-> Labros: No však jsem taky psal "snad prý"mají vyšší součinitel tření

Jinak si taky myslim že konkrétně u takový Š 105 nebo 120 je to asi fakt jedno

(vzhledem k váze a dosahovaným rychlostem těchto vozů

) Souhlasim že důležitější vlastnost brzd je neslábnutí při zpomalování z tebou zmiňovaných 140 km/h než součinitel tření.V tom máš pravdu

Tedy opět pro Š 105 120 je to vlastně opravdu lhostejné zda azbest nebo bezazbest-protože rychlost 140 km/h neni zas tak pro tyhle auta běžná

(tak a teď asi dostanu co proto..

) Já mam sadu azbestových obložení schovanou spíše jako historickou zajímavost a vzácnost než jako něco co líp brzdí.Ono to asi opravdu líp brzdí,ale moje škodky mam jako veterány-leštěnky a jezdim s nima výletním tempem jen za hezkého počasí

Ani "nenadupávam motor" na parametry moderních aut-na to mám moderní auto

Já beru motor v mých škodkách-veteránech jen jako prostředek k přemisťování toho auta

Zpátky k mojí sadě azbestových obložení-stejně je nikdy nenamontuju,páč mi to přijde líto-když je sjedu,tak je už nebudu mít*3*To vlastně platí o celém autě-na co likvidovat erko nebo garde v zimní soli-to je mi líto.Na to je určená felda. *1*