skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
číslo kastle -> rok výroby
-> darklord: Vďaka,síce je tam iba 105-120 ale predpokladám že 130 patrí k nim.
Takže niektoré číslá vynechali,a k ostatným otázkám vie niekto vyjadriť?
-> Bukaj: F se přidělovalo 

-> isti: Tak F a myslím měkké I nebyly přidělovány, asi aby se to nepletlo s L a E, nebo nevím. Každopádně G je model 86, H 87,...
-> Nwkt: Možno je L 1990 ale je to dvanásté písmeno ak beriem A ako 1980.
Niektoré písmená vynechali,alebo je to preto lebo je to vyrobené vo Kvasinách?Číslo karosérii pridelili hneď po výrobe karosérie alebo až po skompletnení auta?Pítám sa preto či nemôže byť auto s číslom H mať dátum výroby 1989.Vlastne dokedy robili 130gl?
Niektoré písmená vynechali,alebo je to preto lebo je to vyrobené vo Kvasinách?Číslo karosérii pridelili hneď po výrobe karosérie alebo až po skompletnení auta?Pítám sa preto či nemôže byť auto s číslom H mať dátum výroby 1989.Vlastne dokedy robili 130gl?
-> isti: L je modelovej rok 1990, takže pasuje
-> MOLSO: To sa vzťahuje asi len na 105-130 alebo do určitého roku?U 136gl (12.1989)mám TMB1360GLL,na to sa to už nepasuje.
-> isti: H vo vinku urcuje modelovy rok .... A je 1980 B 81 atd atd
-> MOLSO: Vďaka,a to podla čoho si zistil?Takže ani tento nemá ten unikátný blok
To znamená od 7.86 do 7.87?

-> isti: modelovy rok 87
Ako sa dá zistiť podla čísla karosérie rok výroby auta?Jedná sa o skodu 130 momentálne bez papierov,číslo karosérie je:TMB13MOGLH3519785
Zdravím pánové, já mám kastli na mojí 136 GL s číslem L 5823725, ale bohužel ji mám bez TP, tak právě nevím jakej jsem měl rok výroby, ted už vím že to je stejně starýž jako já



-> Gryzly: hmm, mne to nesedi aj tak, potom mam kasnu novsiu o rok?....alebo ze by bola z konca 87, tak preto mam uz J...neviem, ale na císla to nejazdí tak mi to je jedno....
-> Matsoft: Jen jestli se ten děda už nepomočuje a ten zasranej němec Alzheimer mu neschovává furt věci.
-> Majkl: No jo maj to tam blbě, takže jinak: en.wikipedia.org/wiki/Veh icle_Identification_Number
-> Majkl: No jo maj to tam blbě, takže jinak: en.wikipedia.org/wiki/Veh icle_Identification_Number
-> Gryzly: to je v poradku.. znam pana, co je prvni majitel rapida.. podle papiru je rapid 84, podle VIN 86 a kupoval ho novyho 85
-> Gryzly: no ja mel uzovku.. 79 tusim.. seda barva.. original.. nestrikana.....
-> Gryzly: tak jsem si precetl diskuzi u clanku a uz to vim..
Od: DDX
Itchy: Chipman to trosku zvoral (nikoliv Cedrych!). Spravne ma to bejt takhle: A=1980, B=1981, C=1982, D=1983, E=1984, F=1985, G=1986, H=1987, J=1988, K=1989, L=1990.
Od: DDX
Itchy: Chipman to trosku zvoral (nikoliv Cedrych!). Spravne ma to bejt takhle: A=1980, B=1981, C=1982, D=1983, E=1984, F=1985, G=1986, H=1987, J=1988, K=1989, L=1990.
-> Jožynek : Studuj: skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=90
-> Nwkt: jo? potom fajn, pravdu povediac som ostal zaskoceny, ked mi to mb povedal, pac som stale v tom ze mam origo kasnu, ale nevm vobec co znamenaju tie pismena...
-> Jožynek : To označuje modelovej rok ne? Takže srpen 87 až čeven 88 ?
-> Gryzly: tak som bol pre papiere, mam tam na konci "J" takze ako? ja mam 87 a naprklad shatter ma tiez "J" a ma rok 88, takze ako to je??
-> Gryzly: nemam papiere doma, a z hlavy neviem, ale pozrem na to
len viem ze sa ma to pytal mb136gl, a nesedelo to...

-> Jožynek : A poslední písmeno ve VIN ti neodpovídá roku výroby? Však to je mezinárodně uznávanej standart.
-> Gryzly: prave ze mam kasnu origo
nehadam sa, velmi ale silno pochybujem ze by ju niekto niekedy menil.....

-> Jožynek : Ty čísla tam nebouchali podle nálady, já myslím že ten systém dodržovali a ty máš asi jinou kastli.
Taky jsem tu měl auto z roku 1977 a mělo na kastli originál číslo a originál tunel na 5q, i most přední nápravy byl eMkovej, barva taky neseděla, byla to taková myšší šedá jako má Minno a ta se dělala až roku 87. A kde je záhada? Minulej majitel na začátku devadesátých let někde sehnal kastli emka (radši nechci vědět kde) a vyřízl číslo kastle a navařil tam číslo z užovky a to dost nešikovně.
Taky jsem tu měl auto z roku 1977 a mělo na kastli originál číslo a originál tunel na 5q, i most přední nápravy byl eMkovej, barva taky neseděla, byla to taková myšší šedá jako má Minno a ta se dělala až roku 87. A kde je záhada? Minulej majitel na začátku devadesátých let někde sehnal kastli emka (radši nechci vědět kde) a vyřízl číslo kastle a navařil tam číslo z užovky a to dost nešikovně.
motor 988 cm3
-> Gryzly: škoda 100L 1971 s karosérií škoda 105
-> bflm: Tak doufám, že jsem si ho před zakytováním obkreslil..

-> Jozka: Dá se zjistit
-> bflm: Já viděl tyhle obrovský sedmimístný čísla nabouchaný i na náhradních kaslích u kil a jednou dokonce i u embéčkový.. Že by se dal i u nich takhle zjistit datum výroby?
-> Gryzly: nevm, ale tie cisla tam buchali podla nalady, pac podla mojho, ked sme to davnejsie pozerali, tak my vyslo ze mam 105L rocnik tusim 84, ale v papieroch mam 87...

-> stepan: Takže v papírech máš napsaný co? Š120 r.v.1971 ? Protože já mám podle papírů Š130L z roku 1979. podle čísla kastle to je 86
-> Syny: to ani nwm
mno v tom pripade škoda že to nezustalo erko:)

-> stepan: Tyvoe tydlety prestavby to je mazec - to je jako NWKT prestavba eRka a je to rapid 

-> Syny: přestavěná ze stovky 1971 

-> stepan: to uz je stara babca tyjo :) Tej mej bude v kvetnu teprve 27 

-> stepan: Katalog
-> bflm: moc díky, jak si to zjistil?
-> stepan: Leden až březen 1978 6 serie
u starší to zjistit nejde?
-> stepan: tak omluva pane



-> bflm: jo maš pravdu vlastně ted sem si to uvedomil ze mam C



-> stepan: tak podle katalogu písmena šli až od 80 roku
-> stepan: maš to nafocene?
-> Kaprof: žádný písmenko tam teda nemám
-> stepan: jistě že da podle pismenka :o)