skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Barkas odtah
14:14:10
22.03.2008
22.03.2008

Max
-> Bery: zeptej se,taky by mě to zajímalo....
13:23:12
22.03.2008
22.03.2008

Pavel P@nkáč
-> Bery: za ty prachy je to hrich nevzit



08:14:39
22.03.2008
22.03.2008

Bery
-> Pavel P@nkáč: poptám se...
23:40:43
20.03.2008
20.03.2008

Pavel P@nkáč
-> Bery: a ten podval za 12 uz neni?

22:37:12
20.03.2008
20.03.2008

Bery
podval se dá sehnat i levnějc-za 50 to už je nějaký lehký alu,ne?Já že jsmeměli ted možnost mít podval asi za 20 a druhý za 12 tisíc,ale bylo na něm trochu práce-snad udělat ložiska na kolech,ale jinak pojizdný,čuba funkční...právě jsem dumal jestli báru nepustit,ale nakonec jsem u ní zůstal.Když už je to doma...)
16:24:00
20.03.2008
20.03.2008

Max
-> Bery: jak jsem psal....kdyby se mi naskytlo to co tobě,tak neváhám....
To dám radši 50 za vozejk, kterje budu muset taky udělat ale tu cenu jen tak neztratí a zapřáhnout ot mužu za cokoliv
To dám radši 50 za vozejk, kterje budu muset taky udělat ale tu cenu jen tak neztratí a zapřáhnout ot mužu za cokoliv
20:16:56
19.03.2008
19.03.2008

Bery
převodovky taky ještě jsou.Spíš než spotřeba a rychlost mě štve ta koroze,skládaný plechy aby to nebylo těžký a neošetřený dutiny-za ta léta to udělalo své.
U tehle německé přestavby - to muselo být o dost těžší,než ta alu plotna...A ta cena-to už se člověk rozmýšlí,do toho už bych těžko šel...
U tehle německé přestavby - to muselo být o dost těžší,než ta alu plotna...A ta cena-to už se člověk rozmýšlí,do toho už bych těžko šel...
16:31:01
19.03.2008
19.03.2008

Max
-> Martin: to s tim stoprocentním spolehnutím mě pobavilo :-)
Ono to neni reálný u ničeho....nedávno jeli pro kamarády až k berlínu,když mu u T4 praknul hydrostav a potkalo se to...
Tvoje slova jsem si vzal k srdci,už dříve.
na tohodle jsem jel s tim,že haldy šrotu už jsem viděl,tak horší to být nemůže. Kdyby za to chtěl 30,neváhám a kupuju. Ale 60 už je dost.... za to mám 3/4 novýho vleku
Ono to neni reálný u ničeho....nedávno jeli pro kamarády až k berlínu,když mu u T4 praknul hydrostav a potkalo se to...
Tvoje slova jsem si vzal k srdci,už dříve.
na tohodle jsem jel s tim,že haldy šrotu už jsem viděl,tak horší to být nemůže. Kdyby za to chtěl 30,neváhám a kupuju. Ale 60 už je dost.... za to mám 3/4 novýho vleku

22:22:21
18.03.2008
18.03.2008

Martin
Jak už tady bylo napsáno a jak už jsem to tady kdysi psal, Barkas je super pomocník, ale není to na nějaké častější použití.
Co se týče technického stavu, tak vše je docela řešitelné až na zásadní problém s převodovkou. Ta je dimenzovaná na valníka, ne na odtahovku, takže dříve či později prostě odejde. A její výměna je nehorázný opruz.
Ohledně koroze rámu tu bylo také dost napsáno, ale to je furt nějak řešitelné, buď výrobou nového, nebo použitím dílů nejlépe z valníku. Díly jsou ještě celkem bez problémů k sehnání.
K jízdním vlastnostem. Je to pomalé a žere to :-). Ale na druhou stranu není kam spěchat a se SEDRem to je schopno jezdit za nějakých 12l. Do dnešního provozu je to trochu problém, člověk má občas křeče, když brzdí v kopcích provoz, alespoň mě to docela vadí, ale udělat s tím nic nejde. Pokud by se vyměnil motor, nevydrží převodovka. Leda použít i převodovku z něčeho jiného.
Já s tím tedy jezdím minimálně, když po mě někdo chce odtah rovnou říkám, že ho levněji vyjde plaťák + nějaká dodávka. Ono se spolehlivostí a časem, který člověk tou jízdou stráví, se to opravdu nevyplatí. Mohu sice říct, že až na poruchu převodovky (což se mi jednou stalo 80km od domova) se nikdy nevyskytla žádná zásadní porucha.
Letos čeká Barču STKčko, takže se chci na to pořádně nachystat a rád bych dosal Barkase do takového stavu, aby na něj byl stoprocentní spoleh, což si myslím, že není nereálné.
Co se týče technického stavu, tak vše je docela řešitelné až na zásadní problém s převodovkou. Ta je dimenzovaná na valníka, ne na odtahovku, takže dříve či později prostě odejde. A její výměna je nehorázný opruz.
Ohledně koroze rámu tu bylo také dost napsáno, ale to je furt nějak řešitelné, buď výrobou nového, nebo použitím dílů nejlépe z valníku. Díly jsou ještě celkem bez problémů k sehnání.
K jízdním vlastnostem. Je to pomalé a žere to :-). Ale na druhou stranu není kam spěchat a se SEDRem to je schopno jezdit za nějakých 12l. Do dnešního provozu je to trochu problém, člověk má občas křeče, když brzdí v kopcích provoz, alespoň mě to docela vadí, ale udělat s tím nic nejde. Pokud by se vyměnil motor, nevydrží převodovka. Leda použít i převodovku z něčeho jiného.
Já s tím tedy jezdím minimálně, když po mě někdo chce odtah rovnou říkám, že ho levněji vyjde plaťák + nějaká dodávka. Ono se spolehlivostí a časem, který člověk tou jízdou stráví, se to opravdu nevyplatí. Mohu sice říct, že až na poruchu převodovky (což se mi jednou stalo 80km od domova) se nikdy nevyskytla žádná zásadní porucha.
Letos čeká Barču STKčko, takže se chci na to pořádně nachystat a rád bych dosal Barkase do takového stavu, aby na něj byl stoprocentní spoleh, což si myslím, že není nereálné.
21:28:36
18.03.2008
18.03.2008

Bery
-> Max: ta vzácnost už je na 3 kusy.Nechám kraje a prostředek asi3mm alu plech.Vzácnost to být může ale tahej ty kila.Jede to bez tý plotny jako drak,tak tam vrátim minimum.
Navíc na Běšiny s Barou asi nepojedu,takže i vzhledem k počasí - není kam spěchat,uvidim co vymyslim
Navíc na Běšiny s Barou asi nepojedu,takže i vzhledem k počasí - není kam spěchat,uvidim co vymyslim
11:57:32
18.03.2008
18.03.2008

Max
-> Bery: tak mě napadá necháš tam ty dva nájezdy z toho hliníku nebo uděláš svoje ? ta hliníková nástavba je celkem vzácnost....
včera jedem domu z práce,řikal jse mkamarádovi o tom barkasovi a najednou ho vidim v řepově u bazaru
včera jedem domu z práce,řikal jse mkamarádovi o tom barkasovi a najednou ho vidim v řepově u bazaru

20:20:50
15.03.2008
15.03.2008

Max
-> Bery: :-)
ale to neni tak hrozný...když vezmeš že je to v podstatě nákladák. Co jsem mluvil s chlapíkem co má LTčko otahovku,tak řikal že ho ročně stojí 120-150tis
ale to neni tak hrozný...když vezmeš že je to v podstatě nákladák. Co jsem mluvil s chlapíkem co má LTčko otahovku,tak řikal že ho ročně stojí 120-150tis
10:20:36
15.03.2008
15.03.2008

Bery
abych to tak nechválil - nový celý řízení 5000,manžety na předku i s prací 2000...
10:00:30
15.03.2008
15.03.2008

Max
-> Bery: ty mě nahlodáváš....možná bych se k tobě na něj přijel podívat :-) daleko to nemám....
No byl jsem se podívat na jednom,byl v něm legálně schválenej 1,3golf. Informoval jsem se na dekře. Jde to i dnes,ale stojí to 30tis.
Ten samej chlapík mel i druhou odtahovku s 1,8golfem. Ale to už bych označil jako trhač převodovek...
Dobrá by mohla bejt ta lada 1600 co se do toho chvíli dávala.
Já chci v podstatě to samý, být soběstačnej. Vozejk mi nikdo nepujčí a navíc nemám za čim tahat. Káru mám malou,ani motorka se mi na to nevejde...vešla se jen s rozlámanejma brejlema

No byl jsem se podívat na jednom,byl v něm legálně schválenej 1,3golf. Informoval jsem se na dekře. Jde to i dnes,ale stojí to 30tis.
Ten samej chlapík mel i druhou odtahovku s 1,8golfem. Ale to už bych označil jako trhač převodovek...
Dobrá by mohla bejt ta lada 1600 co se do toho chvíli dávala.
Já chci v podstatě to samý, být soběstačnej. Vozejk mi nikdo nepujčí a navíc nemám za čim tahat. Káru mám malou,ani motorka se mi na to nevejde...vešla se jen s rozlámanejma brejlema

20:54:42
14.03.2008
14.03.2008

Bery
-> Max: já to mám jako koníčka a abych byl soběstačnej a pro sebe si dovezl,odvezl...
velký auto nechci,nepotřebuju,Ečko nemám,pro mě to bylo idealní řešení.A i když jsme měli dodávku a máme zase - s tažným,není to pro mě nijak atraktivní.
TAky se dávali do barkasů golfy 2.0 - to by byl panečku jinej dělník.Jinak s tim ležením pod tim-kdybych se nedal do renovace šasí-prakticky akorát jezdim a po 4 letech se v tom vyměnily svíčky...
velký auto nechci,nepotřebuju,Ečko nemám,pro mě to bylo idealní řešení.A i když jsme měli dodávku a máme zase - s tažným,není to pro mě nijak atraktivní.
TAky se dávali do barkasů golfy 2.0 - to by byl panečku jinej dělník.Jinak s tim ležením pod tim-kdybych se nedal do renovace šasí-prakticky akorát jezdim a po 4 letech se v tom vyměnily svíčky...
19:42:42
14.03.2008
14.03.2008

Max
-> Bery: ale jo....no levněji to určitě nepřijde. přijde mě to na 2,5x tolik minimálně.... pač když seženu lacino tak 80 auto a vlek mám vyhlídnutej novej přes 50.
Ani tak nejde o to,že s tim budu jezdit závody,to určitě ne. Spíš o tom, že budu mít sice velký,ale jedno auto. nemám to na jízdu 4x do roka. Nechci s tim ani jezdit do rajchu, možná vyjímečně. Ale s dovozama už nechci po ose,případně bouračku taky nemám jak vézt. Přecijenom nechci čekat až mě zastavět až pojedu na dovozovou...je to za 25tis a je to trestnej čin. Jde mi o to, že ten barkas je 25 let starej stroj... Nechci pod tim víc ležet než jezdit. Probíral jsem to hodně s martinem, byl jsem do toho dost zapálenej...on mi řikal at se na to koukám střízlivě jeslit to pro mě je nebo neni dobrý.
Bezesporu je tenhle nezachovalejší co jsem viděl.
-> Bery: kdyby se mi naskytlo to co tobě,tak bych to vzal. Ale 60 je dost penez.... ještě jsem nic nekoupil,ale jsem téměř rozhodnutej ;o)
Ani tak nejde o to,že s tim budu jezdit závody,to určitě ne. Spíš o tom, že budu mít sice velký,ale jedno auto. nemám to na jízdu 4x do roka. Nechci s tim ani jezdit do rajchu, možná vyjímečně. Ale s dovozama už nechci po ose,případně bouračku taky nemám jak vézt. Přecijenom nechci čekat až mě zastavět až pojedu na dovozovou...je to za 25tis a je to trestnej čin. Jde mi o to, že ten barkas je 25 let starej stroj... Nechci pod tim víc ležet než jezdit. Probíral jsem to hodně s martinem, byl jsem do toho dost zapálenej...on mi řikal at se na to koukám střízlivě jeslit to pro mě je nebo neni dobrý.
Bezesporu je tenhle nezachovalejší co jsem viděl.
-> Bery: kdyby se mi naskytlo to co tobě,tak bych to vzal. Ale 60 je dost penez.... ještě jsem nic nekoupil,ale jsem téměř rozhodnutej ;o)
22:57:49
12.03.2008
12.03.2008

Bery
60 je dost,ale tý práce co ti ubyde,když je v kupě..
Jako řešit Ečko,mít velký auto a podval-přijde to levněji??
A když jsme jeli s Trooperem(4 lidi inside) + podval,tak jsem byli na 14l nafty,techničák furt stojí 20kaček...a že jedu o hodinu dýl do klatov než kluci-nějak mi to ani nepřijde - berte taky v potaz to,že před 30ti lety se tolik nepospíchalo...
Jako řešit Ečko,mít velký auto a podval-přijde to levněji??
A když jsme jeli s Trooperem(4 lidi inside) + podval,tak jsem byli na 14l nafty,techničák furt stojí 20kaček...a že jedu o hodinu dýl do klatov než kluci-nějak mi to ani nepřijde - berte taky v potaz to,že před 30ti lety se tolik nepospíchalo...
12:56:40
12.03.2008
12.03.2008

Max
na barkase stačí B. Hmotnost se bere celé soupravy.. tzn včetně nákladu. tenhle má užitnou 1370kg.
jinak s Ečkem je to odjakživa že na velkej pbržděnej vlek musí být E. Naopak, novela má zohlednit nějaký popojíždění a přemístování bez nákladu,že by Ečko nemuselo být. Ale kdoví,jak to dopadne...
Problém je se soupravou do 3,5t jak tu někdo zminoval. Pak už je to C+E. Ikdyž je to třeba transpotret a kára. Tohle je prostě nahovno... jediný rozumný auto je ten sharan,ten má 2tuny a do 3,5 se to vejde.
-> Mr.Lumpy: když je barkas naloženej,tak má spíš 14l/100
Ono ale ikdyž budeš mít auto+vlek tak si to něco vezme. Co jsem si pujčoval subaru (taky mrcha nenažraná) jezdil jsem naloženej s lehkou nohou za 12. TDička taky za 6,5 nejezdeš
jinak s Ečkem je to odjakživa že na velkej pbržděnej vlek musí být E. Naopak, novela má zohlednit nějaký popojíždění a přemístování bez nákladu,že by Ečko nemuselo být. Ale kdoví,jak to dopadne...
Problém je se soupravou do 3,5t jak tu někdo zminoval. Pak už je to C+E. Ikdyž je to třeba transpotret a kára. Tohle je prostě nahovno... jediný rozumný auto je ten sharan,ten má 2tuny a do 3,5 se to vejde.
-> Mr.Lumpy: když je barkas naloženej,tak má spíš 14l/100

Ono ale ikdyž budeš mít auto+vlek tak si to něco vezme. Co jsem si pujčoval subaru (taky mrcha nenažraná) jezdil jsem naloženej s lehkou nohou za 12. TDička taky za 6,5 nejezdeš

23:21:32
11.03.2008
11.03.2008

Mr.Lumpy
-> Syny: má to spotřebu 12 litrů na sto při rychlosti 40km/h :-D
22:12:51
11.03.2008
11.03.2008

venni
-> Pavel P@nkáč: za 5 hadrů jo? to teda nee :) já měl C zadarmiko z učňáku,ale tenkrát jsem mohl mít E za trojku
stejnak nemám auto a podval,ale časem to řešit budu muset chjo...

22:10:58
11.03.2008
11.03.2008

Pavel P@nkáč
-> venni: tak si udelej E ted:)
22:05:24
11.03.2008
11.03.2008

venni
Taky jsem slyšel že i na malou káru do 750kg musíš mít napsáno v řidičáku BE...jsou to zmrdi zajebaní a jestli mi to nebudou tolerovat že mám řidičák vydanej po novele tak je pošlu někam
sakra že já si tenkrát k tomu C neuděl E 


22:05:21
11.03.2008
11.03.2008

petr s
-> aDAm: To nebylo nikdy
22:04:38
11.03.2008
11.03.2008

aDAm
-> Syny: ty male avie nebyly odtahy? na ty stacilo Bcko
22:03:47
11.03.2008
11.03.2008

aDAm
-> petr s: no ja mel za to ze byla nejaka zmena ze kdyz se to veslo tak to bylo ok
22:03:47
11.03.2008
11.03.2008

Syny
-> Pavel P@nkáč: To je velky +
Na avii uz musi bejt C kdezto na tohle staci B... Ovsem jak to jede nalozeny nevim :)
Na avii uz musi bejt C kdezto na tohle staci B... Ovsem jak to jede nalozeny nevim :)
22:02:35
11.03.2008
11.03.2008

Syny
-> aDAm: tak tak... Vozejk nad 750kg je uz E... A je fuk ze souprava je do 3,5 tuny...
22:01:25
11.03.2008
11.03.2008

petr s
-> aDAm: Moc let platí že nad 750 kg musíš mět E
21:49:58
11.03.2008
11.03.2008

aDAm
hele a jak je to ted s Beckem a tahanim voziku, vcera prisel kamos ze prej zas nejaka novela a jakmile je za karou platak tak musi byt nejake male Ecko. Ja mel za to ze pokud cela souprava je do 3,5t tak se to da odkocirovat jen s Beckem.
21:45:02
11.03.2008
11.03.2008

Pavel P@nkáč
-> Syny: jo je to jak waran:) platis na to povinko do 1000ccm:)
21:21:16
11.03.2008
11.03.2008

Syny
Ale na Barkase staci Bcko ne?
20:50:08
11.03.2008
11.03.2008

Max
-> RON: no tak avie....to bych snad poruchovostí postavil na uroven barkase :-)
navíc už to nemá tu krásu Bčkovejch papírů a nízkýho povinnýho...následuje silniční dan,tachograf a takový kraviny který já nechci
navíc už to nemá tu krásu Bčkovejch papírů a nízkýho povinnýho...následuje silniční dan,tachograf a takový kraviny který já nechci
20:47:49
11.03.2008
11.03.2008

Max
-> Zazaa: no ten chlao co ho prodává ho vlastní asi 1/2-3,4 roku.... tak asi předtim inzeroval jinej majitel :-)
nicméně,jak jsem psal....asi nejlepší z těch co jsem viděl.
no co jsem zvolil... dal jsem na rady kamarádů a lidi co barkase měli. Nechci pod tim víc ležet než jezdit...valník na práci možná dobrej,ale třeba převdovka je slabý článek tý odtahovky...nemluvim o 33kw, přehřívání atd... Vše má své pro i proti...
Já dostavim dílnu,prodám všechny krámy co tu mám a pořídím bud 806 + vlek nebo galaxy (sharan)
Sharan je dobrej,pač maj tyhle vozy 2t na kouli...ale vw jsou drahý a koupit sračku jen kvuli tomu že je laciná nemá cenu.
ASi se spokojim s 1600kg a koupim 806ku. Mám vybranej vlek s kterym se to i dá...lehkej,takže užitka je 1150. Stejně to mám převážně po čr.
Nicméně vyjet na dovozovou technickou po ose už mě neva. Respektivě na to nemám nervy...
nicméně,jak jsem psal....asi nejlepší z těch co jsem viděl.
no co jsem zvolil... dal jsem na rady kamarádů a lidi co barkase měli. Nechci pod tim víc ležet než jezdit...valník na práci možná dobrej,ale třeba převdovka je slabý článek tý odtahovky...nemluvim o 33kw, přehřívání atd... Vše má své pro i proti...
Já dostavim dílnu,prodám všechny krámy co tu mám a pořídím bud 806 + vlek nebo galaxy (sharan)
Sharan je dobrej,pač maj tyhle vozy 2t na kouli...ale vw jsou drahý a koupit sračku jen kvuli tomu že je laciná nemá cenu.
ASi se spokojim s 1600kg a koupim 806ku. Mám vybranej vlek s kterym se to i dá...lehkej,takže užitka je 1150. Stejně to mám převážně po čr.
Nicméně vyjet na dovozovou technickou po ose už mě neva. Respektivě na to nemám nervy...
15:39:01
11.03.2008
11.03.2008

RON
zak tohle muzes mit uz peknou avii odtah
22:28:13
10.03.2008
10.03.2008

Zazaa
no konkretne tenhle je tusim naprodej uz hooodne dlouho ...
22:09:14
10.03.2008
10.03.2008

JoseA
pěkný barkas, ale taky se mi to zdá celkem dost peněz.
20:39:23
10.03.2008
10.03.2008

Pavel P@nkáč
ta cena je prestrelena ne? za to by byla uz nejaka jina odtahovka moderni sice asi nic moc ale byla...
20:17:12
10.03.2008
10.03.2008

Samantus
-> Zazaa: vybral si wartase kombika a podval:-)
20:01:42
10.03.2008
10.03.2008

Zazaa
-> Max: a jake reseni si vybral ??
me to taky furt hloda :)
me to taky furt hloda :)
16:15:11
10.03.2008
10.03.2008

Max
jinak mám ještě svoje fotky,ale fotil jsem spíš rám a tak.... :-)
16:11:33
10.03.2008
10.03.2008

Max
foto z mobilu
16:10:35
10.03.2008
10.03.2008

Max
jeslit někdo sháníte...
Barkas odtahový speciál pro OA, STK 2009, výborný stav, mnoho doplňků, nutno vidět, cena 60.000 Kč.
odtahový speciál 60 000,-
723 443 098.
Byl jsem se na něj v sobotu podívat. Nejsem znalec těchto strojů,nicméně pár už jsem jich viděl, radil jsem se s Martinem na co koukat. Tenhle vypadal velice pěkně, lak sice pomeranč,ale důležitý bylo že neni shnilej jako skoro všechny co jsem viděl. Majáky,přidavnej ventilátor, ruční naviják.
Mám i nějaký fotky...cena je vyšší,ale zas je dobrej. Já jsem to nakonec zavrhnul a vybral jiný řešení.
Barkas odtahový speciál pro OA, STK 2009, výborný stav, mnoho doplňků, nutno vidět, cena 60.000 Kč.
odtahový speciál 60 000,-
723 443 098.
Byl jsem se na něj v sobotu podívat. Nejsem znalec těchto strojů,nicméně pár už jsem jich viděl, radil jsem se s Martinem na co koukat. Tenhle vypadal velice pěkně, lak sice pomeranč,ale důležitý bylo že neni shnilej jako skoro všechny co jsem viděl. Majáky,přidavnej ventilátor, ruční naviják.
Mám i nějaký fotky...cena je vyšší,ale zas je dobrej. Já jsem to nakonec zavrhnul a vybral jiný řešení.