Štíty brzd laminát / karbon

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 17.11.2008 do 20.11.2008, založil/a Borin - Král tuzerů

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zamykání témat sebevraha s neprovrtanejma kotoučema začíná...abych někoho nenakazil mojí debilitou...Loučí se Král tuzerů

Zastavil:Borin - Král tuzerů

řadit dle data
18:36:35
20.11.2008
Borin - Král tuzerů
To All : tak myslím že se řeklo vše co bylo potřeba tak není třeba v tom dál pokračovat...vyrábět to nebudu a zamykám téma...
18:34:38
20.11.2008
Borin - Král tuzerů
-> ondie: Pokud vím tak jsem ti psal že ti je pošlu ale tys řekl že ne že ti je můžu dovíst na hrocháč, pak si napsal že tam nejedeš a pak si nanapsal už nic. Tak buďto mi napiš adresu vysíráku a já ti to pošlu nebo si trhni nohou...
23:32:37
19.11.2008
ondie
Borin - Král tuzerů 17.11.08 11:36:56 napsal:
Jeden člověk se mě na to ptal, tak se chci zeptat jestli by o to i někdo další měl zájem, kvůly jedný sadě to dělat nebudu...má zájem o laminátový, ale když udělám formu tak je jedno jestli tam dám skelný, nebo uhlíkový vlákna...cena zatím není stanovená, tu stanovím až podle zájemců, mezi které rozpočítám formu a taky po výrobě první sady...cenu bych viděl +- autobus někde na 2000Kč karbon a cca 1000 laminát...mluvím o ceně za sadu na celý auto...výroba by se uskutečnila někdy kolem února - března...výrobu bych začal až proti záloze, ale na to je ještě dost času 4


..budeš chtít zase poslat mustry jak minule ?
20:40:41
19.11.2008
suri
-> petr s: brzdy ala Flinstones? :)
20:27:13
19.11.2008
petr s
-> Gryzly: A ještě lepší je brzdy zahodit Borec nebrzdí ten se protáhne
20:25:13
19.11.2008
Gryzly
Já myslím že to je blbost. ten brzdovej štít zas tolik neváží aby se to vyplatilo odlehčovat. To brzdový kotouče a bubny jsou těžký jako kráva, takže v zájmu odlehčení neodpružených hmot bych spíš uvažoval nad laminátovýma nebo kevlarovýma kotoučema. Však na tom jezděj aj formule, ne? tak kde je problém?
-> Borin: Nic proti tobě.
19:55:03
19.11.2008
Syny
Kompozitovy materialy vydrzi plno veci a mnohokrat jsou mnohem lepsi jak ocel, ale muselo by to byt na ten kompozit napocitany a vytvarovany presne podle nejvyssich zatezi. Predstava ze se udela forma podle originalu a jen se v ni udela jinej material je trochu zcestna a nemuselo by to dobre dopadnout...
19:04:37
19.11.2008
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Se najde koumavý dealer, který koupí klasiku, nechá to polepit karbonovým polepem a pak to bude prodávat... spešl výroba! racing! special! tuning!... 40
17:42:50
19.11.2008
Antony - zrušená registrace
Pánové, na druhou stranu. On uhlík vydrží hooodně moc. Sice nesnáší rázy, vepředu to bude v pohodě, ale zadek v domácích podmínkách je jistá sebevražda. Aby to vzadu vydrželo, musela by to být profi práce. tj spýkaný za vysoký teploty a velkýho tlaku potom by to vydrželo . . .
15:59:41
19.11.2008
rolls
tjuning piiico9 9
15:56:46
19.11.2008
Tuxik
uff to by mne zajimalo koho to na zadek napadlo...
22:40:32
18.11.2008
Samantus
Ty vole, ne ze bych byl prikyvovac s ostatnima, ale muzes me vysvetlit koho tohle napadlo? ve predu ok? ale vzadu na bubny to jako fakt?
22:36:56
18.11.2008
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Mě se to taky nelíbí...
18:30:53
17.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
A pokud je nechce v předu, tak ať to ostříhá nůžkama aby to byla jen podložka a bude se mu lépe chladit kotouč a nic to vážit nebude. Na buben dozadu by to dal jedině sebevrah!
15:19:23
17.11.2008
suri
-> Zazaa: tiež si myslím
14:32:46
17.11.2008
Zazaa
tak to je pekna picovina ... ty zadni stity nikdy nemuzou to prase urdzet .... pac ten stit zachytava veskerou silu kterou ty pusobi na kolo !!!
12:44:18
17.11.2008
Borin - Král tuzerů
-> FORM: To by mě taky zajímalo 4 Prostě to chce udělat, tak se ptám jestli to bude chtít i někdo jinej, nebo se na to mám vykašlat...Pevnost je O.K, ale pod šrouby prasátek by se museli dát podložky vypálený z nerezu aby ten karbon stáhnul a nevytrhly se šrouby...dosedací plocha prasátka by stačila...u laminátu by neměl bejt problém 4
12:32:47
17.11.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Borin: Můžu se zeptat v čem jsou výhody? Radikální snížení váhy alespoň u předních asi nenastane, ne? U zadních bych se zase bál o pevnost, přeci jen je to důležitá součást brzd.
11:36:56
17.11.2008
Borin - Král tuzerů
Jeden člověk se mě na to ptal, tak se chci zeptat jestli by o to i někdo další měl zájem, kvůly jedný sadě to dělat nebudu...má zájem o laminátový, ale když udělám formu tak je jedno jestli tam dám skelný, nebo uhlíkový vlákna...cena zatím není stanovená, tu stanovím až podle zájemců, mezi které rozpočítám formu a taky po výrobě první sady...cenu bych viděl +- autobus někde na 2000Kč karbon a cca 1000 laminát...mluvím o ceně za sadu na celý auto...výroba by se uskutečnila někdy kolem února - března...výrobu bych začal až proti záloze, ale na to je ještě dost času 4

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zamykání témat sebevraha s neprovrtanejma kotoučema začíná...abych někoho nenakazil mojí debilitou...Loučí se Král tuzerů

Zastavil:Borin - Král tuzerů

Extreme Tyres