skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
09:48:20
07.06.2012
07.06.2012

vhml
Úchyty závodních sedaček atd jsou dělané na 20G...
09:43:28
07.06.2012
07.06.2012

Skodovkar22
-> Luky.:
teda ten kde uz doslo aj ku poskodeniu monokoku nie len k poskodeniu pneumatiky...
teda ten kde uz doslo aj ku poskodeniu monokoku nie len k poskodeniu pneumatiky...
09:41:47
07.06.2012
07.06.2012

Skodovkar22
-> Luky.: prvy dotyk s barierou
09:39:11
07.06.2012
07.06.2012

Skodovkar22
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Kubica bol len priklad co dokaze zvladnut ludske telo :)
Kubica bol len priklad co dokaze zvladnut ludske telo :)
09:34:22
07.06.2012
07.06.2012

Luky
-> Skodovkar22: a ty Kubicovo gčka jsi spočítal na zastavení čelně do zdi nebo pro ten jeho žabkovitý odraz a zastavení se o pár set metrů dále?
09:34:14
07.06.2012
07.06.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Skodovkar22: Ale Kubica je trenovanej profesional a bude mit krcni svaly jak ja nohu. Kolik obyc lidi je takhle silnych?
09:27:40
07.06.2012
07.06.2012

Skodovkar22
-> Durnbach:
Ty si mi ale odbornik...zdravy trenovany jedinec dokaze tvladnut aj pretazenie pri naraze aj 15G co je cca 150km/h do muru ale auto by to nevydrzalo... Neviem ci vies ako bural Kubica v montreale 2008 tam bolo pretazenie vyse 18G a bokom trafil mur v rychlosti skoro 300km/h a Robert mal len otras mozgu...
Ale v beznej premavke jazdia rozni ludia, stari, mladi, obezni ale pokial je auto bezpecne tak celny naraz do 100km/h by mali prezit bez nejakej vaznejsej ujmy... Nemyslim tym celny naraz do nedeformovatelneho telesa ale stret dvoch aut iducich oproti sebe...Ja som prezil celnu zrazku v Renaulte Megane II s jednou ceskou fobiou...Vodic fabie sa nevenoval riadeniu a nevsimol si ze ide zakruta ... stret v cca 100km/h rychlosti kabina meganu neporusena...fabia dopadla ovela horsie...
No a co sa tyka tych octavii po cestach ich dost beha pozvraranych z dvoch kusov co je dost nebezpecne ale auto je to dobre a jedno z tych bezpecnejsich co skoda v tej dobe vyrabala...
Ty si mi ale odbornik...zdravy trenovany jedinec dokaze tvladnut aj pretazenie pri naraze aj 15G co je cca 150km/h do muru ale auto by to nevydrzalo... Neviem ci vies ako bural Kubica v montreale 2008 tam bolo pretazenie vyse 18G a bokom trafil mur v rychlosti skoro 300km/h a Robert mal len otras mozgu...
Ale v beznej premavke jazdia rozni ludia, stari, mladi, obezni ale pokial je auto bezpecne tak celny naraz do 100km/h by mali prezit bez nejakej vaznejsej ujmy... Nemyslim tym celny naraz do nedeformovatelneho telesa ale stret dvoch aut iducich oproti sebe...Ja som prezil celnu zrazku v Renaulte Megane II s jednou ceskou fobiou...Vodic fabie sa nevenoval riadeniu a nevsimol si ze ide zakruta ... stret v cca 100km/h rychlosti kabina meganu neporusena...fabia dopadla ovela horsie...
No a co sa tyka tych octavii po cestach ich dost beha pozvraranych z dvoch kusov co je dost nebezpecne ale auto je to dobre a jedno z tych bezpecnejsich co skoda v tej dobe vyrabala...
09:21:50
07.06.2012
07.06.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda 07.06.12 00:27:11: Ale picu. Pred faceliftem jim rezly dvere akorat. Nosniky ne.
01:19:52
07.06.2012
07.06.2012

thomaskounic
nejsem odborník,ale viděl jsem střet O1 s KIOu sorentem v asi ve 30 km rychlosti. Oktávka na odtahu nejela.Je docela zajímavý,taxikáři ve španělsku jezdí oktávkama a ne třeba seatama,což mluví za všechno.Málokterý auta v této cenové relaci nalítají v pohodě 400 tisíc i více(mluvím o tdi)
01:02:11
07.06.2012
07.06.2012

j_j
-> banditta:
měl jí kámoš, a výbornej stroj - neměl přímo RS, ale RS motor. Dal na net za 40k, hned někdo volal, poslechl motor, dal 40 a odjel - měla už dost najeto cca 300k, ted má 1,9 OCT II 
suri 28.05.12 19:59:43 napsal:
→ ptk: ja by som nechcel ani s rámom :-) a celkovo radšej
nehavarovať … přesně.... v těhle autech je bohužel člověk odkázanej na okolní drivery
moc nemám rád když se třeba 90tkou řídíš někam kde by ti někdo měl dát přednost :)


suri 28.05.12 19:59:43 napsal:
→ ptk: ja by som nechcel ani s rámom :-) a celkovo radšej
nehavarovať … přesně.... v těhle autech je bohužel člověk odkázanej na okolní drivery

00:40:43
07.06.2012
07.06.2012

venni
-> Durnbach: ty Tvoje příspěvky o octaviích v každém druhém vlákně už jsou dosti podezřelý.Tobě tohle auto muselo udělat něco hodně špatnýho,že si léčíš pořád nějakej mindrák viď
Co Ti udělalo je drahé a když sis ho nemohl dovolit tak na něj kidáš sračky všude kde se dá?
Takový příspěvky jsou uplně o hovně.Kdo to auto nemůže vystát už názor má,a komu je nějaká O1 šumák tak mu to bude šumák i nadále.Chápeš to? Nebo opět napíšeš "jejda jak v tom někdo muže jezdit? je to malý,strašně to žere,pořád to je v servisu a je to hrozně zastaralej sráč ze kterýho nikdo nevyleze živej ani v 50 km/h " Ty voe probuď se



Takový příspěvky jsou uplně o hovně.Kdo to auto nemůže vystát už názor má,a komu je nějaká O1 šumák tak mu to bude šumák i nadále.Chápeš to? Nebo opět napíšeš "jejda jak v tom někdo muže jezdit? je to malý,strašně to žere,pořád to je v servisu a je to hrozně zastaralej sráč ze kterýho nikdo nevyleze živej ani v 50 km/h " Ty voe probuď se

00:27:11
07.06.2012
07.06.2012

Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.05.12 23:27:44: tak focus bude schnilej na sračky 

00:15:31
07.06.2012
07.06.2012

Durnbach
Opět opakuju, to že je nějaké auto projektováno dle vzoru NCAP ještě neznamená, že člověk v autě je nesmrtelný. 
Oct 1 není žádný vrchol bezpečnosti. Já bych s ní nechtěl havarovat ani v 50. místa na nohy málo a vyboulená palubní deska v oblasti kolen je z tvrdého plastu!
Ve většině aut je člověk schopen přežít s vážnějším zraněním náraz s předsazením v rychlosti cca 80kmh. Nejde o to, že by člověku nemusel zbýt prostor pro přežití ale fyzika je svině a na takové přetížení není tělo stavěno.
Konkrétně Oct viz obrázek. Střet bych odhadl v rychlosti 75-80kmh. Při 90-100kmh by vozidlo vypadalo zcela jinak.

Oct 1 není žádný vrchol bezpečnosti. Já bych s ní nechtěl havarovat ani v 50. místa na nohy málo a vyboulená palubní deska v oblasti kolen je z tvrdého plastu!
Ve většině aut je člověk schopen přežít s vážnějším zraněním náraz s předsazením v rychlosti cca 80kmh. Nejde o to, že by člověku nemusel zbýt prostor pro přežití ale fyzika je svině a na takové přetížení není tělo stavěno.
Konkrétně Oct viz obrázek. Střet bych odhadl v rychlosti 75-80kmh. Při 90-100kmh by vozidlo vypadalo zcela jinak.
19:50:47
05.06.2012
05.06.2012

Mr_Kubas
-> Dušan 02.06.12 08:43:38: Tak už to bylo vyjasněno, starší pán dostal infarkt.....
19:43:25
05.06.2012
05.06.2012

banditta
takhle dopadla moje bývalá Octa nový majitel pojezdil dva měsíce.....
11:41:50
02.06.2012
02.06.2012

Mr_Kubas
-> Dušan: No asi nebyl.. Švagrová jela kolem, když ho měli venku pod plachtou...
09:08:59
02.06.2012
02.06.2012

David.
-> Dušan: nikde není vidět zda nešel volant "naproti" nebo zda nezemřel na vnitřní zranění(utržení/natržení nějakého orgánu)
08:43:38
02.06.2012
02.06.2012

Dušan
-> Mr_Kubas: nemohl byt pripoutanej jinak nechypu proc by neprezil
23:50:47
01.06.2012
01.06.2012

Mr_Kubas
Škoda života
Docela mazec, protože včera o 100 metrů dál zemřel motorkář, co se jal ve vysoké rychlosti předjíždět odbočující auto...
www.podripem.cz/clanky/17 28_smrtelna-dopravni-nehod a.html

www.podripem.cz/clanky/17 28_smrtelna-dopravni-nehod a.html
21:24:02
30.05.2012
30.05.2012

ADOS - zrušená registrace
Chudák 130.



07:33:04
30.05.2012
30.05.2012

Marto
Domajz2 29.05.12 12:13:53 napsal:
www.pozary.cz/clanek/5543 5-cerstvy-ridicak-stara-sk odovka-auto-plne-mladych-l idi-a-strom
Štastie že sa nikomu nič nestalo, takých hrdinov je plno na ceste......
www.pozary.cz/clanek/5543 5-cerstvy-ridicak-stara-sk odovka-auto-plne-mladych-l idi-a-strom
Štastie že sa nikomu nič nestalo, takých hrdinov je plno na ceste......
14:30:02
29.05.2012
29.05.2012

doking
-> macko KE: Tak jasně že ano :-),ale i tak...
14:28:48
29.05.2012
29.05.2012

doking
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to znám,ale u tý naší se toho nebojim,ta byla kupovaná nová :-)
12:13:53
29.05.2012
29.05.2012

Domajz2
11:43:55
29.05.2012
29.05.2012

john simple
09:26:13
29.05.2012
29.05.2012

Radek Retro eLeSo
-> Nepér 28.05.12 23:06:38: tam musel ject jak ču*ák!!!!!!!!!!!!!
znám to tam



23:37:09
28.05.2012
28.05.2012

darklord
-> Nepér: ten spravodlivo nasrany diskutujuci s nickom Syny je nas Syny? 

23:34:43
28.05.2012
28.05.2012

castrol
-> stepan: tak to sa budem vyhybat autobazarom este viac ako doteraz
23:34:37
28.05.2012
28.05.2012

macko KE
-> doking: väčšina dnešných áut je relatívne bezpečných, nebezpečný je ten článok medzi volantom a pedálmi
23:33:21
28.05.2012
28.05.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> stepan: Dokud to zas nekde neoprou jo. To je lepsi uz tovarni favo nez takovahle lepenina.
23:32:47
28.05.2012
28.05.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> castrol: Tak ja nerikam ze ne, ale sance se limitne blizi nule 

23:32:34
28.05.2012
28.05.2012

stepan
-> castrol: Bál by ses v tom jenom když bys o tom věděl, takhle vznikaj nebouraný auta z bazarů a jak jsou lidi spokojený.
23:31:37
28.05.2012
28.05.2012

castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ono by sa mozno aj focus nasiel....aj apple sem tusim daval octavu co bola polepena
23:27:44
28.05.2012
28.05.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> castrol: To je proste nevyhoda koncernu. Takhle svarenyho focuse najdes jak casto? Bazarova octava kazda ctvrta? Pata? 

23:26:17
28.05.2012
28.05.2012

castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak v tomto by som sa bal aj keby to ma ram
23:23:14
28.05.2012
28.05.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
23:16:10
28.05.2012
28.05.2012

doking
-> Nepér: to jsem si myslel,že tohle auto už je relativně bezpečný...to musela být hodnotná šleha a ještě tak blbě z vrchu,kdy byla střecha nejslabším místem v takovém úhlu nárazu :-(
23:09:45
28.05.2012
28.05.2012

Nepér
23:08:56
28.05.2012
28.05.2012

venni
-> Nepér: kurva fuj 

23:06:38
28.05.2012
28.05.2012

Nepér
Tu oktávku dnes někde u Liberce jste viděli? Na iDnes už jsou fotky, docela se divím, že to tam dali... Auto na stromě a čtyři mrtví.
19:59:43
28.05.2012
28.05.2012

suri
-> ptk: ja by som nechcel ani s rámom :-) a celkovo radšej nehavarovať ...
19:57:04
28.05.2012
28.05.2012

ptk
spĺňanie NCAP noriem je samozrejmosť, no neviem, či by si radšej sedel v 120LS ako v nejakom Passate, ak by išli na čelovku :)
opatrnosti nie je nikdy dosť, a v škodovke bez výstuh/ochraného rámu by som veru havarovať nechcel.
opatrnosti nie je nikdy dosť, a v škodovke bez výstuh/ochraného rámu by som veru havarovať nechcel.
19:10:21
28.05.2012
28.05.2012

suri
-> ptk: škodovka má deformačné zony podľa NCAP rovnaké ako každé iné moderné auto ... Tiež má deformačnú zonu pred motorom ...
19:06:39
28.05.2012
28.05.2012

ptk
no chalani, ťažko sa mi pozerali tieto obrázky, preto:
jazdite opatrne, cesty sú nevyspytatelné, a deformačné zóny našich škodovičiek nedostatočné.
pridávam foto repliky 120LS, ktorú vlastnil a zrušil môj bratranec na závodoch do vrchu asi tri roky do zadu.
jazdite opatrne, cesty sú nevyspytatelné, a deformačné zóny našich škodovičiek nedostatočné.
pridávam foto repliky 120LS, ktorú vlastnil a zrušil môj bratranec na závodoch do vrchu asi tri roky do zadu.
16:35:39
28.05.2012
28.05.2012

Majklsto
-> Luky.: najskôr jedno auto rozbilo zvodidlá ale ešte zostalo na ceste, potom poletela felicia dolu a fabia skončila na nej
Pokial viem tak posádky sú v poriadku
Fotku mám len z FB nič viac neviem
Pokial viem tak posádky sú v poriadku
Fotku mám len z FB nič viac neviem
12:18:24
28.05.2012
28.05.2012

castrol
-> Majklsto: a co posadka ?
10:34:20
28.05.2012
28.05.2012

Luky
-> Majklsto: noo, pěkně... To na sebe skočili? Máš víc info/foto?
10:24:57
28.05.2012
28.05.2012

Majklsto
rally tribeč
14:36:16
25.05.2012
25.05.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: a tatra nikde,asi otřel metlu z nárazníku a jel zpátky do pískovny pro další fůru

23:55:23
23.05.2012
23.05.2012

macko KE
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu