skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 110 R u dálniční hlídky Vb
prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 29.11.2010 do 03.12.2010, založil/a hany26 - zrušená registrace
17:52:17
03.12.2010
03.12.2010

petr s
17:48:14
03.12.2010
03.12.2010

petr s
-> afro100: Někdo ji tady má rapid a lada motor
17:44:49
03.12.2010
03.12.2010

afro100
-> petr s: kdee ? 

17:42:21
03.12.2010
03.12.2010

petr s
-> Bororo: 1 je dokonce tady
17:08:49
03.12.2010
03.12.2010

Bororo
-> Gryzly: Byl to model 71,přední blatníky jako první stovky.Pokud vím žádná auta Škoda určená pro policii neměla nikdy upravený motor nebo převodovku.Pouze třeba el. instalaci,nebo třeba jiné potahy sedaček. V automobilce BAZ,byla celkem tajně upravena desetikusová serie vozů Š 130,sedany a rapidy zabudováním matorů Lada 1600.,a několik těchto aut sloužilo u dálniční policie Bratislava.
09:52:48
03.12.2010
03.12.2010

lokaj
Okej beru.Sorry,myslel sem že se tu bavíme i o dálničních autech obecbě když sem tu četl i o jiných než o eRkách.Už sem to opravil.
09:47:53
03.12.2010
03.12.2010

petr s
-> lokaj: ale tady se bavíme o 110 R
08:26:27
03.12.2010
03.12.2010

Jozka
-> Gryzly 02.12.10 19:05:27: No tak to je teda něco..
. Že by ho používali jako testovací vozidlo na svoje produkty ?

19:05:27
02.12.2010
02.12.2010

Gryzly
-> Jozka: Kamarád má Velorexa a když ho v roce 2003 kupoval tak minulý a jedniný majitel byl Moravolen Ústí nad orlicí. Služební hadrák.
08:33:15
02.12.2010
02.12.2010

Jozka
I když to s tématem souvisí jen okrajově, večer jsem si vzpomněl na jinou 110R pololegendu - ještě v roce 1991 nebo 92 jsme měli u firmy služební erko, který bylo zhůry přidělený na montáže jako pohotovstní vozidlo - zřejmě když se najížděla do provozu elektrárna v Mělníce. Koncem kariéry už mělo nejspíš motor ze 120, ale ta neověřitelná část historky spočívá v tom, že a) to byla ve svý době jediná služební 110R v pražském socialistickém sektoru, b) že měla z fabriky výkonnější motor - pravil bývalý boss, který ho měl svýho času přidělený, aby mohl v kteroukoliv denní nebo noční hodinu na EMU z Prahy vykvaltovat..
Auto samotný jsem viděl jen zvenka na firemním dvoře, než ho koupil jeden pražský kolega (mimochodem brate poměrně známého hlavně rally jezdce) a zrenovoval pro dceru..
Auto samotný jsem viděl jen zvenka na firemním dvoře, než ho koupil jeden pražský kolega (mimochodem brate poměrně známého hlavně rally jezdce) a zrenovoval pro dceru..
08:30:35
01.12.2010
01.12.2010

Jozka
-> Bororo: Aha, vojsko - tak to jsem ještě neslyšel.. kurňa, to toho z tý homologační série na závodění moc nezbylo..
.
-> Hurdis 30.11.10 15:12:36: To zní celkem věrohodně..
-> Gryzly: Článek o tom dálničním oddělení je snad ve SM 1973.. ale ruku do větráku bych za to nestrčil..

-> Hurdis 30.11.10 15:12:36: To zní celkem věrohodně..
-> Gryzly: Článek o tom dálničním oddělení je snad ve SM 1973.. ale ruku do větráku bych za to nestrčil..
07:13:29
01.12.2010
01.12.2010

Gryzly
-> Bororo: To erko bylo v kerým roku?
20:46:12
30.11.2010
30.11.2010

Bororo
Vypadlo mě poslední slůvko "úpravy",prostě Erko VB nemělo žádné úpravy.
18:38:54
30.11.2010
30.11.2010

Bororo
-> Jozka: Vozy Š 120 S nárazníkové mělo také vojisko,tajná vojenská policie "kontráší" je používali.Kamarád viděl 4 kusy připravené na rozdělení do útvarů.Ale skončily asi jako ty u policie.Jinak si pamatuji na první Erko na dálničním VB Benešov,a to nemnělo žádné.
15:12:36
30.11.2010
30.11.2010

Hurdis
Zdroj z aukra, kdoví co je na tom pravdy.
aukro.cz/item1344072257_s koda_110_r_verejna_bezpecn ost.html
Kopie textu až zmizí inzerát z databáze:
Škoda 110 R Veřejná bezpečnost z roku 1973. Tento model jezdil pouze na dálnicích. Ve službě byl model zařazen mezi léty 1972 - 1975 pouze v počtu 5 kusů. Při změně barev Veřejné bezpečnosti v roce 1975 nebyl již tento model dále využíván a byl nahrazen vozidly sovětské výroby VAZ a Volha.
Měřítko modelu neznám. Pro ilustraci je dlouhý cca 13 cm.
Pokud jde o model vozu jako takový, je to Plasticar 1:30 v ruční úpravě.
aukro.cz/item1344072257_s koda_110_r_verejna_bezpecn ost.html
Kopie textu až zmizí inzerát z databáze:
Škoda 110 R Veřejná bezpečnost z roku 1973. Tento model jezdil pouze na dálnicích. Ve službě byl model zařazen mezi léty 1972 - 1975 pouze v počtu 5 kusů. Při změně barev Veřejné bezpečnosti v roce 1975 nebyl již tento model dále využíván a byl nahrazen vozidly sovětské výroby VAZ a Volha.
Měřítko modelu neznám. Pro ilustraci je dlouhý cca 13 cm.
Pokud jde o model vozu jako takový, je to Plasticar 1:30 v ruční úpravě.
11:04:57
30.11.2010
30.11.2010

Jozka
Něco je v tématu, na který odkazuje -> palasske: . Černobílý fotky klasický 110R "mlíkárny" od -> m8rinek: jsou z článku ze SM u příležitosti otevření/seznámení se s dálničním oddělením VB v Mirošově (?), ve kterým je mám dojem i jméno příslušného příslušníka), takže minimálně 1 ks tam mít museli. Ale v tom článku asi žádný zmínky o zvláštních úpravách nebyly, nebo se alespoň nepamatuju. A když já se potkal s StB, tak už sjížděli Volhy
.
Co osobně považuju za prokázaný, neb to mám od několika pamětníků nezávisle z různých míst bývalé ČSSR bylo, že vnitro pobralo 50ti kusovou séri "nárazníkový" verze Š120S, na každej kraj údajně dva kousky. Spíš ale skončily velitelský služebáky, než aby s nima honili nějakvý delikventy. Ti si je později výhodně odkupovali, jakous takous historii jsem slyšel o asi o třech kusech (Klatovy, Budějovice, Praha).. Ale asi by se leccos dalo najít i tady.


Co osobně považuju za prokázaný, neb to mám od několika pamětníků nezávisle z různých míst bývalé ČSSR bylo, že vnitro pobralo 50ti kusovou séri "nárazníkový" verze Š120S, na každej kraj údajně dva kousky. Spíš ale skončily velitelský služebáky, než aby s nima honili nějakvý delikventy. Ti si je později výhodně odkupovali, jakous takous historii jsem slyšel o asi o třech kusech (Klatovy, Budějovice, Praha).. Ale asi by se leccos dalo najít i tady.
09:08:27
30.11.2010
30.11.2010

Nwkt
-> Ultim: Myslim ty dobový fotky
06:54:21
30.11.2010
30.11.2010

Ultim
Nwkt 29.11.10 21:06:25 napsal:
Nemyslel tohle? youtube.com/v/bCLFGckQL9 s
Zda se me to,nebo je ten napis u toho 110R napsany jak od maleho decka? Neeee... Je to VT jak vysity. Ten 2D majecek je fakt stylovy
Aha,uz to ctu i na Tech Webu ,tak nic no ....
Nemyslel tohle? youtube.com/v/bCLFGckQL9 s
Zda se me to,nebo je ten napis u toho 110R napsany jak od maleho decka? Neeee... Je to VT jak vysity. Ten 2D majecek je fakt stylovy

23:00:07
29.11.2010
29.11.2010

Max
nevim o tom že b měli erka. Vím že měli různý polozádní a závodní náčiní v seriovym kabátě. Kamarád dělal v praze mechanika.. ;o)
21:12:55
29.11.2010
29.11.2010

m8rinek
21:09:14
29.11.2010
29.11.2010

j_j
www.skoda110r.cz/forum.ph
p?thread=635...
určitě měli modrý "mlíkařský" první erko...je i fotka na netu,ale tu nemůžu najít :)
určitě měli modrý "mlíkařský" první erko...je i fotka na netu,ale tu nemůžu najít :)
21:06:42
29.11.2010
29.11.2010

palasske
hledej v tema Vb, spoje...........
21:00:10
29.11.2010
29.11.2010

m8rinek
-> petr s: nebo tak, někde nějakej článek byl o erku ve službách policie, ale povětšinou jde o samý urban legendy.
Jinak kamarádka má erko a tam je prvnim majitelem ministerstvo vnitra a auto je teda úplná serie, bez nadstandardních údajů v TP
Jinak kamarádka má erko a tam je prvnim majitelem ministerstvo vnitra a auto je teda úplná serie, bez nadstandardních údajů v TP
20:58:09
29.11.2010
29.11.2010

petr s
-> m8rinek: Spíše žádné neměli
20:56:41
29.11.2010
29.11.2010

m8rinek
ehm normálni erko? To co bylo v Kvasinech je fake...
20:34:28
29.11.2010
29.11.2010

hany26 - zrušená registrace
zajímá mě úplně vše foto parametry případné úpravy oproti serii atd.dík za vše