
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hustě
22:25:00
21.04.2008
21.04.2008

Rapid135
-> Pedros: mno ja na Tatru nedam dopustit,pokud sem si nesedl v mocalu na rouru tak sem se 148ckou vyjel skoro cokoliv,a plati pravidlo co Tarta neujede dopredu,to ucouve.ony vykyvny poloosy maji takovou vlastnost ze pri zpatecne se to cely rozčapne a jede. a dokonce i ony moderni sklapece Scania,Iveco Trakker a Renault se nemuzou postavit Tatre Terrno 8x8. Tatra forever 

21:42:52
21.04.2008
21.04.2008

aceboss
-> Pedros: Ono zaleží podle čeho to bereš.

21:41:46
21.04.2008
21.04.2008

Honza M
-> Mr.Lumpy: no vidíš aspon něco 

21:37:45
21.04.2008
21.04.2008

Syny
-> Mr.Lumpy:




21:35:00
21.04.2008
21.04.2008

Pedros
-> Mr.Lumpy: no ona ta Tatrovka zas takovej zázrak není..jak v ceně tak ve vlastnostech

20:41:35
21.04.2008
21.04.2008

Mr.Lumpy
-> Honza M: má ale ne na autě 

20:06:11
21.04.2008
21.04.2008

Honza M
-> Syny: a ty máš taky centrální rouru? 

20:02:03
21.04.2008
21.04.2008

Slavek
-> Mr.Lumpy: -> Syny: A přitom je ale zvláštní že zahraniční zákazníci(většinou tzv. rozvojové země..
) vyžadují do Tater montovat kapalinou chlazené motory Deutz
Jinak Porsche vyřešil emisní problém nejlépe-přestal vzduchem chlazené motory vyrábět





00:08:06
14.04.2008
14.04.2008

Syny
-> Mr.Lumpy: Pověstná centrální roura
a výkyvné poloosy jsou tajemnstvím vynikající průchodnosti a jízdních
vlastností TATRY.
No joooo - ta kyvka je proste fain

a výkyvné poloosy jsou tajemnstvím vynikající průchodnosti a jízdních
vlastností TATRY.
No joooo - ta kyvka je proste fain


22:17:09
13.04.2008
13.04.2008

Mr.Lumpy
tak zlatý tatrovácký ručičky nezakrněly www.tatra.cz/cz/.../tisko
va_info%20Euro5_F.pdf
když si pomyslím že i porsche s tímto úkolem má problémy... všechna čest!
když si pomyslím že i porsche s tímto úkolem má problémy... všechna čest!