Lpg a felicie :(

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 13.11.2005 do 08.08.2011, založil/a poengineering
řadit dle data
23:10:33
08.08.2011
zidlik
-> houbik: modrej bych tipoval že je k dalšímu ventilu kterej tam nemáš a žlutej ti je kničemu to je na jinej systém ten nebude u žádnýho jednobodu zapojenej...tam chybu nehledej...jinak jak píše-> King: chybu hledej v zapalování
15:29:02
26.07.2011
King
-> houbik: Skoro bych tipoval, že tvůj problém nemá s lpg žádnou nebo minimální spojitost. Jestli ti to dělá i na benzín, pak bych začal hledat problém např. ve svíčkách, kabelech, zapalování (zap. cívka BMM klasicky odchází). Lze namítnout, že na LPG je to markantnější, ale to se dá jednoduše vysvětlit tím, že LPG směs vyžaduje z principu vyšší energii jiskry pro zážeh a samozřejmě každá nedokonalost, která zhoršuje jiskru se nejdřív a ve větší míře projeví na lpg. Svíčky a kabely si doufám po koupi vyměnil, druhovýrobní cívka stojí kolem 500.

To "relátko v mot. prostoru" je jako co? :)
11:42:48
26.07.2011
houbik
Cau, mam feldu 1.3 jednobod 40 kw na lpg(brc system). Auto sem s tim uz koupil,takze nemam zadny schema ani manual. Mam problem, ze pri delsi jizde (jak kdy), motor vynechava. Necha se s tim jet, ale je to celkem o nervy. Na plyn vynechava daleko vic nez na benzin. a vsimnul jsem si, ze na ovladani lpg pod volantem auto jede na rezim lpg lepe na prostredni polohu, kdy si jednotka prepne ba/lpg samo podle otacek (prepne jen jednou a zustava prepnute), nez na krajni polohu kdy je stale zapnute lpg. Pri delsi jizde se cca jednou za 10-15 km (hlavne pri jizde do kopce) ozve neco jako vystreleni z vyfuku, ale z predni casti auta. take jsem zjistil, ze od relatka v motorovem prostoru v lpg systemu jsou zaslepeny 2 draty(modry, zluty). Nevite nekdo kde hledat problem? Diky
09:21:37
15.11.2005
King
2 Peter: Tak sup s tim na lpg konferu :) Ale je to pomerne znama vec, ze netesnost vejfucku dela lamdbe problemy, staci prolezla dirka na plasti vyfucku a emise jsou v riti.....
22:04:30
14.11.2005
poengineering
jo a v jednom servisu my tvrdili že stačí něco odpojit a bude to v pohodě
22:03:49
14.11.2005
poengineering
je to brc
20:45:54
14.11.2005
PeterP136
Nechcem kricat hop kym mi nepreskoci uplne, ale mozno mam porieseny problem s lpg na espere. S 99,99% pravdepodobnostou to nema nic spolocne s poengineeringovym problemom, ale po strete s diviakom si to odniesli skrutky na spoji vyfukoveho potrubia so zvodmi a bola tam netesnost, ktora zaplnala cely motorovy priestor aj interier vyfukovym smradom. Lpg uz vobec nechcelo nic regulovat tak snad po 15km jazde.

Po oprave som vsak presiel 300m k prvej krizovatke a potom sa uz islo dole z kopceka, tak som riskol pripadne skapanie motoru a prepol to na lpg a div sa svete. Na studenom motore bez vyhrievanej lambdy to regulovalo ako o zivot a islo uplne bez problemov.

Takze lambda bude asi dost hakliva na tesnost na zvodoch.
17:35:32
14.11.2005
Johny Death
-> Jarda: ktery je lepsi a v cem Lovaco nebo BRC?
09:31:45
14.11.2005
Jarda - zrušená registrace
-> poengineering: jestli to je BRC, tak bych mel mit schema.......
09:30:59
14.11.2005
King
Tohle je spis dotaz na lpg konferu na www.pandora.cz4 Ale z toho mala, co vim o lpg vs. strikacky: 1) STartovani na lpg obecne na strikackach neni zrovna stastnej napad - zaslehy do sani, pokud se vstriky neproplachnou aspon pousek po startu, casem budou zraly na vymenu atd.) Navic se pri nepouzivani benalu vznika v nadrzi sracka majici hodne daleko k puvodnumu Naturalu 95. Kazdopadne pred dalsim experomentovan natankovat nejlip plnou kvalitniho benzinu a pro jistotu prilejt decku lihu, kvuli hojnymu mnozstvi vody v nadrzi. Pamatuju-li spravne, je dobry obcas vyresetovat RJ odpojenim baterky a nechat par minut bez napajeni, tim se zresetujou "nauceny" hausnumera v mapach, cimz se ten benzin trosku uklidni, ale nejsem si jistej, ze to plati u jednobodu.

Zadny schema na tvoji feldu 1.3 neexistuje, schemata jsou na jednotlivy systemy lpg tzn. bud mas Lovato nebo BRC nebo neco exotictejsiho, to musis vycist bud na reduktoru nebo v priloze technicaku. Jeste je dobry si zjistit, jestli mas jenom tupej podtlakovej system, nebo o malilinko sofistikovanejsi system se servoventilem na hadici mezi reduktorem a mixerem - ten ma uz svoji "ridicku", ktera podle hodnot z labdy koriguje bohatost, coz je pri studenym startu trosku problem, protoze labda je zdechla a proto je vic nez zadouci startovat na benal.
23:33:18
13.11.2005
poengineering
Nazdar mám problém s lpg na feldě, pokud to přepnu na benál tak se to chová za studena jak kdyby tam šlo moc benzínu a tarok, no a na plyn je to problém za studena nastartovat problém bych viděl na řídící jednotku. Když sem to měl na čtečce chybových kódů tak to píše chybu bohatosti směsi, ale nevím jak udělat aby se tam potom nevytvořila znovu po přepnutí lpg benzín? Apokud má někdo schéma zapojení lpg na feldě 1,3 95rv, monomotronic
Extreme Tyres