-> Jumbo 25.06.20 10:10:11: Ten pidizámeček je nanic - ten jsem hnedka vyhodil. To už ten ČS na Sportyachtech nebo Pionýrech byl lepší...
-> palinator 25.06.20 09:42:23: Při opotřebeném mechanismu to nezabrání, ale tak snad řidič by měl ýt soudný a poznat vůle a s opotřebenou žehličkou nejezdit...
-> MB_CML 25.06.20 13:46:45: To chápu. I ten můj se zesílenou nápravou v pohodě zvládne 1,5 tuny..
-> Sita 25.06.20 17:08:43: Aha, nevěděl jsem, že brzděný chodí na TK častěji, než nebrzděný...
...a to, že ten systém je neefektivní a svým způsobem buzerační, o tom žádná, ale na druhou stranu aspoň totální vraky nejezdí po silnicích déle, než 2 roky...
Jak jinak to řešit? Třeba jako na Ukrajině, kde TK zrušili úplně (předtím to tam bylo beztak jen o vybírání peněz a s technickým stavem to mělo málo do činění)?
Já bych byl pro - každý, kdo získal řidičák je snad (měl by být) soudný a zodpovědný člověk, tak nač instituce, které přebírají zodpovědnost za lidi? Ale spoustě (ne-li většině) občanů vyhovuje, když je někdo vede za ručičku vyhrazenými mantinely a říká, co smí a musí - a to, překvapivě, v demokracii...
A u přívěsu vždy kontrolují kromě světel a kol i žehličku - vezmou za ní, jestli tam není vůle...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.06.20 20:55:03: Ten malej zámeček jen blokuje tu (žlutě vyznačenou) odjišťovací packu, na to bych nespoléhal. Ten visací v okénku čepu "jezdce" nedovolí posuv jezdce, tudíž i kdyby selhala zajišťovací packa a nadskočilo madlo žehličky, tak západku spřáhla neuvolní
