skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Utajovaný projekt G
prohledat
169 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 18.06.2010 do 07.09.2016, založil/a myschaak AZNP K.Hora
Tak jsem ještě zkoušel bývalého majitele zda by nebyly fotky holandana pře přestavbou na rapida a že teda nemají ale mělo to boční polepy tak se na auto vrátí
-> zralous: dík, souhlasim
-> Pavel P..: už to bylo jednou vyvařovaný a ne úplně esteticky takže jednou mě to čeká komplet znova,s tím se počítá,nicméně to auto mělo skončit ve šrotě a tak jsem rád že se tomu tak nestalo
-> Pavel P..: už to bylo jednou vyvařovaný a ne úplně esteticky takže jednou mě to čeká komplet znova,s tím se počítá,nicméně to auto mělo skončit ve šrotě a tak jsem rád že se tomu tak nestalo
ty konce prahů vypadaj na pěknou sochařskou práci..... ale chválim to nadšení se pustit do dalšího pelechu.... teda pokud to touhle rychlorenovací neskončí

-> myschaak AZNP K.Hora: Ty Melbery tomu slušej!!
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Aha - tak OK. V rámci originality asi OK, ale mě se to teda nelíbí vůbec. 

-> myschaak AZNP K.Hora: Středy masek mám doma nový jestli bys potřeboval.
A možná i ten nerezový znak bych našel.

-> ondie: 

-> ondie: to je moc pěkny
-> myschaak AZNP K.Hora 10.08.16 22:00:36: Viděl jsem zadní nálepku s i bez bočních. Mlhovky nahoře sou pro Garde správně.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: G má mít mlhovky nahoře
-> myschaak AZNP K.Hora: 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: No zatím asi jo,bo by tam byli díry,pořeším až při renovaci,tohle je řekněme testační stav pro přihlášení na mě
-> myschaak AZNP K.Hora: Ty mhlovky nahoře necháš?
Jen by mě zajímalo zda tenhle měl i ty boční polepy,boky jsou komplet stříkaný tak už to nepoznám,mohlo bejt že je nemělo a mělo jen samolepku na zadní kapotě?
-> sep:
-> ondie: bohužel jo,emkový lemy,předek emko,nárazníky emko ale nic co bych nedokázal dostat zpět,něco hned a něco při totální renovaci

-> ondie: bohužel jo,emkový lemy,předek emko,nárazníky emko ale nic co bych nedokázal dostat zpět,něco hned a něco při totální renovaci
-> myschaak AZNP K.Hora: Ono k tomu ani moc není co říct,engelmanny,tyhlety benelux polepy,většinou Apolla a přední štítky bez nápisů (jen proužky)..
To tvoje už někdo předělával na Rapida ?
To tvoje už někdo předělával na Rapida ?
-> myschaak AZNP K.Hora: :není možná,dobří holuby se vracejí 

baze mám stále,půjde na papíry toho červenýho kvasiňáka
-> myschaak AZNP K.Hora: a ty předešlý garďata už nemáš?
mám akorát plakát v holandštině, takový ten s tím žlutým gardem, je celkem známý a někde byl i naskenovaný.
případně můžu naskenovat lépe, ale až se dostanu domů a to hned nebude
mám akorát plakát v holandštině, takový ten s tím žlutým gardem, je celkem známý a někde byl i naskenovaný.
případně můžu naskenovat lépe, ale až se dostanu domů a to hned nebude

Tak děcka,náhodou vše o holandanech mě začlo zajímat hlavně o těch na úzkých nápravách,má někdo něco k tomu? 

-> Viliam 24.09.13 21:20:23: No nemáš zač
Jen bych dal ještě jednu radu. Pokud není vážně nijak tragický, tak neřeš nějakou zajímavou historii a směle do nákupu 


-> Enggik: Vďaka za tvoje názory



-> Viliam 24.09.13 21:03:18: Jiný způsob mne nenapadá. Snad jen znáček na krytu autorádia a kvalita zpracování
Škoda že není ten původní TP
Ale pokud tam je číslo C700003 tak bych to na 99,9% procent typnul na BAZe, pokud tvrdíš, že je to 82ka, jak je vidět i na tom štítku. Pokud by to byl kvasiňák, tak pod tímhle číslem by to fakt muselo být třetí ,,vyrobený" Garde a navíc v roce 81. Kvasinský auta vážně začínali sérii číslem C500001



-> Enggik: Tak čo povieš, existuje vôbec nejaký iný spôsob ako zistiť, či je to BAZ ako sa spoliehať na to C7?
-> Viliam: No teď už budu vařit z vody, tuhle informaci nemám nijak potvrzenou. Ale mám za to, že nějaký první kastle v BAZu byli svařeny, nalákovány ještě v AZNP. Řešilo se zabezpečení dostatečné protikorozní ochrany. To by možná i osvětlovalo ten ,,českej" štítek.
Ale ber tuhle informaci prosím jen jako mojí doměnku
Ale ber tuhle informaci prosím jen jako mojí doměnku

-> Enggik: Pôvodný techničák už neexistuje, zaujímavé je však, že na štítku v kufri nie je BAZ viď foto, preto neviem, čo si o tom myslieť.
-> Viliam: Zajímavý
Vin začínající C7 by skutečně měl být BAZ. Všechny C7ky co jsem kdy viděl byli z BAZu a C5 z Kvasin. Pochybuji že by se naskytla nějaká anomálie. A kvasinský auta šli s číslováním vzestupně, takže předpokládám že v BAZu to bylo obdobně
Což by potvrzovalo tvojí hypotézu o ,,třetím" garde z BAZu.
Pokud máš možnost nahlédnout do původního TP, podívej se na razítko z expedice, jaké je tam datum. První auta v BAZu začali stavět v květnu 82.
Každopádně, pokud není v hodně žalostným stavu, tak bych do toho šel
Garďata jsou teď v módě 



Každopádně, pokud není v hodně žalostným stavu, tak bych do toho šel


Zdravím, vyťahujem túto tému lebo sa mi naskytla možnosť kúpiť Garde s výrobným číslom C7000003, rok 1982. V prvom rade sa chcem opýtať zasvätených, či sa dá spoliehať na to, že C7 znamená, že je to BAZ a po druhé, či je možné podľa VINka že ide o tretí kus, ktorý odtiaľ zišiel?
Objeveno zase jedno z prvních Garde ,,sociálů". Bohužel nevím měsíc expedice (výroby). Ale to se mi možná ještě podaří zjistit
Bohužel už překopaný na Rapida 


-> ondie: :ja koukal ze ve skladu dosly dorazove spunty zadni kapoty:)
-> sep: ..mě se líbí jak tam ta herečka zavírá ten kastlík u GL palubky a bojí se že nebude držet 

-> castrol: :tak jestli to tu uz je tak to maznu pripadne
-> sep: to uz tu dlho nebolo
-> BoRiS!!!: dík za informace. Takže by se opravdu dalo říct že v 81" se mezi normální lid asi Garde ještě nedostalo.
-> BoRiS!!!: dík..jo vzpomínám si,béžová šampaň,černý polepy z boku..ještě než se dostalo k Marcelovi a jeho lidem stávalo kousek od kulaťáku v Dejvicích..
To jsou cenné informace..v tom 81´ jich teda moc neudělali.
To jsou cenné informace..v tom 81´ jich teda moc neudělali.