-> JoseA: mám samou co -> Tampajs: www.shopnaradice.cz/shop?
k=2
bt 190 d, si myslím, že za tu cenu lepší nebude, mě ji přivezli cca do 16 hodin od objednání9
jediný co bych jí vytknul někdy se sekne drát, jde to vyřešit výměnou pouzdra pro drát z plastového na ocelový4 není co řešit za tu cenu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svářečka Co2
21:07:50
03.09.2008
03.09.2008

spartra
20:41:31
03.09.2008
03.09.2008

JoseA
-> Fén - Neznalej a neodborník: JJ, no stejně bych chtěl neco na 1,0mm drát.
-> Tampajs: To bych asi nevěřil, ono v práci máme profi svářečky + používá se pouze corgon nebo argon pro svařování hliníku. Ale ty stroje jedou 16 hodin denně skoro v kuse, což asi u těch einhellu nebude reálné, ale pro mě dobrá zpráva, že máš dobré zkušenosti s tímto typem, takže tam zítra zavolám a asi to zrovna objednám. Jinak mám možnost svařit si v práci cokoliv, takže proto nepotřebuju nic profi na doma, ale nějakou varfiantu, kde využiju i 1,0mm drát.
-> Tampajs: To bych asi nevěřil, ono v práci máme profi svářečky + používá se pouze corgon nebo argon pro svařování hliníku. Ale ty stroje jedou 16 hodin denně skoro v kuse, což asi u těch einhellu nebude reálné, ale pro mě dobrá zpráva, že máš dobré zkušenosti s tímto typem, takže tam zítra zavolám a asi to zrovna objednám. Jinak mám možnost svařit si v práci cokoliv, takže proto nepotřebuju nic profi na doma, ale nějakou varfiantu, kde využiju i 1,0mm drát.
19:36:27
03.09.2008
03.09.2008

Fén
Tampajs 03.09.08 17:59:38 napsal: Můžu to srovnat se svářečkou profi co sem si zkusil a zas tak velkej rozdíl to nejni Doufám, že to je jenom vtip. :o)
19:33:01
03.09.2008
03.09.2008

Fén
-> JoseA: Nemám zkušenosti ani s jednou uvedených svářeček a nenašel jsem k nim účiník takže nemůžu hodnotit.
Co se týče tloušťky svařovaného materiálu tak 3 a nebo 5 mm bezproblému svaříš i drátem o průměru 0,8 mm (svařuje se s ním i plech o tloušťce 8 mm, ale na tři vrstvy). Pokud použiješ jekl o tloušťce 3 mm tak ho můžeš klidně svařovat natupo, ale musíš nechat mezeru cca 1,5 mm (každému muže vyhovovat trochu jiná mezera a taky záleží na parametrech svářečky). A nebo obrousíš hrany ze strany svařování a vzniklý prostor ve tvaru "V" můžeš svařovat i bez mezery.
Co se týče tloušťky svařovaného materiálu tak 3 a nebo 5 mm bezproblému svaříš i drátem o průměru 0,8 mm (svařuje se s ním i plech o tloušťce 8 mm, ale na tři vrstvy). Pokud použiješ jekl o tloušťce 3 mm tak ho můžeš klidně svařovat natupo, ale musíš nechat mezeru cca 1,5 mm (každému muže vyhovovat trochu jiná mezera a taky záleží na parametrech svářečky). A nebo obrousíš hrany ze strany svařování a vzniklý prostor ve tvaru "V" můžeš svařovat i bez mezery.
19:26:18
03.09.2008
03.09.2008

JoseA
-> Tampajs: Jestli myslíš redukční ventil, tak ten myslím v tom mojem odkazu není součástí balení, možná bude lepší ho koupit zvlášť jinde.
19:23:52
03.09.2008
03.09.2008

JoseA
-> Tampajs: Jo tys prodal tu 170ku a koupils tu svářečku co mám v odkazu? Za kolik si ji bral? V tom mojem odkazu je jako příslušenství jenom kabely, jinde sem ji našel o cosi dražší, ale byl tam aj redukční ventil a cosi navíc, tak nevím co se oplatí.
-> colaczech: No ale zase ta garáž bude vcelku velká, už bych tam chtěl aj neco dělat a ne jak máme v baráku garáž, že tam sotva projdeš kolem auta, navíc potřebuju tam parkovat aj motorku a prostor na regály, nářadí pracovní stůl atd... Takže chcu udělat na délku jeklu, tedy 6x6metrů, na tu délku už ten 50/50 jekl celkem prohne, co se týká třeba střechy, ale dám tam cca po 40cm ohýbané U profily z 2mm plechu, do nich 50mm izolační vatu a zevnitř oplechuju plechem 1,5mm. V případě nějakého prohýbání de vždycky vymyslet nějaká výztuhe, letos to stejně nejspíš skončí u oplechované kostry jenom zvenku, na víc nezbudou peníze. 1,0mm drát bych chtěl, protože s ním vařím v práci, takže se mi to hodí
, ale jasně že karosařina se s tím dělá hrozně špatně, vařil sem v práci nejaké lemy, prahy, podběhy a to už dost propaluje.
-> colaczech: No ale zase ta garáž bude vcelku velká, už bych tam chtěl aj neco dělat a ne jak máme v baráku garáž, že tam sotva projdeš kolem auta, navíc potřebuju tam parkovat aj motorku a prostor na regály, nářadí pracovní stůl atd... Takže chcu udělat na délku jeklu, tedy 6x6metrů, na tu délku už ten 50/50 jekl celkem prohne, co se týká třeba střechy, ale dám tam cca po 40cm ohýbané U profily z 2mm plechu, do nich 50mm izolační vatu a zevnitř oplechuju plechem 1,5mm. V případě nějakého prohýbání de vždycky vymyslet nějaká výztuhe, letos to stejně nejspíš skončí u oplechované kostry jenom zvenku, na víc nezbudou peníze. 1,0mm drát bych chtěl, protože s ním vařím v práci, takže se mi to hodí

17:59:38
03.09.2008
03.09.2008

Tampajs
já mám teď toho modrýho einhella BT-GW 190 nebo tak nějak a sem maximálně spokojenej.. Jediný co bych vytknul tak ten dodávanej ventil stojí za hovno..
Můžu to srovnat se svářečkou profi co sem si zkusil a zas tak velkej rozdíl to nejni


16:49:12
03.09.2008
03.09.2008

colaczech
5mm stena je opravdu az moc na garaz, jenom budes zvysovat cenu a hnotnost te konstrukce. A i kdyby tak na to ti bude stacit cocko i s 0,8 dratem.
15:47:20
03.09.2008
03.09.2008

JoseA
V minulém tématu sem měl psané jekl na kostru 50/50/5, ale 5mm stěna je možná až zbytečně moc.
15:43:21
03.09.2008
03.09.2008

JoseA
Nebo pište tipy na jiné modely v podobné ceně. Nejrači bych to objednal do konce týdne, ale nemám se s kým poradit, tak aspoň tady 

15:41:17
03.09.2008
03.09.2008

JoseA
Je to sice už asi padesáté podobné téma, ale chtěl bych navázat na téma založeno Tampajzem, které však už uzavřel. Téma je zde: skoda-virt.cz/cz/.../9024
6-cena-co2
Situace pokročila k tomu, že mám už domluvený materiál i odvoz a zatím sem svářečku nesehnal. Proto bych si rád nechal poradit s výběrem nové. Cenu bych nejraděj viděl co nejnižší a to max do 10tis Kč. Flašku na plyn už mám předběžně domluvenou. Mám v podstatě jedinou podmínku, chci aby svářečka byla i na 1,0 mm drát a byla schopná svařit garáž na kterou se chystám z jeklu 50/50/3 + stehování plechů na stěny apod.... Prostě aby ten jekl provařila, až bude stát garáž, bude svářečka používaná převážně ke karosařině, takže pak už nároky nebudou tak velké. Nějaké pučování svářečky už sem zavrhl. Tady jsou mojí dva favoriti, tak čekám na reakce co byste brali, nejlépe jestli někdo některou svářečku má či aspoň používal.
1)
www.eva.cz/zbozi/.../svar e cka-g%C3%BCde-mig192-6k/
2)
shopnaradice.cz/shop?vypi s=deta...
Situace pokročila k tomu, že mám už domluvený materiál i odvoz a zatím sem svářečku nesehnal. Proto bych si rád nechal poradit s výběrem nové. Cenu bych nejraděj viděl co nejnižší a to max do 10tis Kč. Flašku na plyn už mám předběžně domluvenou. Mám v podstatě jedinou podmínku, chci aby svářečka byla i na 1,0 mm drát a byla schopná svařit garáž na kterou se chystám z jeklu 50/50/3 + stehování plechů na stěny apod.... Prostě aby ten jekl provařila, až bude stát garáž, bude svářečka používaná převážně ke karosařině, takže pak už nároky nebudou tak velké. Nějaké pučování svářečky už sem zavrhl. Tady jsou mojí dva favoriti, tak čekám na reakce co byste brali, nejlépe jestli někdo některou svářečku má či aspoň používal.
1)
www.eva.cz/zbozi/.../svar e cka-g%C3%BCde-mig192-6k/
2)
shopnaradice.cz/shop?vypi s=deta...