-> dušan: Ja bych sel do VW Transportera ... zda se mi to hodne spolehlivy ...
Jinak neni spatnej ani Fort Transit, ale u tohodle auta se mi zda ze rezne vice nez je obvykle ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
planuji koupi dodavky
11:31:17
30.09.2008
30.09.2008

CHIP
00:04:08
30.09.2008
30.09.2008

Slavek
-> Crestik 29.09.08 13:07:19: Trojčata Boxer/Jumper/Ducato uměj takový věci jako třeba nemožnost otevření bočních šoupacích dveří když auto stojí jednim kolem na chodníku,někdy v takový situaci i praskne čelní sklo úhlopříčně.Jinak je fakt že s turbem to jede jak šlak a kupodivu to sice za stálého úniku všech kapalin i dost dlouho ten motor vydrží,což už se ale nedá říct o zbytku auta .No Tranzit je fakt takovej traktor,a taky dost hnije.Ta "nová" generace Tranzitů s novou kastlí je v pohodě.Řazení "džojstikem" vedle volantu u trojčat a Mercedesů Vito 1.generace a Sprinterů prostřední generace-to bych za to toho konstruktéra kopnul do prdele..Ne náhodou se u Mercedesů pokorně vrátili ke starému dobrému "klacku" na podlaze

22:45:39
29.09.2008
29.09.2008

David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: U nás je to každou chvíli... navíc řidič to nijak neovlivní... po "chytnutí" (někdy to nechytne) ti to samo odpojí startér... takže otočíš, pokus o start, startér to odpojí, ale motor neběží..
19:41:44
29.09.2008
29.09.2008

beer
Když sem dělal v bývalém zaměstnání, tak tam sme měli dvě dodávky. Ford transit asi2,5D a Peugeot Boxer asi 2,5TD, nejsem si už jiistý jestlii ten boxer nebyl 2,3 nebo 2,8, bylo to i pod blinkrem na blatníku nalepené, ale už nevím, rozhodně transit r.v. 95 a boxer 98. Oba najeto přes 300tis km. Boxer mnohem živější, pohodlnější, měl navíc servo, náhon na předek výhodou. Transit byl čímdál víc sežraný korozí, v zimě nestartoval, mizerný výkon, málo topil, s prázdným autem v zimě sem to párkrát málem rozbil, s naloženým v pohodě. Jinak hrozně hlučné auto oproti boxeru, který měl v kabině vcelku klid. Byl u nich rozdíl tři roky, takže je nefér to srovnávat, pořizovací ceny taky neznám. Jenom tolik moje zkušenost, takže já bych hledal boxera nebo jumpera. PS: Minulý týden sem potkal krásného nového bílého boxera a když mě náhle předjel, tak sem vzadu viděl logo té bývalé firmy kde sem dělal, takže jak vidím transitu už nedůvěřovali. 

18:59:23
29.09.2008
29.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29 - Mrázovka: To bude ridicem, me se stalo jen jednou ze nechyt napoprve, to bylo asi -20°C...
18:55:00
29.09.2008
29.09.2008

dušan
ja jsem proste blazen do starejch aut , vahal jsem i nad tímhle mě se ty dnesní papíraky moc nelíbí www.sauto.cz/car_detail.p
hp?filter_car...
18:43:22
29.09.2008
29.09.2008

MATTESS
kámoš mají Mastera, r.99, letos překonají 1mil. km, s novým Ducatem byli v servisu na kontrolu po 20t. km za měsíc a v servisu se křižovali
Na dalším Boxeru už mají 850t. km. Prostě nástroj

18:41:22
29.09.2008
29.09.2008

dušan
me šlo o to že potřebiji auto s predkem a tranzit v tehle cenove relaci je zadohrab což na zimu nepoužitelné a vw je vetšinou menší než ducato
18:38:47
29.09.2008
29.09.2008

dušan
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak asi jdeš o to kolik ma najeto a jak se o to stara
18:31:28
29.09.2008
29.09.2008

David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Startování nech bejt... ten Transit na tom neni líp... kolkrát nechytne..
18:28:11
29.09.2008
29.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dušan: To ma tady jeden manas to je dycky prdel kdyz to startuje aspon pul hodiny




18:25:00
29.09.2008
29.09.2008

dušan
-> petr s: me vyhovuje rozmerově a hlavne je temeř v miste meho bydliště
18:19:12
29.09.2008
29.09.2008

dušan
-> David29 - Mrázovka: prej vykopavka 

18:18:40
29.09.2008
29.09.2008

petr s
-> dušan: Najeto 170 a byl to mikrobus rok výroby 2001
18:17:18
29.09.2008
29.09.2008

dušan
-> petr s: cena je ted podobna ale ty novejší mívají víc najeto a vetšínou jsou od stavebních firem takže uvnitř dost poničené
18:16:48
29.09.2008
29.09.2008

David29
-> dušan: Taková vykopávka... ale zase za pěkný peníze...
18:15:19
29.09.2008
29.09.2008

dušan
je to verze obytnaku takže není ani utahany přední sedačky se otačeji dozadu a konstrukce je pevna
18:13:16
29.09.2008
29.09.2008

petr s
-> dušan: A cena ? novější byl za 85000
18:12:41
29.09.2008
29.09.2008

dušan
18:10:54
29.09.2008
29.09.2008

dušan
tak me asi nepochvalíte ale jsem rozhodnutej , je to fiat ducato je to ten starší model s tím čumakem najeto poct. 150 tis. je temeř bez koroze motor s převodovkou čistej jak novej, ma 6 míst ty majitel ted dodelaval a doplnil okna na boky , ale co budu psat kouknete se na nej
17:59:43
29.09.2008
29.09.2008

David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: V palubce sem to měl i Mitsubishi... na obvyklym místě pro řadící páku byl držák na PETku, takže hádej za co člověk chytal, když potřeboval rychle podřadit 
Jinak mohli by tam udělat středovej panel s tunelem, jako to maj ty Iveca... jinak já sem taky zvyklej, ale nejhůř tam de zpáečka... a vypadává mi jednička


Jinak mohli by tam udělat středovej panel s tunelem, jako to maj ty Iveca... jinak já sem taky zvyklej, ale nejhůř tam de zpáečka... a vypadává mi jednička

17:47:10
29.09.2008
29.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29 - Mrázovka: Jde o zvyk, ja s tim uz nemam problemy. Ty novejsi radici paky v palubce se mi uz tolik nelibi :(
17:39:39
29.09.2008
29.09.2008

David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To jo.. ten vakl jak kráva, si myslíš že tam máš neutrál, ty tam máš za jedna 

17:17:09
29.09.2008
29.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Crestik: No ale ta dlouha radici paka a rachot z motoru jsou na transitech moje nejoblibenejsi klady



13:07:19
29.09.2008
29.09.2008

Crestik
-> Slavek: já zas právě bych šel do trojice...jezdil jsem s Boxerem, ta řadící páka je super, sice jde trochu s odporem, ale lepší, než honit u spolujezdce kyj...taky volant mi tam přišel podstatně příjemnější...hlavně na delší vzdálenosti, vůbec není potřeba měnit polohu v sedačce. Taky pro mě bylo plus, že do kabiny toho Boxera se tolik nepřenášel ten multikárový orchestr diesela, jako u tranzita. Ty dvě auta podobného stáři jsem měl možnost posoudit, byly v mém okolí, a tranzit je takový "hrkáč", hnilo to neskutečně, časté závady pod kapotou (čerpadlo, hlava...). I když Pežoty nemusím, v tomhle mači bych mu dal rozhodně přednost.
11:00:39
29.09.2008
29.09.2008

gim
-> Slavek: mozny to je netvrdim ze mam stoprocentni pravdu. Treba to byla volitelna vec, co kdo chtel to dostal
07:12:10
29.09.2008
29.09.2008

Slavek
-> dušan: Nedoporučuju nic francouzskýho, italskýho a Mercedes Vito.Jinak je to jedno

07:10:14
29.09.2008
29.09.2008

Slavek
-> gim 29.09.08 03:15:54: Boxer/Jumper/Ducato znam s turbodieselem 2.5(jako měla Croma a pod.)a i s timto motorem to byly předohraby

03:15:54
29.09.2008
29.09.2008

gim
jak psal sita, ty starsi tranzity se delali jen s nahonem na zadek, pak ty kolem roku 2000 bylo na vyber podle motoru 2.0 byly s nahonem na predek a vetsi 2,4 na zadek, mozna to tak bylo i driv, ale co mel strejc tak mel nejmensi a nejlevnejsi a mel nahon na zadek...
Stejne je to s trojcatama boxer, jumper a ducato, podle motoru 1,9 na predek a 2,8 na zadek
Stejne je to s trojcatama boxer, jumper a ducato, podle motoru 1,9 na predek a 2,8 na zadek
16:42:24
25.09.2008
25.09.2008

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Ja mam skusenost len s VW Transporterom Caravelle (9 miestny mikrobus, ale zadne lavice sa dali vymontovat), motor 2,4 bez turba, malo to 250 000 km, po 3 burackach (raz ho kolega prehodil na strechu) to auto bolo neznicitelne, najazdil som s nim asi 40 000 km, mesto/medzimesto asi 50/50, priemerna kombinovana spotreba vychadzala 8 - 9 l/100km (v papieroch ma pisane 14l :-)) , ked bol prazdny, slo to do 140, ked sme do neho nalozili dve palety kancelarskeho papiera, stale zvladal 90, ale zadny naraznik sme vliekli skoro po zemi....
Neviem aky to bol rok vyroby, ale ked mi dali namiesto neho feldu, tak som skoro plakal.... Podla toho, co vravel byvaly kolega, trnasporter stale jazdi, ma natocene okolo 350 000 a stale je bezproblemovy....
Neviem aky to bol rok vyroby, ale ked mi dali namiesto neho feldu, tak som skoro plakal.... Podla toho, co vravel byvaly kolega, trnasporter stale jazdi, ma natocene okolo 350 000 a stale je bezproblemovy....
22:16:42
24.09.2008
24.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rapid135: No ja nevim no, kdyz tam je turbo tak zere min a vydrzi stejne... 

22:13:09
24.09.2008
24.09.2008

Rapid135
mozna by byl nejidealnejsi tranďák(transit) jak mame v praci my,ten starsi typ bez turba.jako zavodnik to neni ale 6 nas v tom jezdi jako nic je to tak rikajic nesmrtelnej stroj
13:09:49
24.09.2008
24.09.2008

Crestik
za mě říkám Boxer, jezdil jsem s 1,9TD a dalo se...kámoš měl tranzita, verzi o které je tu řeč, a tak nějak to hnilo před očima, verze bez turba moc nejela a žrala (tak to je celkem jasne :-) )
23:24:25
23.09.2008
23.09.2008

Sita
23:21:48
23.09.2008
23.09.2008

Pavel P@nkáč
sel bych do vita v druhe rade do transportera
22:55:53
23.09.2008
23.09.2008

Sita
tranzit 96ka je urcite jedine klasika koncepce, to mame ve firme... leda mozna tak koncem roku 96? ale spis bych rekl, ze to prislo pozdeji...
22:52:04
23.09.2008
23.09.2008

Don Carlos
Tranzit s předkem TUŠÍM 96 nebo 97 a výše.
22:04:24
23.09.2008
23.09.2008

aceboss
-> dušan: Já osobně pač bydlím na prudkém kopci jsem volil zejménu kvuli zimě náhon na předek a zvolil jsem Jumpera dřive jsem měl sice jen 1203,ale když byl prázdný valník a troška sněhu tak konečná nedostal jsem se nikam.

21:38:52
23.09.2008
23.09.2008

Sita
jinak T4ku mam (syncro), tak ti muzu poreferovat...
21:38:02
23.09.2008
23.09.2008

Sita
transporter (t4) je predek, ale dela se i verze syncro s - pres visco spojku - hnanym zadkem. Nektery modely maji i uzaverku... Od verze T5 uz je misto visco spojky nejaka elektronika a rika se tomu 4motion... Jinak i obyc T4ka vyjede v porovnani s tranzitem nebo sprinterem daleko vic...
19:32:54
23.09.2008
23.09.2008

dušan
jak je to teda s tím nahonem na předek ?? VW na jen na předek ?? a u forda to je od nejakého roku vyroby jo ??
22:56:43
21.09.2008
21.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Don Carlos: Nebo muze usetrit 1000Kc za cement, ale musi jezdit jen na volnobeh v zatackach 

22:50:08
21.09.2008
21.09.2008

Don Carlos
No je pravda, že vw je předražený. A to těžce. Ale u fordu většinou nenajdeš nehnilého. Zkusil bych pohledat vw multivan. Variace 7-5-4-2 místa.Placu celkem dost a můžeš si z toho poskládat ložnici :) Nějakou 94 koupíš v 2,5D za nějakých 120 listů. s nájezdem kolem 160 tis. V podstatě mi ušel jeden pod rukama. Ve vnitřku jak nový, okna v elektrice, 2xstř. okno., folie, tažné na 2tuny. Ale chce to hledat. Pokud chceš pracanta, tak tranzita. Větší plac, strohý introš (pokud to není ghia), náhon na zadek mají starší tuším do r.v.96. Hlavně nízká cena je plusem. Ceny pěknějších někde od 55 tis. + 500 za dva pytle cementu na zimu :)
20:20:43
21.09.2008
21.09.2008

spartra
k vw transporter máme v praci 2,5tdi 320t.km 1998ročník, 2 x výměna turba + krávoviny cca náklady do 100t.kč
19:33:17
21.09.2008
21.09.2008

aceboss
Můj předeslí příspěvek byl jen z recese tos na kařdy pochopil
Ale nevím proč by pod tím měl pořád ležet my máme 1203 už 11 let denně v provozu a krom prohlídky náplní pneu atd jednou za měsíc o ní ani nevýme a nikdy nás nikde nenechala jde bez problému.
-> dušan: Jinak na Vw mám pocit že jsou docela drahý díly s porovnáním s podonými vozy.

-> dušan: Jinak na Vw mám pocit že jsou docela drahý díly s porovnáním s podonými vozy.

19:18:58
21.09.2008
21.09.2008

dušan
ok kluci takže vw. nebo ford , budu se tím řídit
20:48:00
20.09.2008
20.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29 - Mrázovka: No co sem tak zkoumal 2,5 bez turba je schopnej vzit 12l
S turbem... myslim stary TDcko 2,5 zere tak tech 8-9. Ty nejnovejsi TDDi a TDCi uz sou za jinou cenu :(

20:45:46
20.09.2008
20.09.2008

David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Žere v pohodě... já s nim normálně jezdim za 8 - 9... motor je devatenáctka a točim tak normálně
20:42:25
20.09.2008
20.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dušan: No ten transit je na tohle dobrej delnik, kdyz ma turbo tak toho zas tolik nesezere
Ja bych volil tak...

20:35:18
20.09.2008
20.09.2008

dušan
-> Matthes, záškodník z TechWebu: auto potrebuji predevsim na to abych dostal do prace sebe naradi chlapy co semnou delaji a mozna s rodinou na nejaky vylet . Proto chci aby nejak vypadalo.