jake auto do 150tis?

prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 1601 až 1650) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
řadit dle data
17:32:24
25.07.2012
U-Geen
-> suri: nevymack no, to mas pravdu. me se libi jenom permanentni 4x4, to je jeste horsi :)
17:19:56
25.07.2012
suri
-> U-Geen: nevymáčkol sa s tým kde bude jazdiť ... inak neviem , ja som vážne problémy nemal , ASR a EDS urobí hodne , pravda dve kola sú dve kola ... Keď mne sa ale len páči ten nový IV Haldex ...
17:18:36
25.07.2012
U-Geen
-> suri: no nebude, protoze tezsi auto bude potrebovat 4x4 spis :)
17:17:28
25.07.2012
suri
-> Roman: hej lenže asi nebudeš meniť na TSI rozvody keď sú reťazou , tam ide len o to či to chodilo do autorizáku a má urobenú zvolávačku okolo rozvodu , ostatného sa netreba báť , hľadáš náhradu za feliciu ? to ti bude aj dvojkolka dosť



To FSI žere trošičku viac na tú 4x4 ale je to tiež relatívne spoľahlivý motor , a treba si uvedomiť že správne má dostávať 98okt benzín
16:38:32
25.07.2012
Roman
-> suri: Tak rozvody by mě čekaly ať je to jakýkoliv motor,to jsem vždy viděl jako základ rozvody+náplně,tak s tím počítám u všeho.O 1.8 tsi jsem si něco přečetl a je celkem vydařený,ale v 4x4 jsou jenom octávky po faceliftu a to je tak o 100 tis.více a to už je moc.

Buď se vzdám 4x4 nebo to bude muset být 1.9TDI.U 2.0 fsi to bude se spotřebou kolem 9-10l/100 a to je trochu moc.
16:37:24
25.07.2012
suri
-> škodec: však viem
16:21:40
25.07.2012
škodec
-> suri: nie ja som reagoval na ten odkazdarklord 25.07.12 10:49:31 napsal:

→ Roman: preco bezny cech pri kupe auta nedovidi dalej ako

na koncern VW? www.sauto.cz/osobni/.../1 0526969?goFrom=lis...
16:19:31
25.07.2012
suri
-> Roman: 2,0 FSI nie je zlý motor ale pozrel by som sa radšej po tej 1,8TSi , cez vin kod by som v škodovke zistil či to bolo servisované a či to má vymenený prestavovač vačky a napínák
16:17:10
25.07.2012
Roman
-> darklord: Asi jsem trochu konzervativní tak proto vybírám pouze z těchto značek.Servis a náhradní díly jsou opravdu nejrozšířenější,třeba servis BMW mám 50km od domova a věřím že takový garážník co opravuje auta mně s tím vyhodí protože tomu nerozumí a nemá ani vybavení.



Pohon všech kol beru jako příjemný doplněk,netrvám na něm.Nebydlím sice na horách,ale zimy tu také nejsou příjemné tak proto mi stačí haldex a ne opravdová čtyřkolka.



Konkrétně ty auta z odkazu vypadají jako lepší kousky než ostatní.Třeba se vyjádří někdo kdo s tím jezdil a má osobní zkušenosti.
15:34:46
25.07.2012
suri
-> škodec: akurát tu sa porovnáva 25 ročné BMW s 4 ročnou octaviou
14:52:39
25.07.2012
škodec
-> darklord: ani ti to neberiem, netoleruj...pretoze provozovat stary baworak a novy je trocha rozdiel. Nedavno sme starsiu triedu robili a cenovky teda porovnatelne neboli. Skusenost povie viac nez mrtve reci virtu.
upraveno 1x, naposled 25.07.2012 14:54:31
14:28:24
25.07.2012
U-Geen
-> darklord: to ne... ale alternativa k predohrabu pokud s nim v zime uz mas problemy nikdy nebude cista zadokolka s motorem vpredu :-) ja mozna po koncernu zase sahnu, uviidm, i kdyz mi vic vyhovuji vychodnejsi vozy ...
upraveno 1x, naposled 25.07.2012 14:29:10
14:27:58
25.07.2012
suri
-> darklord: ja neporovnávam , porovnávaš ty , ano autá chodia , a tatko to posiela synom na opravu kde to je o polovicu lacnejšie a zrejme aj kvalitnejšie , skôr sa tvária že majú peňazí , do tempusu nechodia staré cárachy , tiež len nové ktoré majú prehliadky zdarma ... a tiež by si sa čudoval aké tragické závady na tých autách sú ,, ja sa o to nezaujímam , ja mám zameranie škodovku , ty bmw , takže kafrať jeden do druhého bez potrebných znalostí nemá význam
14:20:24
25.07.2012
darklord
-> U-Geen: nemam pocit zeby ta RS mala 4x4. Len nechapem ako vsetci len idu smer VW. Ktore sa potom nasledne dostavaju na prve priecky aut vykradnutych ci ukradnutych...

-> škodec: ceny nahradnych dielov su porovnatelne na vsetkych eu autach, tieto kecy o vrakacoch atd fakt netolerujem

-> suri: poctom aut co k nim chodili? lenze kolko ludi s fabiou/oktaviou chodi do autorizaku oproti ludom s bmw? na fabii max prva garancka a potom sa v tom rype franta z garaze odvedla, u tychto aut je vyssia pravdepodobnost ze sa na to nesralo hned od pociatku
12:18:07
25.07.2012
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: to jo, ale v tom pripade dava darklord blbej link :)
11:28:23
25.07.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen 25.07.12 10:50:51: Tak muze vziti xdrajva a ten ma 4x4. 4
11:20:49
25.07.2012
palinator
Když jsi nekoupim ani VW, ani Seat, ani BMW, ani Forda, ale kolo, budu vysmátej? Ne, budu cyklozmrd... takže vo co tady jde?7
10:59:40
25.07.2012
suri
-> darklord: samozrejme , tiež to stálo za nova trošičku iné peniaze





ale zase nesnívajme , bolo kopec ludí aj tu čo snívalo o bavoroch , kým sa nedostali do autorizáku , jeden kamarát je toho príkladom , iné autá ako BMW a Mercedes nepoznal , začal robiť v BMW servise a už také vysnívané idey o spoľahlivosti tých áut nemá ? čím to ?





beriem to ako nezaujatý človek
10:58:13
25.07.2012
škodec
-> darklord: hej aj tie diely su uplne lacne...vacsina aut na vrakoch a ND ktore sa predavaju su na VWkoncern tak ked si spocita naklady tak naco mu to je..len preto ze to je BMW? Kazdy preferuje prevazne znacku na akej jazdi on sam.
upraveno 1x, naposled 25.07.2012 10:58:57
10:54:23
25.07.2012
darklord
-> suri: isto je na tom lepsie.
10:52:11
25.07.2012
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: najlepší zrovna nie , ale žeby bavorák bol :D
10:51:15
25.07.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Protoze VW je nejlepsi. Ostatni sou bud sracky a nebo naopak drahy a drahy dily jako v pripade tveho bmw 3 4
10:50:51
25.07.2012
U-Geen
-> darklord: pokud chce spis 4x4 tak bude se zadnim nahonem moc spokojenej :)
10:49:31
25.07.2012
darklord
-> Roman: preco bezny cech pri kupe auta nedovidi dalej ako na koncern VW? www.sauto.cz/osobni/.../1 0526969?goFrom=lis...
05:20:22
25.07.2012
Roman
Zdravím,obnovím trochu toto téma,sháním auto do 250 000,-,něco na zbůsob octavie 2 nebo pasatu 3C v kombi a už vybírám jenom mezi těmito značkami.Celkem pěkně vybavená a dle mých představ je octavka zde:www.sauto.cz/osobni/.../1 0550507?goFrom=lis...

jen nevím jaký je to motor co se týká spolehlivosti a 4x4 se také občas hodí.Raději bych benzín,ale výběr je minimální oproti naftě,naftě se nebráním ale jenom v 1.9TDI.Rozumným motorem by bylo toto www.sauto.cz/osobni/.../1 0523510?goFrom=lis... .Poprosím o rady s těmito motory a celkově s výběrem na co se nejvíce zaměřit.
00:39:05
25.02.2012
Durnbach
Jirik_Tuňák 23.02.12 10:14:05 napsal:

→ TUNER 22.02.12 20:02:55: Tak úsměv na tváři dokáže

vykouzlit i zvuk Fabie HTP. 1 Jinak nevím, jaká kurvítka máš na

mysli. Např. variabilní časování u Hondy, které používají hromadu let?

Vanos, Valvetronic u BMW?




Když bych slyšel, jak to auto křupe v lisu, tak bych se smál od ucha k uchu. 3
upraveno 1x, naposled 25.02.2012 00:39:26
23:22:23
24.02.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> U-Geen: Neznamená že po ani ne 25t km začnou týct a netlumit :-) U xanťára jsem nalítal bez povšimnutí oholedně tlumení a pružení 60t jak nic :-)
23:16:13
24.02.2012
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: no, mozna proto, ze monroe...
23:14:23
24.02.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Btw gumištětata tě na tomhle budou čekat jednou taky, tak to taky střelíš? :-) Měl sis tenkrát taky rovnou koupit konbyka a byl bys spokojenej :D A upřímně, ten servis hydry nejni o moc dražší jak výměna ruplých pružin či tlumičů tekoucích či už nefčních tak jak by měli býti.... A u mě tuplem tlumiče jdou do kopru rychlejc jak hydra :-D U filety, kterou mám teď zapůjčenou cca půl roku už jsou tlumiče na odpis a to tam v době zápůjčky byly daný nový Monroe :D A xanťár vydržel bez hrábutí na hydru dvakrát tolik :-)



Jo spotřeba je určitě někde jinde ale hydra je fajn svezeníá a ohledně peněz njeni tak drahý :-) A to mi teď ti oceláku netvrď že je to drahý :D
upraveno 1x, naposled 24.02.2012 23:17:36
11:53:39
24.02.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> TUNER: 1.6 VTi bez turba (120 PS, 160 Nm). Naftu jsem nechtěl. Je tam jen systém Valvetronic převzatý od BMW s variabilním časováním ventilů a vaček. Výkonově to stačí na normální ježdění, ale ne závody, ale to od auta tohoto typu ani nečekám. Třílitr z toho parametrama nikdy nebude. Táhne to znatelně od skoro volnoběžných otáček se znatelným šťouchancem ve 2500 - 3000 a pak to umí být docela divoké. I s těma 1533 kg je to celkem živé, ale jsou tam kratší převody, které jsou znát hlavně při rozjezdu v kopci, kdy se musí z jedničky brzy řadit a rozjezd je pak pomalejší. Na dálnici by to chtělo šestku jako prase drbání. Co se týká spotřeby, tak oproti Xantii jsem si polepšil hodně výrazně, ta sice neměla palubní PC, ale v porovnání na náklady jsem i v zimních teplotách vypustil jedno tankování v ceně 800 - 900 kč. V tátově 207ce se ten motor chová agilněji (258 kg rozdíl), papírově má 204 km/h a z 0-100 za 9,6 s.



Z downsizingu tedy odvázenej taky nejsem, ale jsem rád za velký prostor, technické sračičky zpříjemňující život na palubě, hodně toho odvezu, ale v neposlední řadě za nižší provozní náklady, které byly u Kantíka docela vysoké (PHM, periodický servis hydry). Tam mě navíc čekaly obě sady pneumatik (zima 195/65/15 a 225/45/17 nebo 205/50/17 léto), spojka, přední náprava, zadní díl vejfuku, tak jsem ji raději prodal.
11:27:30
24.02.2012
TUNER
Pamatuju si,jak myslim zrovna v TopGearu byla M3ka proti Priusu a když jezdily po nějakym okruhu,kde to rval Prius na doraz a M3ka za nim jezdila stejně rychle na půl plynu,tak měla nižší spotřebu než Prius.......



Jiřík - ty máš 1,6 VTI , HDI a nebo foukanej benzin ?



EDIT : tak jsem to našel )))



PRIUS VS BMW M3




Toyota Prius: Motor 4válec benzín 1.5l 57kW(78k) + elektromotor 50kw(68k), baterie NiMH

BMW E90 M3: Motor 8válec benzín 4.0l 309kw(420k, v anglicky mluvících zemích 414bhp)



Pro ty co nerozumí anglicky zde uvedu o čem mluví Jeremy Clarkson. Nejprve se zmiňuje o niklu pro NiMH články, který se těží v dole kdesi v Kanadě,kde se naloží na obrovský tanker (30 největších tankeru světa prý zaprasí ovzduší více než všechny auta dohromady - to neříká Clarkson, to jsem někde četl :) ), odtud putuje nikl do Evropy, pak do Číny, pak do Japonska, kde ho konečně dají do NiMH článku pro ekologický Prius. OK jdeme na okruh. Zde Prius pojede jak nejrychleji mu to půjde a Clarkson se ho bude držet v M3. Clarkson ještě poznamená, že to byla nejhloupější jízda jeho života, ale co by neudělal pro vědu, že? :mrgreen: 10 kol odjeto a výsledek? (kolik auto ujede mílí na gallon benzínu)



Prius: 17,2 mílí/gallon

M3: 19,4 mílí/gallon



upraveno 1x, naposled 24.02.2012 11:35:28
09:11:46
24.02.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS: To se posrali? 9 Do tak velkejch aut? Já mám v tej velkej potvoře 1.6ku a že by to byla v kopci nějaká erotika se říct nedá. Na druhou stranu by v tom nebyla lepší ani 1.8 nebo 2.0, která má menší a horší průběh krouťáku.

Fiat má zase dvouválec turbo s Multiairem, ale ten to má v úmyslu šťouchat jenom do 500ky a Punta.



Všimli jste se, jak v Top Gearu bytostně nesnáší Clarkson a spol. ty dnešní hybridy a elektromobily? Zejména Toyotu Prius. 3



Jinak si myslím, že správný auto má řvát, smrdět, hulit a mít alespoň 200 a více koní na zadní nápravu. 1 Leč naše oblíbená smrdutá léta jsou už dávno pryč.

8
08:29:11
24.02.2012
MATTESS
Jde to do kytek. Už teď mají 3-válec litr s výkony 100k a 125k. A to i do C-maxe. Nahradí 1,6 8
08:16:14
24.02.2012
TUNER
Mno.....kam až to půjde 8 Počítam že za chvilku jsou tady 200 koňové dvouválce 0,6 litru s papírovou spotřebou 3 litry......



news.autoroad.cz/zajimavo sti/35334-ford-udajne-test uje-180konovy-litrovy-triv alec
11:52:10
23.02.2012
CHIP
-> TUNER: Přesně .. posměch .. nemohl jsem to slovo najít .. 40
11:51:26
23.02.2012
CHIP
HTP mi zvukem připomíná vysavač, kterej používáme na zahradě .. já se vždycky usměju .. ale je jasné proč .. 1
11:51:16
23.02.2012
TUNER
-> Luky.: .....to pak ale neni úsměv při sešlápnutí plynového pedálu o kterém jsem psal na počátku,ale spíš posměch.4
11:22:29
23.02.2012
Luky
-> TUNER: já se teda směju kdykoliv to potkám na ulici a ani to řídit nemusím...
11:16:17
23.02.2012
TUNER
S tím úsměvem ze zvuku z HTP bohužel neznám nikoho takového. A jsem za to i rád,takže vlastně bohudík. Kurvítka jsem měl na mysli hlavně elektronického původu,ale i spoustu dalších,jako DPF atd......
10:14:05
23.02.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> TUNER 22.02.12 20:02:55: Tak úsměv na tváři dokáže vykouzlit i zvuk Fabie HTP. 1 Jinak nevím, jaká kurvítka máš na mysli. Např. variabilní časování u Hondy, které používají hromadu let? Vanos, Valvetronic u BMW?
21:58:41
22.02.2012
MATTESS
-> TUNER: to vypadá pěkně, safra
21:20:42
22.02.2012
U-Geen
20:58:23
22.02.2012
darklord
-> U-Geen: kolko to papka?
20:36:37
22.02.2012
U-Geen
-> darklord: nerikam ze ne
20:02:55
22.02.2012
TUNER
-> Jirik_Tuňák: Ne každej si potrpí na novodobé downsizingové motory se spoustou kurvítek kdy je uváděna nereálná spotřeba,ale raději za stejnou cenu novějšího,sáhne po pohodlném a prostorném autě staršího data a užívá si při sešlápnutí plynového pedálu krásný zvuk který dokáže vykouzlit úsměv na tváři..... 4

Starší - neznamená horší....
19:36:53
22.02.2012
darklord
-> U-Geen: akurat ze mas tu 2.5 atmosferu nejaku slabu 9 som myslel ze japonci to mali silnejsie ako europa co sa tyka pomeru vykon/objem
19:21:24
22.02.2012
U-Geen
-> Nwkt: jj slysim to tu kazdou chvili... 2.5? atmosferu? si se zblaznil ne? :)
19:19:04
22.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: 3 3 3 máš recht mařenko,máš recht
19:16:05
22.02.2012
Nwkt
-> U-Geen: 1,0 tříválec biturbo co žere jak ten 3,0 je in 47
19:14:17
22.02.2012
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: to jako ze trilitry uz nejsou in? Ses jak kolega, kterej rika jakej mam nahouby motor (2.5 115kW) kdyz on ma uzasny 1.4 turbo...
Extreme Tyres