policie - chovani

prohledat
4771 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 06.12.2007 do 24.02.2024, založil/a Jarda - zrušená registrace
řadit dle data
12:07:18
09.10.2015
Alenka
-> Bukaj: ty jsi asi nikdy na vlastní oči neviděl ruční prořezávačku pneu, že? :)

A kdo by za to platil?Třeba stejní blázni, kteří mi jsou ochotni poměrně dobře zaplatit za to, abych přesvědčil jejich auto, že se nemá shánět po DPF 40
11:01:36
09.10.2015
Bukaj
-> Alenka: A jak bys odstranil TWI, aby to nebylo poznat?3

A fakt nevím, kterej blázen by dal někomu pár stovek za prodloužení oficiální použitelnosti sjeté gumy.

51

Edit:

A hlavní drážky u moderních pneu právěže většinou rovné jsou, u starších dezénů zpravidla nebyly vůbec (všechny starší OR, OS...)
upraveno 1x, naposled 09.10.2015 11:04:17
10:15:05
09.10.2015
Alenka
-> Bukaj: pokud by se skutečně TWI začaly používat k buzeraci, tak bych to na svém autě nejenom udělal, ale ještě bych to začal za pár stovek nabízet jako službu, když už ten vercajk mám, tak ať nezahálí :)



Navíc vůbec nemůžeš srovnávat odstranění TWI s prohloubením hlavních drážek už jen kvůli tomu, že u TWI jen uřízneš malý kopeček a máš hotovo, zatímco hlavní dezénové drážky málokdy bývají rovné, takže bys je těžko "přetočil" tak, aby to nebylo poznat.
10:11:06
09.10.2015
Bukaj
Jinak v případě odstranění nálitků TWI - zásah do konstrukce vozidla (pneumatiky) - zdokumentovat a šup rovnou do správního...
10:08:46
09.10.2015
Bukaj
-> Alenka 09.10.15 10:01:39: Možná, ale opravdu nevěřím, že by se našel povšimnutelný vzorek populace, který by le Tvého schématu opravdu jednal. Napadne to každého druhého, ale kdo to opravdu realizuje?

Stejně tak by se dalo napadnout dnešní metodiku měření - co když si prohloubím hlavní drážky dezénu (složité to není, stačí roztočit kolo a frézovat)? Dělá to někdo? jestli ano, tak to budou max jedinci, když jsem se o tom zatím nedočetl na Virtu4



Mne by fakt zajímalo, jestli Ty konkrétně bys to na svém autě opravdu udělal.

Co?1
10:02:35
09.10.2015
Bukaj
-> Syny 09.10.15 09:44:09: A kdo výrobcům pneu dnes káže, jak hluboký mají dělat vzorek? Ono když se mrkneš na různé gumy a jejich "užitnou" hloubku ezénu (od vršku nového po nálitek), tak se liší leckddy i o 5 mm. A povolené opotřebení není jen výmysl výrobce, ale zaručeně mají výrobci stanoveno, kde přesně musí být nálitek (bude to nějaké % z celkového obvodu) kvůli "kecání" ukazatele rychlosti.



A kdyby zákazník koupil gumu, kterou sjede za poloviční dobu, než obvykle, tak příště už zvolí jiného výrobce.

Takže teorie, že by se cokoli změnilo z hlediska výroby či že by někdo pocítil změnu k horšímu, také padá. /navíc by stejný systém posuzování musel mít celý svět (nebo aspoň Evropa), nikdo se z hlediska výroby pneumatik nebude přizpůsobovat nějaké malinké zemičce...



...takže opravdu by šlo jen a pouze o zjednodušení kontroly - jak pro řidiče, tak pro zákonné kontrolory.
10:01:39
09.10.2015
Alenka
-> Bukaj: nejde o to, jestli bych to dělal nebo ne, ale o to, že to udělat můžu a potom bude celý ten systém v prdeli, nemluvě o tom, že -přesně jak poznamenal Syny- by velmi brzo ty drážky byly vysoké půl centimetru a gumy by se musely měnit co sezónu.



Jinak, TWI jsou snad na čtyřech místech po celé šíři běhounu, takže na čtyřech gumách je to práce na pět minut i s hledáním vercajku, což by se, myslím, docela vyplatilo vzhledem k tomu, že by se prodloužila "úřední" životnost pneu skoro na dvojnásobek :)
09:53:03
09.10.2015
Bukaj
-> Alenka 09.10.15 09:40:26: No, kolik takových kolenovrtů bude? To, že někdy v roce 90 si táta vypůjčenou flexou dolaďoval blbě odlitý vzorek na "zimních" OR 24, které jsme dávali dozadu na užovku se asi nedá srovnat s dnešní dobou, kdy by Tě taková akce rentabilitou vyšla hůře, než si na nové gumy vydělat, nehledě na vlastní bezpečnost. Ten nálitek není jen v hlavních drážkách, ale v celém vzorku a na jedné gumě je jich kolem šesti (odhad)...

Nebo bys to fakt udělal? 3
09:49:59
09.10.2015
Alenka
-> Syny: a není to snad ideální stav?

Žádná stanovená měřidla, žádné kalibrace, žádné dokazování a hlavě žádné opravné prostředky.

Jen úřední osoby a jejich mozkové myšlení, aach, jak by jen na světě bylo krásně...3
09:44:09
09.10.2015
Syny
-> Alenka: Ale zase by to byl dobrej kseft pro vyrobce pneu. Udelali by znacky 5mm vysoko a pak bys je musel vymenit, protoze uz preci nemaj vlastnosti jako s 8mm vzorkem. tim padem nejsou tak bezpecne a o bezpecnost tu jde predevsim! A pokud bys to nevymenil, tka nejakej organ by mozkovym myslenim uvidel, ze to mas na kontrolnich bodech a bez moznosti spravniho rizeni by te dal pokutu a body :)
09:40:26
09.10.2015
Alenka
-> Bukaj: jak budeme tuhle situaci řešit, pokud před instalací nových pneu všechny TWI prořezávaačkou odstraním?
09:29:29
09.10.2015
Mr._Nosferatu
-> Bukaj: tak řešením by bylo zavedení maximálního stáří pneumatik. Což mi připomíná, jak se mě příslušníci při kontrole v létě ptaly, proč mám zimní pneu, na to jsem jim jen odpověděl, že radši každý 3 roky koupím sadu zimních než mít 2 sady 8let.
09:17:13
09.10.2015
Bukaj
-> Mr._Nosferatu 09.10.15 09:08:20: No, když bude vzorek nad nálitek, kouknou, řeknou ok, v pořádku. Když bude vzorek v úrovni nálitku, řeknou vyměňte si gumy. Kyž Tě chytěj podruhý, pokuta. Žádné měření, stačí fotka jako důkaz. Jediné případy, kdy by bylo potřeba měřidlo, jsou gumy staršího data, nebo atypické - bez nálitku. Ale už i OR 6 nálitek měly, takže by to promile případů asi nikdo neřešil. To by vyřešila STK4
09:09:00
09.10.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Bukaj: me to nerikej, ale byly by to zas jen pravni klicky kvuli pojistovnam a nehodam...
09:08:20
09.10.2015
Mr._Nosferatu
-> Bukaj: Ale když bude nálitek 2mm vysoký,a já to budu mít sjetý na 1.7mm a daj mi pokutu bezměření, tak se zas budu hájit, že to nezměřily a zvorek byl nad zákoným minimem.
09:05:38
09.10.2015
Bukaj
-> Sejki: To sice ne, ale výrobce asi nejlépe ví, jaké jeho pneumatika snese opotřebení, ne? Takže vykašlat se na předepsané milimetry a orientovat se podle určení výrobce. V případě pochybností stanovit minimální hloubku dezénu v hlavní drážce, jak je tomu dosud (pro případ atypických pneu, které nemají kontrolní nálitky). Vždyť ty nálitky snad ve všech případech (kromě zákonných 4 mm v zimním období) jsou výše, než je těch zákonných 1,6 mm...
09:00:21
09.10.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Bukaj: prave ze to jsou jen kontrolni body tudiz nejsou zkalibrovane
08:55:48
09.10.2015
Bukaj
-> Venca. 06.10.15 22:03:22: Sice je jednání orgánů k smíchu, ale na druhou stranu je k smíchu i metodika zjišťování stavu opotřebení pneu. Zvláště v době, kdy každá pneumatika má z výroby stanovenou minimální výšku vzorku odlitými kontrolními pásky je nějaké měření milimetrů dosti mimo mísu.

Policisté by nemuseli mít žádné kalibrované měrky a stačilo by mrknout na kontrolní body na gumě a v případě pochybností udělat fotodokumentaci...
22:47:56
06.10.2015
King
-> Venca.: Bylo by to vesely, kdyby to ty dementi nemysleli vazne a nechteli se odvolavat. Jsou samozrejme bez sance, ale jsem zvedavej kolikrat toho kaštánka v nejbližší dobe stopnou a zneprijemnej mu zivot, protoze muzou...
12:19:42
04.10.2015
Domajz
-> King: Nevím no, zrovna Rumburk a vůbec většina měst Ústeckého a Libereckého kraje musí být, co se týče veřejného pořádku a bezpečnosti opravdu výživná a vůbec se nedivím, že tamní výkvět potřebuje trochu zvláštní péče...
upraveno 1x, naposled 06.10.2015 15:19:42
12:17:44
04.10.2015
Domajz
-> Alenka:



sousek.blog.idnes.cz/c/.. ./Celni-Sprava-Dobry-den-U kazte-mi-lekarnicku.html



Ale ano, máš pravdu, neprudí kvůli tomu skoro vůbec protože na to nemají čas... Maďarů, Poláků, Srbů, Turků a jiný havěti s přetíženejma, rozpadajícíma se kamionama s nezaplaceným mýtem je pořád víc než je zdrávo, takže tak...
upraveno 1x, naposled 04.10.2015 12:25:52
09:55:59
04.10.2015
King
-> Luky: Za plenum: A to pod Jozifkovym vypravenim je co?! :-)
00:11:33
04.10.2015
Alenka
-> Domajz: mistře "na-pořádnou-školu-j sem-se-nedostal", píšu snad někde, že CS tu působnost vykonávat nemůže?

Hovno.

Píšu, že nevykonává, což zjevně dokládá i fakt, že JoseA neflastrovali, byť mohli.



Jako, pokus se cení, ale tohle bylo hodně slabé i na tvoje poměry...
23:09:47
03.10.2015
Domajz
-> JoseA: ačkoliv promovaný JUDr. Alenka píše, že CS v oblasti BESIP nic nevykonává, není to tak docela pravda. Protože v §6 odst. 13 zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na silničních komunikacích stojí:



"Řidič motorového vozidla je povinen na výzvu policisty nebo celníka podrobit vozidlo kontrole největší přípustné hmotnosti na nápravu, největší přípustné hmotnosti vozidla nebo jízdní soupravy nebo technického stavu vozidla nebo jízdní soupravy."



Toliko ke zde gratis poskytovaným právním radám....
23:32:03
02.10.2015
JoseA
-> aDAm: nenapadlo. Dotažení šroubů kol kontroluju jenom jednou brzy po přehození kol (letní/zimní) a za 12 let řízení se mi tohle stalo poprvé a ještě k tomu na dálnici. Otázka jestli ty šrouby i někdo nepovolil třeba při snaze odcizit kola, ale to už je jen spekulace. Začalo to už na dálnici, takže sem zpomalil a zastavil až byla široká krajnice.
15:04:28
02.10.2015
aDAm
-> JoseA: jen taková že jdu kolem...to tě jako nenapadlo to zkontrolovat dříve? když už se začalo něco dít? Kdyby to tedy nezesilovalo tak takhle vesele jedeš až do těch krkonoš?
13:35:47
02.10.2015
Alenka
-> JoseA: pokutu jsi nedostal proto, že to nebyli policajti, ale celní správa.

Celní správa patří pod Ministerstvo financí, PČR pod Ministerstvo vnitra a sice jsou to všechno vymrdanci v uniformách a na autech mají modré majáky, tak celníci nemají stanovené kvóty blokových pokut, ani nevykonávají působnost v oblasti BESIP.
13:31:22
02.10.2015
Sejki - zrušená registrace
-> JoseA: oni byly radi, ze si z te dalnice vypadl a nikomu se nic nestalo... konecne zacinaji byt jako nemci...
13:30:30
02.10.2015
Luky
-> JoseA: myslím, že závěr pléna bude, že sem to skutečně nepatří, neb tady se na policajty jedině nadává 47
13:03:17
02.10.2015
JoseA
Musím se pochválit s jední zážitkem dnes je to tři týdny. Jedem plně naložení v pěti lidech mojí oktavkou do krkonoš když někde u olomouce začnu slyšet čímdál silnější rachocení od předního levého kola. Při akceleraci nebo brzdění to utichne, ale při plynulé jízdě je to slyšet čímdál víc. Jedem po dálnici a nemám moc chuť zastavovat, ale rachocení a třepání volantu sílí, tak na místě kde je širší krajnice zastavuju, navlékám vestu a obhlížím auto. Nezdá se na první pohled nic vidět, až když pořádně chytím a zalomcuju předním levým kolem zjišťuju, že jsou povolené šrouby 9 Tak to je pěkné říkám si a jdu vyhazovat všechny věci z kufru a hledám klíč. No nevím kdy sem ho vytahoval, ale nebyl tam. Veškerá výbava i včetně pevného tažného lana a kompresoru do autozapalovače tam byla, jenom klíč ne. Tak co už, snažil jsem se zastavit nějaké projíždějící auto, ale marně. Během pěti minut však dorazili lapači nehod i s odtahovkou a začali nabízet svoje služby. Klíč ale prý nemají (no chtěli kšeft přes pojišťovnu a ne pomoc). Odjíždějí bez úlovku a za chvíli dojíždí celní správa zjistit co se děje. Po vysvětlení, že nemůžu najít klíč a povolilo se mi kolo vytahují svůj, jenže 19tku a já potřebuju 17tku. Takže i tou 19 utahuju s nákloněným klíčem kolik to jde a s policejním doprovodem jedem na 2km vzdálenou benzinku koupit klíč. Během cesty se kolo opět uvolnilo a na sjezdu z dálnice už jsem jel asi jen 30km/h a čekal, kdy kolo uvidím vedle sebe, ale už sem nechtěl zastavovat na nepřehledném místě a zase ptát na těch pár metrů klíč od policajtů. Nakonec kolo vydrželo volné, já sem koupil klíč a dotáhl. Dodnes sice nechápu jak se mohlo uvolnit všech pět šroubů na jednom kole přestože všechny ostatní byly dorvané na fest. Taky se divím, že mi policajti nedali pokutu, že nemám v pořádku povinnou výbavu. Rezervní kolo sice nevozím kvůli LPG toroidní nádrži, ale že v autě nemám ani klíč jsem netušil. Takže asi tolik můj neveselý příběh s dobrým koncem. Poprvé v životě mi policajti opravdu pomohli a dokonce vlastně nekontrolovali vůbec nic, ani doklady. Celkem jsem si zlepšil mínění o policii ačkoliv šlo o celní správu, ale to je jedno.

PS: Nevím jestli to patří zrovna do toho tématu nebo by bylo vhodnější jiné. Kdyžtak prosím o přesunutí.
10:18:48
12.09.2015
King
Abych nebyl za ACAB a hatera :-) Jedu si takhle vcera v noci domu po 14 hodinovy sichte a tesne pred cumakem mi do naseho sidliste odbocilila policejni kokta. Protoze nejakej pachatel dobra vyhlasil nase sidliste za zonu s 30km/hod, jela patrola pekne 20 - ten posledni kilometr pred domovem projetej krokem po celodennim jezdeni vylozene potesi :-) Ovsem pozor, empaticky policejni ridic vyhodil hned blinkr, parknul a po mym prujezdu zase vystartovali. K mymu prekvapeni ne za mnou :-)
20:21:13
04.09.2015
Hurdis
-> King: Musím začít odpočívat. Poslední měsíc je úlet. A to jsem měl na stovky km už i řidiče. Jsem na doraz. Přestávám si dávat pozor. Dnes zase klíče od kanceláře zůstaly doma. :-)

Hlavně aby se to nepromítlo do dalšího otcovství :-)
22:25:48
01.09.2015
King
-> Stepan FUN: Obavam se, ze "pan z prestupkovy komise" v tom ma drobatko hokej. SPRDEL se vztahuje jenom na prestupky odhaleny zarizenim bez obsluhy a na parkovaci zlociny. Cili k podani vysvetleni pozvat muzou, ale nic nebrani odmitnuti podani vysvetleni - takze smula. Pro jistotu dodavam, ze je rec o zmereni (polo)policajtem pri kterym nedoslo ke ztotozneni ridice (otocka pro zapomenuty klice :-)

...tedy tak ta aspon bylo jeste do nedavna a ta svoloc udajne upekla nenapadne na pozadi velkejch pruseru nejaky novely, kde se mj. prodluzuje prekluze na 2 roky :-(
18:44:22
01.09.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Stepan FUN: Myslím tím ve správním řízení.
17:48:37
01.09.2015
StepaNoFUN
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nechci se hádat, ale máš pouze jednu možnost někoho uvýdst - to je ten dopis stylem zaplať, nebo napiš kdo řídil... Pak je rovnou pozvánka ke správnímu řízení. Alespoň takhle nám to ten pán z přestupkový komise vysvětloval na školení.

Jenom mimochodem - pokud to bude klasický měření "s obsluhou" (bez zastavení), tak ani ten papír zaplať, nebo napiš jméno nepřijde, ale přijde rovnou pozvánka k podání vysvětlení na příslušný oddělení MP, či PČR... Kde samozřejmě můžeš uvýdst jméno, nicméně pak je to zase stejný - nedohledáme (odmítne to), předáváme úřadu ke správnímu řízení.
17:38:11
01.09.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Stepan FUN: A co když uvedeš někoho dalšího, pak se to zase vrátí, tak někoho dalšího... a protahovat to takhle víc jak rok?
17:00:14
01.09.2015
StepaNoFUN
-> Syny: Jistě. Nicméně pokud je osoba pro úřad nedostupná (nepřebírá korespondenci, není možno kontaktovat...), vrací se to zpět k majiteli vozidla. Aneb prostě z vás ty prachy dostanem. :-/

A i pokud by byla skutečná, dalo se ji kontaktovat, ale popřela to že řídila Tvoje auto, tak to půjde o5 do správního řízení.. Který budou zahajovat s Tebou jako majitelem.
upraveno 1x, naposled 01.09.2015 17:02:03
16:58:33
01.09.2015
Syny
-> Stepan FUN: Vim kdo ridil, byl to Sigurd Vessah, Zmrzla 9, Sibir :) Kontaktujte si ho... Jeste lepe, kdyz ta osoba bude skutecna a adresa taky :) Coz asi nebude uplne problem nekoho takovyho zjistit...
upraveno 1x, naposled 01.09.2015 16:59:08
16:54:23
01.09.2015
StepaNoFUN
-> Syny: Tak se Ti to jako bumerang vrátí, nicméně už bez možnosti zaplať a nebudeme nic řešit. A proběhne klasický správní řízení. Pokud uvedeš někoho, koho nedokážou kontaktovat, vrací se to zpět k majiteli vozidla.

Navíc - jako právnická osoba jim těžko můžeš tvrdit, že "nevíš" kdo řídil. Obratem tam máš finančák, kterej bude chtít vidět knihy jízd a velmi rád poskytne součinnost.
upraveno 1x, naposled 01.09.2015 16:56:16
22:56:01
31.08.2015
Syny
-> Hurdis 31.08.15 18:45:10: Aco kdyz uvedes nekoho ze Sibire? :)
19:26:36
31.08.2015
King
-> Hurdis: 3 Kdykoliv jsem si v minulosti "zapomnel klice", tak nikdy nic neprislo. Akorat v dobe, kdy tem obecnim kovbojum v pominuti smyslu povolili mereni rychlosti bez jakykoliv regulace, me jeden takovej mlamoj blejsknul v Praze na okruhu, ale po prvni prelozce podani vysvetleni, skrze fiktivni zahranicni sluzebku, uz dali pokoj.

Taky uz budu skoro 4 roky bodove cistej - nejaka chyba v Matrixu :-)
19:14:18
31.08.2015
Hurdis
-> King: Vždyť právě tak to myslím.

U bločků a dopisů na soukromé vozidla je smolík. Jakožto zaměstnavatel to nepředávám. Ale aby to bylo košér vůči sloganu "chovat se jako správný hospodář" mělo by to být i nějak interně ošetřeno.



Jinak jsem (jakožto majitel čistého bodového konta po dobu skoro pěti let) zvědav, na dořešení asi 2 měsíce staré záležitosti, kdy jsem v obci před přijíždějící kolonou protijedoucích vozidel výrazněji v obci přidal, abych stihl bezpečně objet skupinku cyklistů a zrovna jsem byl spatřen v houští ukrytým Ramerem.

Co čert nechtěl, ještě před dále postávající nadrženou hlídkou jsem si vzpomněl, že jsem doma zapomněl klíče. Takže jsem se bohužel musel otočit a vrátit se.

Takže nevím, jak to s nimi dopadlo.
18:57:55
31.08.2015
King
-> Hurdis: Pockat, mel jsem za to, ze od zavedeni SPRDELe se rejzujici obce spokojujou, pri malym prekroceni limitu, s pozadavkem vypalnyho na provozovatele vozidla. Bohuzel nase slunickova korporace misto aby tyhle prkotiny zatahla, tak to preposila k doreseni konkretnim pyratum :-(

Jinak, jak urcite vis, tak s prekrocenim rychlosti zmereny nejakym obecnim poskokem si pri off-line projednani muzou tak leda vytapetovat kancl - spravni delikt se odmitnutim podani vysvetleni k prestupku nekona, takze smolik.
18:45:10
31.08.2015
Hurdis
-> King: Tak v případě tzv. "dopisů" - co máš vlastně dělat? Jsou jen dvě možnosti:

A) udám se, jako odměnu za statečnost a z radosti ze systému uhradím částku jako fyzická osoba a dostanu za odměnu body

B) neudám se, tím pádem to musím zaplatit jako právnická osoba - a kam to zaúčtuješ? 1



Podobně řeším i občasné menší prohřešky zaměstnanců, "dopisy", parkování...holt dají třeba 50% do fondu na občerstvení na poradu apod.



Ale samozřejmě je Tvou povinností to na provinilci v rámci interního řízení vymoci - papír musí být, to je jasné. :D



Jestli to náhodou čte někdo z FÚ, tak tento příspěvek píšu nedobrovolně, z donucení a v době dočasné nezpůsobilosti k právním úkonům.

3
18:29:30
31.08.2015
King
-> Hurdis: Neke! Pouc notorickyho zamestnace - to jako ze je mozno si snizit danovej zaklad o pokuty za piratojizdy? :-)
18:29:06
31.08.2015
Luky
-> Hurdis: daňově uznatelná položka? 1
18:20:00
31.08.2015
Hurdis
-> King: Samozřejmě, již dlouhodobě jsem se poučil. Našel jsem v účetním programu položku "pokuty".
18:17:42
31.08.2015
King
-> Hurdis: A vyvodil jsi z toho neco? Treba rezignace na pouzivani mozku za volantem a clenstvi v klubu "kdo nic neporusuje, nema se ceho bat"? :-)
Extreme Tyres