Clanok

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 06.01.2008 do 06.01.2008, založil/a Tomas120Ls
řadit dle data
19:12:04
06.01.2008
Bobesh
'To už tady bylo,cca dva járy zpět. Kdo chce psa bít...
18:08:37
06.01.2008
Honza M
to psal nějakej chudák...
17:47:04
06.01.2008
ken-lam
hmmm obchodník 3
17:19:22
06.01.2008
mb136gl
ja neviem kto to písal, ale je to chudak čo sa tváry, že je nad vecou, že je majster sveta a len závidí schopnosť vytvoriť z niečoho niečo.
Mysli si o sebe, že jeho IQ sa nezmestí ani do kufra tej jeho Vectry. Ale nedokaže si uvedomiť čo to tuning vlastne je, každy ho vnima nejak inak, každemu sa paci niečo iné a uražať vkus niekoho ineho može len idiot a sebec taky človek nema charakter a je smiešny mali by sme ho ľutovať chudaka.
16:50:05
06.01.2008
Karel.
zrovna bych řekl, že borin tam má víc lovů než vůbec stála ta jeho posraná vectra, prej pomerančovej lak3
16:31:07
06.01.2008
kury
Bože to je kokot78
16:20:21
06.01.2008
Jožynek
-> Kuladmin: 3 3
16:11:47
06.01.2008
Kuladmin
-> Jozynek: Zvlaste kdyz nektere shade maji vetsi hodnotu nez naky Vectry 3 3 3
16:04:10
06.01.2008
Jožynek
Prečo si každý myslií že ak ma niekto shade že je to socka,hnup,lol,kkt.....pr ečo?8 8 8 8 8 8 neviem, nechápem
15:53:47
06.01.2008
rolls
-> rolls: nijako...max zakazes prispievanie4
15:53:01
06.01.2008
rolls
-> Tomas120Ls: jj...tam to bolo...ale diskusia o nicom...vetsina kokotov sa navazala do skodoviek a samozrejme aj Borina8
15:49:39
06.01.2008
Tomas120Ls
-> rolls: ako zmazem prispevok1 inak nasiel som to na www.tuzing.com
15:47:45
06.01.2008
rolls
jj...bolo to tu...je to o Borinovi...nejaky magor sa na nom vyvrsoval8
15:45:23
06.01.2008
Tomas120Ls
cawte toto som dnes nasiel na nete ten co to pisal musel byt iny chudat sry .. ak to tu bolo tak sry
8
Vážení přátelé a návštěvníci tohoto serveru, dovoluji si vám tímto příspěvkem zkrátit den a popsat, co se mi přihodilo...

Jelikož se pohybuji okolo aut již mnoho let a jsem velký fanda motorismu, čím dál tím častěji potkávám na silnicích trapné pokusy o odlišení vozů "wod nudných sériovek". Většinu odlišností zahrnuji do skupiny "Baumax tuning", i když jsou světlé výjimky a těch je velmi málo. Dokonce i bratr mé budoucí bývalé přítelkyně (nastávající manželky) je aktivním členem jednoho nejmenovaného spolku majitelů skvostných showcarů v HK, mám tedy zprávy o nejnovějších většinou tuzerských aktivitách z první ruky.
Mám docela časově náročné povolání (auta, co jiného...)a určité servisní úkony, které jsem na svých autech prováděl sám, jsou minulostí. Nedostatek zmiňovaného času a částečná lenost mně nutí svěřovat vozy do rukou profesionálů. Mnohdy se liší profesionál od amatéra "garážisty" pouze výší účtované částky a tak občas hledám šikovné lidi, kteří mají chuť a zájem něco dělat.

V prosinci jsem na poslední chvíli vyrazil dokoupit poslední dárečky v "MegaInterSparu" ; s mojí drahou polovičkou a při vyjíždění z parkoviště potkal neřízenou střelu Země-Země s názvem Škoda 120. Něco jako přednost zprava a rychlost 20 km/h po špatně přehledném podzemním parkovišti byla postaršímu šoférovi cizí. Po nárazu jsem vyběhl z auta a málem se mi "sekla pumpa". Na místě nárazu zůstala kupa oprýskané barvy a rzi, opodál kus zadního lemu a prahu z útočníkova přibližovadla, moje Vectra připomínala čumákem radlici na sníh. Po několika infarktových procedurách mi pojišťovna záškodníka vyplatila mrzký peníz a teď co s tím dělat dál.

Opravu karoserie jsem svěřil šikovnému sousedovi-klempířovi, díly jsem si sehnal sám za dobré peníze a čekal mně lak. Velmi mně překvapilo, že jeho lakýra-soukromník v zimě nelakuje, protože je mu zima a nemá zateplenou dílnu, i když většina havárií a různých ťuknutí se stává v právě v zimním období. Když pominu fakt, že jsem musel čekat měsíc na oteplení, nalakováno jiným odstínem, tak jsem byl naprosto spokojen s cenou (metalické laky jsou drahé). Škoda jen, že žádného lakýrníka nenapadne vzít zbytek barvy a obejít se štětečkem všechny ďubky v laku a zatřít je.

Synek lakýrníka s nickem Blbin patří mezi několik vyvolených závodníků, kteří vlastní 15-ti i víceleté silniční speciály tuzemské výroby a já se s nimi dostávám občas do konfliktu (slovně a na silnicích osobně). Pod kapotou jeho závodního coupé Š 136 Rapid musí být plná ohrada koní, protože už na první pohled dává najevo dvoubarevným červeno-černým pomerančovým lakem, s kým máme tu čest. Právě když byla moje postarší Vectra u klempíře a nebylo ještě rozhodnuto, který Picasso dostane důvěru počmárat její kabát, oslovil jsem ho s požadavkem kontaktovat jeho otce. Číslo jeho mobilu mi poslal a já využil chvíle prohodit s ním pár vět po ICQ na téma tuning. Po chvíli jsem měl z útržkovitých vět dojem toho, že mám tu čest s konstruktérem týmu West McLaren Mercedes a že ho ruším při výpočtu aerodynamiky přítlačného křídla. Napsal jsem mu slušně a v dobrém, že jeho auto potkávám a že nejsem příliš nadšený z lidových úprav starých aut. Se zlou jsem se potázal, ustoupil a ukončil naši diskuzi v domnění, že každý máme tedy jiný názor.

Doneslo se ke mně, že tento specialista zapojuje hudební aparatury (zesáky a duc duc bedny) ostatním členům spolku „VyVolených“. V autě jsem měl po zakoupení pouze čouhající neizolované dráty, které napovídaly o nedávné přítomnosti autorádia a postupem času mi začal vadit můj vlastní zpěv. Zakoupil si nové autorádio s přehrávačem MP3 a chtěl jsem tedy využít času, kdy moje auto čeká v dílně na oteplení. Kontaktoval jsem v noci našeho milého tuzera přes ICQ s tímto výsledkem.

Zde je naše komunikace zaznamenána pro další generace:

MANIAK (10:50 PM) :
Ahoj, mám pro Tebe drobný kšeftík!
Blbin (10:51 PM) :
nemám čas
MANIAK (10:55 PM) :
Potřeboval bych zapojit autorádio do Vectry, která je u vás na laku.
Blbin (10:59 PM) :
reď mám mrtě práce na svým autě
Blbin (10:59 PM) :
teď
Blbin (11:00 PM) :
tam nějaký rádio je ne ???
MANIAK (11:00 PM) :
Zmínil ses, že chceš zkusit autoelektrikářské práce na soukromo a dáváš přednost svému tuzingovému zázraku místo kšeftu? OK, nechápu, ale vnucovat se nebudu....
Blbin (11:02 PM) :
víš co ??? tos trochu přehnal s tím tuzingem ne ??? na to nejsem zvědavej hlavně že to tvoje auto je zázrak
MANIAK (11:02 PM) :
:-D Hurá, ještě si neusnul!
MANIAK (11:03 PM) :
Musel jsem Tě trošku probudit...
Blbin (11:03 PM) :
hmm hlavně že stará vylítaná vectra je zázrak když moje auto a tomíkovo sou tuzingy s kupama laminátu jak si psal...nazdar
MANIAK (11:04 PM) :
:-D OK!
Blbin (11:05 PM) :
sbohem
MANIAK (11:07 PM) :
Já o své vylítané Vectře vím, já s autama obchoduju, takže to je obchodní artikl, se kterým teď jezdím. A navíc když s tím někam přijedu, tak to nikoho neuráží, ani nepobuřuje. není to nejmladší auto, ale pořád o několik generací jinde než vaše stroje a nevypadá to jako vánoční stromeček. Dobrou a neurážej se, buď nad věcí....
Blbin (11:10 PM) :
si myslíš jak seš úžasnej co ??? podle mě je moje auto i když je podle tebe takovej shit v lepším stavu než nějaká polorozpadlá vectra...já i tomík jsme se svejma auta spokojený tak buď tak laskav a neurážej...podle toho jak reaguješ tě asi lidi moc nemaj rádi nemám pravdu ???
MANIAK (11:11 PM) :
:-D OK!
MANIAK (11:13 PM) :
nemyslím si, že vaše auta jsou shit... nechci tě urážet, nemám to za potřebí.... jsem o hodně let starší a mám jiné myšlení....
Blbin (11:15 PM) :
hmm moc to nevypadá...když seš o tomlik starší a "rozumnější" tak bys mohl přemejšlet že když od někoho něco potřebuješ tak by ses mohl zeptat slušně a neurážet...když seš tak chytrej a nad vecí tak to určitě zvládneš zapojit sák a mě jako nladýdo magora s posranou škodovkou co vypadá jako vánoční stromeček nepotřebuješ
MANIAK (11:17 PM) :
Samozřejmě, že to zvládnu zapojit, jen to je pro mně ztráta času. že se necháš vytočit je jen Tvůj problém, to snad časem přejde. To co o sobě píšeš je mi cizí, ale to neva...
Blbin (11:18 PM) :
už se s tebou nemám o čem bavit...nazdar pane "obchodníku"
Blbin (11:20 PM) :
tak vidíš že to zvládneš...tím iso konektorem zvedneš hodnotu toho krásnýho auta co máš
Blbin (11:20 PM) :
je mi tě líto
MANIAK (11:21 PM) :
Já vím! Stejně jako ty svůj vůz kbelíkem laminátu....
MANIAK (11:22 PM) :
To byl vtip, tak se zas neurážej. Nechápu, že to bereš hned vážně!
Blbin (11:22 PM) :
seš chudák docela tě lituju :-D
MANIAK (11:23 PM) :
Když se podíváš na moji fotku (v ICQ), tak Ti to mělo být hned jasný! :-D
Blbin (11:24 PM) :
no tak sbohem si tě mažu z contact listu...s někým jako seš ty nemám důvod někdy v budoucnu komunikovat...
MANIAK (11:24 PM) :
Pa :-((

Přiznám se, že jsem chtěl původně nechat otevřený konec, aby si každý udělal obrázek po svém. Že je dnes problém sehnat kvalitní řemeslníky je holý fakt. Každý človíček, když se kvůli vám zvedne ze židle a típne cigáro, je schopný natáhnout ruku a chtít peníze. Mnohdy kvalita odvedené práce je silně neúměrná finančním požadavkům a nemáte odvolání. Mnoho znechucených zákazníků se odmítá stát terčem pokusů a omylů "lehkoživek" a dávají přednost velkým firmám, kde v případě nespokojenosti mají odvolání. Dnes je obrovská konkurence ve všem, nebojme uplatnit svá práva a vyžadovat kvalitu.

Příznivci tuningu jsou lidé se zvláštním koníčkem. Zakoupí nějaké auto a z důvodu individuality od ostatních sériových vozů, se často uchylují k zvláštním praktikám. Zpozoroval jsem zhruba dva druhy úpravců a většinou o rozdělení rozhoduje podstatná věc v tomto velmi nákladném koníčku, tou jsou peníze. Není mnoho vyvolených, nebo jinak dobře finančně zajištěných mladíků, kteří opravdu vkusně vybírají značkové a kvalitní doplňky. Ty pak nechají většinou odborně namontovat či dosadit a po závěrečném přelakování je dílo opravdu pohledné. Naprostá většina úpravců je druhé "Home Made" kategorie. Tito hltači filmů Taxi taxi, nebo Fast and Furious a různých jiných odborných filmů na podobné téma se po dokoukání snaží marně vyrovnat hrdinům, kteří se předvádí v neuvěřitelných monstrech. Tito nadšenci zkupují veškeré tiskoviny s touto tématikou a na parkovištích u supermarketů vymýšlí, jak tu svoji Šáde, Feldu a jiný k závodění nevhodný vůz domrvit. Jejich sprostá mluva, která je doplněna vyčtenými odbornými výrazy převzatých z anglických zkratek, dává náhodným kolemjdoucím pocit, že vyzáblí nagelovaní floutci jsou první průzkumnou hlídkou marťanů. To je většinou podpořeno temným bubnováním, které je prodtrženo vibrováním různých vnitřních i vnějších součástí vozidla, například zrcátek, kliček u dveří atd. Pokud je tento zvukový rituál doplněn různými blikajícími a svítícími blbostmi, pak je dojem z návštěvy mimozemské civilizace ještě věrohodnější. Samozřejmostí jsou přídavná křídla, aby rakety mohly klouzavým letem dosednout právě na parkoviště, když je v HyperMega akce na banány. „Jak se to ty ku*vy nahoře dozvěděli“, říká si pro sebe babča tlačící plný vozík nesmyslů, ale za výhodnou cenu.

Naši novodobí závodníci, kteří nedostatek sebevědomí kompenzují hlukem předimenzovaných reprosoustav, průměrem výfuku, jsou hnáni hlavně neustálou touhou dokazovat ostatním řidičům svoji nadřazenost. Raketové zrychlení a následné přetížení organismu se projevuje stlačením šedé kůry mozkové a vnitřních orgánů. Následkem je agrese a arogance, jinak si nedokážu výše uvedený rozhovor vysvětlit...
Extreme Tyres