Abs - kdo rozumí...

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 19.03.2008 do 27.03.2008, založil/a Baghira
řadit dle data
19:20:42
27.03.2008
Samantus
-> Baghira: od toho mas schema tech konektoru, zadny cisla nepotrebujes:-)
16:57:31
27.03.2008
Baghira
-> Max: To ne, to je fakt výhoda...:-).
-> Samantus: Tak jsem dnes juknul na ty konektory, no mazec, nikde žádný čísla, žádný označení, takže to bude solidní dohledávačka, kterej je kterej :-(.
16:38:29
27.03.2008
Max
-> Baghira: tak výhoda tohohle auta,že ho ani na hever zvedat nemusíš 1
20:28:43
26.03.2008
Baghira
-> Samantus: Máš ode mě zprávu :-)...
-> Gryzly: Jojo se schématem by to snad šlo, no zatím je zima, tak jsem to moc neřešil, jak bude teplo, tak pod to vlezu :-).
23:55:22
25.03.2008
Gryzly
-> Baghira: No já právě myslel že máš stáhnutý schéma který ti nabízí Samaňták. na podzim jsem stahnul na BMW E30 Troubleshooting na elektriku a tam je to perfektně vyřešený, nakreslený pozice konektorů, svorkovnic, svazků, fotky umístění konetrorů, očíslovaný piny v konektorech, a pak je tam přímo testování a řešení problémů u komponentů po celým autě.
21:29:40
25.03.2008
Samantus
-> Baghira: chces schema? posli mi Vinko a ja ti ho poslu:-) nebo aspon typ a rok a poslu ti schema konektoru jednotky abs a popis pinu konektoru
21:07:28
25.03.2008
Baghira
-> Gryzly: Právě, musel bych vědět co kam vede a to při tý změti kabelů jaksi nejde :-/.
15:10:16
25.03.2008
fine_ray
-> Max: stačí naříznout izolaci, nebo propíchnout jehlou..;-) a pak izolační páskou opravit, není to dobrý řešení ale v dané situaci... :-/
13:48:37
25.03.2008
Max
-> fine_ray: já si myslim že to jsou taky konektory. Na druhou stranu, já řezání kabelu kvuli proměření nemám rád. Když už bych říznul,tak bych tam ten konektor dal tak jako tak :-)
13:40:09
25.03.2008
fine_ray
-> Gryzly, Max: na tohle stačí kabel nakousnout kdekoliv po cestě... dávám dvacku na konektory 3
09:58:23
25.03.2008
Max
-> Gryzly: no to by musel ale znát piny a vědět kterej je kterej 4
09:15:04
25.03.2008
Gryzly
-> Baghira: a co zkuasit změřit ty čidla na vstupu u jednotky? to bys testnul celou trasu i s konektorama
21:35:55
20.03.2008
Baghira
-> Max: No on to není právě ford. Je to čistoktevnej nissan, ale ABS je Bosch, asi jako všude.
21:15:31
20.03.2008
Max
-> Samantus: nemáš tyhle auta rád ? 1

-> Baghira: přikláním se k tomu špatnýmu konektru....setkal jsem se s tim několikrát. Ikdyž znalec přes fordí elektriku je samanták :-) Ale asi se brání těm japonskem kablíkum 3
Nevim kdo zas přišel na radu "zkus vyměnit jednotku " tak takovýhle opravy jsou fakt blbost.
Aby jsi pak zjistil že to tim neni...
Třeba fiati mají takovou vlastnost,že jakmile se jednotka připojí na auto,tak v jinym nefunguje...to je pak "drahý" zkoušení...
21:12:00
20.03.2008
Baghira
-> TC: No popravdě jsem přesně nad timhle řešením taky už zauvažoval. Ty zásuvky jsou na prd...
-> Samantus: Ford Maverick (Alias Nissan Terrano).

No uvidíme, další věc, která by mohla za problémem stát, je prý prasklej ozubenej kroužek, ze kterýho se snímaj ty otáčky...
21:09:11
20.03.2008
Samantus
-> U-Geen: aha japoncoford:-) tak to fakt neresim.... chtel sem jen pomoct i kdyz tohle taky opravujem, ale ja se tomu branim:-)
21:08:17
20.03.2008
Samantus
-> TC: jj souhlas
20:14:40
20.03.2008
U-Geen
-> Samantus: asi Ford Maverick alias Hnissan Terano bo co to je :)
18:43:02
20.03.2008
TC
-> Baghira: to samý mi dělalo u Forda Galaxy, a bylo to konektorama. Ustříhal jsem je, kabely sletoval a přetáh smršťovačkou. Od tý doby pohoda. Vsadim krk na to, že to bude konektorama!
18:36:15
20.03.2008
Samantus
-> Baghira: jo a o jakym aute je rec?
12:13:02
20.03.2008
fine_ray
-> Baghira: byli to hrozně divný konektory, tím jak jsou vodotěsný a s gumičkou, šly hrozně špatně zasunout do sebe, pojistka přeskočila, ale kontakt nebyl...až když jsme dva zabrali proto sobě, najednou měřák začal "pískat" (mimochodem nejoblíbenější funkce na multimetru1)
23:16:36
19.03.2008
Stal
-> Baghira: A vrakace? Nebo nejaky znamy sevisak nezapujci?
23:08:02
19.03.2008
Baghira
-> Stal: No, to asi neklapne, nová bude tak za 30 a starší těžko seženu :-/.
22:59:35
19.03.2008
Stal
-> Baghira: Nebo zkusit vymenit jednotku kus za kus na zkousku.
17:09:05
19.03.2008
Baghira
-> čakom: Ty se mažou s opravou problému automaticky.
-> fine_ray: To je přesně věc nad kterou jsem hodně přemýšlel a asi to bude další věc kterou zkusim, protože ty špatný zásuvky jsou věc, která mě napadla jako první...

Před tou výměnou jsem byl s tim vadnym čidlem na compu a tam mi řekli, že je hlášeno 49 závad právě jen na tom čidle, takže nikde jinde by ten problém bejt neměl...?
17:05:48
19.03.2008
fine_ray
-> Baghira: nedávno jsem řešil na kámošovo Mondeu. A problém byl v konektoru připojení čidla u kol. Obešli jsme celý auto čidla odpor stejný atd..ale když jsme nařízli kabel pro měření za konektoremjednou bylo připojený jednou ne. Tzn se všechny konektory vyřezali, dali nějaký neorig a vydrátovalo. 4 od té doby vše OK.
17:04:30
19.03.2008
čakom
-> Baghira: po tom co se vyměnilo čidlo bylo auto napíchlí na kompl aby se vymazala závada v jednotce?
17:01:20
19.03.2008
Baghira
-> Kuladmin: Vzduch nevadí, ten prý nemá s ABSem nic společnýho co se elektroniky týče. Ale na spoje jsem taky myslel, jestli to není jen nějakej blbej kontakt na zásuvce :-(.
-> petr s: Drážkování by mělo bejt o.k. snažil jsem se ho prohlídnout. Vzdálenost je snad daná výrobcem, je to originál čidlo (to nový).
16:55:58
19.03.2008
petr s
-> Baghira: Záleží i na vzdálenosti a jestli není drážkování zněčistěno
16:50:12
19.03.2008
Kuladmin
Me napada nemuze to byt zavzdusnene? A vsechny ostatni snimace resp spoje k nim vodice ok ? prohlidnuty?
16:47:06
19.03.2008
Baghira
Zdravim, sháňam někoho, kdo by mi dokázal poradit ohledně ABS v autě. Mám takovej problémek. Měl jsem nefunkční čidlo ABS. Nedávno se vyměnilo, ale ABSko mi furt blbne. Někdy funguje bez problému a jindy se kontrokla rozsvítí hned po nastartování a musím buď chcípnout motor a natočit znova, nebo prostě jet bez ABSka. Předně upozorňuju, že všechna čidla mají stejný a správný odpor, tudíž by měli všechny fungovat. Během jízdy je docela často slyšet od jednotky (čerpadla) jak vrní a když se v tu chvíli šlápne na brzdu, tak to kope do pedálu, i když se jede na suchu a kola se neblokujou. Sice se dá v pohodě jezdit bez toho, ale když už tam je a čidla jsou v pořádku, tak by bylo dobrý zjistit co se děje, tak kdyby někdo věděl...? Díky
Extreme Tyres