-> Syny: Já se najaře opakovaně vozil v bráchově Alfě. Měla 2,0 16V a nějakých 160koní a prostě neskutečný dělo. Ale najedeš 100km a zvykneš si začneš si dávat pozor. Protože ono to má i lepší brzdy a líp to sedí v zatáčkách. Ale opravdu jsem zezačátku měl problém dodržovat padesátku v obci. Vypadá to že to prostě jede pomaleji než je realita.
-> aceboss: Tak hovnocuc......pač máte žumpu po vánocích plnou. Nebo mixer na silvestrovské koktejly pro celé Bučovice. Taky by to mohlo být čerpadlo na vodu. A nebo taky máte chaloupku na kuří nožce, a sousedi vám furt čumí do oken, tak co chvíla otáčíte.... Taky pohon klimatizace někde v bunkru.
-> ondie: Ja se znam, ja mit silny auto, tak to nebude dobry :) Proto sem rad, ze sem rad a az dostanu rozum, tak si poridim neco lepsiho, silnejsiho a komfornejsiho :) Takze musim dostat rozum do ledna 2010, protoze to konci TK u 125ky se kterou jezdim ted
Když sem tu švédskou herku dneska řídil,tak sem ještě s majitelem žertoval,že kdybych jel takhle rychle v Rapidu (samozřejmě čistě teoreticky :-) ..tak bych dávno dostal zánět středního ucha z toho větru (a asi i hluku)
-> Syny: joo jo :-) zlatý shade,ty sou svejma mizernejma jízdníma vlastnostma a absencí jakýkoliv elektroniky natolik transparentí...že se člověk nemusí tak bát (plus můžem ještě vesele "zlepšovat" vlastnosti různým tuněním a myslet si bůhví jakou z toho neuděláme káru a vysypat do toho majlant)
-> aceboss: To bude elektrocentrála. Nastartuje se benzínový motor, který roztočí velký dieselový. Většinou to bývá na podvalu ze kterého se dá sundat. Takže to kola může mít, ale taky nemusí.
-> Pavel P..: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Samá vod apánové pokud najdu fotku tak ji sem vložím,ale dám Vám malou nápovědu ma to benzinový i dieslový motor a přece kola to nemá
Ale tentokrát ne mojí chybou... ženská v Minicooperu vylítla z vedlejší a já musel kvůlí ní brzdit Sem nadával, že jestli se mi tam rozhází zboží, že si ji najdu
ani ocko nenasadis!!! Drbu se s topeni, ktery sem vyndal, abych namazal ventilator a ted to tam nemuzu kloudne dostat. A kdyz uz davam tu nejhur pristupnou matku vpravo uplne za kastlikem, kde je este dalsi svazek dratu od alarmu, tak mi ta matka spadne kamsi za to topeni a nemuzu ju najit. asi to budu muset zas cely vyndat, aby mi vypadla a spadla treba primo do tunelu. Kdybych zitra nemel jet na zavody, tak se na to vy... a du se ohrat. S takovou se ted akorat najim a du zas do te kosy
-> Zdeněk.: Covece ja myslim že by stejne chcipl.... asi ho zakousnul naš pesan, ale v potkanovy se nasel asi zbytek sili utect a skovat se...... sadina byla na zadku cela ohmatlana jak po ni pes skakal.
Tak sem konečně dodělal volant, původně byl černý tak vyleštil a trochu opravil rozpáraná místa. Neni nic moc ale snad mi padne do ruky líp jak ten z rapida, ten má na mě hodně úzký věnec.
-> ondie: Me stacilo kdyz sem ridil auto se 130ti konikama (coz je dneska bezny)... Uz v tom bych se behem par dni a mozna jen hodin zabil, takze na 300 koni ani nemylsim Uz takhle sem bral bokem jednu zatacku ve 170ti... Nic pro me - zlata skodovka ze ktery v tom miste nevytahnu vic jak 80 :)
-> MOLSO: No uvidim tedka snad to pujde dolu furt se mi to podchlazovalo... Je to ale hrůza.. Včera sem tankoval za 500 a ted tam mám zas kolem rezervy
Bylo to celkem v davu nenápadný Volvo S60 T5...základ je nějakej 250HP,a ten člověk to má ještě čipnutý prej na 300..ale zvěř no..
Na to by si člověk rychle zvyk (pokud by se dřív nezabil) ,já sem nikdy nic takovýho neřídil,tak sem z toho takovej vyplašenej..ale když sem viděl,že musim brzdit i do kopce,tak sem to asi po 20km radši dal z ruky.
Ale je to fakt dost zrádný...hodně vysoká rychlost vám připadá,že jedete 80km,ale v zatáčkách je na to třeba myslet,neb fyzikální zákony se nevyhnou nikomu a ničemu.
teda me se tak libi ty odrazky, ze je tam dycky musim nahazet
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ten drat sem tahal ja (cca 2-3 roky zpatky) sem otackomer nemel ale uz driv se mi vysunul faston z konektoru hajzlik a tedka nevim neco s tim poresim po obede