skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto kolem 70 000,-?
15:52:54
17.05.2010
17.05.2010

MerHanz
-> CHIP: kup 3kovýho golfa v kombíku s tdi pod kapotou a máš vystaráno. Je to dost bytelný i na šeský cesty a to tdi je nezmar
15:28:35
17.05.2010
17.05.2010

MerHanz
-> CHIP: Záleží, jestli to má bejt kombík, jestli to má mit benzínovej motor, nebo nafťák atd.
14:48:29
17.05.2010
17.05.2010

CHIP
-> U-Geen: Ty vole ..
Tak .. zapomnel jsem napsat .. ze rozhodne nechci francouzskou nebo Italskou pomstu .. spanelskou pomstu jen velmi nerad .. 


14:38:33
17.05.2010
17.05.2010

U-Geen
-> CHIP: Toledo TDi :)
14:07:27
17.05.2010
17.05.2010

CHIP
Bych to tu trosku ozivil ..
Chci co nejlevnejsi vuz .. jeste pomerne spolehlivy (motorove), koroze me celkem nezajima, bude u me tak tri roky, maximalne, mozna spis min. Vyhlidl jsem si Audi 80 .. nemate nekdo nekoho kdo prodava ?
Chci co nejlevnejsi vuz .. jeste pomerne spolehlivy (motorove), koroze me celkem nezajima, bude u me tak tri roky, maximalne, mozna spis min. Vyhlidl jsem si Audi 80 .. nemate nekdo nekoho kdo prodava ?
13:22:43
11.02.2010
11.02.2010

haso
-> Jirik_Tuňák: no je to dovoz z rakuska, rv 1994, najazdenych to malo daco cez 116tis km, STK a EK v rakusku tomu prestali platit pred 14 dnami...
Auto z vonka take ze, poriadne pobuchane od krupov predna kapota a strecha take male preliaceniny, inak cierna farba, nikde ani naznak hrzde, kufor uplne krasny som do toho stuchal a nic...
nastartoval na prvy krat, a dokonca aj moja priatelka ktora sa nevyzna vobec do aut povedala ze si ten motor krasne pradie
prekrasny zvuk, nekolisali otacky....oleja bolo presne medzi mierkami, viecko na motore ziadna emulzia, interier krasne zachovaly, jedina zavada ze lucas smerovky nedrzi v pozicii, takze sa musi vymenit
chalan stym isiel na testovaciu jazdu a zevraj nic vtom nehrkalo, nebuchalo, vsetko krasne, zevraj to brzdilo uplne krasne, skratka ziadne buchoty treskoty
motor pekne priadol, no myslim si ze tomu autu nic nechyba a ak nieco ano tak stym treba ratat ked clovek take auto kupuje, ale kasna zdrava a motor sa zdal byt okey ale sam buduci majitel si povedal ze si vymeny rozvody, naplne, filtre atd...
no a cenovka? krasnych 500euro za auto a dalsich cca 500euro za prihlasenie a byrokraticke veci...
a inak je to 1,6ka 8v a vykon okolo 104konikov
takze podciarknute ak to neni nejaka buda tak majitel za 30tis sk bude mat super voz:)
Auto z vonka take ze, poriadne pobuchane od krupov predna kapota a strecha take male preliaceniny, inak cierna farba, nikde ani naznak hrzde, kufor uplne krasny som do toho stuchal a nic...
nastartoval na prvy krat, a dokonca aj moja priatelka ktora sa nevyzna vobec do aut povedala ze si ten motor krasne pradie

chalan stym isiel na testovaciu jazdu a zevraj nic vtom nehrkalo, nebuchalo, vsetko krasne, zevraj to brzdilo uplne krasne, skratka ziadne buchoty treskoty
motor pekne priadol, no myslim si ze tomu autu nic nechyba a ak nieco ano tak stym treba ratat ked clovek take auto kupuje, ale kasna zdrava a motor sa zdal byt okey ale sam buduci majitel si povedal ze si vymeny rozvody, naplne, filtre atd...

no a cenovka? krasnych 500euro za auto a dalsich cca 500euro za prihlasenie a byrokraticke veci...
a inak je to 1,6ka 8v a vykon okolo 104konikov

takze podciarknute ak to neni nejaka buda tak majitel za 30tis sk bude mat super voz:)
12:36:12
11.02.2010
11.02.2010

Rooney - zrušená registrace
-> Labros: tak najde se ještě pár pěkných kousků, ale ne do 70.000kč 

11:03:17
11.02.2010
11.02.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso: A jak vypadala ? Dobrý ? Kolik koňů má tahle 1.6ka XSi ?
10:21:56
11.02.2010
11.02.2010

Labros
-> Staf1221: jsou všechny olítaný, omlácený a zrezlý.
23:39:41
10.02.2010
10.02.2010

Staf1221
co poviete na hondu crx 91? www.japangeneralmotor.com
/cars/.../DSCN2221.JPG
23:23:27
10.02.2010
10.02.2010

haso
ták, no uz len tyzden pockat na prepis a vsetky uradne formality a peugeotka bude doma:)
12:28:48
10.02.2010
10.02.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ještě často odchází čidlo teploty kapaliny. Většina lidí co znám, tak už to měnila. To mívá za následek zvýšenou spotřebu a zvýšené volnoběžné otáčky, páč jednotka se domnívá, že motor je stále studený.
12:14:13
10.02.2010
10.02.2010

haso
dakujem za kazdu radu

11:57:51
10.02.2010
10.02.2010

petr s
-> haso: Chladič ve spodní části se rozpadá
11:55:05
10.02.2010
10.02.2010

MerHanz
-> haso: Co se kasny týče, tak juknout odpoda na předek, CHladičovkla, za světlama a tak. Taky starší reznou okolo uchycwní personů a tak, ale to už maj něco za sebou, nebo byla péče nulová. Jinak klepání ud podvozku. Hlavně zadní náprava. Pak brzdy bejvaj slabší. A taky možná stav pružin a tlumičů, aleto už je spíš subjektivní dojem.
11:54:14
10.02.2010
10.02.2010

haso
-> Jirik_Tuňák:
diky moc!

11:35:08
10.02.2010
10.02.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso: ale nebojte se toho, ono to vypadá hrůzostrašně, jsou to ale místa, kam se u malého městského a příměstského vozítka musíte podívat a je to běžné pro různé značky téhož stáří.
11:34:11
10.02.2010
10.02.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso: Oddělej si podlážku v kufru a prohlédni ho po celém obvodu kufru od úchytů zadních pásů u podlahy, přes podběhy až k zámku 5. dveří. I podběhy z kufru. Od zadních kol prohlédni na obou stranách podběhy až po odvětrávací otvory nad plastovým krytem podběhu. Totéž prahy. Vpředu vlezte pod auto a překontrolujte přední nosníky. Tyhle malý pekáčky dost trpí městským provozem a ne zrovna příkladnou péčí.
Zadní náprava by neměla mít áčka, náznakem malý bude mít vždycky, ale ne vylomený kola. Kolega má třeba na jedné straně áčko jenom trochu a na druhý jako prase.
Překontroluj v motoru hadice k chladiči a od chladiče k termostatu. Rády praskají.
Nechte si ho nastartovat studenej a nepředehřátej. Volnoběžný otáčky by neměly moc kolísat, ale prej mírně houpou skoro u každýho. Čidlo pro otáčkoměr je na setrváku.
Přední náprava : Neměla by na dírách mlátit, my jí na Saxu nechávali dělat. Byly potrhaný silentbloky v ramenech, rozpadlý alu kostky od stabíku a nějaký drobnosti.
Doporučuje se při opravě přední nápravy měnit celý ramena, čep je v něm totiž lisován na tisícihranu a většinou novej ve starém ramenu nesedí zrovna důvěryhodně.
Osazené rameno ale nestojí žádnej balík. Pokud to má servo, číhněte na kapalinu v servu, neměla by bejt připálená a mělo by jí bejt dost. Pokud servo vydává divný zvuky a kapalina je přepálená, bude přidřený. V motorovém prostoru se podívejte na výztuhy nosníků u podběhů, aby tam nebyla rez. Od modelů AX, 205 a vejš je tam špatně řešená odtoková díra, spíš tam žádná není.
Na parkovišti kroužete a zatáčejte opakovaně sem a tam do krajního rejdu a přidávejte plyn, aby se kola dostávala do tahu, tak se dá orientačně zjistit, jestli neklepou poloosy. Řazení bude asi takový +/-, počítám, že to jezdilo hlavně město, takže bude opotřebená jednička a dvojka. Za studena v teplotách pod nulu bude hůře řadit 1 a 2, po ohřátí to přestane. Podívejte se pod radiátor v interieru, zda není prasklý a není tam vlhko. Dále jestli se po spuštění topení nemlží mlíkem čelní okno (nemrzka), což by mohlo taky značit vadný radiátor. Překontrolujte olej a vodu, zda není promíseno vzájemně. Jakmile bude olej výrazně nad ryskami a žádná voda - těsnění pod hlavou. Do expanzky je špatně vidět, je součástí boku chladiče a minimum je tam špatně vyznačeno a je dost nízko, po přelití nad maximum si to vyhází přebytek a pobryndá to motor.
Jestli mě ještě něco napadne, dám vědět.
Zadní náprava by neměla mít áčka, náznakem malý bude mít vždycky, ale ne vylomený kola. Kolega má třeba na jedné straně áčko jenom trochu a na druhý jako prase.
Překontroluj v motoru hadice k chladiči a od chladiče k termostatu. Rády praskají.
Nechte si ho nastartovat studenej a nepředehřátej. Volnoběžný otáčky by neměly moc kolísat, ale prej mírně houpou skoro u každýho. Čidlo pro otáčkoměr je na setrváku.
Přední náprava : Neměla by na dírách mlátit, my jí na Saxu nechávali dělat. Byly potrhaný silentbloky v ramenech, rozpadlý alu kostky od stabíku a nějaký drobnosti.
Doporučuje se při opravě přední nápravy měnit celý ramena, čep je v něm totiž lisován na tisícihranu a většinou novej ve starém ramenu nesedí zrovna důvěryhodně.
Osazené rameno ale nestojí žádnej balík. Pokud to má servo, číhněte na kapalinu v servu, neměla by bejt připálená a mělo by jí bejt dost. Pokud servo vydává divný zvuky a kapalina je přepálená, bude přidřený. V motorovém prostoru se podívejte na výztuhy nosníků u podběhů, aby tam nebyla rez. Od modelů AX, 205 a vejš je tam špatně řešená odtoková díra, spíš tam žádná není.


11:02:10
10.02.2010
10.02.2010

haso
zdravičko soudruzi
dneska by som mal ist s kamaratom pozerat Peugeot 106 1.6 XSi (ja ho nejdem kupovat, to on) ale jaksik vobec neviem kde to moze mat nejake slabe miesta, nenapada vas daco, myslim konkretnu skusenost, to ze na nete je milion recenzii mi je jasne, ale chcel by som skor vase skusenosti a rady...
diky

dneska by som mal ist s kamaratom pozerat Peugeot 106 1.6 XSi (ja ho nejdem kupovat, to on) ale jaksik vobec neviem kde to moze mat nejake slabe miesta, nenapada vas daco, myslim konkretnu skusenost, to ze na nete je milion recenzii mi je jasne, ale chcel by som skor vase skusenosti a rady...
diky

16:00:42
08.02.2010
08.02.2010

Labros
no kolega měl Carinu a nakonec už se s ní bál jezdit, po tom kolikrát se mu vysypala.
Švagr už si z něj dělal srandu, když s ní ještě přijel, tak na něj hlásil - ááá, přijela past (podle tý reklamy, kde rozbitá toyota musí být past.)
Švagr už si z něj dělal srandu, když s ní ještě přijel, tak na něj hlásil - ááá, přijela past (podle tý reklamy, kde rozbitá toyota musí být past.)
23:40:23
05.02.2010
05.02.2010

JoseA
Co si o těch carinách myslíte? Jsou totiž dvě ve firmě, kde dělám na prodej. Mají je dva nejvyšší šéfové, do těď s nima jezdili, ale jeden si koupil nějaké větší volvo a druhý asi týden na to ještě větší mitsubishi. Tak ty cariny jdou do dražby pro zaměstnance. Předpokládaná nabídka je zhruba 30-40tis. Uvažuju, jestli se zůčastnit. Možná by to nebylo špatné i na kšeft. Nevím jestli je měli psané na sebe, nebo na firmu, ale rozhodně jediní majitelé, serfisované a najeto jedna 260 a druhá 280 tis. Obě motory 1,6 16V, 4x el. okna, klima (nevím co to mělo za výbavy, ale jako šéfové asi brali plnou). Servisované taky byly, oni s tím vesměs točili německo - domlouvat zakázky. Podle vzhledu jedna škráblá vidlema od VZV na pracovišti, jinak trochu odrbané boční lišty, puchýře koroze zadních lemů, prostě stav odpovídá stáří a ujetým km v závislosti na pravidelné údržbě. Na jednu stranu je to větší auto, hatchback a má klimu (moje požadavky), na druhou je to starší než muj sedan 306, najeto cca o 100 ti více a o rok starší. 

18:48:36
05.02.2010
05.02.2010

JoseA
-> Syny:
Jo tak to máš vlastně pravdu, přesně to samé sem si říkal, když mne kdysi vezl poprvé kámoš ve svojí 626, že ty táhla jsou jak ve fáčku
. Stejné to má druhý chlap z práce v 323F z roku 98. Ale odstupem času jak stárnu takové věci vůbec neřeším, nebo spíš si jich ani nevšímám. Kde jsou ty časy, kdy sem cpal do fáčka palubku z feldy nalakovanou na černo
. Teď už je pro mne auto jako přepravník z bodu A do B, přepravit co je potřeba a za co nejmenší náklady 




18:41:10
05.02.2010
05.02.2010

Syny
-> JoseA: Ten stredovej panel a ty tahla... To je jak u skodovky... Prijde mi to dost zastaraly... Nevim, ja ma masi uchylku na posuzovani interieru :) Ale treba dost koukam na vyplne dveri taky :) Nevim proc :) Ale kazdopadne jak vidim posuvny tahla na stredovym panelu tak utikam
Staci mi to u skodovky :)

18:40:31
05.02.2010
05.02.2010

JoseA
-> james.bond: tož mě to připadá typický japonec, snad bych před pár lety nerozeznal civica, carinu, primeru.
18:39:41
05.02.2010
05.02.2010

JoseA
-> Syny: Sakra já chci co největší auto, rozhodně ne sedan a rozhodně ne 3dveř, cupe apod.... Kdyby bylo na mě, tak bych chtěl MPV galaxy/sharan/alhambra/za
fira. Jenže s tím by přítelkyně jezdit nechtěla a nakonec to využití velikosti je asi 20%, takže by to pak stejně dopadlo koupí druhého malého auta. Proto hledák kompromis. Když teda ani combi, tak hatchback, nebo prostě auto s větším nakládacím otvorem, než mám v sedanu. Třeba to mondeo, octavia nebo jiné. Octavia jelikož je v čr něco ceněná jak nějaká "modla" , tak mě zas tak moc neláká.
18:34:52
05.02.2010
05.02.2010

james.bond
-> Syny: me zas interier neva, ale zvenci to je
:)

18:34:45
05.02.2010
05.02.2010

JoseA
-> Syny: Co myslíš konkrétně se ti nelíbí, tvary? Mám pocit, že sem viděl horší interiéry, ty mi zrovna u japonců nevadí. Navíc podle recenzí (pokud se jim vubec dá věřit), tak ani po 15ti letech v autě nic nevrže atd.. .Mě se třeba nelíbí ty moc kulaté interiéry např některé renaulty, fiaty, alfy
18:32:47
05.02.2010
05.02.2010

Syny
-> JoseA: Za cenu te prvni bych osobne sel radeji do tohohle www.tipcar.cz/seat/seat-c
ordoba-1.6i-sx-klimatizace
-top-cz-23730940.html
18:31:32
05.02.2010
05.02.2010

JoseA
18:27:38
05.02.2010
05.02.2010

Syny
-> JoseA: Zvenku hezky auto, ale interier je dle me strasnej...
18:25:46
05.02.2010
05.02.2010

JoseA
18:24:07
05.02.2010
05.02.2010

JoseA
Je fakt že některé japonské auta si těžce drží cenu. Co říkáte na takovou toyotu carinu? Staré auto, ale nenašel sem na něho jedinou zápornou recenzi.
12:56:43
05.02.2010
05.02.2010

MerHanz
-> peppa: okolo 70 tic nebude žádnej zázrak, alespoň nafťák ne.
08:05:15
05.02.2010
05.02.2010

pepelopes
-> venni: jj. neni i kdyz ma STK..no ale za ty prachy toho dostanes docela dost
,predohraby namam rad, tenhle by me ale nevadil..

07:47:15
05.02.2010
05.02.2010

peppa
kup si VW golf 4
07:42:39
05.02.2010
05.02.2010

venni
-> pepelopes: www.skodateam.cz/Favorit_
1_4T ,myslím že to není auto určené k běžnému provozu 

07:25:59
05.02.2010
05.02.2010

MerHanz
-> pepelopes: hmmmm, pán je gurmán
07:24:22
05.02.2010
05.02.2010

pepelopes
06:55:52
05.02.2010
05.02.2010

MerHanz
-> Borin - Král tuzerů: jj jak píše, žere jak tank a výkonem neoslní
06:55:20
05.02.2010
05.02.2010

MerHanz
-> darklord: jo, a za barákem máš vrt ze kterýho tryská benzín. Takovej drobeček jezdí skoro zadarmo
06:49:29
05.02.2010
05.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> darklord: Až na ten motor...ten není nijak zázračnej...
06:35:29
05.02.2010
05.02.2010

havlik
-> darklord: výborný auto na pojíždky po městě

03:29:52
05.02.2010
05.02.2010

darklord
do 70000 za mna jasna volba: P406 3.0 V6 kombik
00:59:50
01.02.2010
01.02.2010

gim
-> Labros: civic ma intros v pohode mluvil jsem o mazde.
18:05:50
29.01.2010
29.01.2010

U-Geen
-> Labros: ok, tak ne novej, ale "posledni" ... ten myslim, UFO.
17:37:57
29.01.2010
29.01.2010

Rooney - zrušená registrace
-> Labros: jojo Civinka je super autí, zrovna v tomhle tipu sem jezdil, mělo to 1.6 16V 120k z CRXa, to byl pěknej hukot
a ten zvouček hmmm
Bylo tam jen sportovní sání, výfuk serie, jak jel člověk pianko tak to bylo krásně tiché, ale jakmile se tomu šláplo na krk, tak to byl mazec


Bylo tam jen sportovní sání, výfuk serie, jak jel člověk pianko tak to bylo krásně tiché, ale jakmile se tomu šláplo na krk, tak to byl mazec

17:16:44
29.01.2010
29.01.2010

Labros
-> U-Geen: novej, myslíš 8G, která je ale už 5 let stará? To UFO 5D, co se prodává v Evropě, vypadalo zezačátku zajímavě, ale nadčasovost je nulová a dneska už asi nikoho neosloví. Hezčí je sedan, který se tady sice prodává, ale snad jsem ho ještě na ulici neviděl: auto.honda.cz/modely/.../
fotogalerie.html anebo ještě líp Type-R od něj, který se prodává jen v JPN a USA: www.hondaclub.cz/default.
aspx?a=1471
16:49:01
29.01.2010
29.01.2010

U-Geen
-> Labros: jj, vylozene pekny EU auto, zadna zvracena japonskost (jako novej Kivik)
14:35:20
29.01.2010
29.01.2010

Placko
-> Labros: tak to možem len suhlasiť




14:34:10
29.01.2010
29.01.2010

Labros
prostě krásný auto...