Škoburgant :-)

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 15.12.2007 do 16.12.2007, založil/a borrico
řadit dle data
22:08:29
16.12.2007
venni
-> Syny: řekl bych že z wartase jsou 4P uplně stejný jako ze škodovky,(myslím že PAL?) mám je na eRku a byli za kilo 1 akorád držáky to nemá no....
20:58:42
16.12.2007
gim
tak presne todle auto sem videl kdysi davno stat pred zakladkou me bylo tehda ani ne 10, a nevedel sem ktera bije, chodil sem kolem toho a premejslel sem co to je jestli skodovka nebo waran...
auto.idnes.cz/foto.asp?c= A040524_...
15:13:20
15.12.2007
Syny
-> tomapa: Zajimaci6
15:11:25
15.12.2007
tomapa
1958 - zavedení synchronizované převodovky ve 2., 3., a 4. stupni
1958 - inovace brzd, vzadu simplex a vpředu duplex
1961 - zvýąení výkonu motoru z 38k na 40k, změna kompresního poměru motoru na 7,5
1962 - zvýąení výkonu motoru na 45k, zvýąení objemu na 992 cm2
1964 - zavedení do výroby provedení "kombi"
1965 - zavedení bezpečnostních pásů na předních sedadlech
1965 - výroba typu 312/1, podvozek s vinutými pruľinami
1967 - změna výfukového potrubí, sníľení hluku, zvýąení výkonu asi o 2k
1967 - zavedení výroby provedení " Tourist"
1969 - nový motor provedení 353.1 s výkonem 50 k, karburátor 40F1-11
1969 - úprava převodového poměru 4. stupně z 0,968 na 0,906 (celkový 3,29)
1971 - zavedení pneumatik Radiál 165R13
1984 - chromované prvky jsou dále upravovány černou práąkovou barvou
1984 - zavedení ukazatelů na přístrojové desce z řad Led diod
1984 - montáľ dvoukomorového karburátoru SEDR Jikov
1988 - montáľ náporového chladiče, to přineslo nutnou změnu masky
1988 - zavedení bezdotykového elektronického zapalování
15:10:59
15.12.2007
tomapa
15:05:53
15.12.2007
tomapa
15:05:45
15.12.2007
tomapa
-> Syny: tak od ledna 1985
15:03:12
15.12.2007
JoseA
jj, wartasy měly celkem brzo 4p. Zkusím najít článek kde to bylo psané, odhaduju kolem roku 78 je začli dávat a SEDR asi jak píše tomapa
15:00:35
15.12.2007
tomapa
-> tomapa: ale jako warbecy co maj vepředu kotouče maj čtyřpístky
15:00:03
15.12.2007
tomapa
-> Syny: ne, ale do škodovek se dávaly východoněmecký klouby a čtyřpísty určený pro warana, waran měl sedr od 86 myslím
14:58:59
15.12.2007
Syny
-> tomapa: Waran mel 4p, tripody a SEDR? 9
14:55:16
15.12.2007
tomapa
-> JoseA: no tak spolupráce se nakonec projevila pouze v dílech např: čtyřpístky, tripode klouby, Sedr na Warbecovi
14:39:47
15.12.2007
borrico
-> JoseA: No právě, zvlášť když do toho nacpali takových peněz.
14:34:58
15.12.2007
JoseA
nechápu proč to nedotáhli do cíle a nevyrobili aspon menší sérii ve spolupráci. Pokud by byla únosná prodejní cena, tak by zcela jistě byla velká poptávka.
00:30:53
15.12.2007
borrico
Doufám, že už to tu nebylo. Nedávno jsem natrefil na tuhle zajímavost.
auto.idnes.cz/skoda-wartb urg-trabant-svatba-se-neko nala-fgl-/auto_ojetiny.asp ?c=A040524_...
Extreme Tyres