-> boris17:
To, jestli ho vyhodí nebo ne, je mi u p*dele, i když je pravda, že ho nakonec stejně vyhodili, ale za poněkud jinou věc (řekněme, že si bral nějaké kapříky). Já jedu na technickou s autem technicky v pořádku, takže předpokládám, že tu technickou dostanu. To, že nějaký kokot, který si myslí, že je pán světa, řeší kraviny - to není můj problém.
Jinak tímto tuto debatu končím, nemá tady co dělat.
EDIT - bavím se o tom, že mě vyrazil úplně - pokud by mi to dal na měsíc, tak asi neřeknu ani slovo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid Cabrio
prohledat
3920 příspěvků (zobrazeno 3101 až 3150) od 01.10.2009 do 25.03.2025, založil/a skoda_105_L
-> 1560: Nemá význam se o tom bavit , podle předpisů to dělá dobře , když to bude flinkat přijde kontrola a kvůli takovým ho vyhodí. Pak bude v lepším případě bez práce. Ten kdo to nezažil neví. Lidi si to vše kazí a jsou d...., Lepší bude tuhle debatu ukončit at si každý myslí co chce.
-> boris17:
Hmm, takže ten, co mě vyhodil za prošlou lékarničku a nehomologovaný tónovaný ZADNÍ skla je pan technik? Ne, to je opravdu pan buzerant - ostatně na(ne)štěstí už dělá úplně jinde.
Hmm, takže ten, co mě vyhodil za prošlou lékarničku a nehomologovaný tónovaný ZADNÍ skla je pan technik? Ne, to je opravdu pan buzerant - ostatně na(ne)štěstí už dělá úplně jinde.
-> ondie: Zkus tam dělat a pak všichni změníte názor na to co je blbost a buzerace . ten technik se pod něco podepíše a když se něco stane třeba z výjezdu z STK tak jdou po něm.Takové ostřikovače a stěrače když nefungují to pak může být pěkný problém. a pak přeji takovému technikovi co to nekontroluje až se něco stane a bude se zpovídat u soudu , pak mu bude pěkně klapat zadek.Zkuste si zajet třeba někdy do SRN pak každý uvidí. Jenže mi jsme národ bl... a vše si kazíme mezi sebou. technik co si dělá dobře svoji práci je hned u všech buzerant ale u mě je to pan technik .Z některými nemá cenu debatovat a sem to opravdu nepatří.
Stěrače ani ostřikovače sem na stk taky nikdy nezažil ani jiné tzv.drobnosti.. (třeba kontrola pov.výbavy) a i tak si myslim,že dělali poctivou práci až až..po tom co je doopravdy důležité (brzdy,čepy,uložení,veden
í benzinu a brzd) šli vždy jak supy...myslim,že aby technik dělal "poctivou práci" nemusí slepě následovat nějaké směrnice a buzerovat za sračky ale používat trochu soudnost a rozum..
Ale byla by to debata na dýl a sem to nepatří.
Ale byla by to debata na dýl a sem to nepatří.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Slavetinskeho lux pred prvni renovaci.
U nas to zkouší.
-> 1560: Tak jsou to bl.... a nedělají dobře svoji práci , ty stěrače atd. jsou celkem dost důležité.
Já teda nevím, na STK jsem byl několikrát a nikdy stěrače ani ostřikovače nekontrolovali - tedy dívali se, jesti tam jsou, ale jestli fungujou, to jim bylo někde.
-> Pavel P..: a to mě všicí říkakali, že když nemám ostřikovače na xantě, je to hlavně můj boj, technikovi, že je do teho putna....

-> boris17: správně... mě taky vždy zkoušej ostřikovače i stěrače, je to jejich práce tak jí dělaj.
-> Matsoft: To je ale tvůj problém, že tam nemáš vodu , kontrolu na ně , že dělaj svoji práci špatně!
-> boris17: bych jim dal, suchat mi steracema po suchym okne. Mne na stk zkousej veskere osvetleni a klaxon. Nic vic. Tedy krom brzd a vuli v cepech a rizeni.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Jestli nezkouší stěrače , to pak nemusí zkoušet nic. asi pěkej lempl ten technik nebo technici.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: v zivote jsem sterace na stk nezkousel
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: co jezdim s autama na stk z firmy, tak pokaždé zkouší vše, stěrače,ostrikovače,i zadní

-> Matsoft 12.01.11 14:30:01: ty a co ty sterace resit jednoduse?anglicke povolit,zamacknout do torpeda,dat tam olakovanou krytku v barve vozu.prevlecnou krytku matice zakitovat,podlepit oboustrankou(mechovkou),s
ilnou pruzinu nahradit slabsi,aby ta paka/moment sily nebyl tak velky.
pustit sterace po me nikdo nikdy nechtel,takhle by se vlk nazral a koza zustala cela,u auta na bezne jezdeni bych to bral,ale u techto vozu co vytahnes jen za pekneho pocasi je to opravdu buzerace
pustit sterace po me nikdo nikdy nechtel,takhle by se vlk nazral a koza zustala cela,u auta na bezne jezdeni bych to bral,ale u techto vozu co vytahnes jen za pekneho pocasi je to opravdu buzerace
banditta 30.12.10 21:20:56 napsal:
prostě zelenej Rapid je super a nejde vůbec vidět…
Měj jsem 5225 a v létě v lese po zaparkování téměř k nenalezení...
Trochu zeleně kolem a zapadl do krajiny 
prostě zelenej Rapid je super a nejde vůbec vidět…
Měj jsem 5225 a v létě v lese po zaparkování téměř k nenalezení...


-> Tomes 1 10.01.11 10:56:31: dobre,kdyz je to individualni,tak az pojedu kolem komisare tak se ho zeptam na situaci u nas.Nicmene v loni se naprosto bez problemu testovaly auta z 1985 a ted je otazka,jestli ta 1985 plati porad.ten pozmenovaci navrh musel udajne projit snemovnou,pokud neprosel,tak by melo platit to co platilo,tzn 1985
-> Matsoft: i ty jeden bonzáku



-> Matsoft: a co se divíš Matýsku? máš tam jezdit s autem který má vše v pořádku a nikdo tě mrdat nebude, ani ti buzeranti

-> Luky.: ja jich znam takovejch vic... Ja s tim mel akorat problem jednou a to u (nyni) formovyho kabra na stk v brandejse.
-> Matsoft: a heterouši ne?
Spíš mě napadá jestli si toho všimnou? Že to je věc, která by je asi nenapadla? Já třeba přišel na to, že stará Felicie má stěrače obráceně, asi až po 5-7 letech co jsme ji měli poté, co mě to někdo řekl
Nicméně taky znám auto co má stěrače obráceně. A platnou TK má...


Spíš mě napadá jestli si toho všimnou? Že to je věc, která by je asi nenapadla? Já třeba přišel na to, že stará Felicie má stěrače obráceně, asi až po 5-7 letech co jsme ji měli poté, co mě to někdo řekl

Nicméně taky znám auto co má stěrače obráceně. A platnou TK má...
-> Bruno: pokud jsou na stk buzeranti,tak te za to vyhodej.
-> Gryzly: Chápu že se to nikomu nechce přehazovat, ale nejsou s tim pak problémy z hlediska technický způsobilosti?
-> Tomes 1: Já se s tebou nepřu. Já do veteránu nedělám a ty určitě víš víc. To že na různých úřadech na rúzných koncích republiky si zákony vykládaj po svém je bohužel daň tohoto Koloráda.
-> Bruno: Málo kdo se s tím chce dělat. Kromě předělání děr, zavaření půvoních, předělání motorku, musíš taky přehodit nádržku na ostřikovače a natahat dráty na ostřikovače a na stěrače na druhou stranu. Navíc když se podíváš na ten rantl pod oknem tak při otevřené kapotě je v tom žlábku vydět oblouček pro raménko motoru stěrače. A s tím se asi nikdo moc předělávat nechce.
-> Bruno: Málo kdo se s tím chce dělat. Kromě předělání děr, zavaření půvoních, předělání motorku, musíš taky přehodit nádržku na ostřikovače a natahat dráty na ostřikovače a na stěrače na druhou stranu. Navíc když se podíváš na ten rantl pod oknem tak při otevřené kapotě je v tom žlábku vydět oblouček pro raménko motoru stěrače. A s tím se asi nikdo moc předělávat nechce.
-> Luky.: tys byl vždycky jinej

-> Pavel P..: asi půjdu proti proudu, ale mě se to překvapivě líbí. Jen masku bych nechal originální, ale kola, křídlo, opěrky a i ty nárazníky se mi tady celkem líbí. Je to zase něco jinýho. Ale na svý auto bych si to nedal 

-> Bruno: však víš že jde vše ojebat....
-> Dale_Estelle: celý je to hnus votuzenej

Na TK nevadí že jsou stěrače obráceně? To při přestavbě není povinnost je předělat?
k tomu cervenemu standartu: puvodne ho dovezl pan Stol,ktery ma toho original levaka od novoty. Nedokazal to spapirovat,tak ho prodal. Foto stare cca 11 let z nejakeho srazu fcc jsou k nalezeni zde nebo na techwebu. Jen ma jina kola atd...
-> Tomes 1:
každopádně ty zadní opěrky sedan jsou na tom brutus 


-> Matsoft:
Jo jo, fotku jsem pořídil srpen 2009, ale nikde není o něm ani zmíňka, tak zkouším.
Jo jo, fotku jsem pořídil srpen 2009, ale nikde není o něm ani zmíňka, tak zkouším.
-> Tomes 1: vim jen to,ze zije a je stale cervene.
-> Gryzly:
Ahoj, 30 let a nejede přez to vlak, i když.................
Už se raději nehádám, stejně mě budou přesvědčovat borci že to tak není.Tomes.
Ahoj, 30 let a nejede přez to vlak, i když.................
Už se raději nehádám, stejně mě budou přesvědčovat borci že to tak není.Tomes.
-> Gryzly:
A stojím si za názorem stále.30 LET.Ono je totiž pořád rozdíl jestli testuješ v Praze, nebo v Ostravě.Neptej se mě proč, kdo to nezažil na vlastní kůži, nepochopí.
Ale k jinému tématu, nevíte něco bližšího k tomuhle cabriu?Díky Tomes.
A stojím si za názorem stále.30 LET.Ono je totiž pořád rozdíl jestli testuješ v Praze, nebo v Ostravě.Neptej se mě proč, kdo to nezažil na vlastní kůži, nepochopí.
Ale k jinému tématu, nevíte něco bližšího k tomuhle cabriu?Díky Tomes.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: nevím jestli se tady něco kloudného dozvíš, už na podzim tu byli dva odlišné názory a oba si za svým tvrzením stály.
jen tak aby rec nestala,ví uz nekdo jak je to tedy s udelovanim veteranskych RZ od r.2011?
-> Tomáššš: Jo najdou se i doma , ale je po prvním majiteli , který jej kupoval u Hainzingera a je opravdu pěkný , i kola jsou jak nová ( 5 ks alu kol) , máme to tam cca 230 km.
-> boris17: to kaslat nan sem tiez najdes kopec peknych a este z blizsia :)
-> Vojtisek: Ty zrcátka takhle montovaly v Metalexu.
-> Tomáššš: Je původní a fakt moc pěkný až na ty nálepky , říkal jsem majitelce , že ji dam do 800 euro. Odpověd zněla ,že jich už jezdí málo. Říkal jsem ji , že u nás v tomto stavu bude cca okolo 1.000 Euro. O slevě nechtěla slyšet tak počkáme.
-> boris17: těch zrcátek

-> boris17: za co chce 3000 ? :D to je magor !
Trochu mimo téma ale též Rapid , je na prodej v Německu , najeto cca 70.000 , vše původní , jen ta cena 3.000 euro , nesmysl.
