Protože jsem nenašel vhodnější založenou diskusi (pokud existuje, dejte mi sem, prosím, odkaz, děkuju), bude zde vkládat své příspěvky s obrázky Favoritů/Formanů z různých televizních seriálů nebo dokonce filmů, především dobových, tedy z období let devadesátých.
Zde úlovek z velkého filmového projektu z roku 1996 - Mission Impossible
Tomaso435: Musím uznat, že seriál to není zrovna nejlepší, ale Tomsův Favorit mě ke sledování donutil. Hlavně, když v době tehdejší reprízy jsem měl čerstě řidičák a mohl jezdit. Později má modrou Felicii a tím pro mne další epizody nebyly prakticky zajímavé. Úplně stejný Favorit má rodina mého bývalého spolužáka z gymplu jako druhé auto. Prošel kompletní GO karoserie, ale kašle se na něj, a tak za 2 roky, kdy jezdil plně i v zimě, vypadá už docela nic moc. Nefungují brzdy (až po úplném sešlápnutí pedálu začnou brzdit - ale jen přední), nefunguje ruční brzda, neudrží volnoběh (pokud ano, tak na asi 550 otáčkách). Taky jsem mu omylem utrhnul vnitřní kliku, prostě jsem zatáhnul a zůstala mi v ruce (asi před rokem a půl), od té doby otevírají řidičovy dveře tak, že stáhnul okno a dveře otevřou zvenčí. Raději si dávajte bacha tedy na SPZ JIE 07-97. Mají ještě bílou Xantii Break, na tu taky bacha. Největší paradox je, že majitel je vyučený automechanik. Hledal jsem v PC fotku toho chudáka Favoritu, ale bohužel nenašel...
Soukromý detektiv má vůz vybaven dálkovým centrálním zamykání, které využívá ovšem jen někdy. Další výbavou je i radiotelefon, který si v jednom z dílů půjčí asi na týden. Foťák Nikon si snad pučovat nemusel
-> dominique: tak toto forum som myslel co si pridal ,tam som to chcel dat ale nenasiel som ... a ak si lepsie precitas moj koment tak aj uvadzam svoje ospravedlnenie ... staci lepsie citat
-> afro100: na youtube bolo pisane cca120HP ... ale ten zvuk pred garazou nadhera ako V8 prepacte za prirovnanie ale tak mi to pripada ... co ma problem z volnobeznymi otackami ... :o) to mi pripomenulo ameriku ... skratka nadherne auto nadherny motor a ten zvuk je fakt uzastny !!!
-> afro100: NJ ale dnes není eRko o tuningu, ale o návratu k orignálu a nebo alespoň k originálnímu vzhledu a je škoda že tam pár kousků přímo nádherných úplně zapadne a ani je nemá cenu hledat, protože z fotek se mě dělá špatně a je nesmysl si je ukládat
-> Tuner#2: hmm, no, pan majitel zistil ze to funguje aj bez neho (admini sa postaraju) a kasle to ... minuly rok sa cakalo 3 mesiace na sprovoznenie FTP servera aby sa vobec dali nahravat fotky, doslo k sprovozneniu a stranky s domenou boli poskytnute, ze kto by chcel, moze to prevziat ... potom to natiahlo nejaky malware, kt. bol teda odstraneny behom chvile, ale chat je stale zavirovany ... momentalne je situacia asi taka ze tam obcas nazriem ja a par dalsich (cca 10-15 ludi) ... zvysok slus ....
inu, niet sa ani comu divit, ery tuningu 110r su tie tam a na bezne jazdenie uz dnes tie auta tiez moc nesluzia ...
-> afro100 15.07.10 17:25:41: Pěkný auto, ale koukám že ani po letech 110R neudělali větší foto a to rozlišení a rozpliznutí + šum na fotkách je fakt děsnej. To už je snad lepší i ten skodateam, kde to ale taky stojí za houby...
nevim jestli to tu bylo, tak to sem hodím. A mohu-li dotázek, jeden majitel říká, že má Rapida se 4Q, to je Rapid? 120? a potom ještě si stežovala majitelka, to byla nějaká špatná série, ne?
-> Jožynek + all : Co se podívat na příspěvky o pár řádků níž ze 7.7.?
Není v tom motor z TTčka, ten tam byl kdysi, teď je tam legendární 5ti válec z Audiny S2, velké turbo a 470HP... Klásek byl kdysi ještě s TTčkem na virt srazu.