skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bugatti Veyron vs Mclaren Slr
18:24:03
20.01.2008
20.01.2008

Kloggie
-> p.b.: dík, to vidim poprvý a až to budu někomu řikat tak musim mít v ruce důkaz:D
18:11:17
20.01.2008
20.01.2008

p.b.
-> Kloggie: lokomotivy.euweb.cz/g_gal
brno.php
18:06:28
20.01.2008
20.01.2008

gabo000000 - zrušená registrace
18:05:31
20.01.2008
20.01.2008

Kloggie
jo ještě mail - petr_sommer@yahoo.co.uk
18:04:57
20.01.2008
20.01.2008

Kloggie
nemáte někdo foto tý mašiny na silnici ve větším rozlišení? Dík
08:50:10
20.01.2008
20.01.2008

MATTESS
-> p.b.: kdzž jsme jeli z MSV v Brně tak jsem to zažil. Policie řadila auta ke straně, jsem nechápal, co se děje a najednou vyjela párovka
na ulici


07:19:57
20.01.2008
20.01.2008

honnza
-> formalin: vtipné je, že si berou do pusy F1 přitom on tu jede po neskutečně dlouhé rovině. *zív*
22:31:03
19.01.2008
19.01.2008

p.b.
-> Johny Death: Většinou se ty přetahy dělaj v noci, takže řidit dopravu ani není třeba, ve dne už je to horší
22:28:59
19.01.2008
19.01.2008

Syny
-> Johny Death: Rondo znam jen z ruznych akci, ale nikdy sem tam nebyl... Ale to je mazec ta krizovatka
To tma tan vlacek normalne stoji na cervenou jo
To je sila 



22:27:51
19.01.2008
19.01.2008

Johny Death
-> p.b.: no vždycky jsem videl jen ajznboňáky ale benga nikdy :) jinak po tehle vlečce tahají na výstaviošte vláčky na výstavu :)
22:26:43
19.01.2008
19.01.2008

p.b.
Jinak teda pro upřesnění je to vlečka na výstaviště, občas se tam takovýhle taškařice dějou, samozřejmě za policejní asistence.
22:26:02
19.01.2008
19.01.2008

Johny Death
je to přesdně tahle křižovatka :) www.mapy.cz/
22:25:40
19.01.2008
19.01.2008

p.b.
-> Syny: Jo to je normální, v brně nemaj na tramvaje tak se tam místo nich prohání vlaky. 

22:24:15
19.01.2008
19.01.2008

Johny Death
-> Syny: ne to je normálně takle v Brně :)
22:23:46
19.01.2008
19.01.2008

Syny
-> Johny Death: Pockej to nekde takhle fakt je?
Ja myslel ze to je fotomontaz 


22:11:58
19.01.2008
19.01.2008

Johny Death
jeee to je u ronda :)
22:11:48
19.01.2008
19.01.2008

p.b.
-> Syny: to už by bylo zajímavější. případně by si to ještě mohli vyměnit 

22:05:18
19.01.2008
19.01.2008

Syny
-> p.b.: mno kdyby se odpojili ty vagonky, tak nevim nevim 

22:01:46
19.01.2008
19.01.2008

p.b.
To je asi jako srovnávat jabka s hruškama, těch 400 koní musí bejt vidět. Ale třeba v tomhle případě bych klidně vsadil na tu 105tku 

20:56:53
19.01.2008
19.01.2008

gabo000000 - zrušená registrace
20:32:13
19.01.2008
19.01.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> U-Geen: vsak toto ze nijak...preto mi to neslo do hlavy ...ale teraz to uz chapem..dakujem

13:51:52
19.01.2008
19.01.2008

Crestik
-> formalin 18.01.08 22:33:15: no nevím, řekl bych porovnání hrušky a japka...
11:12:32
19.01.2008
19.01.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> formalin: Ano toto je celá reportáž.
11:07:58
19.01.2008
19.01.2008

formalin
-> Bedřich: tuje to co hovoris asi je to cele
http://www.youtube.com/wa tch?v=cpuKAUc6Hyg&feat ure=related
http://www.youtube.com/wa tch?v=cpuKAUc6Hyg&feat ure=related
10:33:59
19.01.2008
19.01.2008

Bedřich - zrušená registrace
Jo a to video má před tím kouskem co je tady ještě jednou tolik.Kde říkali co musejí vše udělat aby ,mohl tolik jet kde to dělají a popisujou celou trať a proč s tím jede ten kdo s tím jede.
10:28:58
19.01.2008
19.01.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> Honza M: To je tak když někdo vidí jenom půlku.Toto je jeden ze tří lidí kteří dělají anglický Top gaer.Testujou to na uzavřené testovací silnici od VW, neřeknu ti kde to je, to si nepamatuju.Je tam klopená zatáčka a tu musel projet určitou rychlosti (tuším 250km/h) aby vůbec 400km/h dosáhl.A tento člověk je v Top Gearu přezdívaný "pan pomalý" a tím chtěli demonstrovat jak málo ti stačí k tomu aby jsi byl tak rychlý.Pouze peníze a dlouhá cesta.
04:10:06
19.01.2008
19.01.2008

Kaňa
04:09:57
19.01.2008
19.01.2008

Kaňa
no je to majstrovske dielo, klobuk dole :)))
04:07:56
19.01.2008
19.01.2008

Kaňa
tu pracovat, to je ako splneny sen :)))
01:22:38
19.01.2008
19.01.2008

U-Geen
-> gabo00000: ee... je to jako dve VR6ky defacto :-) www.autozine.org/technica
l_school/.../tech_engine_p
ackaging.htm
jak by fungovaly dve klikovky?
jak by fungovaly dve klikovky?
00:05:36
19.01.2008
19.01.2008

gabo000000 - zrušená registrace
pozrel som si tie videa a z oci mi vyhrkli malicke slzicky a pri kazdej akceleracii mi prebehol mraz po chrbte...je to neuveritelne
a tie hodnoty...mimochodom aky je to motor ktory ma valce do W...ma dve klukovky?
a tie hodnoty...mimochodom aky je to motor ktory ma valce do W...ma dve klukovky?

23:47:57
18.01.2008
18.01.2008

formalin
23:39:10
18.01.2008
18.01.2008

Kuladmin
-> Honza M: Mozna ne to by ho tak rychle smetl a oba by pokracovali jeste dobrejch 500 metru tak by si toho v prvni chvili ani nikdo nevsiml - krom tech ridicu



23:37:52
18.01.2008
18.01.2008

Kuladmin
Ted koukam a sakra jak t oten cech dela s emisema
s temahle hodnotama predci xy skodovek







23:37:52
18.01.2008
18.01.2008

Honza M
-> Kuladmin: kdyby tam někdo vyjel z vedlejší tak je to docela v prdeli



23:35:53
18.01.2008
18.01.2008

Kuladmin
-> Honza M: Tak ono to v takovym autu skoro ani neprijde
A hlavne je to na nejakem uzavrenem okruhu takze nemusi premyslet kde mu kdo vyjede z vedlejsi 
Trosku z wikipedie
Bugatti Veyron 16,4 je nejvýkonnější sériově vyráběný automobil na světě. V roce 2005 vytvořil i světové rychlostní rekordy. Akceleruje z 0 na 100 za 2,5 sekundy a z 0 na 300 za 17 sekund. Jeho maximální rychlost je 407km/h. Délka 4465 mm, šířka 2000 mm, rozvor 2710 mm, vysoký 1204 mm a pohotovostní hmotnost je 1888 kg.
Za velkými koly se ukrývají unikátní keramické brzdy. Při sešlápnutí brzdového pedálu pomáhá ABS a při rychlosti vyšší 200km/h se vysouvá přítlačné křídlo na zádi, díky čemuž dokáže Veyron zabrzdit z 400km/h za necelých 10 s. Motor je vidlicový šestnáctiválec do W, má zdvihový objem 7993 cm3, dosahuje 736 kW (tj. 1001 koní) při 6000 ot./min a nejvyšší točivý moment 1250 Nm je k dispozici mezi 2200 a 5500 ot./min. Převodovka DSG byla vyvíjena společně s firmou Ricardo a má sedm rychlostních stupňů. Pohon všech kol je zajišťován pomocí mezinápravové spojky Haldex umístěné u přední nápravy.
Rekordní hodnoty se týkají také spotřeby a ceny. Ve městě má Bugatti Veyron spotřebovat 40,4 l/100 km, mimo město 14,7 l/100 km, kombinovaná spotřeba činí 24,1 l/100 km. Těmto hodnotám odpovídají také gigantické emise CO2 960 g/km ve městě, 350 g/km mimo město a 574 g/km v kombinovaném provozu. Teoretický dojezd se stolitrovou palivovou nádrží činí jen o málo více než 400 km, v praxi to však bude asi ještě méně.
Přesto že cena vozu je více než jeden milion eur, je o automobil velký zájem. Těchto vozů se vyrábí pouze 70 ročně, proto je čekací doba velmi dlouhá. Jeden z vozů už si koupil i Čech.
Z důvodů exkluzivity vozu bude vyrobeno pouze 300 ks, což znamená, že díky velikým problémům a průtahům při vývoji vozu (problémy s přítlakem přední nápravy, vůz se při vyšších rychlostech nedokázal udržet na silnici) na výrobě Bugatti nevydělá ani euro. Jedná se o jeden z nejztrátovějších projektů supersportovních vozů. Pokud se jeden vůz Veyron zničí (např. při dopravní nehodě (už se tak i stalo)) stoupne hodnota ostatních vozů o 5%.


Trosku z wikipedie
Bugatti Veyron 16,4 je nejvýkonnější sériově vyráběný automobil na světě. V roce 2005 vytvořil i světové rychlostní rekordy. Akceleruje z 0 na 100 za 2,5 sekundy a z 0 na 300 za 17 sekund. Jeho maximální rychlost je 407km/h. Délka 4465 mm, šířka 2000 mm, rozvor 2710 mm, vysoký 1204 mm a pohotovostní hmotnost je 1888 kg.
Za velkými koly se ukrývají unikátní keramické brzdy. Při sešlápnutí brzdového pedálu pomáhá ABS a při rychlosti vyšší 200km/h se vysouvá přítlačné křídlo na zádi, díky čemuž dokáže Veyron zabrzdit z 400km/h za necelých 10 s. Motor je vidlicový šestnáctiválec do W, má zdvihový objem 7993 cm3, dosahuje 736 kW (tj. 1001 koní) při 6000 ot./min a nejvyšší točivý moment 1250 Nm je k dispozici mezi 2200 a 5500 ot./min. Převodovka DSG byla vyvíjena společně s firmou Ricardo a má sedm rychlostních stupňů. Pohon všech kol je zajišťován pomocí mezinápravové spojky Haldex umístěné u přední nápravy.
Rekordní hodnoty se týkají také spotřeby a ceny. Ve městě má Bugatti Veyron spotřebovat 40,4 l/100 km, mimo město 14,7 l/100 km, kombinovaná spotřeba činí 24,1 l/100 km. Těmto hodnotám odpovídají také gigantické emise CO2 960 g/km ve městě, 350 g/km mimo město a 574 g/km v kombinovaném provozu. Teoretický dojezd se stolitrovou palivovou nádrží činí jen o málo více než 400 km, v praxi to však bude asi ještě méně.
Přesto že cena vozu je více než jeden milion eur, je o automobil velký zájem. Těchto vozů se vyrábí pouze 70 ročně, proto je čekací doba velmi dlouhá. Jeden z vozů už si koupil i Čech.
Z důvodů exkluzivity vozu bude vyrobeno pouze 300 ks, což znamená, že díky velikým problémům a průtahům při vývoji vozu (problémy s přítlakem přední nápravy, vůz se při vyšších rychlostech nedokázal udržet na silnici) na výrobě Bugatti nevydělá ani euro. Jedná se o jeden z nejztrátovějších projektů supersportovních vozů. Pokud se jeden vůz Veyron zničí (např. při dopravní nehodě (už se tak i stalo)) stoupne hodnota ostatních vozů o 5%.
23:31:08
18.01.2008
18.01.2008

Martin136COUPE
Jo Veyron...to je střela...nikdo tomu nevěřil a teď se všichni klaněj...já taky...a videjka z Top Gearu jsou vždycky boží...
23:26:39
18.01.2008
18.01.2008

Honza M
-> formalin: není to trošku FAKE? :) Ten řidič to nějak moc prožívá a komentuje. Na to že jede 400 tak bych držel hubu
23:19:49
18.01.2008
18.01.2008

formalin
http://www.youtube.com/wa
tch?v=ovNkwiHJCIA&feat
ure=related
toto je bez komentara ... nemam slov ... mozno jendo .. sen
toto je bez komentara ... nemam slov ... mozno jendo .. sen
23:10:04
18.01.2008
18.01.2008

Honza M
-> formalin: 

23:05:20
18.01.2008
18.01.2008

formalin
23:01:55
18.01.2008
18.01.2008

formalin
22:56:38
18.01.2008
18.01.2008

Honza M
Docela to jede to Bugatti. Ten Mercedes vypadá jak líná 105ka



22:54:36
18.01.2008
18.01.2008

Kuladmin
Jak ten Veyron zrychlil te drsny jak start stihacky vcetne toho zvuku. Jen roztahnout kridla vznest se a pak zastrcit podvozek



