-> saskyn2: Neznám nikoho, kdo by chtěl v nákladním autě/kamionu dotykově ovládat všechno přes displej, fakt nikoho, všechny to jen sere - včetně dopravců, protože případnou výměnu budou platit oni - a že to bude určitě raketa.
A spolehlivosti se nemůžem ani bavit, protože to dlouho v autě nikdo moc nemá.
A hle - Mercedes to chrlí ve velkém, v novém Volvu to samý. To nevím jak přišli na to že to je zbožné přání, když to nikdo v tom autě nechce
To s těma zrcátkama je úplně to samý. Znám dva zákazníky kteří chtěli normální zrcátka - byli nucení si tam nechat dát kamery.
Čímž neříkám že jsou kamery špatný, ale nehodí se to úplně na každou práci
Ovládání nástavby to samý - kdo z hasičů chtěl mít u čerpadla displej místo ventilu? Nikdo. Kolikrát to nedá vodu (což je u požáru blbý) a žije si to kolikrát vlastním životem. Ovládat v rukavicích? Nereálný. Takže člověk furt nandavá/sundavý rukavace jak chuj.
Jenže nástavbáři prostě dělaj jen tohle a když chcete ventily - smůla.
Na mixu to samý - Stetter a Liebherr nabízí dvě verze - elektronickou, či páku. Elektronická má mraky nevýhod (nespolehlivost) a zatím je možnost volby. Kupodivu tu elektronickou nikdo nebere a všichni si tam berou normální táhla
Ovšem přijde den, kdy budou montovat pouze elektronickou - určitě s tvrzením, že je to od zákazníku požadováno
Ne, já prostě tenhle argument neberu. Pro výrobce je to prostě levnější a proto nám je to vnucováno. Je levnější tam hodit defacto tablet s SW, než někam do kabiny dávat otáčecí čudliky, táhla, kabílky...