
Btw: Nějak se mi nepodařilo pohledem do statistik prokázat či vyvrátit, že rostoucí počet stacionárních radarů nějak napomáhá snižovat počet mrtvejch. Když jsem před 12ti lety začínal jezdit byly pevný radary raritou, dneska jich je jak nasráno (a bude hůř) mrtvol rapidně neubylo a že by se řidičstvo chovalu kvůli tomu slušnějc, jsem si taky nijak zvlášť nevšim. Jako efektivní způsob dodatečnýho zdanění automobilizmu je to fakt bomba, ale jinak....Zrovna v sobotu jsme jeli s rodinou na vejlet za Mělník a schválně jsem si malinko zajel, abych viděl tu na netu profláklou zhovadilost v podobě radaru měřícího 30tku na sporadicky využívaným že přejezdu na periferii Mělníka. Ten kdo o tomhle rozhod musí mít příbuznýho v představenstvu zmrdí "leasingový" party Czech radar, protože jinej význam než rejžování prachů za banální překročení rychlosti v místě, kde to nikomu nevadí, to nemá.
Ale třeba se dopracujeme do stavu, kdy se zase přestupky budou posuzovat v kontextu situace, za který se staly a policajt či úředník na dopravce nebudou jenom tupý gumy (jak jim ukládá tupý zákon) a budou trestat skutečně nebezpečný jednání za volantem. A to nejlíp bezprostředně po spáchání a ne 11 měsíců po

