skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Štíty brzd laminát / karbon
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 17.11.2008 do 20.11.2008, založil/a Borin - Král tuzerů
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zamykání témat sebevraha s neprovrtanejma kotoučema začíná...abych někoho nenakazil mojí debilitou...Loučí se Král tuzerů
Zastavil:Borin - Král tuzerů
18:36:35
20.11.2008
20.11.2008

Borin - Král tuzerů
To All : tak myslím že se řeklo vše co bylo potřeba tak není třeba v tom dál pokračovat...vyrábět to nebudu a zamykám téma...
18:34:38
20.11.2008
20.11.2008

Borin - Král tuzerů
-> ondie: Pokud vím tak jsem ti psal že ti je pošlu ale tys řekl že ne že ti je můžu dovíst na hrocháč, pak si napsal že tam nejedeš a pak si nanapsal už nic. Tak buďto mi napiš adresu vysíráku a já ti to pošlu nebo si trhni nohou...
23:32:37
19.11.2008
19.11.2008

ondie
Borin - Král tuzerů 17.11.08 11:36:56 napsal:
Jeden člověk se mě na to ptal, tak se chci zeptat jestli by o to i někdo další měl zájem, kvůly jedný sadě to dělat nebudu...má zájem o laminátový, ale když udělám formu tak je jedno jestli tam dám skelný, nebo uhlíkový vlákna...cena zatím není stanovená, tu stanovím až podle zájemců, mezi které rozpočítám formu a taky po výrobě první sady...cenu bych viděl +- autobus někde na 2000Kč karbon a cca 1000 laminát...mluvím o ceně za sadu na celý auto...výroba by se uskutečnila někdy kolem února - března...výrobu bych začal až proti záloze, ale na to je ještě dost času
..budeš chtít zase poslat mustry jak minule ?
Jeden člověk se mě na to ptal, tak se chci zeptat jestli by o to i někdo další měl zájem, kvůly jedný sadě to dělat nebudu...má zájem o laminátový, ale když udělám formu tak je jedno jestli tam dám skelný, nebo uhlíkový vlákna...cena zatím není stanovená, tu stanovím až podle zájemců, mezi které rozpočítám formu a taky po výrobě první sady...cenu bych viděl +- autobus někde na 2000Kč karbon a cca 1000 laminát...mluvím o ceně za sadu na celý auto...výroba by se uskutečnila někdy kolem února - března...výrobu bych začal až proti záloze, ale na to je ještě dost času

..budeš chtít zase poslat mustry jak minule ?
20:40:41
19.11.2008
19.11.2008

suri
-> petr s: brzdy ala Flinstones? :)
20:27:13
19.11.2008
19.11.2008

petr s
-> Gryzly: A ještě lepší je brzdy zahodit Borec nebrzdí ten se protáhne
20:25:13
19.11.2008
19.11.2008

Gryzly
Já myslím že to je blbost. ten brzdovej štít zas tolik neváží aby se to vyplatilo odlehčovat. To brzdový kotouče a bubny jsou těžký jako kráva, takže v zájmu odlehčení neodpružených hmot bych spíš uvažoval nad laminátovýma nebo kevlarovýma kotoučema. Však na tom jezděj aj formule, ne? tak kde je problém?
-> Borin: Nic proti tobě.
-> Borin: Nic proti tobě.
19:55:03
19.11.2008
19.11.2008

Syny
Kompozitovy materialy vydrzi plno veci a mnohokrat jsou mnohem lepsi jak ocel, ale muselo by to byt na ten kompozit napocitany a vytvarovany presne podle nejvyssich zatezi. Predstava ze se udela forma podle originalu a jen se v ni udela jinej material je trochu zcestna a nemuselo by to dobre dopadnout...
19:04:37
19.11.2008
19.11.2008

su.tech – nezodpovědný hajzlík
Se najde koumavý dealer, který koupí klasiku, nechá to polepit karbonovým polepem a pak to bude prodávat... spešl výroba! racing! special! tuning!... 

17:42:50
19.11.2008
19.11.2008

Antony - zrušená registrace
Pánové, na druhou stranu. On uhlík vydrží hooodně moc. Sice nesnáší rázy, vepředu to bude v pohodě, ale zadek v domácích podmínkách je jistá sebevražda. Aby to vzadu vydrželo, musela by to být profi práce. tj spýkaný za vysoký teploty a velkýho tlaku potom by to vydrželo . . .
15:59:41
19.11.2008
19.11.2008

rolls
tjuning piiico



15:56:46
19.11.2008
19.11.2008

Tuxik
uff to by mne zajimalo koho to na zadek napadlo...
22:40:32
18.11.2008
18.11.2008

Samantus
Ty vole, ne ze bych byl prikyvovac s ostatnima, ale muzes me vysvetlit koho tohle napadlo? ve predu ok? ale vzadu na bubny to jako fakt?
22:36:56
18.11.2008
18.11.2008

Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Mě se to taky nelíbí...
18:30:53
17.11.2008
17.11.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
A pokud je nechce v předu, tak ať to ostříhá nůžkama aby to byla jen podložka a bude se mu lépe chladit kotouč a nic to vážit nebude. Na buben dozadu by to dal jedině sebevrah!
15:19:23
17.11.2008
17.11.2008

suri
-> Zazaa: tiež si myslím
14:32:46
17.11.2008
17.11.2008

Zazaa
tak to je pekna picovina ... ty zadni stity nikdy nemuzou to prase urdzet .... pac ten stit zachytava veskerou silu kterou ty pusobi na kolo !!!
12:44:18
17.11.2008
17.11.2008

Borin - Král tuzerů
-> FORM: To by mě taky zajímalo
Prostě to chce udělat, tak se ptám jestli to bude chtít i někdo jinej, nebo se na to mám vykašlat...Pevnost je O.K, ale pod šrouby prasátek by se museli dát podložky vypálený z nerezu aby ten karbon stáhnul a nevytrhly se šrouby...dosedací plocha prasátka by stačila...u laminátu by neměl bejt problém 


12:32:47
17.11.2008
17.11.2008

FORM - zlomená ojnice
-> Borin: Můžu se zeptat v čem jsou výhody? Radikální snížení váhy alespoň u předních asi nenastane, ne? U zadních bych se zase bál o pevnost, přeci jen je to důležitá součást brzd.
11:36:56
17.11.2008
17.11.2008

Borin - Král tuzerů
Jeden člověk se mě na to ptal, tak se chci zeptat jestli by o to i někdo další měl zájem, kvůly jedný sadě to dělat nebudu...má zájem o laminátový, ale když udělám formu tak je jedno jestli tam dám skelný, nebo uhlíkový vlákna...cena zatím není stanovená, tu stanovím až podle zájemců, mezi které rozpočítám formu a taky po výrobě první sady...cenu bych viděl +- autobus někde na 2000Kč karbon a cca 1000 laminát...mluvím o ceně za sadu na celý auto...výroba by se uskutečnila někdy kolem února - března...výrobu bych začal až proti záloze, ale na to je ještě dost času 

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zamykání témat sebevraha s neprovrtanejma kotoučema začíná...abych někoho nenakazil mojí debilitou...Loučí se Král tuzerů
Zastavil:Borin - Král tuzerů