-> Jozka: Pravá strana bola hračka,tam sa dá odnímať boky vnútornej časti kastlíku ale s lavým som neporadil.
Vie niekto poradiť ako rozobrať lavú časť palubovky na stovke?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami
prohledat
380 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 13.06.2011 do 15.12.2018, založil/a Power of Bass
-> isti: No, na levou bys musíš být trochu had.. ale očkoplochej klíč 11 se tam propašovat odspodu dá.. Ale líp je určitě palubku vyndat, neb nejen hadice, ale ta hlavně elektroinstalace (= možnost zahoření velmi reálná) a navíc není to nic moc složitýho.
Ale na nějakej detailní popis operací si netroufám, abych na něco podstatnýho nezapomněl - naposledy jsem tohle manipuloval před příliš dlouhou dobou.
Ale na nějakej detailní popis operací si netroufám, abych na něco podstatnýho nezapomněl - naposledy jsem tohle manipuloval před příliš dlouhou dobou.
-> Jozka: To platí na obe strany?Medzičasom som prišiel na to že budem musieť rozobrať palubovku lebo pri vyhnilej časti vedie hadica vzduchu a aj kábeláž.Ako na vybranie/rozobranie palubovky?
-> isti: Pokud nemáš LS papírovou vložku do palubní přihrádky, tak se tam sice ne moc komfortně, ale dostaneš. Jen na tý matce nesmíš zapomenout klíč (jako se to už 2x povedlo mě)..

Stále vrtám vo vraku nazívaný skoda 100
Ako je vidno je to trošku hrdzavé,miesto na fotke by malo byť druhá skrutka predného blatníka od dverí.Ako sa dostanem k matke tejto skrutky ak to vyvarím?Hádám nemusím rozobrať palubovku.

-> isti: Takže hotovo? Na telefonu se mi nechtělo psát nic dlouhýho a navíc mi to přijde snadný. Ale když to děláš poprvý, tak asi moc nevíš.
-> Eidy: Vďaka za radu ale vela som z toho nepochopil kým som to nevyskúšal a neprišiel na to,je to zaujímavé riešenie.
-> isti: Pod světlem je jezdec u štelování sklonu. Jezdec posuň (doprava, myslím) a můžeš protočit parabolu. Tu pak buď vyndáš z rámečku odtraněním 3 plechových pružin a nebo ji vycvakneš i s rámačkem z hrnce. Boční čep se dá zamáčknout.
Práve sa mi hodí táto téma,potrebujem vybrať paraboli predných svetiel na stovke,obrúč držia niektoré skrutky či sa to musí pootočiť či vypáčiť?(chomový je už dole)
-> Lůďa: Do vany to ideální není. Na čidlo se normálně nasune faston.
Ahoj, kam zabudovat čídlo na teplotu oleje, bude to ideální do výpušťáku v olejové vaně? A ještě jak na čidlo (viz. foto) přidělat kabýlek, se na čidlo připají, nebo existuje nějaký konektor? děkuju...
-> honzula: Přesunuto sem. Dotazy do inzerce nepatřej. ;-)
Přesunuto z tématu Dotaz ohledne skody 100 ...
Jaka predni svetla pasuji na skodu 100 z golfa 1 nebo 2 ??
Jaka predni svetla pasuji na skodu 100 z golfa 1 nebo 2 ??
-> Lůďa: Vteřiňák na gumu. Ne nic řídkýho, ale gelovýho.
Ahoj, budu nasazovat nové gumy předního a zadního skla, koupil jsem je v metráži a potřeboval bych poradit, co použít na slepení? díky...
-> Lůďa: Prostě: rozeber to, zjisti, jestli funguje samostav a prasátko. Dál zkontroluj, zda ti nedrhne lano ruční brzdy, pokud ji používáš a jestli se vrací. Můžeš taky mít unavenou pružinu u rozpěry mezi čelistmi. Čelisti sundej a očisti jejich dosedací plochu na štítu.To dost pomůže, rez brání vracení čelistí. Pak by to mělo bez problémů chodit jak má. Pokud bys měl křivý buben, tak by ti to jen škrtalo o čelisti a při brždění by to kopalo do pedálu.
-> Lůďa: Buben bych neřekl. Buď prasátko nebo samostav. A nebo přicpaná hadice.
-> Nwkt: Ano, na téhle 100 už samostavy jsou, ale k tomuhle se moje otázka nevztahovala :-)
-> Lůďa: 100 má už samostavy?
Tak bych zase potřeboval poradit. U Škody 100 mi občas přibržďuje jedno zadní kolo. Počem byste šli - samostav, prasátko, nebo by třeba mohl být i zkroucený buben? děkuju...
-> Doyle: A není to ten typ, který je k příčce uchycen přes silentblok motoru? Na to by tak ta mezera seděla...
-> Doyle: Aha, já myslel, že už to máš v "upevňovací" pozici.
-> Jozka: jo ty tam jsou, jen nejdou na fotce vidět.
-> Robert 106: jinak je to Sport Jacht TZ 15D nebo 17C. Jeden je kratší a druhý delší, takže já budu mít nejspíš ten kratší, ještě ověřím na štítku.
-> Robert 106: jinak je to Sport Jacht TZ 15D nebo 17C. Jeden je kratší a druhý delší, takže já budu mít nejspíš ten kratší, ještě ověřím na štítku.
-> Doyle 24.06.17 15:39:08: Divný, na všech tažných pro kilo, MB i na užovčím mám na koncích ramen takový "uši" a až v nich jsou otvory na připevnění k držákům (a taky se jima tažný dostane níž - a blíž k příčce).
-> Doyle: Tohle tažné jsem měl na š 105 rv 77.
Má to být tak jak je na obrázku. Chycený za příčku a pak k nárazníku, akorát ty úhelníky byly jiný delší s dírou pro přidělání tažného.
Podle toho jak to nevychází to na mě působí, že stovka má dál zadní čelo než úžovka.
Má to být tak jak je na obrázku. Chycený za příčku a pak k nárazníku, akorát ty úhelníky byly jiný delší s dírou pro přidělání tažného.
Podle toho jak to nevychází to na mě působí, že stovka má dál zadní čelo než úžovka.
-> Lůďa: :D :D profíka :D Spíš jen pomalu sbírám postřehy co mám za spousty chyb!!
-> Toušík: moc dík za radu a ještě od takového profíka :-)
-> Bukaj: na typovem liste je i stovka a tisícovka, takže by to jít mělo. Zkusím tady najít někoho kdo takové tažné na stovce má a zeptám se.
-> Lůďa: Hele dle mého tyhle lyžiny vypadají tvarově OK je fajn že je vepředu širší protože já po ráně na Příbrami budu muset taky nádrž víc ochránit. Ale co si myslím že se osvědčilo tak je lyžinu minimálně na kritických místech pronejtovat třeba nerez plechem. Nové auta tam mají kevlar my musíme řešit něco levnějšího :D .. Zadek bych řekl že stačí jen pruh pod převodovkou a vanou, ale asi to ničemu neškodí tohle a spíš to víc chrání čidla atd.
-> Doyle: No, pokud vím, tak tažné není záměnné mezi kilem a stodvácou a jiné typy tažného jsou pro 1000 MB/100/110 a jiné pro 105/120/130...
Někdo kdo má na stovce tažné z užovky? Ty boční ramena se chytají do úchytu nárazníku tím, že se navrtají? I umístění mi docela nesedí, ramena už jsou na čele a úchyt je od příčky ještě tak 3cm
-> MVM: Jj, asi to bude tak jak píšeš. Auto chytá bez sytiče.
-> Lůďa 16.04.17 18:38:41: To je pochopitelné když motor v chodu na "volnoběh" přidáš bohatost sytičem - tak jej příliš obohatíš a motor zhasne
Když je volnoběžná směs nastavená trošku bohatější - chytá motor i bez sytiče,za studena je opravdu zapotřebí až okolo nuly nebo v mraze.
Vyčistěním trysek po odstávce nic nepokazíš navíc u jednokomorovýho karb. Ale podle mě v tom problem není.


-> Lůďa: Tryska a naštelování bohatosti. Sytičem to asi uleješ.
Tak jsem po zimě začal oživovat Š100 a potřeboval bych poradit po čem jít na karburátoru, když na volnoběh bez sytiče normálně vrčí, ale když zapnu sytič, tak chcípne. Koukal jsem na trysku sytiče a ta je čistá. V autě origo motor i karburátor. děkuju...
-> Jozka: V pohodě, stačí mi že origo má být šedivá.
-> Lůďa: Není zač.. paměť s RAL si porovnat netroufám, ale vzpomněl jsem si, že mi kolega před pár lety daroval jednu rozloženou, s nosníkama přepatlanejma nějakou stříbřenkou. Pod tou by se nejspíš origo odstín našel, ale to už by bylo na dýl, nevím, kam jsem uložil.
-> Jozka: díky...
-> Lůďa: Jinou než světle šedou jsem zatím myslím ještě neviděl.. Bohužel svou jsem před 2-ma lety nechal přelakovat, takže přesněji odstín neumím.
Neví někdo prosím, jaká barva by měla být origo na téhle zahrádce? díky...
-> Pavel P@nkáč: Nj máš recht, vyheverovat bych to moh :-)
-> Lůďa: co to zvednout za napravnici vepředu?

-> Lůďa 04.10.16 10:32:44: najlepšie hneď u chladiča

-> Lůďa: tak pak asi spodní hadici u chladiče
-> vhml: Bohužel, auto mam na rovině, spíše mírně předkem z kopce a potřeboval bych aby tak zůstalo. Takže sundat nějakou hadici ve předu na chladiči?
-> Lůďa 04.10.16 10:32:44: zaparkovat do kopce a a sundat hadici co jde do pumpy
Jak co nejjednodušeji vypustit vodu z chladicího okruhu ve Š100 s chladičem ve předu. Aby vyteklo co nejvíce chladicí kapaliny. děkuju...
emko má cca 145cm jestli se nepletu užovka asi o 10 cm méně
Nevěděl by někdo délky lanek ruční brzdy eMko a Užovka? Užovka a Š100/110 by měly být stejné, je to tak? děkuju...