jake auto do 150tis?

prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
řadit dle data
21:30:31
23.02.2016
ochoda
-> dragon_cb_cz: Hele já to moc nezkoumal, všiml sem si jen VOLVO TURBO AWD 3
21:27:51
23.02.2016
Jumbo
-> ochoda: Za mě můžu doporučit, je to super pohodlná loď, jenom musíš dát bacha, ať koupíš dobrý kus...

-> King: Nevím jak, ale funguje to, Swen topí hodně brzo (v zimě cca 2 km městské jízdy) a i ručička teploty leze hodně rychle nahoru. Pokud vím, tak jsou těsně před motorem na vodním okruhu další 3 žhavící svíčky (prý hodně podobné, jako v motoru) a ty zahřívají vodu těsně před motorem, takže ne celý okruh, jenom lokální průtok před motorem.

-> vhml: Tak původní 2,5 TDi je originál VW motor, stejně to bylo i u klasických 1,9 TDi, pokud mám správné informace...
21:25:03
23.02.2016
dragon_cb_cz
-> ochoda: No, a co ti říká, že do toho někdo před necelým rokem namontoval LPG za ne úplně malej peníz a teď se toho zbavuje? 4
21:14:57
23.02.2016
venni
-> vhml: i fordy a kdejakej dehet...
20:32:36
23.02.2016
vhml
-> King 23.02.16 20:21:06: vzdyt to ma i oktavka a obecne asi všechny koncernovy nafty.
20:21:06
23.02.2016
King
-> Jumbo: To je pri merny tepelny kapacite vody (4,18kJ/kg*K) hodne zajimava ficura :-) Smes s nemrzkou bude mit sice min, ale i tak mi prijde ohrev chladici vody elektrikou (mala ucinnost premeny mech./el.) ponekud zvlastni...
20:20:50
23.02.2016
ochoda
-> dragon_cb_cz: No jasný no, jak řikáš, to se můžeš napálit u jakýhokoliv auta. 6 ... auto.bazos.cz/inzerat/... /VOLVO-V70-20-T-AWDLPG.php to by se mě líbilo 3
19:49:45
23.02.2016
dragon_cb_cz
-> ochoda: Myslím, že u něj vadí dost podobně jako u každého jiného - prostě roste šance, že koupíš kamuflovanou past...
19:39:36
23.02.2016
ochoda
-> dragon_cb_cz: Tak zrovna u tohodle auta by asi nevadil starší ročník. 3
19:37:19
23.02.2016
dragon_cb_cz
-> ochoda: No akorát pokud 2006 je moc starý a hledáš novější, tak V70 nebude úplně levná (a ten motor co má Jumbo se v tej době dávno nedělal).
19:36:47
23.02.2016
George88
-> ochoda: toyota avensis? honda accord?
19:21:19
23.02.2016
ochoda
-> Jumbo: Jako popravdě já bych to auto bral všema deseti. Příde mě, že se to ani nějak nesere co tak čtu/ slyšim...
19:19:48
23.02.2016
Jumbo
-> ochoda: krátké trasy asi 7,5. Má to 3 cívky ve vodním okruhu, co předehřívají vodu co jde do motoru...
19:17:50
23.02.2016
ochoda
-> Jumbo: Já sem něco četl, tušim si to psal aji ty, že to má nějaký ohřejvání a tak... Jak je na tom spotřeba?
19:15:27
23.02.2016
Jumbo
-> ochoda: Já jezdm 4 km do práce s 2,5 TDi a nestěžuje si... 4
19:05:25
23.02.2016
ochoda
-> dragon_cb_cz: Asi 182, ale je pravda, že máme spíš každej jiný měřítka. 6 Já si sednu do škodovky za řidiče i když je sedačka v pozici pro mě (dozádějš už nejde, potom bourám do pásu, mám snížený rapidí), ale o pohodlí se asi mluvit nedá. V tomhle mě překvapil Pešek 406, v tom se mi cestovalo luxusně.



-> Jumbo: Jooo to mě taky napadlo, ale nevim jak ten motor... Jel sem s 2,5 benzinem a jede to krásně, auto je to peckový, ale co ty krátký trasy? Dejme tomu, že do práce bysme jezdili škůdkou, ale stejně by se to tomu auto nevyhnulo.
18:52:40
23.02.2016
Jumbo
-> ochoda: Píšu to všude, ale moje fascinace mojim Volvem je čím dál větší, takže bych koukl tímhle směrem, V70 je pěkný koráb...
18:52:14
23.02.2016
dragon_cb_cz
-> ochoda: Nevím kolik máš na výšku, ale já se svýma 184cm už jsem měl problém poskládat se dozadu když za volantem seděla moje žena se svými snad 167cm nebo kolika (pravda, ráda jezdí relativně daleko do volantu, ale i tak)... "za sebe" bych si nesednul ani náhodou, musel bych mít kolena hodně do stran, jinak bych je měl zaražený v zádech řidiče...



Jako na těch 6km je to asi šumák, ale třeba cesta Praha -> ČB takhle byla utrpení....
18:47:53
23.02.2016
ochoda
-> dragon_cb_cz: V OI sem seděl vzadu a nepřišlo mi to tak strašný. 6
18:39:54
23.02.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Když tam chce vozit 5 lidí tak je O1 blbost, tam se vzadu sotva odvezou děti, natož dospělý...
18:38:31
23.02.2016
dragon_cb_cz
-> suri: Antikorozní ochranu? Se tu všichni zaklínaj... a někomu možná ta tuhá trubka vzadu vyhovuje z pohledu servisních nákladů...
18:36:32
23.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> suri: 3
18:33:40
23.02.2016
suri
-> Sejki - zrušená registrace 23.02.16 18:32:51: Tu skôr nie je o čom diskutovať . O1 okrem rotačkových TDI nemala nič lepšie ako dvojka ...
18:32:51
23.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> suri: tohle by byla zase zbytecna diskuse, OII jsem mel 4 roky a proste uz bych si ji nekoupil, neni na ni nic co by me presvedcilo si ji koupit znova. Ani me novejsi auta neberou. Teda snad jediny a to je novej Superb :)



edit: tak ted koukam, ze minulej rok byl zas nejakej novej, tak jsem myslel toho superba 2013
upraveno 1x, naposled 23.02.2016 18:34:45
18:28:23
23.02.2016
suri
18:27:31
23.02.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> suri: Spíš jen názor.
18:27:12
23.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> suri: tak to upravim, OII predface je srot... :) To co je po tom uz to mozna ma vychytane problemy...
18:23:19
23.02.2016
suri
18:23:05
23.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> ochoda: pak jen popreji hodne stesti a trpelivosti :)
18:17:24
23.02.2016
ochoda
Jen dodám, že koncern nejspíš asi ne... Navíc OI, by byla na tatíka už si myslím, že stará. Taky to bylo první auto co mě napadlo, ale zavrhlo se.
18:16:55
23.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> suri: chtel spolehlive auto co se nebude srat.... 75kw neni tak ziva... ja teda nevim, ale za takovou oktavii co jsem dal v odkaze se clovek urcite nebude stydet :) Mel jsem dvojkovou oktavii a to je srot, ted mam zpatky 3tim rokem 1U5 1.9 81kw a letos ji budu prodavat a koupim si to same jen novejsi....
upraveno 1x, naposled 23.02.2016 18:19:10
18:12:47
23.02.2016
suri
-> Sejki - zrušená registrace 23.02.16 18:08:31: a Octavia je novšie a vybavenejšie auto kor v 1,6? a prečo nie 75kw a 74 jo ?
18:08:31
23.02.2016
Sejki - zrušená registrace
upraveno 1x, naposled 23.02.2016 18:12:04
18:01:39
23.02.2016
ochoda
Chalani, máte nějaký typ po jakým autě (jetým) kouknout jako nástupce feldy? Mělo by to bejt benzinový a asi nějakej né intergalaktickej objem (do práce jezdíme 6km tam 6km zpět), kombík pro 5 lidí (když tam budou 2 nouzový sedačky bude to super) a trošku pohodlí neuškodí. Nějaká kůže, všechno v elektrice, atd... není podstatný, ikdyž v dnešní době už to má kde co. Jo a spíš něco trochu novějšího, třeba 2008 a vejš, ale není podmínka, hlavně ať je to spolehlivý a málo se to sere. (Feldu máme od novoty a táta by nejradši zas koupil new auto kdyby byly možnost, páč prostě si stojí za tim, že se koupí nový auto a x let do toho člověk nemusí šáhnout no) Předem děkuji za jakýkoliv doporučení. 6
00:01:58
03.01.2016
Jozka
-> King: 41
23:12:13
02.01.2016
King
-> Jozka: Takze ta normalizace nas vlastne zase katapultovala v automotive do zpatky do stredu svetovyho pelotonu? :-) To se pak ani nedivim tem tabornikum, co si pracne "vylezeli" misto v poradniku na Favo ;-)
14:13:21
02.01.2016
Jozka
-> King: No, velmi povrchně - když se vezme nějaký průměrný auto AD 1969 - třeba Escort, tak Mk.1 v kubatuře 1100 je zhruba 10 let "před" kilem a socka Escort 1988 se až tak moc od Favo vlastnostma neliší. Třeba si zkusit, ale zásadní rozdíl je asi v tom, že kilo už vůbec nemělo spatřit světlo světa = tisícovka měla zmizet obdobně, jako u Fordu typ Anglia..



Materiálově a zpracováním to je to trochu jinak..
11:21:26
02.01.2016
King
-> Jozka: Rad to pripadne uznam, ale zkus aspon naznacit v cem byl rozdil4
01:25:13
02.01.2016
Jozka
-> King: J-> King 29.12.15 22:06:23: Já ti nevím, ale srovnávat s okolním děním kilo v roce 1969 a favorit v roce 1989.. mi přijde tak trochu mimo..6
00:43:07
02.01.2016
Cumper
-> Jarda: Přesně, ale kdo se nesvezl nebo alespoň pořádně neprohlídl třeba tu tavrii (yugo moc neznám) tak nepochopí 1. Mám tavrii z roku 93 a favo je proti tomu zejména v kvalitě plastů a různejch dalších dílů v interiéru úplnej luxus a jízda taky komfort jako prase, například třeba při 120km/h stačí držet volant jen jednou rukou atd... 47
22:06:23
29.12.2015
King
-> Jarda: Ano, mezi slepymi je i jednooky kralem ;-) Ovsem nic to nemeni na tom, ze uz moje prvni auto, S100L, bylo smutnym pomnickem zacatku doby, kdy se "dohnat a predehnat" zmenilo na "neztratit z dohledu".
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:40
18:09:18
29.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: kdyby jsi hovoril o tavrii nebo yugu, tak to chapu, ale favo je podstatne min socialistické, nez tato dve auta, alespon technicky, jinak s tim hnedym introsem trochu pravdu mas, ale na to to nejezdi 4
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:23
17:55:30
29.12.2015
dragon_cb_cz
-> Jarda: Protože to je socialistickej šrot se vším všudy - "starý" fáčko např z pohledu kvality plastů a ovládacích prvků je učebnicovej příklad tý kvalitativní mizérie, která tu panovalo. Kvalita interiéru u Feldy je o světelný roky lepší.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:22
17:28:14
29.12.2015
tunerlada
-> David29: nemůžeš brát 20 let starej favorit když odedneška + - 20 let máš tak feldy, Octy,fabie , golfy atd.. Už jen když koukám co se týče koroze tak Octa kterou mám má najeto reálných 250 tis, jezdila převážně v Beskydech, bouraný to je, teče do toho rv. 98 a shnilý to je míň než Mondeo z Rv. 05 který jsme teď měli na dílně..jeden majitel 170 najeto jen tady na Moravě.. to byl celkem mazec jak to vypadalo
upraveno 2x, naposled 30.12.2015 01:36:21
16:28:57
29.12.2015
King
-> Jarda: Tech zmen bylo presne 548 - tolik dni to mel vojak zakladni sluzby do civilu pri nastupu v 92. :-)
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:16
16:23:24
29.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: nevim, proc povazovat favo za socialisticke, tam je toho tolik prevzateho z golfa/pola z te doby..., posledni socialisticke skodovky jsou ty s motorem vzadu, kvalita zpracovani stoupla uz u favorita nekdy v roce 1992 a NT mel po vstupu VW pres 500 zmen, jinak prelom NT favorit a slaba felda, to jsou v podstate technicky totozna auta4
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:16
15:25:53
29.12.2015
dragon_cb_cz
-> David29: No, spíš než socialistickýho Favorita bych bral jako měřítko jeho kapitalistickou verzi v podobě Felicie, která je přeci jen o něco méně sračkovité auto - a vím o naftovém kusu, který najezdil přes 700 tisíc km než motor kleknul. Benzínových se 300 tisícema na hrbu je taky spousta... Feldy málo umíraj na jiný věci než korozi.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:15
13:52:47
29.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> David29: nevim, co by jsi chtel delat rozsahlejsiho na favoritu do 200tis. km, kdyz nebudes zanedbavat udrzbu, viz. kniha skoda fovorit vyjizdi - auto dalo 150 tis km bez sebemensiho problemu, kdyz se k tomu budes chovat slusne, tak ve 250tis. spojka, na motoru a prevodovce nic (pokud nebudes mit smulu na kus), akorat po tech 200 tis. to bude chtit vymenit min. predni tlumice, čepy, prachovky poloos, driv budou jen brzdove desky (po cca 100tis. km) a zadni oblozeni po cca 150tis. km a kdyz pouzijes ty dily prvovyrobni kvality, tak muzes najezdit dalsich 200 tis. km4 a musis se starat o konzervaci karoserie, ale pokud najedes 200tis. km za 3 roky, tak to ani s tou karoserii nebude tak horke4
upraveno 3x, naposled 30.12.2015 01:36:11
12:31:10
29.12.2015
King
-> David29: Jenom v ramci objektivity by se dalo poznamenat, ze favořiť je zalezitost skoro 30 let stara a pokud by spatril svetlo sveta v normalnim ekonomickym prostredi, tak to mohle bejt klidne o 5-10 let driv. A obecne vetsi sanci na statisicovy najezdy bez vyraznejsich oprav maj motory z kategorie 1,5 a vicenasobku objemu fa/fe - kvuli zprevodovani, nizsim tockam a hlavne kvuli tomu, ze malokdo je takovej masochista, aby si na dlouhy jizdy porizoval 1.3 v papirovy kastli.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:36:09
11:34:58
29.12.2015
David29
-> dragon_cb_cz: Nejsem si jistej, jestli dvacet let starej Favorit byl schopen najet 200tkm bez rozsáhlejší opravy.

Technologie výroby a použití lepších materiálů šlo drasticky dopředu, ale bohužel i na tom se začalo šetřit.



Já mám třeba bohaté zkušenosti s Ivecem. Trpí na elektriku, a proč? Použije se kabelové vedení o menším průřezu - což ve finále funkčnosti nevadí, ale kratší životnosti ano ale hlavně - při milionové výrobě jsem ušetří spousta mědi, a tudíž spousty peněz
upraveno 2x, naposled 30.12.2015 01:36:07
Extreme Tyres