
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
topení a ventil topení favorit
-> Tomaso435 27.11.17 17:09:18: V každém chladícím systému je tlak, proto je ve víčku přetlakový ventil.. 

Ne, to byla blbost. Dnes jsem sehnal kohout z prvovýroby. Jestli ani to nepomůže, tak už nevím. Nikdo se s tím nesetkal. Koukal jsem, že to kape z kohoutu i když je vypnutý motor. Přitom těsnění i kohout je týden po výměně. Nikdo se s tím nesetkal. Ani na mých ostatních favoritech jsem to nikdy neřešil. Jestli nepomůže ani tato výměna, tak už nevím....
-> vlcak135l: pokud máš v systemu tlak, máš v piči těsnění pod hlavou
Ještě mě napadlo, nemůže být vadné víčko expanzní nádobky? Jako že je v chladícím okruhu moc velký tlak. Protože se mi nezdá, i když jde o druhovýrobu, tak že by to ihned po výměně teklo. Každý, kdo měl fávo , tak se s tím nikdo nesetkal.
jesi chceš mají tady originály ale chtějí za ně 499,- takže sem je nekupoval....
-> vlcak135l 26.11.17 17:53:55: vyřešil bych to elegantně topením z felicie
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenost s ventilem topení u favorita.. Asi rok řeším problém s únikem kapaliny. Vyměnil jsem radiátor i kohout. Asi třikrát těsnění. Teď aktuálně po výměně těsnění se mi ztrácí asi 0,75 litru na 100 km. Můj automechanik mi řekl, že je to tím, že ventily topení jsou čínské druhovýroby, které jsou šuntový a co jsem koukal, prvovýroba se již nedá sehnat. Každý den je ventil topení mokrý. Tak se chci zeptat, jestli s tím někdo má zkušenost a jestli se do dá vůbec řešit. Děkuji