pískají mi brzdy,ale destičky jsou dobré

prohledat
71 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.03.2008 do 13.03.2008, založil/a Martin/125/
řadit dle data
22:40:18
13.03.2008
Slavek
Saky 13.03.08 12:48:23 napsal: -> Nwkt: ja jsem rikal ze vyrobce odlitku je stejnej nekde bych nasel i tu slevarnu co je delala.. to ze to pak osoustruzi jedna nebo druha tovarna, to podle me vliv na brzdny ucinek nema ani nahodou..Ať je to americké ,ať je to sovětské-stejně je to nakonec vyrobené v Taiwanu3 3 3 3 3
22:29:56
13.03.2008
Slavek
-> Labros: No však jsem taky psal "snad prý"mají vyšší součinitel tření4Jinak si taky myslim že konkrétně u takový Š 105 nebo 120 je to asi fakt jedno 1(vzhledem k váze a dosahovaným rychlostem těchto vozů 4) Souhlasim že důležitější vlastnost brzd je neslábnutí při zpomalování z tebou zmiňovaných 140 km/h než součinitel tření.V tom máš pravdu 6Tedy opět pro Š 105 120 je to vlastně opravdu lhostejné zda azbest nebo bezazbest-protože rychlost 140 km/h neni zas tak pro tyhle auta běžná 4(tak a teď asi dostanu co proto.. 1 4) Já mam sadu azbestových obložení schovanou spíše jako historickou zajímavost a vzácnost než jako něco co líp brzdí.Ono to asi opravdu líp brzdí,ale moje škodky mam jako veterány-leštěnky a jezdim s nima výletním tempem jen za hezkého počasí4Ani "nenadupávam motor" na parametry moderních aut-na to mám moderní auto 4Já beru motor v mých škodkách-veteránech jen jako prostředek k přemisťování toho auta 1 Zpátky k mojí sadě azbestových obložení-stejně je nikdy nenamontuju,páč mi to přijde líto-když je sjedu,tak je už nebudu mít*3*To vlastně platí o celém autě-na co likvidovat erko nebo garde v zimní soli-to je mi líto.Na to je určená felda. *1*
22:20:43
13.03.2008
Pavel P..
-> FORM: 17
21:52:29
13.03.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Pavel P.: Já mám 4 sady destiček a 4 sady paken, kdo má víc? 3
12:48:23
13.03.2008
Saky
-> Nwkt: ja jsem rikal ze vyrobce odlitku je stejnej nekde bych nasel i tu slevarnu co je delala.. to ze to pak osoustruzi jedna nebo druha tovarna, to podle me vliv na brzdny ucinek nema ani nahodou..
12:32:10
13.03.2008
Syny
-> Pavel P.: 3 3 3
-> Labros: Tak ja snad nic takovyho nerikam ne? 4
12:27:05
13.03.2008
Labros
-> Pavel P.: 3 3
12:26:49
13.03.2008
Pavel P..
-> Labros: já mám dvě sady destiček a tři sady paken.. kdo má víc?3 3
12:25:39
13.03.2008
Labros
-> Syny: jenže z nich se ten azbest nepráší a nesmejvá. Ale mně fakt nevadí, když si to jeden dá na auto, akorát nemám rád takový to "já mám azbest a kdo má víc"
12:14:18
13.03.2008
Syny
-> Labros: Pokud z toho mas takovej strach, tak bys nemel chodit pomalu do poloviny budov v CR, ty sou taky nastouchany azbestem...
Driv se ty desticky a pakny davali normalne a taky se zilo. Nikoho nenutim si je tam davat. Stejne na neseriovy auto a brzdy myslim ze bych volil taky jiny...
12:10:59
13.03.2008
Syny
-> Labros: vsak ja to nikomu nenutim... Ja pouze rikam ze je tam mam ja a rozhodne se ze to nestydim... Pokud si mel moznost porovnat brzdny ucinek, tak to skutecne znat je... Nerikam ze nejak extra moc, ale je...
12:08:11
13.03.2008
Pavel P..
-> Labros: to víš jsem nebyl zvyklej...ale taky mi to píská, zvlášť když jen lehce dobržďuju a je to studený...
12:06:59
13.03.2008
Labros
-> Pavel P.: jasně, pamatuju, kola zůstala na místě zabrždění a auto pokračovalo cca.50m s trochu skřípotu a jisker 1
12:01:26
13.03.2008
Pavel P..
-> Labros: pamatuješ jak jsem tě vezl ve 130ce když jsem jí koupil? ta taky zaflekovala ale tak že kola stály a jelo to dál3 3
10:48:25
13.03.2008
Majkl
-> Labros: jj souhlasim, je to akorat tak ze nekdo rekne ze to lip brzdi tak to musi mit vsichni..
10:46:15
13.03.2008
Labros
A k čemu je vlastně vyšší součinitel tření, když, jak už jsme se tady v nějakým tématu shodli, na sériových pneu není problém zaflekovat kola i s bezazbestovým obložením? Podle mě nejde až tak o součinitel tření, ale o to jak ty destičky plynujou, to je daleko důležitější (až budete na dálnici brzdit ze 140kmh.)
-> Slavek: To když jsem začal psát já, že ten prach je karcinogenní, tak mě Syny a spol těžce vyštípali, že jejich destičky nikoho nezabijou a že rakovinu dostanu maximálně já 4 Ono nám nejde ani tak o to, že někdo má azbestový destičky, spíš že se s nima pořád vytahuje, aby si je pořídili všichni.
07:40:22
13.03.2008
Slavek
-> Syny: 1
00:08:55
13.03.2008
Syny
-> Slavek: Azbestovy desticky ma mod Pavla P. :) A azbestovy pakny od znamyho... :) To ze se sehnta nedaj je jasny, proto sem si je sehnal tady na virtu :)
23:06:36
12.03.2008
Slavek
-> ondie: No teoreticky by to mohlo pomoct,nevim nezkoušel jsem4
23:04:22
12.03.2008
Slavek
-> Tuner#2: Musim se zastat Synyho,mam jako spotřebitel i jako automechanik s Lucasema spíše horší zkušenosti..Tedy hlavně s životností.
23:00:11
12.03.2008
Slavek
-> Majkl: Nikdo neví proč,ale ty azbestovky maj vyšší součinitel tření. Jenomže ten prach z nich je silně karcinogení(rakovinotvorn ý..)Někdy od roku 92 je zakázán v ČR prodej i výroba,v Evropě už někdy od 80.let..-> minno: V SR se dají koupit azbestový..?9
22:48:44
12.03.2008
Slavek
-> Syny: -> minno: Stačí opilovat vrstvu rezu v brzdiči4 4 4
22:46:45
12.03.2008
UltraFan.
Ja mam na celym aute novy brzdy...jak desticky tak pakny a komplet azbestovy1
22:44:56
12.03.2008
Slavek
-> Syny: Do výroby i na náhradní díly jsou určitě stejný.Nebylo by pro výrobce kotoučů ekonomický mít dvě výrobní linky a vyrábět dvojí kvalitu u shodných typů výrobku.4Azbestový destičky se asi už normálně koupit nedají..asi máš v zásobě po taťkovi? Taky mám schovanou sadičku azbesťáků a mam schovaný i zadní pakny azbestovky 4
17:26:19
12.03.2008
Syny
-> Tuner#2: taky pisu ze se to stalo 3 lidem co znam - to sami... To je nahoda? Mno nevim...

-> Labros: Ja k brzdam obvykle necucham 3
17:02:29
12.03.2008
ondie
Slavek 11.03.08 21:41:53 napsal:
Desky se musej "zajet",pokud se daj nový a hned se s tim brzdí natvrdo,tak povrch destiček "zesklovatí"


..a dá se to nějak,když už se to stane,zbrousit a ty destičky zachránit,nebo je to na vyhození ??
14:53:19
12.03.2008
Labros
-> Syny: Musíš k těm azbestovým za jízdy pořádně čuchat, nejlíp otevřeným okýnkem, a pak napiš, jestli teda prášej víc nebo ne 1
14:51:33
12.03.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 12.03.08 13:45:35: který je navíc silně nebezpečný i když meješ kola 8 Jinak bych nepovažoval Ferodo za něco víc než je Lucas. MATTEESSovi se zas pro změnu rozpadli desky od feroda za necelý rok a mě se odlepili z toho kovu za půl roku taky. Dali jsem oba Lucas a bez problému. Teď mám ATE a taky si nemůžu stěžovat, ale rozhodně bych tady nepsal o ferodu tak silná slova, jak Ty píšeš o Lucasu po jedné špatné zkušenosti, která mohla vuniknout prudkým bržděním a nebo projetím louže.

Jinak to že desky tam nejdou, to píšou i v návodu, že se musí upilovat tak, aby tam šli volně a měli i malinko pohyb v brzdiči a je to obvyklá praxe toho kdo desky mění. Občas tam holt vlítne víc barvy, která se musí srazit.
13:45:35
12.03.2008
Syny
ovsem muj dojem byl taky takovy, ze ty azbestovy vic prasi... Nevim jestli to je zpusobeny tim, ale zdalo se mi ze z nich bylo vic prachu...
13:36:27
12.03.2008
Nwkt
-> Syny: Njn, ale občas se objeví 1
13:30:21
12.03.2008
Syny
-> Majkl: na 4p se shani blbe no 47
13:16:23
12.03.2008
Majkl
-> Syny: aha, nonemam zkusenost tak nemuzu rict..
13:10:09
12.03.2008
Syny
-> Majkl: ja je treba shanel :) A proc? Protoze to s nima opravdu brzdi lip... Mel sem je tam kdzy sem auto kupoval, pak sem je menil za neazbestovy a je to znat... Takze ted tam pujdou zas...
09:48:03
12.03.2008
minno
-> Majkl: doma som ich nemal ale prisla na ne dobra ponuka, tak som ich vzal1
09:46:25
12.03.2008
Majkl
-> minno: aha ja myslel ze si shanel specialne ty azbestove pokud si je mel doma tak to potom jo
09:44:57
12.03.2008
minno
-> Majkl: a preco nie? jazdil som na nich uz starych doteraz, teraz dam akurat nove.....nic sa nezmeni, nebudem kupovat nove, len preto aby boli bezazbestove...
09:19:03
12.03.2008
Majkl
-> minno: nechapu jaky maji smysl ty azbestove desticky.. 8
08:59:33
12.03.2008
minno
-> Syny: tak ja som teraz kúpil kotúče ferodo a doštičky staré azbesty, tak som zvedavý aké to bude....Btw. tie dštičky tiež nevošli do trmeňov, napriek tomu že sú origo....musel som zbrúsiť ich jednu hranu a nadýchať sa azbestu10
21:59:53
11.03.2008
Syny
-> Slavek: mno tak me zacali kopat po 15000km :) Jak rikam, treba byl jakostni rozdil do vyroby a jako nahradni dil... Nevim... Kazdopadne koupim Feroda ve spojeni s azbestovejma destickama :)
21:50:37
11.03.2008
Slavek
-> Nwkt: Ne,nejsou litý v jedný firmě..Na Lucasech je vidět,že jsou soustružený,kdežto na ferodech je vidět,že jsou broušený. Ale nedá se říct co je jepší-zda soustružený či broušený,asi je to jedno.Nicméně kotouče Lucas mi taky na formanu vydržely o něco míň kilometrů než pak Ferodo.Lucas vydržely 40 tisíc km a začaly při ostřejším brzdění "kopat" do pedálu.Feroda tam pak byly 40,tisícej km a nic to nedělalo.Co se dělo dál ale už nevim,formana jsem pak prodal. Na feldě jsem automaticky dal Feroda s Ferodama.Vše o.k.,ale trochu malinko pískaj,jak píšu výše1
21:41:53
11.03.2008
Slavek
-> Syny: Zkřivit kotouče neni zas tak těžký4 Stačí několik brutálních zastavení ze 140 km/h na 0 km/h u nově namontovaných kotoučů no a je to4 Stejně i to pískání..Desky se musej "zajet",pokud se daj nový a hned se s tim brzdí natvrdo,tak povrch destiček "zesklovatí" a pak krom toho že to může pískat tak to taky i na p..u brzdí 4
21:34:23
11.03.2008
Slavek
-> Martin/125/: Třou,ale měli by bezhlučně4 -> Syny: No a přitom Lucas je ta továrna v Jablonci,bývalé"Auto brzdy",ten samej výrobce kterej dodával brzdy na 120ky do výroby4 A Ferodo je ta továrna v Kostelci n.Orlicí,bývalý "Osinek",už v komunismu dodavatel brzdových destiček na stodvácy6
17:39:11
11.03.2008
Syny
-> Nwkt: Ja bych rekl ze taky dost muze mit vliv na to jaky desticky k tomu das... Kdyz mas feroda k ferodum tak to bude asi ok, ja mel lucasy k lucasum, ale pac to prave silene piskalo tak sem dal stary jety... Nevim jestli to muze mit vliv... Kazdopadne lucas uz nekupuju at to je jak to je :)
17:36:58
11.03.2008
Nwkt
-> Syny: -> Labros: Saky sice někde psal, že kotouče jsou litý v jedný firmě akorát přerazí výrobce, ale já teď s tima Ferodama nemam problém, je to divný no 1
17:29:39
11.03.2008
Syny
-> Labros: Mno tak ferodo myslim ze je lepsi jmeno nez lucas... Hold Lucas originalni dily dela dobry a nahradny na prd no... Bejt jedinej tka hledam chybu u sebe, ale stalo se to i Nwktmu a kamaradovi se 130L...
17:19:18
11.03.2008
Labros
-> Syny: no docela originální způsob 3 ale stejně Lucas zdaleka není nejhorší značka a rozhodně Ferodo není žádnej luxus oproti Lucasu.
17:15:58
11.03.2008
Syny
-> Labros: nehazeli :) Zkousel sem to spendlikem :) Po namontovani sem dal spendlik ke korouci a roztocil ho a nehazelo to ani o kosek...
17:12:21
11.03.2008
Labros
-> Syny: no to si nemyslim že bys nevěděl kterou stranou je namontovat ale spíš o to aby po montáži neházely.
17:05:44
11.03.2008
Syny
-> Labros: tak zas takovej debil kterej neumi namontovat kotouce nejsem 3 Byli tma urcite spravne a nejsem jedinej kdo s tim ma podobnou zkusenost... Nwktmu se skrivaly jeste rychlejs nez me...
16:59:06
11.03.2008
Labros
-> Syny: jenže kotouče se ti můžou zkřivit taky když je tam blbě namontuješ, takovou zkušenost teda nemám, že by se tak rychle zkřivily, krom toho Lucasy se dávají z prvovýroby na nový auta a zdaleka tak špatný nejsou.
Extreme Tyres