skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Možnosti bloku na 1203
06:41:49
01.12.2009
01.12.2009

bond007
-> fine_ray: Ake najlepsie časi sa vo vasej lige robia ?
06:24:46
01.12.2009
01.12.2009

fine_ray
My běháme stabilně 18tky.. letos jen jedna 17,39 :( Letos slabý 11tý místo v Západočeské Lize :(
Mašina 18 od p.Mucka čerpadlo týjo..asi T3...tlačí to dost pod 8s do 3B ouzkejch.
Mašina 18 od p.Mucka čerpadlo týjo..asi T3...tlačí to dost pod 8s do 3B ouzkejch.
13:04:40
29.11.2009
29.11.2009

bond007
12:32:50
29.11.2009
29.11.2009

milano
-> gabo000000:
on ten motor len nebol zohriaty. inak šlape celkom dobre.
on ten motor len nebol zohriaty. inak šlape celkom dobre.
12:29:19
29.11.2009
29.11.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> milano: to su smutne zvuky toho motoru...nasemu druzstvu to ide velmi pekne..maju aj zvody, vacku a piesty + upraveny karbik...som im bol pomôct ladit a videl som ich na 1 preteku tak tie otacky hned letia hore
11:49:57
29.11.2009
29.11.2009

bond007



11:45:02
29.11.2009
29.11.2009

bond007
-> milano: ja to celkom zabava šport že
škoda že je aj tento šport je o peniazoch ale treba byť aj šikovny...
mynulu sezonu sme mali 1500 a časy podobne ako vy 25-59

mynulu sezonu sme mali 1500 a časy podobne ako vy 25-59
11:23:56
29.11.2009
29.11.2009

milano
-> bond007:
my mame upravenu 1500 s kolesom PS14 a novu 1,8 s čerpadlom T3. tu sme skusali len raz, lebo scucla savicu a test skončil.
bohuzial nase casy sa pohybuju od 23 do 59 s. sme neschopni.
inak v pravidlach dpo je to pekne nachuja napisane- saci kos bez uprav a striekacka "schvaleneho typu". na sutazi je kazdy jeden kos upraveny. ked sme sa cicinbrusa rozhodcu pytali, ci by sme mohli sutazit s pozicanou tohatsu, tak povedal, že nie.
my mame upravenu 1500 s kolesom PS14 a novu 1,8 s čerpadlom T3. tu sme skusali len raz, lebo scucla savicu a test skončil.
bohuzial nase casy sa pohybuju od 23 do 59 s. sme neschopni.

inak v pravidlach dpo je to pekne nachuja napisane- saci kos bez uprav a striekacka "schvaleneho typu". na sutazi je kazdy jeden kos upraveny. ked sme sa cicinbrusa rozhodcu pytali, ci by sme mohli sutazit s pozicanou tohatsu, tak povedal, že nie.
10:52:13
29.11.2009
29.11.2009

bond007
A kto tu je ešte hasič???
my mame 1,8 ale je leniva aj ked mame ešte stare hadice aj savice čas mame 20s
stačilo nam to na 15 miesto v lige

my mame 1,8 ale je leniva aj ked mame ešte stare hadice aj savice čas mame 20s


02:50:33
29.11.2009
29.11.2009

fine_ray
-> myl@s: no když to budou nějaký plácačky terče tak v se štístkem jo
U nás třeba ty "zjevný" nejsou, ale blok být musí. 4 svody a pod. máme..

U nás třeba ty "zjevný" nejsou, ale blok být musí. 4 svody a pod. máme..
20:04:05
04.10.2009
04.10.2009

myl@s
-> Gemini: o tom silně pochybuju, že 18 mašina dá 14tku, to je na úzký hadice na elektronickou časomíru přesně dle pravidel PS?
14:14:36
28.09.2009
28.09.2009

Gemini
1800ka nam vydrzala 5 sezon, cez zimu ju idem generalkovat, teraz mame novu 1800ku a ta sa este len zabehava (14s na 2B)
najlepsi v moravsko-slovenskej lige behaju s 1900kami, radost sa na to pozerat
najlepsi v moravsko-slovenskej lige behaju s 1900kami, radost sa na to pozerat
22:13:55
27.09.2009
27.09.2009

lukas135
k cemu vetsi obsah staci bohate 2.0 chtel bych vydet kdo by behal treba 3.0 to je kravina tedka us je treba problem to dobehnout 

11:53:07
30.03.2008
30.03.2008

aceboss
-> petr s: Jako blbosto to je to ja pravda ale jak říkám zatím se to tak tvrdí a nikdo se nad tím nezamyslel.....
.Ale to příjde a budem mít vymalováno


23:04:43
29.03.2008
29.03.2008

myl@s
-> fine_ray: je to tam vubec v pravidlech jeste tohle? to,ze masina nesmi mit zjevne upravy?
23:02:34
29.03.2008
29.03.2008

myl@s
-> vhml: vydrzi ,u nas jezdeji s 2,1 (mozna,ze to je i 2,2,ale to si nejsem jistej)mazdou a za celou sezonu jsem nevidel prasklou hadici az na konci sezony jim ruplo jedno becko,ale myslim,ze ty hadice ani nebyly novy pred sezonou, to nevim teda co mate za hadice,do ted jsem meli 18 a hadice drzej uplne v pohode,ted mame 19 topku a myslim,ze tky nebude sebemensi problem
20:36:30
29.03.2008
29.03.2008

petr s
-> aceboss: 19 je vw diesel tak to je asi určitě 100 procentní blbost dát do bloku 1500
19:48:59
29.03.2008
29.03.2008

aceboss
-> petr s: No to vim,ale nevěděl jsem že to musí mít stejný blok jako psal -> fine_ray:
My to udělaly tak že se 19 dala do staré 1203 a potom se zni zase vzal vzal jako obyč jako problémy jsme s tím zatím neměly
Tak venim no..........Jako vim že všem se tvrdí že je to to 15 a 19 bloku
že 15 blok prasknul a sehnal se jen z 19 a předělalo se to.Ale jak ted na tom přemýšlím tak i teoreticky je to asi blbost žejo?Ale v praxi to zatím nikdo nezkoumal 
My to udělaly tak že se 19 dala do staré 1203 a potom se zni zase vzal vzal jako obyč jako problémy jsme s tím zatím neměly



19:22:40
29.03.2008
29.03.2008

vhml
A vydrží ti ten 2,2 motor pak hadice??? Já jenom, že mám hodně dobře udělanou 1800 a roztrhnu hadici kdykoliv si vzpomenu. Takže to má přebytek výkonu, kterej lze těžko využít...
16:44:27
29.03.2008
29.03.2008

fine_ray
-> aceboss: musí to být z venku stejný blok....
-> David V6: mno jde o to je fakt dávat.. letos věřím v 16,xx tréninky na to ukazujou tak snad...
-> David V6: mno jde o to je fakt dávat.. letos věřím v 16,xx tréninky na to ukazujou tak snad...

16:55:06
28.03.2008
28.03.2008

petr s
-> aceboss: Taz 1900 je motor vw
16:01:03
28.03.2008
28.03.2008

aceboss
-> fine_ray: Hele a napadlo tě koupit motor TAZ 1900 a ten následně upravit????Pač určitě půjdem upravit víc než ta TAZ 1500 protože je dimensovám na větší objem atd atd
Pokud chcceš zachovat motor tak bych šel jedině do TAZ 1900.



14:37:58
28.03.2008
28.03.2008

CHIP
-> fine_ray: No ja myslel ze to bude nejaky omezeni pravidel ... ted je to jasne ...
12:19:07
28.03.2008
28.03.2008

David29
Ještě že požární sport nedělám...hodíme plovoucího maxima a nazdar 

12:15:49
28.03.2008
28.03.2008

David V6
-> fine_ray: tak mi se na sedmnáct taky dostanem to není problém
ta 2,2neni reálná to se tam už nevejde
ta 2,2neni reálná to se tam už nevejde
12:01:23
28.03.2008
28.03.2008

aDAm
-> El_Burro: tak dase...par shades s tim jezdi
11:24:47
28.03.2008
28.03.2008

fine_ray
-> CHIP, m8rinek: rozumím a nejednou jsme tohle navrhovali sami...ale v rámci pravidel (schválení atd..) to musí být motor bez zjevných viditelných úprav... a prostě v původních hasičských stříkačkách jsou tyhle motory - 12tka, 15tka.. ale chápu kam míříte.

10:03:37
28.03.2008
28.03.2008

Mr.Lumpy
-> El_Burro: troska má motor z octavie 

09:47:37
28.03.2008
28.03.2008

petr s
-> El_Burro: A kdo ti říkal že ten motor je stejný?
09:40:40
28.03.2008
28.03.2008

El_Burro
Lidi a motor z 1203 ten 1500 ccm ten nepasuje do škodovky?Když 203 1200ccm je stejnej motor jako šáde tak ty to mělo bejt stejně velký ne?Takže by to tam mělo jít ale nevím jestli by to pomohlo jakej má vůbec ta 1.5 výkon??
08:32:59
28.03.2008
28.03.2008

m8rinek
-> CHIP: Přesně tohle mě taky napadlo, proč pořád ladit starej motor?
07:29:29
28.03.2008
28.03.2008

CHIP
-> fine_ray: Jen takova, pro vas mozna uplne hloupa, otazka. Co takhle dat uplne jinej motor ?
22:26:40
27.03.2008
27.03.2008

fine_ray
Právě si necháváme teď dělat 19 který se nebojium že by nestačila..ale právě tyhle všechny výmluvy jak jsou moc reálný..
-> David V6: jj, tohle sem věděl.. a samozřejmě zbytek věcí (časy, životnost atd) vim. Šlo mi o to 2,2 atd co je na tom pravdy. Finančně vím...jedna se nám staví a 18tka bude odpočívat v záloze..doufejme.
Btw. umíme 17tky časy..
-> ondie: opravdu nevím...:-/ sem taky víceméně velikááánskej lajk.
-> David V6: jj, tohle sem věděl.. a samozřejmě zbytek věcí (časy, životnost atd) vim. Šlo mi o to 2,2 atd co je na tom pravdy. Finančně vím...jedna se nám staví a 18tka bude odpočívat v záloze..doufejme.
Btw. umíme 17tky časy..

-> ondie: opravdu nevím...:-/ sem taky víceméně velikááánskej lajk.
19:01:16
27.03.2008
27.03.2008

David V6
-> fine_ray: hele nejvíc se dělají 2062ccm a to už i s jinou klikou a jen tak tak že se to točí a auž se to ani nestačí chadit jak je málo vody kolem vložek a občas se stává že se nafouknou a prasknou a jinak je to motor maximálně na dvě sezony požárního sportu víc to zatím nikomu nevydrželo a ještě musíš útok zvládnout do minuty jinak ji zapečeš takže nic moc jo a ještě detajl 60000 plus čerpalo k tomu jinak je ti k hovnu
18:06:49
27.03.2008
27.03.2008

petr s
-> ondie: příruba je stejná lišily se setrváky a kliky
17:56:40
27.03.2008
27.03.2008

ondie
-> fine_ray: neznáš prosim tě nějakou evoluci bloku Octavia/1203/TAZ 1500 ..je ten blok stejnej ? ..respektive záměnnej? vrtání,jiný vložky,třeba i rozdíly v hlavách chápu,ale jestli by třeba šlo do bloku oktávie narvat 1.5 případně ještě dále vrtat (třeba na těch 1.9 ) bez zásadních úprav toho bloku..
Třeba příruba převodovky je stejná už dejme tomu od 1201ky či ještě dýl ?
Třeba příruba převodovky je stejná už dejme tomu od 1201ky či ještě dýl ?
17:12:38
27.03.2008
27.03.2008

aceboss
-> fine_ray: O tu fámu už jsem se taky zajimal před nějakým časem 

17:04:01
27.03.2008
27.03.2008

borrico
Tak to netuším, ale určitě to bude značně finančně náročné, a možná to bude nerentabilní. Kromě toho klikového hřídele by se nejspíš musela i upravit hlava, podle toho, o kolik by se ten zdvih zvyšoval. U motorů 100/110 a 105/120 ten rozdíl je 4 mm, což už je poměrně dost. Lepší než si tu kliku nechat dělat by asi bylo zjistit, jestli by tam nepasovala z nějakého jiného motoru, ale těžko říct jestli by pak všechno fungovalo tak jak má.
16:48:16
27.03.2008
27.03.2008

fine_ray
-> borrico: jak moc náročná bude taková úprava a třeba navržení vlastní klikovky? (beru pořád situaci, že to dnes někdo navrhne do bloku 15tky... :) )
a co třeba životnost..
a co třeba životnost..
16:38:47
27.03.2008
27.03.2008

borrico
Objem zvýšením zdvihu jde, přeně tak se z motorů 100/110 staly 105/120.
16:11:21
27.03.2008
27.03.2008

fine_ray
nehci to dávat přímo do "motor" kategorie...
s hasičema máme upravenej 15tkovej blok.. dnes někde kolem 1900ccm, víte někdo nějaké možnosti víc? Vycházim z drbu, kterej se ke mě doslech, že někdo z úpravců hasičskcýh mašin už dělá objem 2,2 což je snad i podle technických možností bloku blbost.. vyosení válců a já nevim co vše.
Otázka, jde technicky zvýšit objem motoru zvětšeným poloměrem otáčení kliky? tzn vyšší zdvih válců?
je to jen teoretická diskuze beru i nápady scifi
s hasičema máme upravenej 15tkovej blok.. dnes někde kolem 1900ccm, víte někdo nějaké možnosti víc? Vycházim z drbu, kterej se ke mě doslech, že někdo z úpravců hasičskcýh mašin už dělá objem 2,2 což je snad i podle technických možností bloku blbost.. vyosení válců a já nevim co vše.
Otázka, jde technicky zvýšit objem motoru zvětšeným poloměrem otáčení kliky? tzn vyšší zdvih válců?
je to jen teoretická diskuze beru i nápady scifi
