Prasata

prohledat
115 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.09.2008 do 22.09.2008, založil/a cobra11
řadit dle data
22:25:11
22.09.2008
Slavek
-> PeterP136: Aha už tušim!Neni tam ta trubička s měrkou oleje?Nevyletěl ten čertík z tý měrky?3
22:23:20
22.09.2008
Slavek
-> PeterP136 22.09.08 00:36:38: No motor ve fávu konstrukčně vychází z motoru Š120,ale fabia 1.4 MPi má uplně jiný blok než 120 i než favorit/felicia(má hydraulický zdvihátka ventilů)4 No u tý 1.6 tam ani ta odvětrávací hadice neni v těch místech,ta je jakoby u akumulátoru,tak to je mi záhadou co to tam zahořelo1 Snad kdyby se vyfouklo těsnění pod hlavou..ale to by ten zášleh nesměřoval nahoru..9
00:36:38
22.09.2008
PeterP136
-> Slavek: Nevrvim ze je zle modernizovat ale nie je uplne koser tvrdit ze motor vo fabke je novy motor a nema okrem styroch taktov nic spolocne s 1000MB, to potom ani favo nema nic spolocne so 120 kedze tam kluku tiez nevymenis 4 .
Inac korza je fakt lahsia nez fabka takze preto asi ta spotreba.
Na tom videu mozno praskla pod tym tlakom, ako sa dostal obsah valca pod piest, nejaka hadica na odvetravanie motoru a vznietili sa vypary z klukovej skrine, ale neviem 1.6 som zblizka videl len cez zavretu kapotu 1 .
23:36:18
21.09.2008
Slavek
No a když se zas s dovolenim vrátim k původnímu tématu-jak ty prasata odkráglovali motor v tý feldě.. Nenapadá vás odkud tam vyšleh ten oheň?Když si to promítnu jak to pod kapotou 1.6 vypadá tak tam v těch nístech je rozdělovač zapalování,níž pod tim je uř jen rozhraní bloku motoru a převodovky a nic co by tam mělo zahořet při zadření motoru tam přece neni.Na tom videu to dokonce vypadá jako by tam zahořelo něco pod tlakem,něco jak plynovej hořák9
23:26:15
21.09.2008
Slavek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ne nedam se3 Víš co,na to aby se dalo prohlásit co jakej typ auta žere to by těch kamarádů muselo bejt víc.Každej řidič má jinej styl jízdy,jinak těřkou nohu,,Hele já jezdim s felicií na LPG a tam se dá spotřeba měřit naprosto přesně-a jednou mi při cestě do Maďarska vyšlo 6,1 l LPG/10 km a jinak při provozu každodenním jednou vyjde 7.2.jednou 7.8,jednou 8.9,pak zas 8.0..Takže stejný auto,stejná čerpací stanice LPG,stejnej řidič,a spotřeba pokaždý jiná..Takže jestli tvuj kámoš jezdí za "x" a třeba jinej kámoš s FábiíHTP jezdí za víc než "x",tak to ještě neznamená že Corsa řere míň. Třeba někde sou zas jiný dva kámoši s Corsou a Fabií kde zas jezdí za víc ten s Corsou a za míň ten s Fabií6 Hele já tady chraňbůch nehájim a nevychvaluju nějakej boleslavskej tříválec,jen ti chci vysvětlit jak to je s porovnáváním vlastností různých aut6 Doufam že to nebereš ve zlym..?4
23:07:08
21.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Slavek: 3 Achjo, ty se nedas jen tak 6 Kamarad vi kolik mu to zere...
23:01:31
21.09.2008
Slavek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A z toho svezení si poznal kolik který žere 1
22:58:13
21.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Slavek: Ne, svezl sem se v obou a vim... Neberu to podle papiru.
22:56:51
21.09.2008
Slavek
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.09.08 22:40:36: No tak pak je možný že Corsa coby o něco lehčí a menší auto s menšim objemem válců může mít logicky nižší,nebo chceš-li "lepčí" spotřebu.Ale to přece není "důkaz" že ve škodovce HTP je tím pádem "špatnej" motor4 Vim co chceš říct-Opel má při objemu 1.0 50 kW a Š HTP při 1.2 "jen" 47kW.. Ty si viděl diagram z "brzdy" od opelu?1 Max.výkon je parametr motoru naprosto nepodstatnej,protože bývá ve spektru otáček v praxi téměř nepoužívaných.Zajímavější by bylo vidět údaj výkonu a hlavně krouťáku např. při 3000 ot. a troufam si tvrdit že by "papírově výkonnější" Opel ukázal výsledek horší než Škoda.4 To je jako Fabia 1.4 OHC,ten "německej"1.4.P íšou že má 74kW,teda asi tak 100 k..Hm,fajn,ale v otáčkách kolem 6000.. V běžně používaném rozsahu 1500-3500 ot. je to lenivý a pocitově dokonce lenivější než HTP nebo 1.4 OHV
22:40:36
21.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Slavek: Kamarad to mel v corse, o astre tu nikdo nemluvil 4
22:36:55
21.09.2008
Slavek
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.09.08 22:06:41: Jak si došel k tvrzení že ma OPEL 1.0 spotřebu "lepčí" než HTP? Si myslím že takhle tvrdit bys to mohl kdybys např. rok používal v každodennim provozu Škodu HTP a pak rok jezdil každodenně s tim Opelem a pak bys moh teprve dojít k nějakým závěrům co z tech dvou má "lepčí" spotřebu.Totiž porovnávat číslice v reklamních prospektech nebo v lepšim případě v TP neni objektivní srovnávání..Navíc ten opel je jak píšeš 1.0 a HTP 1.2 a jestli se nepletu do Astry se ten tříválec zřejmě nemontuje-ale to bych kecal,nevim to..totiž Astra je asi tak váhová kategorie Fábie.4
22:27:33
21.09.2008
Slavek
-> PeterP136 21.09.08 16:56:41: No a co je na tom špatnýho že se kultivoval osvědčený motor? A navíc jediný co je s motorem Š 1000 MB stejný.teda jako záměnný,tak je to snad jen soukolí rozvodů a to jen do roku 1997,pak i to bylo jiný(nezaměnitelný) Jinak tebou jmenovaný věci jako klika,vložky,blok,hlava atd.z motoru felicie pokud vím do motoru 1000 MB nejdou namontovat,tedy se nejedná o "stejnej" motorJediný je že se shoduje příruba pro montáž převodovky,takže jsou to motory montážně záměnný,ale nikoliv stejný.No a Škoda není jediná kdo používá dlouhá léta "stejnej"motor. .A dokonce u některých "světových" značek ani tolik modernizací na motoru nebylo tak jako u škodovky.. Třeba motor ve Fordu Ká je OHV vycházející z motoru Fordu Cortina MK1 z počátku 60.let.Motory v koncernových(VW AUDI SEAT) taky mají původ na přelomu let 60. a 70.A tak by se dalo pokračovat napříč všema značkama aut.4
22:06:41
21.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Slavek 21.09.08 22:02:40 napsal:
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.09.08 17:04:33: ...stejně jako se prakticky nezměnila účinost spalovacího motoru,tak se nemůže výrazně ani lišit spotřeba paliva u dvou váhově a objemově srovnatelných aut-jedno třeba z roku 1950 a druhý z roku 2008.. 4


S tim nesouhlasim. Takovy motor od pOPELnice... taky 3 valec o objemu 1.0 ma vykon 50kW a spotrebu lepci... Nerikam ze spotreba muze byt 1 litr, ale precijen kapitalisti z MB krok kupredu neudelali 8
22:02:40
21.09.2008
Slavek
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.09.08 17:04:33: U prvních HTP byly skutečně s rozvodama problémy.Ne ale s řetězem,ale s kolama.To už ale bylo v roce 2005 vyřešeno použitím kol s "hlubším" ozubením.No musíme se smířit že vývoj pístového spalovacího motoru obecně ukončen už v asi v 70.letech.Myslím celosvětově.Platí fyzika-zákon o zachování energie.Prostě k přemísťování předmětu(auta) vážícího "x" kg je zapotřebí "x" energie a to znamená spálení "x" benzínu/nafty..A vzhledem k tomu že kalorická výhřevnost benzínu se za já nevim 50-60 let nezměnila,stejně jako se prakticky nezměnila účinost spalovacího motoru,tak se nemůže výrazně ani lišit spotřeba paliva u dvou váhově a objemově srovnatelných aut-jedno třeba z roku 1950 a druhý z roku 2008.. 4
20:22:39
21.09.2008
beer
fakt mi nevadí, když někdo záměrně oddělá svoje auto. Víc mi vadí krádeže, poškozování cizích aut apod. 4
19:43:09
21.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Nova pac ma 8 kanalu 6
19:05:36
21.09.2008
Tomash - zrušená registrace
-> PeterP136: no modernizovana, dobre
18:45:31
21.09.2008
PeterP136
-> Tomash - zrušená registrace: V com je nova? Modernizovana to hej, ale to je aj medzi 100 a 105 4 .
17:06:18
21.09.2008
Tomash - zrušená registrace
-> PeterP136: a s feldou nova hlava
17:04:33
21.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Slavek: Ne, myslim, ze za tech 20? let vyvoje mohlo byt htp s kvalitou trochu jinde. Ta spotreba neni tak rozdilna, opravdu jediny krok kupredu byl v emisich... Jinak spolehlivost - viz rozvodak jak z cinskyho jizdniho kola nebude nejlepci reseni 8
16:56:41
21.09.2008
PeterP136
-> Crestik: Je to diskutabilne kedy sa da o motore tvrdit ze ide o novy typ a kedy o modernizaciu. Zabudol si napriklad na bimetalicke piesty, elektronicke zapalovanie, vstrekovanie a pod. Z povodneho motora vlastne zostal len tlakovo liaty hlinikovy blok, 3x ulozena klukovka a vymenitelne vlozky valcov z liatiny. Ak som na nieco zabudol tak poprosim doplnit. Cize kompletne ten motor od 64 prekopanby sice bol, ale nebol nakresleny "na cisty vykres" ako napriklad HTP..
16:25:23
21.09.2008
Slavek
-> Crestik 21.09.08 16:09:58: 52 52 52 156
16:23:02
21.09.2008
Slavek
-> Crestik: Jo ,to taky často slyšim jako argument-Fabia 1.4 má motor z 1000 MB 4
16:19:22
21.09.2008
Slavek
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.09.08 15:58:13: Nerozumim teď co tim myslíš..Jako že Š 120 má nižší spotřebu a větší životnost než HTP ?9
16:09:58
21.09.2008
Crestik
suri 07.09.08 17:47:14 napsal: -> cobra11: felda so stabilizator z 1,6 krasna stabilita ziadna fabka na ot nemaza 3 roky, až budeš mít řidičák, tak se svez ve felicii se stabilizátorama, a ve fabii, pokud si stále budeš stát za tímhle, tak je něco špatně...:-) ...asi ve škoda-fabrice :-)
16:06:03
21.09.2008
Crestik
suri 07.09.08 11:27:33 napsal: -> Tomash: octavie bola jina 1000MB bol uplne novy motor ktory sa dochoval z roku 64 az do fabie 1,4 8vjasně...ve fabii je 5k. hlava, 6 pístních kroužků, nebo kolik tam bylo, karburátor atd...jo, koncepčně je to stejné, ale asi jako všechny ostatní OHV. Taky to má písty, vačku, ventilové tyčky, vahadla...a které OHV né...každá fabrika má nějaký základ, který postupně vylepšuje, atd. Co jiného mají vymyslet, aby se to vyplatilo, pátou dobu spalování? Z toho vždycky nemůžu, když někdo prohlásí, že 1000MB má v podstatě stejný motor jak 1,4 fabia
15:58:13
21.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Slavek: A spotreba a vydrz motoru te nezaujima? No asi ne stejne jako vetsinu lidi co to koupi...
15:56:22
21.09.2008
Slavek
-> King: Znova opakuju:Fabia HTP má lepší dynamický vlastnosti lepší než Š 120 (včetně LS).Nic víc nerozebíram a nepitvam konstrukční detaily.Je mi jedno čím toho u HTP dosáhli.Jinak nejsem nějakej hrdej majitel HTP aby bylo jasno-jezdim felicií. Co se týče zmrzačenýho čtyřválce-mne jako uživateli je u spotřebního auta srdešně jedno kolik a jakejch válců "v tom " je.Hlavně když otočim klíčkem a auto mne odveze tam i zpět a taková je většina "běžných motoristů"..Kdyby měla fabie dvouválec se stejnýma parametrama tak mi to jako uživateli bude fuk..
13:55:41
21.09.2008
King
-> Slavek: To je otázka toho, jak si definovat to nepříznivý působení. Už i v 50tce se kdejakej nedostek v proudění vzduchu kolem kastle projeví desetinkama litru na spotřebě.

Ad HTP: Pro férový srovnání by ale bylo spíš brát Š120LS, kde už to s tím technologickým náskokem HTTPčka není tak horký4 Při rozdílu cca čtvrtstoletí mezi těma vehiklama, není případnej minimální náskok HTTPčka žádná pecka čenichovka :) A neomílat pls kololečka argumenty o bezpečnosti, váze a emisích
2
Nikdo nenutil soudruhy v MB, aby to koncipovaly jako zmrzačenej 4 válec4
06:10:26
20.09.2008
Jakub M.
šecko sou to fáčka.. někdo si splet stanu na kteru se má dávat motor, poháněnou nápravu.. no neim kam to vede 3 3 3 3
04:00:54
20.09.2008
Slavek
-> King 19.09.08 22:44:31: Samozřejmě vim že se aerodynamika projevuje v každý nenulový rychlosti..nejsem zas až takovej negramot....Ale samozřejmě se bavíme o automobilech a já se tady ptal (protože přiznam že taky někdy něco nevim1 4)od jaké rychlosti( u automobilů!)se může aerodynamika skutečně nepříznivě projevovat.
03:51:07
20.09.2008
Slavek
-> King 19.09.08 22:53:15: Neřešim co má a nebo nemá takový a nebo makový převody,ale pouze konstatuju skutečnost že auto Fabia HTP má lepší akceleraci a dosahuje vyšší maximální rychlosti než auto Škoda 120.Nic víc.1
22:53:15
19.09.2008
King
-> Slavek: Nepletu-li se, tak i v případě HTP fóbie se náznaků akcelerační pružnosti dosahuje i díky zpřevodování, takže porovnání se 120tkou s motorem s fáva není úplně nefér4
Každopádně moje 4q/4,22 s motorem z fáva byla pro tehdy čerstvě releasnutý HTPčka zdrojem frustrace :) Přece jenom vyhodit skoro 300tKč, aby mě pak do kopce s rezervou předjela plechovka z AZNP, je pro spoustu driverů noční můra :)
22:44:31
19.09.2008
King
-> Slavek: Mno, čistě obecně se aerodynamika projevuje u každý nenulový rychlosti4 O tom by třeba mohli poreferovat třeba cyklisti.
18:53:11
18.09.2008
Slavek
-> COL: Ale asi jo,protože u Š1203 když v roce 1985 přestali dělat ten kšilt nad čelnim oknem tak klesla spotřeba o téměř 2 l/100 km.A 1203 se běžně zas takovejma závratnejma rychlostma nejezdí a přesto se aerodynamika projevila.1
18:46:55
18.09.2008
Slavek
-> ken-lam: Nevim to jistě,ale kdesi sem slyšel nebo čet-už nevim-že aerodynamika se projevuje snad už při rychlosti okolo 60 km/h..-> COL: Je to možný..?9
12:22:57
18.09.2008
COL
-> ken-lam: aerodynamika zacne byt dulezita vzdy, kdyz se dostanes do oblasti vyssich rychlosti. Ve sprintu to zacne byt problem, jakmile se do te oblasti dostanes....

Skodule ma Cx 0.4, oktavka nova 0.3, celni plocha je +- podobna, takze aby skodule dala stejnou maximalku na rovine jako 55kW O2, musl bys tam mit tak 70-75kW (s vhodnym zprevodovanim).
12:12:17
18.09.2008
COL
-> Slavek: Jasne, ja to chapu, ja jen, aby se tech cisel nekdo nechytil. :o)
07:16:36
18.09.2008
Slavek
-> ken-lam 18.09.08 03:29:08: No jedná se o 6ti ventil,co má myslim těch 37 kW a pak 12ti ventil se 47 kW a to je fakt že už dokáže pobít každýho favorita(Faorita!Nemyslim stodvácu s motorem 1361) Totiž Škoda 742 když má v sobě favorita tak ta kombinace krouťáku,převodových poměrů a hmotnosti je taková že je z toho je raketa.Si vzpomínam co kdysi předváděl za psí kusy muj kamarád Jarda "Dakos" se svojí Š 110 s motorem 135 6
07:07:14
18.09.2008
Slavek
-> COL 18.09.08 01:39:49: Jak řikam-už si to nepamatuju ale je možné že mam chybu v desetinné čárce.Tak to je 20 W/kg,pardon4 No ale jinak chápeš co tim chci říct-že Garde versus Fel 1.9 D maj tenhle parametr prakticky stejnej2
03:29:08
18.09.2008
ken-lam
-> COL: myslím že utěhle aut aerodinamika extra nerozhoduje...a taky záleží jakej rok je ten 3válec protože ty novější mají už solidní ty motory..kamoš to má a když sme si daly sprint tak sem ho na 200metrech dal o 2 auta ale mám favo motor ale i ten 3 válec je dost živej když se mu šlápne..
01:41:16
18.09.2008
COL
HTPcko opravdu pojede lip nez 120cka, uz pri nejmensim proto, ze ma vyrazne lepsi aerodynamku.
01:39:49
18.09.2008
COL
2kW na 1 kg je tedy hodne ulitly cislo. To ma mozna tak Su27, kdyby tam bylo obvykle udavat kW. F1 nema ani 1 kW/kg. S136 ma asi 50W / kg. Skodule by pri 2kW/kg musela mit vykon asi 1.8 MW, coz je vykon vetsi Dieselove lokomotivy, nebo trech F1.
Ale odpich by to melo slusnej... :o)
00:18:42
18.09.2008
Slavek
-> cobra11 17.09.08 21:14:12: Aha sorry,to je průměrná spotřeba co je na tom obrázku.No tak to taky neni takovej problém dosáhnout.Stačí projet město sem a tam systémem "jedna-do 6500-dvě-do 6500-brzda-znova jedna do 6500 atd..a nebo způsobem jak si s tim jel ty,to taky stačí na takovou průměrnou potřebu6 Ale i tu průměrnou spotřebu ŘJ vypočítává na základě údajů okamžité "spotřeby",tzn. jedná se jen o přibližnou,dá se říct i možná teoretickou hodnotu.Ale je fakt že i maličký motor umí pěkně papat když k tomu má podmínky1
00:06:31
18.09.2008
Slavek
-> cobra11 17.09.08 21:15:13: A kolik Š 120 co jezdí po silnicích je dnes v dobrém stavu?4 A řídil si někdy fabii HTP?2 Hele pro tu HTP neni problém 140-150 km/h,a vodšťuch z křižovatky má rozhodně taky čipernější než stodvacítka a to i když je v dobrým stavu. Pro Š 120 je 140-150 rychlost smrtelná2 No je fakt že HTP obsazená pěti osobami ve stoupání funí a plazí se,no ale to ta stodváca taky..1 Já vim že mi tady budeš a nejen ty oponovat že přece Š 120 má 38,3 kW a HTP jen 37 kW..Malý srovnání:Jednou sem porovnával údaje hmotnost/výkon u Š GARDE a u Felicie 1.9 D. Nevim už přesný čísla,myslim že to vycházelo něco málo přes 2 kW na 1 kg hmotnosti u obou aut.Zkrátka Garde i fel 1.9 D maj na kilo váhy stejnej počet kW.No a ta dehtová felicie přitom vyklepe Gardovce prdel kdykoliv si vzpomene.. Kdo měl možnost jezdit s obojím mi to potvrdí.4
21:15:13
17.09.2008
cobra11
-> Slavek:
1.2 HTP seriovu skodu 120, pokial je v dobrom stave neda!!!
21:14:12
17.09.2008
cobra11
-> Slavek:
ee to je primier, poznas podla znacky priemeru3
L za hodinu mas inak znacene
19:17:37
13.09.2008
Samantus
-> vlasmi: 10l/00km????? zkus tam dat vypustak, treba uz to tolik zrat nebude:-)
01:10:05
13.09.2008
Slavek
-> cobra11 09.09.08 13:33:48: Zkus třeba u Š 120 zapojit benzín aby sál z půllitrové lahve a nastartuj na sytič a uvidíš jak hladina v lahvi mizí před očima a za 2-3 minuty běhu motoru na sytič je půl litru benzínu pryč 4
01:02:54
13.09.2008
Slavek
-> cobra11 09.09.08 13:33:48: Ten údaj je pokud vím litry za hodinu,ne na 100 km,takže to neni zas tak neuvěřitelnej údaj.Navíc to je jen takový orientační údaj,který palubní comp vypočítává jen na základě počtu impulzů vstřikovacích ventilů a signálu TPS a signálu tachometru.Takže to ukazuje "spotřebu" benzínu i třeba při chodu motoru auta přestavěnýho na LPG 4
Extreme Tyres