skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto kyvka nedokáže :)
16:50:34
24.05.2008
24.05.2008

red.bill
ono se to tu už někde probíralo ale tatra pokud neni na měchách je docela na nic,, u nás jezeďáci zkoušeli senážovat s tatrou 148 po rovině ok ale v kopci to nefungovalo nebylo prej možný udržet stopu atd to s V3S to je jiný kafe teda fakt je že je zhruba o půlku lehčí ale co ta vydrží než lehne... a jak sem dával -> Baghira: ty videa s polonápravama by si tam ani neškrtli podle mě
14:00:30
24.05.2008
24.05.2008

Bedřich - zrušená registrace
13:59:41
24.05.2008
24.05.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> myso: Co to má společného s tímto tématem?Nevidím tam ani jednu nápravu.Krom toho tahače.
-> minno: Podívej se na video na linku a řekni mi co si o tom myslíš?
Je podle tebe H3 off road který zaslouží jakoukoliv prezentaci toho že něco dokáže?Pouze chci znát názor.Podle mne je H3 auto pro slečinky do města auto které nikdy nikdo nevýtáhne ani na polní cestu.
-> minno: Podívej se na video na linku a řekni mi co si o tom myslíš?
Je podle tebe H3 off road který zaslouží jakoukoliv prezentaci toho že něco dokáže?Pouze chci znát názor.Podle mne je H3 auto pro slečinky do města auto které nikdy nikdo nevýtáhne ani na polní cestu.
23:46:44
23.05.2008
23.05.2008

minno
-> Baghira: dosť brutal ale zároveň sú tie tuhé nápravy v porovnaní s tou tatrou dosť o ničom :/ som rád, že mám kyvku :)
21:33:57
23.05.2008
23.05.2008

Baghira
13:13:26
23.05.2008
23.05.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> Labros: Ony ty stěrače nejsou spojené,mají každy svůj motorek.
09:49:43
23.05.2008
23.05.2008

Labros
Všimli jste si, jak na tom druhým videu tý tatře jde každej stěrač úplně jinak? Ale v takovým terénu je řidiči asi úplně jedno, co dělaj stěrače 

09:47:39
23.05.2008
23.05.2008

Labros
To video s Tatrou je dost cool. Takže zatímco tady kyvku pomlouváme, ve skutečnosti je to vrchol pokroku 

09:47:05
23.05.2008
23.05.2008

Labros
-> Baghira: O naklánění nejde... Spíš jde u tuhý nápravy o konstantní vzdálenost mezi koly, odklon kol a o to, co auto udělá, když jedno kolo vjede do díry
09:25:51
23.05.2008
23.05.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
09:18:14
23.05.2008
23.05.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: No dyk ja vim, asi sem to blbje napsal hold 

08:39:56
23.05.2008
23.05.2008

minno
-> sliwowitz: wav tak top je super
Ako je na tatrovke vlastne riešené zatáčanie, keď je tam vpredu kyvadlová náprava?

08:37:44
23.05.2008
23.05.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> Shade Nouf: Jsi nikdy neviděl Tatru na polygonu?
07:58:11
23.05.2008
23.05.2008

Shade Nouf
-> sliwowitz: No wow ta čtyřnápravová bestie vydrží všechno. Na těch umělých lvnách jako by se vznášela. Masakr 

06:46:18
23.05.2008
23.05.2008

Jakub M.
-> sliwowitz:
no.. konečně pořádnej příklad
, kyvku sem měl taky rád, byla s ní legrace, dokud jsem se od jednoho jistého člověka nenaučil jezdit s uhlovkou a následně i zjistil, jaké má klady oproti kyvné nápravě
no.. konečně pořádnej příklad

00:25:41
23.05.2008
23.05.2008

sliwowitz
-> minno: skus toto s pevnymi napravami... :P
http://www.youtube.com/wa tch?v=uHaj5bDSgRA&feat ure=related
http://www.youtube.com/wa tch?v=uHaj5bDSgRA&feat ure=related
23:08:50
22.05.2008
22.05.2008

Baghira
Tak každá tuná náprava na offu má minimálně jeden příčnej a obvykle dva podélný stabilizátory (můžu nafotit), takže bych to ke Tranzitu, ani k autobusu nepřirovnával a jediná nevýhoda je v případě prázdnýho auta, jinak naložený se to chová minimálně stejně jako jakejkoli osobák.
Jinak i u novějších offů respektive hlavně suvek se začínaj ve větší míře dozadu cpát víceprvkový nápravy, ovšem i s jejich negativy, tj. mnohem nižší životnost a složitější údržba.
Jinak i u novějších offů respektive hlavně suvek se začínaj ve větší míře dozadu cpát víceprvkový nápravy, ovšem i s jejich negativy, tj. mnohem nižší životnost a složitější údržba.
10:12:29
22.05.2008
22.05.2008

Labros
-> Matthes130: Prosímtě, zadní náprava fáva a tranzita nemá nic společného.
Ta zkrutná příčka jen částečně přenáší výkyv kola na druhou stranu, jako stabilizátor. A samozřejmě zachycuje příčné síly. Jinak je to jiná náprava a chová se úplně jinak. Tuhou nápravu nemá žádnej osobák minimálně od druhý světový války. Jak se chová tuhá náprava, cítíš každý den po cestě do práce, jestli jezdíš autobusem. Nejlépe nízkopodlažní karosou.
Ta zkrutná příčka jen částečně přenáší výkyv kola na druhou stranu, jako stabilizátor. A samozřejmě zachycuje příčné síly. Jinak je to jiná náprava a chová se úplně jinak. Tuhou nápravu nemá žádnej osobák minimálně od druhý světový války. Jak se chová tuhá náprava, cítíš každý den po cestě do práce, jestli jezdíš autobusem. Nejlépe nízkopodlažní karosou.
09:59:07
22.05.2008
22.05.2008

Milos
minno , zase si to poplietol 

23:40:37
21.05.2008
21.05.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: No jakoze favo naprava je tak trochu ohebna? Ze to neni jako traverza u transita? No jo, no. Ale pro novy osobni auta je tahle naprava dost srackova 

23:27:36
21.05.2008
21.05.2008

minno
-> Matthes130: lenze zadna favo naprava je trochu ina ako toto
a koncepcne rovnaku ma vacsina beznych novych aut.

15:21:13
21.05.2008
21.05.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Skoda ze to nevedeli kdyz delali fava, zadni naprava humus 
Jo treba transity to maj :) + vepredu tlustej stabilizator :)

Jo treba transity to maj :) + vepredu tlustej stabilizator :)
15:03:53
21.05.2008
21.05.2008

Labros
Tuhá náprava je dobrá věc do kamionu a možná do dodávky nebo do jeepa, to je tak všechno co se k tomu dá říct.
15:02:11
21.05.2008
21.05.2008

Labros
-> minno: Tys asi nikdy neviděl starou nákladní Tatru... Stačí zajít na nejbližší stavbu a uvidíš, co kyvka dokáže.
13:48:28
21.05.2008
21.05.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> minno: Ukázal jsi auto které je na dvě věci.A ani ty nedokáže.
12:50:26
18.05.2008
18.05.2008

minno
-> Syny: jj ja viem, ja len že toto sa mi už zdá byť trochu extrém na kyvku, také veľké prepruženie. Ale ináč je to pekné :)
JJ ofroady majú väčšinou tuhú zadnú nápravu typu žigul.
JJ ofroady majú väčšinou tuhú zadnú nápravu typu žigul.
12:21:10
18.05.2008
18.05.2008

Baghira
Tak většina výrobců ví co víc a dýl vydrží, proto má taky většina offů zadní nápravu tuhou...
23:04:15
17.05.2008
17.05.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Martin2705:



20:02:40
17.05.2008
17.05.2008

Syny
-> minno: takhle by naopak nepruzila vlecka - ta by mela to pravy kolo na hrane pneu... PAc by se ji takhle nevykejvlo :)
18:21:44
17.05.2008
17.05.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Proc to ale nedokaze?
15:19:38
17.05.2008
17.05.2008

Syny
-> minno: Prave, ze takovimhle zpusobem by te kyvka pruzila :)
12:46:34
17.05.2008
17.05.2008

Martin2705
-> Bagrr (už se perou:-D): ty uř se prosimtě nesázej

12:32:43
17.05.2008
17.05.2008

minno
-> Matthes130: téma je "toto kyvka nedokáže", nie "toto kyvka nevydrží"

00:01:59
17.05.2008
17.05.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Nevim, sem asi tupej, nechapu 

23:33:21
16.05.2008
16.05.2008

myschaak AZNP K.Hora
to je zas diskuze

23:18:11
16.05.2008
16.05.2008

minno
-> Matthes130: 

23:16:56
16.05.2008
16.05.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Proc by to kyvka nevydrzela?
23:15:21
16.05.2008
16.05.2008

Baghira
Nejen Hummer :-).
22:51:33
16.05.2008
16.05.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno: a vo kilo že jo

22:45:59
16.05.2008
16.05.2008

minno
22:45:49
16.05.2008
16.05.2008

minno