-> Matulo: to je somarina
prvé HTP mali nápis 1.2 Mpi - 40kw 6ventil a 47kw 12V - do combíka a sedanu , po facelifte aj 51kw 12V
4 valec sa do fábie dával jedine 1,0 1,4Mpi - 44 a 50kw - škodovácke motory , ostatné koncern
máš to z niečím popletené alebo na 1,4 motore vrchný dekel 1,2 ak sa to dá
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor Škoda Ohv v Arose a Lupu
15:15:10
20.12.2010
20.12.2010

suri
14:10:50
20.12.2010
20.12.2010

Maťulo
ja som sa nechcel hadat... bol som len zvedavy a preto som sa radsej opytal nez by som mal zadret nejaku hlupost... diky! 

14:08:24
20.12.2010
20.12.2010

Athlonek
A konec dohadování www.auta5p.eu/vystavy/...
/louny_006.htm
14:03:22
20.12.2010
20.12.2010

Milan 136
-> Matulo: mpi neznamená čtyřválec. první htp se na štítku označovali 1.2mpi
13:56:24
20.12.2010
20.12.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Matulo: 1,2 štvorválec vo fabii nikdy nebol, máš to pomýlené ..
13:47:11
20.12.2010
20.12.2010

Maťulo
-> Minik03: Na stitku vzadu bolo 1,2 mpi a nakolko ma to zaujalo tak som si ten motor pozrel ked sme mali udrzbu... Zapalovaci modul mal jak felicia na 4 sviecky... Preto som sa cudoval! Aj na tom plastovom dekli bolo 1,2 mpi... 

13:47:04
20.12.2010
20.12.2010

afro100
-> Matulo: ale to nebol 4 valec ale normalne HTP sa oznacovalo zozaciatku MPi ...
13:45:49
20.12.2010
20.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matulo: 1,2 MPI je oznaceni htp, kde to byl 4 valec?
13:44:45
20.12.2010
20.12.2010

Minik03
-> Matulo: A nebyl tam treba jenom jinej stitek?

13:44:45
20.12.2010
20.12.2010

Maťulo
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: O tej 1,2 mpi 4-valec nemas nieco? Zaujalo ma to... Vtedy som to videl prvy ale aj posledny krat... Diky. 

13:43:04
20.12.2010
20.12.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
1,2 vo fabii su 3-válce, 6-ventil alebo 12 ventil ..
1,0mpi je klasický škoda 4-válec
1,0mpi je klasický škoda 4-válec
13:41:28
20.12.2010
20.12.2010

Maťulo
-> Tommyk: Chapem jak si to myslel...
-> Marťan136LS: S tym oznacovanim zpociatku to moze byt pravda ale henten motor co som videl ja bol 4 valec!


13:38:53
20.12.2010
20.12.2010

Marťan136LS - zrušená registrace
Kdysi mi kámoš říkal, že první 3válce byli označovány 1,2MPi a až potom se přešlo na 1,2HTP. Já se kdysi na to ptal, protože mě to taky zaujalo. (Kámoš dělal praxi v Araveru)
13:35:49
20.12.2010
20.12.2010

Tommyk
-> Matulo: ale htp je taky mpi 
jentak pro úplnost, ale vím jak si to myslel

jentak pro úplnost, ale vím jak si to myslel

13:35:39
20.12.2010
20.12.2010

Athlonek
-> Matulo: a nebyla to 1,2 HTP 12V
13:22:56
20.12.2010
20.12.2010

Maťulo
-> Athlonek: Ked som chodil do autoskoly tak sme tam mali fabiu 1,2 MPI! 47kW... Nie HTP ale MPi! Sam som sa tomu cudoval lebo to bola 1,2ka 4 valec a nikdy predtym som taky motor nevidel a ani som o nom nepocul... 

13:18:56
20.12.2010
20.12.2010

Athlonek
-> Matulo: no jasně, to byla vzpomínka na 1000 MB

13:14:17
20.12.2010
20.12.2010

Maťulo
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 20.12.10 13:04:09: 1,0 mpi fabia bol 4 valec???
13:04:09
20.12.2010
20.12.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> waca: a 1,0 mpi ve fabii je AQV
12:31:50
20.12.2010
20.12.2010

Athlonek
23:03:18
19.12.2010
19.12.2010

waca
Do Arosi dávalo pět litrových motorů AER AHT ALD ANV AUC !!!
Tak to teda čumim... (AHT je Škoda)

22:47:39
19.12.2010
19.12.2010

alpin
-> krup: 

22:43:47
19.12.2010
19.12.2010

krup
-> alpin 19.12.10 22:12:07:
+
-> alpin 19.12.10 22:14:49:
+
-> alpin 19.12.10 22:27:25:
= to všecko je wv :-)
+
-> alpin 19.12.10 22:14:49:
+
-> alpin 19.12.10 22:27:25:
= to všecko je wv :-)
22:32:40
19.12.2010
19.12.2010

waca
-> alpin: Když Seat patří pod VW viď, tak stačí jenom přelepit znáčky a tradá
a máme nový motor

22:27:25
19.12.2010
19.12.2010

alpin
-> waca: a hele aj v lupe je ten motor volkswagen-lupo.autobazar
.eu/10-i-servonove-pneustk
-id2012997.html
22:26:06
19.12.2010
19.12.2010

waca
-> alpin: Naprostá pravda 

22:24:42
19.12.2010
19.12.2010

alpin
-> waca: najst v koncerne logiku je narocne 

22:23:56
19.12.2010
19.12.2010

waca
-> alpin: Víš, mě jde od začátku jenom o to, ukázat škodovácký motor v Arose, v Polu to byla skoro brnkačka, ale ta Arosa. Vim, je to blbost, ale prostě jsem takovej šťoural, který když to nenajde, tak ho to štve 

22:23:30
19.12.2010
19.12.2010

alpin
-> waca: 

22:21:18
19.12.2010
19.12.2010

waca
-> alpin: No jak psal /jarda.u1/. Koncepce motorů Felicia 1.6 se dělala i 1.0, 1.4 a ta 1.6. Taky jsem se koukal na ten odkaz, píše 1.4, ale to je v tomto ohledu uplně jedno zda to je 1.0 nebo 1.4, furt budou ty motory "stejný" na oko
22:20:15
19.12.2010
19.12.2010

alpin
seat-arosa.autobazar.eu/1
0-i-id1343593.html
-> waca: tak hold boli v arose asi dve verzie ohc , hold lupomalo dve verzie jednolitra tak dve verzie dopriali aj arose
-> waca: tak hold boli v arose asi dve verzie ohc , hold lupomalo dve verzie jednolitra tak dve verzie dopriali aj arose
22:18:56
19.12.2010
19.12.2010

waca
-> alpin: 19.12.10 22:15:35 Musí, jinak to neni možný, z těhle dvou motorů co jsem sem dával neni škoda ani jeden, takže musí být tímpádem 3 motory 37kW, sice dosti divný, ale nakonec asi jo
Docela rád bych viděl ten škoda motor v tý Arose
A to jsem už prohledal kde co!! Asi si budu domyslet že místo znaku VW na deklu v Polu si dám Seat....


22:16:54
19.12.2010
19.12.2010

alpin
-> waca: je ale v prvom je znaceny ako 1.4
22:16:04
19.12.2010
19.12.2010

waca
-> alpin: 19.12.10 22:12:07 To tady taky už je 

22:15:35
19.12.2010
19.12.2010

alpin
-> waca: cize su dve verzie motora vw ohc

22:14:49
19.12.2010
19.12.2010

alpin
22:14:21
19.12.2010
19.12.2010

waca
-> alpin: Takže se dostáváme k mému prvému tvrzení, že do Arosi se dávali 3 motorizace 37kW
.....1.motor Arosa 1.0 OHC- nám podobou známý z Felicie 1.6..... 2.motor Arosa 19.12.10 21:09:45 OHC buhví ...3.motor Arosa-nikým neukázaný v Arose (zato v Lupu ano) Škoda 


22:12:07
19.12.2010
19.12.2010

alpin
22:08:31
19.12.2010
19.12.2010

Tommyk
-> waca 19.12.10 21:31:30: neco jako je ve fele 1.6, taky vw
22:08:21
19.12.2010
19.12.2010

alpin
-> petr s: napr. modernizacia 19.12.10 21:31:30
22:06:03
19.12.2010
19.12.2010

petr s
19.12.10 21:09:45Tohle je ohc má to rozdělovač na vačce
22:03:51
19.12.2010
19.12.2010

Minik03
-> waca: Tam je ale divny i ten strbrny prlech pod filtrem, ktery se tvari, jakoby kryl vyfukove svody.
22:03:14
19.12.2010
19.12.2010

Kuladmin
-> waca: taky neni je to VW dyt mas vyfukovy svody zepredu
22:02:03
19.12.2010
19.12.2010

waca
-> ALL: Škodovácký motor z Lupa je objasněn, ale nikdo zatím neobjasnil motor z Arosi
zda obrázek 19.12.10 21:09:45 je tentýž "náš" MPi (nelíbí se mi kabely, zapalovací modul, ale víčko, olejová měrka souhlasí že to je Škoda motor-pro lidi kteří by řekli že to není Škoda motor, tak je druhá varianta Arosi 1.0 19.12.10 21:31:30 u toho už není co namítat, ten je VW OHV

21:55:40
19.12.2010
19.12.2010

alpin
-> jarda.u1: aha , som si nevsimol



21:54:30
19.12.2010
19.12.2010

jarda.u1
alpin 19.12.10 21:52:02 napsal:
→ jarda.u1: 19.12.10 21:06:55 aj tento
ano,to jsem psal nize
→ jarda.u1: 19.12.10 21:06:55 aj tento


21:53:33
19.12.2010
19.12.2010

Arnold
alpin 19.12.10 21:52:02 napsal:
→ jarda.u1: 19.12.10 21:06:55 aj tento
me to prijde jako ze stejneho auta
ale mela by to byt skoda
→ jarda.u1: 19.12.10 21:06:55 aj tento


21:52:32
19.12.2010
19.12.2010

waca
-> alpin: Tento z Lupa už tu je...
21:52:16
19.12.2010
19.12.2010

Arnold
-> alpin: tak tohle je skodovka
neni tam videt vyfuckove svody

21:52:02
19.12.2010
19.12.2010

alpin
-> jarda.u1: 19.12.10 21:06:55 aj tento 
