
Tvoje věc

skoda.virt.cz
odkaz





) poskytuje přístrojovce dostatečné ukotvení třením v rámečku kapličky - netřeba dalších kotvících míst a mimo estetických kladů to má jednu neoddiskutovatelnou praktickou stránku při demontáži přístrojovky




















































Když se někdo ptá kolik to žere a řeknu mu, že na dálnici svižnou i nadlimitní jazdou s ostřejší akcelerací za zpomaleníma tak 6,7, na okreskách tak 7,6, tak pochvalně mručí na ten objem, váhu a benzín, ale jakmile řeknu město a 11,5 - 12 (v zimě), tak skoro omdlévají. Nicméně zde je vidno, proč je mi to i ohledem na jednostopu fuk. Ten zvuk a svezení za to stojí. 





(Ten skůtr udělá docela dost).















ale zrovna za studií jsem najezdil asi nejvíc, to jsme Praha ČB lítali každej víkend tam a zpět, tak to naskakovalo cca 25 tisíc za rok... pak co se narodila Štepánka tak to šlo trochu dolu, pak první rok v práci zase víc co jsem jezdil každej den autem - a teď zase míň, co jezdím do práce na kole. Na 9-5 je od servisky někdy koncem listopadu asi 7.5 tisíce, na Accordu od ledna možná 6, na 900NG něco přes tisíc... no možná nakonec za ten rok těch 25 zase dáme.
Škodou 120,125L a Escortem. To se nedá hned nahnat.
A nedovolenkuju :D