skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejrychlejší auto do 150 tkč
prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 10.11.2008 do 12.11.2008, založil/a Martin2705
20:10:59
12.11.2008
12.11.2008

PRPKO-Bez auta
-> Zdeněk.: ti pýčo tomu sa vraví raketa
20:00:42
12.11.2008
12.11.2008

charon
-> Honza "Bobr": bylo na www.e30.cz, dovoz z Rakouska, teda drobet sem se spletl, bylo za 80 000 ale inzerá už je smazanej, nemůžu ho najít. Na svůj věk byo v dobrý kondici a bylo s 3 kvaltovym automatem
-> Pavel P@nkáč: Jo, tachák je v mílích
-> Pavel P@nkáč: Jo, tachák je v mílích
15:30:03
12.11.2008
12.11.2008

Kabal
15:24:53
12.11.2008
12.11.2008

Kabal
-> Honza "Bobr": nevim co sem jel s kamosem tak ve 190 to rozhodne nekoncilo... a to to bylo to slabsi 175KW.. je to vec vkusu...
06:59:06
12.11.2008
12.11.2008

Tomik...
-> Martin2705: No myslim, že nějaká A8 4.2 by si na dálnici taky mohla držet slušnou rychlost
00:23:47
12.11.2008
12.11.2008

Honza "Bobr"
-> Kabal: STI? Viděl jsem, zažil jsem -> Ne díky. Auto do kterýho se nevejdu pro mě přestává existovat. Tečka.
Martin2705 10.11.08 19:14:08 napsal: Neřešte . . . jak bude starý a jak vypadá, jde jen o rychlost . . .
Takže tak, a BTW, ten ksicht majitele STI když ho trhne třicet let starej "krám", mi za tu trochu námahy s volantem stojí . . .
Jinak jízdní vlastnosti díky měchům (na většině 6.9 to byla sériová výbava - 70's!! - dneska to dělá audi a všichni se z toho můžou posrat) na všech čtyrech dost dobrý, při brzdění se ti předek aspoň nepotápí a auto se náklání jen v rámci deformace pneumatik, jediný co je fakt nepříjemný, je fakt, že třicet let starej automat si řadí kdy chce a jak chce, takže ti tam v 70 v zatáčce lupne jedničku a deš . . .
Když ti jde o rychlost, řekl bych že půjde o využití Vmax a její rychlé dosažení a udržení, STI po 190 končí, pak se čeká co bude dál, ve 190 na dálnici fakt nepotřebuješ 4x4, tam potřebuješ směrovou stabilitu, co nejmenší náchylnost na boční vítr a schopnost překonávat podélné a příčné nerovnosti vozovky, takže to super tuhý "pérování" u subaru fakt dovoluje jet 200+ po D1 - když chceš přijít o krční páteř a zuby. Jestli víš jak stoupá křivka odporu vzduchu po 100 km/h, tak víš taky, že tam dál ve vyšších rychlostech potřebuješ něco, co ten odpor překoná - takže Nm, ne kW. Takže velkej motor nebo větší plněnej motor, ne nějakej dvoulitr. Video od Charona mluví za vše.
-> charon: Za 60k? Kde? No ty vole . . .
Martin2705 10.11.08 19:14:08 napsal: Neřešte . . . jak bude starý a jak vypadá, jde jen o rychlost . . .
Takže tak, a BTW, ten ksicht majitele STI když ho trhne třicet let starej "krám", mi za tu trochu námahy s volantem stojí . . .
Jinak jízdní vlastnosti díky měchům (na většině 6.9 to byla sériová výbava - 70's!! - dneska to dělá audi a všichni se z toho můžou posrat) na všech čtyrech dost dobrý, při brzdění se ti předek aspoň nepotápí a auto se náklání jen v rámci deformace pneumatik, jediný co je fakt nepříjemný, je fakt, že třicet let starej automat si řadí kdy chce a jak chce, takže ti tam v 70 v zatáčce lupne jedničku a deš . . .
Když ti jde o rychlost, řekl bych že půjde o využití Vmax a její rychlé dosažení a udržení, STI po 190 končí, pak se čeká co bude dál, ve 190 na dálnici fakt nepotřebuješ 4x4, tam potřebuješ směrovou stabilitu, co nejmenší náchylnost na boční vítr a schopnost překonávat podélné a příčné nerovnosti vozovky, takže to super tuhý "pérování" u subaru fakt dovoluje jet 200+ po D1 - když chceš přijít o krční páteř a zuby. Jestli víš jak stoupá křivka odporu vzduchu po 100 km/h, tak víš taky, že tam dál ve vyšších rychlostech potřebuješ něco, co ten odpor překoná - takže Nm, ne kW. Takže velkej motor nebo větší plněnej motor, ne nějakej dvoulitr. Video od Charona mluví za vše.
-> charon: Za 60k? Kde? No ty vole . . .
23:38:02
11.11.2008
11.11.2008

Pavel P@nkáč
-> charon: koukam ze to tacho je asi v milich, jak to leze pomalu tak bych mu ze zacatkuse stovkou stacil kdyby to bylo v km/h 

22:54:48
11.11.2008
11.11.2008

Zdeněk.
22:05:38
11.11.2008
11.11.2008

charon
21:19:18
11.11.2008
11.11.2008

Kabal
-> Honza "Bobr": no ale jak ten mercedes vypada... vzdyt to je starej kram... a jizdni vlastnosti asi nic moc... svez se nekdy v STI
20:28:23
11.11.2008
11.11.2008

Rooney - zrušená registrace
-> PRPKO: ja myslel tu starší, ne tu co byla v Rychle a zběsile
ta stoji tak 300klacků, to vím 


19:20:40
11.11.2008
11.11.2008

PRPKO-Bez auta
-> Rooney: raketa to je ale nie za 150000
14:01:27
11.11.2008
11.11.2008

Rooney - zrušená registrace
Jo a k tématu, co takhle Toyota Supra 3.0T
to je taky slušná raketa, 240koní

13:58:11
11.11.2008
11.11.2008

Rooney - zrušená registrace
-> PRPKO: 

13:07:08
11.11.2008
11.11.2008

PRPKO-Bez auta
-> Rooney: začala bi blikať že ho chce predbehnúť




12:13:49
11.11.2008
11.11.2008

Rooney - zrušená registrace
Bych chtěl vidět, co by se stalo se škodovkou, kdyby se zapřahla třeba za bugatti Veyron a řidič by to vosolil na takových 350km/h.
Jestli by odletěla, nebo se po kouscích rozpadla.
Jestli by odletěla, nebo se po kouscích rozpadla.

11:35:43
11.11.2008
11.11.2008

Rooney - zrušená registrace
-> vhml: jo, ale to už pak není jízda, ale neřízený let 

11:18:57
11.11.2008
11.11.2008

vhml
škodovka za 5tisíc s motorem za 145...Pokud dáš převodovku 3,9 a dlouhou 5 z 1203 tak si s maximálkou nekde kolem 250 :-D
11:18:13
11.11.2008
11.11.2008

Honza "Bobr"
-> Zazaa: Ne, fakt to mělo 14". Jel jsem s tim, vím co říkám . . . a tim "pobrat" jsem myslel adhezní vlastnosti. Samo, že když na to dáš nějaký 16", tak to bude o něčem jiným, ale ty balónový 14" k tomu patřej . . . 
-> M.a.R.i: S6 do 150K? Kde?

-> M.a.R.i: S6 do 150K? Kde?
10:56:09
11.11.2008
11.11.2008

gabo000000 - zrušená registrace
Honza "Bobr" 10.11.08 22:39:14 napsal:
Mercedes Benz W116 450SEL 6.9 . . . má jen tři kvalty v automatu - 1° do 100, 2° do 160 a 3° na ten zbytek. Tacho je do 250 a nestačí, mnoho lidí tomu nevěří, ale síla tohoto vozu je paradoxně v pružném zrychlení, nějaký STI se může jít zahrabat. Sprinty se s ím jezdit nedají, prakticky neexistují nějaký cenově dostupný pneu co to dokážou přenést . . . a ještě jedna perlička, originální rozměr pneu je 215/70 R14H, což je utopie na 550 Nm při 3000 ot/min.
A za 150k máš dost slušnej kousek z DE už možná s historickou atestací.
fajnovka
Mercedes Benz W116 450SEL 6.9 . . . má jen tři kvalty v automatu - 1° do 100, 2° do 160 a 3° na ten zbytek. Tacho je do 250 a nestačí, mnoho lidí tomu nevěří, ale síla tohoto vozu je paradoxně v pružném zrychlení, nějaký STI se může jít zahrabat. Sprinty se s ím jezdit nedají, prakticky neexistují nějaký cenově dostupný pneu co to dokážou přenést . . . a ještě jedna perlička, originální rozměr pneu je 215/70 R14H, což je utopie na 550 Nm při 3000 ot/min.
A za 150k máš dost slušnej kousek z DE už možná s historickou atestací.


23:47:50
10.11.2008
10.11.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Kup nejakej starej raketovej motor a dej si ho na osobak, to vyjde nejlevneji 

23:47:49
10.11.2008
10.11.2008

M.a.R.i
fiat coupe turbo 20vt možná ještě 

23:46:34
10.11.2008
10.11.2008

M.a.R.i
Audi S4 či S6? A nebo Nissan 200sx a do 150 se vejdeš s úpravou motoru těsně k 300ps
23:10:22
10.11.2008
10.11.2008

Zazaa
-> Honza "Bobr": neni to nahodou R15 ?
pac to je rozmer kterej se daval na tyhle stare kary a Pirelli dela tenhle rozmer gumy jako Supertouring s indexem W ktere to poberou :)
pac to je rozmer kterej se daval na tyhle stare kary a Pirelli dela tenhle rozmer gumy jako Supertouring s indexem W ktere to poberou :)
22:39:14
10.11.2008
10.11.2008

Honza "Bobr"
Mercedes Benz W116 450SEL 6.9 . . . má jen tři kvalty v automatu - 1° do 100, 2° do 160 a 3° na ten zbytek. Tacho je do 250 a nestačí, mnoho lidí tomu nevěří, ale síla tohoto vozu je paradoxně v pružném zrychlení, nějaký STI se může jít zahrabat. Sprinty se s ím jezdit nedají, prakticky neexistují nějaký cenově dostupný pneu co to dokážou přenést . . . a ještě jedna perlička, originální rozměr pneu je 215/70 R14H, což je utopie na 550 Nm při 3000 ot/min.
A za 150k máš dost slušnej kousek z DE už možná s historickou atestací.
A za 150k máš dost slušnej kousek z DE už možná s historickou atestací.
22:19:39
10.11.2008
10.11.2008

Zazaa
porsche 928 ... max kolem 260km/h
21:24:15
10.11.2008
10.11.2008

Kabal
suchen.mobile.de/fahrzeug
e/showDetails.html?lang=cz
&am... skoda ze je to pravak...
21:13:28
10.11.2008
10.11.2008

Kabal
21:03:23
10.11.2008
10.11.2008

Kabal
STI
19:56:46
10.11.2008
10.11.2008

Petas.Kejdz
se chceš asi rychle zabít co ?
19:15:38
10.11.2008
10.11.2008

Martin2705
maximálně ještě zohledněte zrychlení....
19:14:08
10.11.2008
10.11.2008

Martin2705
Jaký je váš tip na auto s nejvyšší maximálkou? Cena tak do 150 tisíc...Neřešte spotřebu, jak bude starý a jak vypadá, jde jen o rychlost...dík