V pracovní dobu naší infolinky (8:00 - 22:00) postupujte následovně :
-------------------------
--------------------------
-----------------
*11 - Nejprve je nutné po zaznění české nabídky vybrat volbu "1" (předpokladem je, že voláte z tel. čísla u kterého chcete provést změnu/opravu přihlašovacích údajů pro přihlášení na moje.o2active.cz). Dále je možno pokračovat stisknutím volby 7 - (internetové služby) a 9 (přepojení na operátora).
(Tento postup je platný a ověřený i v průběhu dnešního dne . V případě potíží postupujte ! přesně ! dle dodaného postupu )
V mimopracovní dobu volte následující postup :
-------------------------
----------------------
Po zvolení *11 na vašem mobilním telefonu vyčkejte pro českou hlasovou nabídku a vyberte volbu 2 . Poté volte opět 2 a budete spojeni přímo s naším operátorem .
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
informační sms
prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 16.12.2007 do 16.12.2007, založil/a Vins - zrušená registrace
19:00:30
16.12.2007
16.12.2007

Pedros
18:57:14
16.12.2007
16.12.2007

Kuladmin
*11 jestli se nepletu
18:53:36
16.12.2007
16.12.2007

Vins - zrušená registrace
jj mi to asi čurák kámoš zapnul...jj je to celkem drahá záležitost
,nevíte náhodou někdo číslo na operátora????






17:48:44
16.12.2007
16.12.2007

petr s
U t mobilu zašleš sms že to nechceš
17:47:47
16.12.2007
16.12.2007

Pedros
-> Vins: asi sis tu službu zapnul,doporučuju zavolat operátorovi,a to hned,pokud je to placený
17:43:25
16.12.2007
16.12.2007

Vins - zrušená registrace
Zdarec pánové,mám takovej problém a to ten že mi pořád chodí informační sms co se děje na sinicích od O2,jak to mám zrušit???Díkec
