
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124233 příspěvků (zobrazeno 109651 až 109700) od 06.12.2007 do 25.05.2025, založil/a iDawe
-> Syny: stydim se sem měl jen 55 % 

-> petr s:







BTW dnes sem byl ve škole poprvé autem.. Nepočítaje že na praxi sem už byl.
A hned sem stropil pozdvižení tak si tak couvám a zamnou rantl jak kráva a escort řikám si nahovno vezmu to kolem rantlu.. Pomaličku pocuvávám koukan na rantlik at ho nepřejedu.. Kouknu do zrcátka a zamnou forman.. Nevim kde se tam vzal ale opřel sem se o něj jen tak lehonce že se mi z nárazníku na 0,5x2cm místa na nárazníku otřela špína.. Forman však nezabržděnej tak se trochu pohoupal jak sem mu povolil.. a začal houkat
A hned sem stropil pozdvižení tak si tak couvám a zamnou rantl jak kráva a escort řikám si nahovno vezmu to kolem rantlu.. Pomaličku pocuvávám koukan na rantlik at ho nepřejedu.. Kouknu do zrcátka a zamnou forman.. Nevim kde se tam vzal ale opřel sem se o něj jen tak lehonce že se mi z nárazníku na 0,5x2cm místa na nárazníku otřela špína.. Forman však nezabržděnej tak se trochu pohoupal jak sem mu povolil.. a začal houkat

-> Syny: Tak 80
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to je haluz clanek :) Protoze 4p se monotovali jen k silnejsim motorum a nebo na \"sportovni verze\" = kupe. Se zadni napravou nemaj nic spolecnyho. Ja videl 2x LX a obe meli 2p :) Asi je nekde chyba...
Tampajs 12.01.09 20:53:28 napsal:
>Se hádáte jak kdyby jste nevěděli že škodovka tam dala to co zrovna
měla.. Já bych se ale přikláněl že by tam měli bejt 2p
No to je mozny no
>Se hádáte jak kdyby jste nevěděli že škodovka tam dala to co zrovna
měla.. Já bych se ale přikláněl že by tam měli bejt 2p

No to je mozny no

-> petr s:
Ja bych to nastavil tak na 60% :) Je to alespon pres pulku 




Tak jsem dneska ve sněhu před garáží vyměnil náhon tachometru u Š 100 a nachystal si na montáž novou roletku chladiče na totéž auto.
Zkusil jsem Synyho test - jen tak z placu na první pokus 80%.
Zkusil jsem Synyho test - jen tak z placu na první pokus 80%.
-> petr s: a kurnik
to neprejdem






-> petr s: bolo by vhodné
-> Tampajs: jj 4p meli akorad 13ti stovky a kupecka...
-> Syny: Ten test by šlo použít jako vstupní IQ test při registraci a musel by být na 90 procent
-> tomo-DK: tak ti vytvorím ak chceš
>Se hádáte jak kdyby jste nevěděli že škodovka tam dala to co zrovna měla.. Já bych se ale přikláněl že by tam měli bejt 2p

kua, mne ten test vysiel na 30%
skoda,ze tam nie je namiesto 130,120,105 kilo :)





-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nema :) Jednu krasnou LXku kamaradovo dedy sem pred asi 3ma rokama oblejzal a jediny v cem je oprotiu 120L rozdil je ta naprava a motor z LSa 

-> Syny: Ma 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nema...
Predni napravu to ma jako 120tka...

50,8 % a to jsem většinu tipoval 

Tak 85% a to jsem eRkař

-> Syny: 120LX ma 4 pisty
A já se styděl že mám 65% 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak 2p mela jak 125, tak LX 

-> Syny: Ale taky s 2 pistama 

Jeste mi tak napadlo - 125L s vleckou je vlastne 120LX s motorem ze 120, ne?
To je bordel...

-> Tomaso435: jaky?
tak sem dneska byl na uřadě kde mi sdělil že mi nezapíše doplnky,, (který po mě na stk chtěl abych je mě v TP ) takže viděj si ty volové do huby?? jeden chce tohle a druhej tohle

-> Syny: To uz je lepci no 

-> minno: som lepsi



-> Matthes, záškodník z TechWebu: Uz sem to opravil 

test 40percent
urobil a urobim kokot...som nejaky nachladeny...zajtra asi marodka

urobil a urobim kokot...som nejaky nachladeny...zajtra asi marodka

-> Syny: Tak ja v teste na 60% :)
-> Syny: No ale proste ta otazka je spatna, 120LX mela standartne 4,22 vlecku 

40 % v teste, taká hanba.
dotiahol som srobik na turbopacke, lebo sa to cele rozchadzalo.
vymenil som 5 kvaltovu rad. paku naspat za stvorkvaltovu. teraz treba pri radeni o dost menej kyvat pakou do stran.
opucoval som hlavu rozdelovaca a kontakty na kladivku. sa divim, ze to este fungovalo.
zistil som, preco to rano neslo natocit. macka vecer vliezla na teply motor a stiahla kablik kondenzatora z indukcnej cievky. nedrzte macky v garazi.
dotiahol som srobik na turbopacke, lebo sa to cele rozchadzalo.
vymenil som 5 kvaltovu rad. paku naspat za stvorkvaltovu. teraz treba pri radeni o dost menej kyvat pakou do stran.
opucoval som hlavu rozdelovaca a kontakty na kladivku. sa divim, ze to este fungovalo.
zistil som, preco to rano neslo natocit. macka vecer vliezla na teply motor a stiahla kablik kondenzatora z indukcnej cievky. nedrzte macky v garazi.
-> Syny: RiC a GLi měli 4,22
-> Matthes, záškodník z TechWebu 12.01.09 18:45:12: Tak si ji strc vis kam
To ze nejaky meli vlecku vim, ale oficialne to tak nikdy nebylo. 125L je ofiko proste 120L + 5q

To ze nejaky meli vlecku vim, ale oficialne to tak nikdy nebylo. 125L je ofiko proste 120L + 5q

-> Syny: 125L mely jen nektery vlecku, to uz dojizdeli zasoby ci co. Ja mel taky kyvku ale ted uz vlecku 

-> Syny: jo a taky jsem měl jednu 89 a vlečku neměla

-> Syny: já zas měl jednu 89 a vlečku měla...

-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: S poslednima 125L bych se hadal... Mam jednu z podzimu 89 a na kyvce :) A nikdy oficialne 125ka vlecku nemela... S tou LX mate pravdu, upresnim to tam... Diky
-> Matsoft:
mě zase převody

-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj,měli-120lx a poslední 125l
-> Syny: Tyjo ted koukam v tom prvnim testu otazka 3 ma 2 spravne odpovedi...
5q pro vlecku mely standartne jak 4,22 tak 3,9.

65% napoprve
55%...to je tím že není kde dělat po nocích...až bude garáž tak zas budu ve cviku

-> Pavel P..: 75pct na prvni pokus... zmatla mne nadrz, vicka a stalej prevod.