteří se připojovali. Asi mě přehlídnul protože jsem byl zrovna v mrtvém úhlu nebo se špatně podíval. Losí test jsem započal zhruba když se míjel můj čumák s jeho zadkem. Minul jsem ho tak o 30cm Měl jsem štěstí, že jsem v tu chvíli dokázal rychle reagovat a v levém pruhu nic nejelo. Také pneumatiky zareagovaly perfektně a i v 80km za hodinu na mokru mě podržely. Musím přiznat, že po tom co mi znovu začlo tlouct srdce jsem líbal volant. Taky byl nepříjemný pocit, po tom co jsem si uvědomil, že jsem mohl jeho nabrat na řidičovy dveře, což by se chlapec smíchy neudržel, a sám skončit ve vysoké rychlosti ve svodidlech.