Takže rozdíl viskozity a změna povrchového napětí, plus ještě do roztoku se uvolňují ropné produkty z živičného povrchu vozovky. Díky za vysvětlení a kdyžtak sem ten text zkopíruj, ať to tu je pro další generace

Jinak rozdíl je to propastný nejen vůči vlhké/mokré silnici, ale i vůči jílovitému bahýnku na silnici. Schválně jsem v tom posledním mokrém a mlhavém týdnu zkoušel, kdy mi začnou blokovat kola na různých površích, včetně vozovky souvisle pokryté rozježděným bahýnkem (výjezd z areálu stavby a z areálu deponie, kde přejíždějí nakladače a náklaďáky z areálu na jedné straně okresky do areálu na druhé straně, přičemž cca 50 - 100 m jedou po té okresce, občas to tam projede kropicí vůz a rozmaže to tam multikára s kartáčem) a i tam je poměrně obtížné vůz uvést do smyku, kdežto na tom nasoleném (jinak zcela čistém) úseku stačí lehce pohnout volantem nebo lehce přibrzdit a už to cítím...


. Az bude vladnout AI, tak to vypada. ze by s tim svinstvem mohli prestat:
Ráno jsem jel (na mé poměry) velmi opatrně a i tak jsem cítil, jak se při otočení volantem auto hrne do smyku a při lehkém přibrzdění se blokovaly kola. Před tou ostrou levotočivou zatáčkou (kde každou chvíli tahají auto z lesa) jsem ani nemohl kloudně zpomalit a byl jsem rád, že jsem tam taky neskončil.

