Možnosti bloku na 1203

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 27.03.2008 do 01.12.2009, založil/a fine_ray
řadit dle data
06:41:49
01.12.2009
bond007
-> fine_ray: Ake najlepsie časi sa vo vasej lige robia ?
06:24:46
01.12.2009
fine_ray
My běháme stabilně 18tky.. letos jen jedna 17,39 :( Letos slabý 11tý místo v Západočeské Lize :(



Mašina 18 od p.Mucka čerpadlo týjo..asi T3...tlačí to dost pod 8s do 3B ouzkejch.
13:04:40
29.11.2009
bond007
-> milano: celkom dobre som sa pobavil1

tu je naš najlepši tohtoročny utok s 1800

DHZ Spišska Teplica rekord sezony 2009
12:32:50
29.11.2009
milano
-> gabo000000:

on ten motor len nebol zohriaty. inak šlape celkom dobre.
12:29:19
29.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> milano: to su smutne zvuky toho motoru...nasemu druzstvu to ide velmi pekne..maju aj zvody, vacku a piesty + upraveny karbik...som im bol pomôct ladit a videl som ich na 1 preteku tak tie otacky hned letia hore
12:20:54
29.11.2009
milano
-> bond007:

DHZ Lučenec/ Málinec 2009


čas okolo 1:02 3 3 darmo, krepí sme.
11:49:57
29.11.2009
bond007
1 1 1 vyjazd na suťaži
zvětšit Možnosti bloku na 1203 - obrázek od bond007 vložen 29.11.2009 11:49:57
11:45:02
29.11.2009
bond007
-> milano: ja to celkom zabava šport že1 škoda že je aj tento šport je o peniazoch ale treba byť aj šikovny...

mynulu sezonu sme mali 1500 a časy podobne ako vy 25-59
11:23:56
29.11.2009
milano
-> bond007:

my mame upravenu 1500 s kolesom PS14 a novu 1,8 s čerpadlom T3. tu sme skusali len raz, lebo scucla savicu a test skončil.

bohuzial nase casy sa pohybuju od 23 do 59 s. sme neschopni.127

inak v pravidlach dpo je to pekne nachuja napisane- saci kos bez uprav a striekacka "schvaleneho typu". na sutazi je kazdy jeden kos upraveny. ked sme sa cicinbrusa rozhodcu pytali, ci by sme mohli sutazit s pozicanou tohatsu, tak povedal, že nie.
10:52:13
29.11.2009
bond007
A kto tu je ešte hasič???1

my mame 1,8 ale je leniva aj ked mame ešte stare hadice aj savice čas mame 20s 8 stačilo nam to na 15 miesto v lige3
02:50:33
29.11.2009
fine_ray
-> myl@s: no když to budou nějaký plácačky terče tak v se štístkem jo4

U nás třeba ty "zjevný" nejsou, ale blok být musí. 4 svody a pod. máme..
20:04:05
04.10.2009
myl@s
-> Gemini: o tom silně pochybuju, že 18 mašina dá 14tku, to je na úzký hadice na elektronickou časomíru přesně dle pravidel PS?
14:14:36
28.09.2009
Gemini
1800ka nam vydrzala 5 sezon, cez zimu ju idem generalkovat, teraz mame novu 1800ku a ta sa este len zabehava (14s na 2B)



najlepsi v moravsko-slovenskej lige behaju s 1900kami, radost sa na to pozerat
22:13:55
27.09.2009
lukas135
k cemu vetsi obsah staci bohate 2.0 chtel bych vydet kdo by behal treba 3.0 to je kravina tedka us je treba problem to dobehnout 2
11:53:07
30.03.2008
aceboss
-> petr s: Jako blbosto to je to ja pravda ale jak říkám zatím se to tak tvrdí a nikdo se nad tím nezamyslel.....3 .Ale to příjde a budem mít vymalováno8
23:04:43
29.03.2008
myl@s
-> fine_ray: je to tam vubec v pravidlech jeste tohle? to,ze masina nesmi mit zjevne upravy?
23:02:34
29.03.2008
myl@s
-> vhml: vydrzi ,u nas jezdeji s 2,1 (mozna,ze to je i 2,2,ale to si nejsem jistej)mazdou a za celou sezonu jsem nevidel prasklou hadici az na konci sezony jim ruplo jedno becko,ale myslim,ze ty hadice ani nebyly novy pred sezonou, to nevim teda co mate za hadice,do ted jsem meli 18 a hadice drzej uplne v pohode,ted mame 19 topku a myslim,ze tky nebude sebemensi problem
20:36:30
29.03.2008
petr s
-> aceboss: 19 je vw diesel tak to je asi určitě 100 procentní blbost dát do bloku 1500
19:48:59
29.03.2008
aceboss
-> petr s: No to vim,ale nevěděl jsem že to musí mít stejný blok jako psal -> fine_ray:

My to udělaly tak že se 19 dala do staré 1203 a potom se zni zase vzal vzal jako obyč jako problémy jsme s tím zatím neměly 8 Tak venim no..........Jako vim že všem se tvrdí že je to to 15 a 19 bloku1že 15 blok prasknul a sehnal se jen z 19 a předělalo se to.Ale jak ted na tom přemýšlím tak i teoreticky je to asi blbost žejo?Ale v praxi to zatím nikdo nezkoumal 4
19:22:40
29.03.2008
vhml
A vydrží ti ten 2,2 motor pak hadice??? Já jenom, že mám hodně dobře udělanou 1800 a roztrhnu hadici kdykoliv si vzpomenu. Takže to má přebytek výkonu, kterej lze těžko využít...
16:44:27
29.03.2008
fine_ray
-> aceboss: musí to být z venku stejný blok....

-> David V6: mno jde o to je fakt dávat.. letos věřím v 16,xx tréninky na to ukazujou tak snad...1
16:55:06
28.03.2008
petr s
-> aceboss: Taz 1900 je motor vw
16:01:03
28.03.2008
aceboss
-> fine_ray: Hele a napadlo tě koupit motor TAZ 1900 a ten následně upravit????Pač určitě půjdem upravit víc než ta TAZ 1500 protože je dimensovám na větší objem atd atd 4 4 Pokud chcceš zachovat motor tak bych šel jedině do TAZ 1900.4
14:37:58
28.03.2008
CHIP
-> fine_ray: No ja myslel ze to bude nejaky omezeni pravidel ... ted je to jasne ...
12:19:07
28.03.2008
David29
Ještě že požární sport nedělám...hodíme plovoucího maxima a nazdar 1
12:15:49
28.03.2008
David V6
-> fine_ray: tak mi se na sedmnáct taky dostanem to není problém

ta 2,2neni reálná to se tam už nevejde
12:01:23
28.03.2008
aDAm
-> El_Burro: tak dase...par shades s tim jezdi
11:24:47
28.03.2008
fine_ray
-> CHIP, m8rinek: rozumím a nejednou jsme tohle navrhovali sami...ale v rámci pravidel (schválení atd..) to musí být motor bez zjevných viditelných úprav... a prostě v původních hasičských stříkačkách jsou tyhle motory - 12tka, 15tka.. ale chápu kam míříte.1
10:03:37
28.03.2008
Mr.Lumpy
-> El_Burro: troska má motor z octavie 4
09:47:37
28.03.2008
petr s
-> El_Burro: A kdo ti říkal že ten motor je stejný?
09:40:40
28.03.2008
El_Burro
Lidi a motor z 1203 ten 1500 ccm ten nepasuje do škodovky?Když 203 1200ccm je stejnej motor jako šáde tak ty to mělo bejt stejně velký ne?Takže by to tam mělo jít ale nevím jestli by to pomohlo jakej má vůbec ta 1.5 výkon??
08:32:59
28.03.2008
m8rinek
-> CHIP: Přesně tohle mě taky napadlo, proč pořád ladit starej motor?
07:29:29
28.03.2008
CHIP
-> fine_ray: Jen takova, pro vas mozna uplne hloupa, otazka. Co takhle dat uplne jinej motor ?
22:26:40
27.03.2008
fine_ray
Právě si necháváme teď dělat 19 který se nebojium že by nestačila..ale právě tyhle všechny výmluvy jak jsou moc reálný..

-> David V6: jj, tohle sem věděl.. a samozřejmě zbytek věcí (časy, životnost atd) vim. Šlo mi o to 2,2 atd co je na tom pravdy. Finančně vím...jedna se nám staví a 18tka bude odpočívat v záloze..doufejme.

Btw. umíme 17tky časy.. 4

-> ondie: opravdu nevím...:-/ sem taky víceméně velikááánskej lajk.
19:01:16
27.03.2008
David V6
-> fine_ray: hele nejvíc se dělají 2062ccm a to už i s jinou klikou a jen tak tak že se to točí a auž se to ani nestačí chadit jak je málo vody kolem vložek a občas se stává že se nafouknou a prasknou a jinak je to motor maximálně na dvě sezony požárního sportu víc to zatím nikomu nevydrželo a ještě musíš útok zvládnout do minuty jinak ji zapečeš takže nic moc jo a ještě detajl 60000 plus čerpalo k tomu jinak je ti k hovnu
18:06:49
27.03.2008
petr s
-> ondie: příruba je stejná lišily se setrváky a kliky
17:56:40
27.03.2008
ondie
-> fine_ray: neznáš prosim tě nějakou evoluci bloku Octavia/1203/TAZ 1500 ..je ten blok stejnej ? ..respektive záměnnej? vrtání,jiný vložky,třeba i rozdíly v hlavách chápu,ale jestli by třeba šlo do bloku oktávie narvat 1.5 případně ještě dále vrtat (třeba na těch 1.9 ) bez zásadních úprav toho bloku..

Třeba příruba převodovky je stejná už dejme tomu od 1201ky či ještě dýl ?
17:12:38
27.03.2008
aceboss
-> fine_ray: O tu fámu už jsem se taky zajimal před nějakým časem 4
17:04:01
27.03.2008
borrico
Tak to netuším, ale určitě to bude značně finančně náročné, a možná to bude nerentabilní. Kromě toho klikového hřídele by se nejspíš musela i upravit hlava, podle toho, o kolik by se ten zdvih zvyšoval. U motorů 100/110 a 105/120 ten rozdíl je 4 mm, což už je poměrně dost. Lepší než si tu kliku nechat dělat by asi bylo zjistit, jestli by tam nepasovala z nějakého jiného motoru, ale těžko říct jestli by pak všechno fungovalo tak jak má.
16:48:16
27.03.2008
fine_ray
-> borrico: jak moc náročná bude taková úprava a třeba navržení vlastní klikovky? (beru pořád situaci, že to dnes někdo navrhne do bloku 15tky... :) )

a co třeba životnost..
16:38:47
27.03.2008
borrico
Objem zvýšením zdvihu jde, přeně tak se z motorů 100/110 staly 105/120.
16:11:21
27.03.2008
fine_ray
nehci to dávat přímo do "motor" kategorie...



s hasičema máme upravenej 15tkovej blok.. dnes někde kolem 1900ccm, víte někdo nějaké možnosti víc? Vycházim z drbu, kterej se ke mě doslech, že někdo z úpravců hasičskcýh mašin už dělá objem 2,2 což je snad i podle technických možností bloku blbost.. vyosení válců a já nevim co vše.

Otázka, jde technicky zvýšit objem motoru zvětšeným poloměrem otáčení kliky? tzn vyšší zdvih válců?

je to jen teoretická diskuze beru i nápady scifi 1
Extreme Tyres