Ono v registru je docela velký bordel - když byl registr papírový, možná i dnes v digitálním, záleželo na úředníkovi, co tam napíše. Jedno auto se dá označit více názvy (viz výčet od FORMa - např Škoda 130 Rapid, Škoda Rapid 130 a Škoda Rapid 743 je totéž auto a v registru pod třemi položkami) a pak při zadání dotazu do registru vylezou nesmysly, které i když vypadají důvěryhodně, vůbec bych jim nevěřil. Také v registru může být spousta aut již dávno neexistujících (což se posledních pár let ministerstvo snažilo vyřešit - asi největší úspěch bylo obesílání lidí mafiánskou organizací ČKP).
Navíc vozidla dočasně vyřazená nejsou vedena v registru vozidel, ale v tzv "depozitu", který není propojen s RV (tedy alespoň nedávno, když byla evidence vozidel pod MVČR, ještě nebyl, pochybuji, že by s tím na dopravě něco udělali (ti měli dost starostí s uvedením registru alespoň do původního stavu, v jakém jej od vnitra dostali

).
Paradoxně možná lépe by na tom mohl být registr na Slovensku - pokud je mi známo, tak tam nedávno proběhla plošná výměna všech SPZ za nové, tudíž ty údaje v registru by měly být věrohodné...
Příklad:
Před asi dvěma lety jsem zjišťoval stav registrovaných MB, MBX a MBG.
Vozů MBG jsem v registru našel 79 - lze i zjistit v kterém okrese jich kolik je - problém je ten, že tam nejsou zahrnuty vozy dočasně vyřazené, ani registrované v registru historických vozidel.
Takže třeba ani moje MBG, ani MBG Petra98 tam určitě nejsou. Kolik jich je v RHV, netuším, ani nevím, zda a jak se tam dá nahlížet. Ve výčtu z registru byly i dvě MBG registrovaná v letech 1974 a 1975 - to buď mohou být stavby, nebo spíše dovoz z ciziny... (MBX z roku 1991 by tomu jasně nasvědčovalo)
Pak se v tom vyznejte
Ale zajímalo by mne, jak to máte na tom Slovensku?
