skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nedokončená rekonstrukce
-> Sita: taky jsem to už napsal do zpráv. a těch muselo být...
Tohle je za 10000 "zadarmo" a jestli zverejnis telefon, tak ho nestihnes zvedat :D
Díky za reakce ve zprávách i tady. Omlouvám se, že ne všem odepíšu. Nejlepší bude když udělám fotky a probereme to v inzerci.
Ještě jste se mě ptali na ceny, nabízím to zde, protože tady ty díly opravdu někdo využije, tak ceny nebudou vysoké.
Ještě prosím o strpení, do čtyř týdnů se mi má narodit syn a kolem toho je dost zařizování, kdybych hned nereagoval.
P.S. Napíšu sem a taky všem ve zpávách, až napíšu inzerát.
Ještě jste se mě ptali na ceny, nabízím to zde, protože tady ty díly opravdu někdo využije, tak ceny nebudou vysoké.
Ještě prosím o strpení, do čtyř týdnů se mi má narodit syn a kolem toho je dost zařizování, kdybych hned nereagoval.
P.S. Napíšu sem a taky všem ve zpávách, až napíšu inzerát.
-> mortuary: Prodat najednou za "rozumnou" cenu... Po dílech sice dostaneš víc, ale strávíš s tím hromadu času, kterýho se Ti (asi jako každýmu) nedostává. Takže nafotit, nabídnout za rozumnou částku a až když se nikdo opakovaně neozve (Nabízel jsem kdysi auto s dílama za "nějakou" cenu, nikdo se neozval. Jen na některý nedstatkový díly. Tak jsem řekl, že dokud nebude auto pryč, nebudu prodávat díly - co když si to nakonec nechám a někdy to budu
renovovat. Kdo by to pak sháněl...
O pár měsíců dýl jsem tomu dal poslední šanci a nabídnul ho za cenu o něco vyšší, do hodiny telefon "jestli to ještě mám" a odpoledne byl kupec na dvoře. Sice jsme se nakonec domluvili na ceně nižší než byla ta v prvním inzerátu (ne o moc), ale do 2 dnů přijel s podvalem a odvezl si to.), tak teprve rozprodávat na díly
renovovat. Kdo by to pak sháněl...
O pár měsíců dýl jsem tomu dal poslední šanci a nabídnul ho za cenu o něco vyšší, do hodiny telefon "jestli to ještě mám" a odpoledne byl kupec na dvoře. Sice jsme se nakonec domluvili na ceně nižší než byla ta v prvním inzerátu (ne o moc), ale do 2 dnů přijel s podvalem a odvezl si to.), tak teprve rozprodávat na díly
-> mortuary: Škoda
,bude to zaujímavé pre vela ludí podla ceny/cien.

Díky moc, nafotím to všechno a dám do inzerce a budu doufat, že pro někoho to bude zajímavý.
-> isti: Strop je normálně bílý.
-> isti: Strop je normálně bílý.
-> mortuary: Rozhodne nezahodiť
,ja by som to v tvojom prípade rozpredal.
Ak je v tom čierná koženková stropnica tak by som mal záujem.

Ak je v tom čierná koženková stropnica tak by som mal záujem.
Nabídni tady do inzerce a hlavně to všechno pořádně vyfoť.
Lepší prodat v celku jinak ti doma vždycky něco zbyde.
Lepší prodat v celku jinak ti doma vždycky něco zbyde.
Tohle je spíš do inzerce, každopádně ano, cenu to určitě má. Za Molčanovku a HPčka určitě málo peněz nedostaneš, za převodovky taky něco bude, čtyřpísty taky nejsou zadarmo...
Před 10 lety jsem začal rekonstuovat svojí škodu 120. Karosérii má velmi zachovalou i interiér. Posledních 5 let jsem na ní vůbec nesáhnul, z důvodů pracovního vytížení a pořád jsem si myslel, že to zvládnu dokončit. Teď už vím, že to nedodělám.
Chci se zeptat jestli to má cenu někomu nabízet, nebo to odvést na vrakoviště..
Je to Škoda 120L eMko rok výroby 1988, dovezená z Holandska, v roce 1997, bez TP a udělaná přestavba z TP ze Škody 100 na 120, jen aby jsem jí mohl přihlásit.
Od roku 2006, jsem začal auto vylepšovat.
Motor je 136 Favorit, uvnitř je jen ostrá vačka. Motor mě najeto ve Favoritu 80 000km.
Převodovky mám dvě 5. rychlostní na vlečná ramena. Jedna je upravena na horní uložení v karosérii.
Zadní máprava je od pana Molčana.
Tlumiče i pružiny od HP sporting.
Nový čtyřpístový brzdiče.
Nic dalšího za zmínku nestoji.
Tak se chci zeptat jestli tomá cenu někde nabízet. Díky
Chci se zeptat jestli to má cenu někomu nabízet, nebo to odvést na vrakoviště..
Je to Škoda 120L eMko rok výroby 1988, dovezená z Holandska, v roce 1997, bez TP a udělaná přestavba z TP ze Škody 100 na 120, jen aby jsem jí mohl přihlásit.
Od roku 2006, jsem začal auto vylepšovat.
Motor je 136 Favorit, uvnitř je jen ostrá vačka. Motor mě najeto ve Favoritu 80 000km.
Převodovky mám dvě 5. rychlostní na vlečná ramena. Jedna je upravena na horní uložení v karosérii.
Zadní máprava je od pana Molčana.
Tlumiče i pružiny od HP sporting.
Nový čtyřpístový brzdiče.
Nic dalšího za zmínku nestoji.
Tak se chci zeptat jestli tomá cenu někde nabízet. Díky