
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejsilnější motor na světě je diesel
20:44:59
18.02.2008
18.02.2008

Honza M
-> Rooney: a vejde se ti to mezi převodovku a čelo? 

22:18:04
17.02.2008
17.02.2008

gim
to nepotrebuje prevodovku to jede na primej nahon :-)
22:14:59
17.02.2008
17.02.2008

David29
Přesné zpracování vložky válce - 120 honování na setiny milimetru, tohle - centimetry flexou 

22:07:23
17.02.2008
17.02.2008

Mr.Lumpy
takovýhle motory se startujou slabším ne?
21:21:57
17.02.2008
17.02.2008

myschaak AZNP K.Hora
by mě zajímala pojistka pokud by to mělo jezdit na silnici

20:09:11
17.02.2008
17.02.2008

amateur
Ještě fantastičtěji ale působí hodnota točivého momentu 7 603 861 Nm při 102 ot/min. To je ekvivalent 71 735 motorů ze Škody Fabia 1,2 HTP. tohle je dost dobry

19:38:28
17.02.2008
17.02.2008

Syny
ja byh to teda nechtel roztlacovat...
Ale asi by to bylo treba casteji s tou krasnou spotrebou... Inu v tej sadine by to chtelo i vetsi nadrz 


16:24:53
17.02.2008
17.02.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Pedros: bych tomu dal čuchnout etheru a to by chytlo hned:-D Stejně jako náš zetor.. akorát se nesmí moc nechat načuchat páč by to mohlo taky docela ods*at motor

16:22:38
17.02.2008
17.02.2008

Pedros
-> Bagrr: holt bys musek vozit sebou elektrocentrálu..takovou malou instatní elektrárnu
16:14:18
17.02.2008
17.02.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Pedros: By se to jednou převalilo a baterka by byla v pič*

16:10:27
17.02.2008
17.02.2008

Pedros
-> Bagrr: tož 200 vedle sebe možná 

14:37:18
17.02.2008
17.02.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Pedros: To asi fdeldí startér neutáhne což?

14:26:29
17.02.2008
17.02.2008

Pedros
-> Bagrr: holt budeš vozit v zadní části soupravy pár kluků z Ukrajiny 

14:18:48
17.02.2008
17.02.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Pedros: Mno a pak jen vyřešit problémek se startováním:-d Tohle bych ručně klikou nechtěl roztáčet

14:09:21
17.02.2008
17.02.2008

Pedros
-> Bagrr: tak by tam dal nějakou redukci ze 120 ot/min na 20000 ot/min a bylo by 

13:42:37
17.02.2008
17.02.2008

Rooney - zrušená registrace
-> Bagrr: 

13:37:44
17.02.2008
17.02.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Rooney: za 0.5 vteřiny maximálka a za vteřinu mam po špajzce



13:34:41
17.02.2008
17.02.2008

Rooney - zrušená registrace
-> Bagrr:
možná i za 0.5 vteřiny



13:32:06
17.02.2008
17.02.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Pedros: Ty voe ale bylo by to dobrý ny vytahování se před závodníkama:-D "ty voe mam tam maximálku za 1 vteřinu no nekecam"

13:03:22
17.02.2008
17.02.2008

Crestik
-> Nwkt: jo, ale v té tabulce to maj blbě...
12:40:04
17.02.2008
17.02.2008

Pedros
-> Bagrr: pomalu ale jistě ne
by dal ještě místo předního nárazníku radlici a projel by barákem jako nic 


12:04:24
17.02.2008
17.02.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Rooney: Tohle by zasloužilo minimálně uplně jinou špajzu:-d při seriový by se to na 5ku plazilo jak šnek:-d
11:58:59
17.02.2008
17.02.2008

Rooney - zrušená registrace
Myslíte, že by mi někdo mohl vyrobit mezikus na převodovku?




11:56:04
17.02.2008
17.02.2008

Rooney - zrušená registrace
To chcu do Rapida 

11:52:06
17.02.2008
17.02.2008

Syny
Ta spotreba je pekna
Jink 102ot/min - to moc neni 


11:47:34
17.02.2008
17.02.2008

Jožynek
a ako pekne to papá

11:44:52
17.02.2008
17.02.2008

Bagrr- máma mele Emu
Ty voe těžkej nadčtverec:-D Zdvih dva a půl metru :-O No masakr

11:31:40
17.02.2008
17.02.2008

Nwkt
-> Crestik: Hmotnost motoru je 2 300 tun, přičemž samotná kliková hřídel váží 300 tun.
11:30:10
17.02.2008
17.02.2008

Crestik
...lol, 2300kg, nějak jim tam chybí tři nuly...
11:16:11
17.02.2008
17.02.2008

formalin