skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
Někdy minulej tejden na vlečce do Elektrárny Chvaletice opět a zase ujela "patnáctka" (15 vagonů na uhlí) do stanice Řečany nad Labem.

-> rené:
Hh, nám takto jednou sám nastartoval autobus (prej nějaká chyba v elektronice stop/start tlačítka). Ještě, že se sám nerozjel, jako se to stalo jedné milé tramvaji v Brně.
Hh, nám takto jednou sám nastartoval autobus (prej nějaká chyba v elektronice stop/start tlačítka). Ještě, že se sám nerozjel, jako se to stalo jedné milé tramvaji v Brně.
-> palinator: No oproti klasickým 810tkám to spolehlivě topí a chladí, jinak nic. Tu převodovku občas taky nechápu. Naše 023 měla oblíbenou kratochvíli do stoupání, kdy jel člověk skoro 50 a motor byl v celkem ideálních točkách, tak si sama podřadila, motor v omezovači, já na skle a rázem se jelo pětatřicet... Čim to bylo nikdo neví. Ale po včerejší příhodě s 854kou se nedivim ničemu, když se ta mrcha rozhodla sama startovat
-> Nwkt: Tak jsem se ptal, jak to tahali ven... Tož prej na kolej vedle přijel jeřáb kolejowy, vysunul rameno nad mašinu, nadzvedli jí, z točny odmontovali zábradlí, otočili točnu pod lokomotivu a jeřábem jí položili na kolej na točně a pak už jen odtáhli.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Hele ty... do garáže se parkuje gumokol a ne lokomotiva!!!
Jinak fakt nevim co se přesně semlelo a proč tam žuchnul, pádokaždě to kolega chystal na vlak.

-> Nwkt: Tak jsem se ptal, jak to tahali ven... Tož prej na kolej vedle přijel jeřáb kolejowy, vysunul rameno nad mašinu, nadzvedli jí, z točny odmontovali zábradlí, otočili točnu pod lokomotivu a jeřábem jí položili na kolej na točně a pak už jen odtáhli.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Hele ty... do garáže se parkuje gumokol a ne lokomotiva!!!

-> 1560:
Náhodou já tuhle 814 jel a byl to pro mě, zhečkalýho z ešusů, docela zážitek. Samozřejmě jsem seděl v trakčním voze a LIAZ byla pro mě chvíli symfonie. Zaujala mě ta hydrodynamická převodovka, jak jeden kvalt vytočí že by LIAZ vyběhnul a další kvalt skopne otáčky někam k volnoběhu, za doprovodu dunění a vibrací. Komfort cestování je taky vzhledem k tratím, na kterých se pohybují, přeci jen omezený. Kde je díra, tam je rána, je to takový cukáto. Ale jak řikám, já jsem si nestěžoval. Dokonce to topilo jak za nároďák.
Náhodou já tuhle 814 jel a byl to pro mě, zhečkalýho z ešusů, docela zážitek. Samozřejmě jsem seděl v trakčním voze a LIAZ byla pro mě chvíli symfonie. Zaujala mě ta hydrodynamická převodovka, jak jeden kvalt vytočí že by LIAZ vyběhnul a další kvalt skopne otáčky někam k volnoběhu, za doprovodu dunění a vibrací. Komfort cestování je taky vzhledem k tratím, na kterých se pohybují, přeci jen omezený. Kde je díra, tam je rána, je to takový cukáto. Ale jak řikám, já jsem si nestěžoval. Dokonce to topilo jak za nároďák.

-> 1560: krokodýlci, jen ta hydraulika tam :-/
-> 1560: u nás jezdí 814.001, sice má po vyvazovčce dýl, ale to je hochu teprve stroj! asi jako nedávno 854.030 oproti ostatním 854......
-> Vojtisek: je to asi najkrajšie miesto na sieti ŽSR

-> Michal N 283: to znám z kazety 150 LEt železníc na slovensku

-> Vojtisek: presne tak...
-> Michal N 283: 22.12.11 19:43:38: Telgártská smyčka?
A ještě teda tohle, akorát fotka zase nic moc, nechce se mi s ní nic dělat.
A pak už jen interiéry přívěsáků...
050 021
050 021
No jo...
Já je focený vůbec nemám, což mě štve, jen tuhle fotku dost na houby z Olomouce.
Já je focený vůbec nemám, což mě štve, jen tuhle fotku dost na houby z Olomouce.
-> 1560: videl som pár záberov,ako sa to skladá,nič proti krabiciam,ale to radšej mohli zmodernizovať 850/851...to sú nádherné stroje,ešte ich máte,u nás skončili v 2006 a zostala len 850 018,čo meria trate.
-> Michal N 283:
Jo já vím, když jsem v Prasu viděl, jak to tam lepí, tak jsem si říkal, že do toho raději nikdy nesednu... Bohužel v době, kdy potřebuju jet vlakem, tak většinou jede Regiozmrd, sem tam 842 + Btn, zcela vyjímečně teda 810 + Btax + BDtax.
Jo já vím, když jsem v Prasu viděl, jak to tam lepí, tak jsem si říkal, že do toho raději nikdy nesednu... Bohužel v době, kdy potřebuju jet vlakem, tak většinou jede Regiozmrd, sem tam 842 + Btn, zcela vyjímečně teda 810 + Btax + BDtax.
-> 1560: to sú tie rekonštrukcie,aj keď je to "moderné",je to stále v základe starý kufor 810,predtým M.152 zo 70-tych rokov...
-> rené:
Tuhle jsem měl jako cestující dobytek možnost zneužít služeb 814 002, jak rád jsem vystupoval, hroznej střep, chápu, že už na to má věk, ale...
Tuhle jsem měl jako cestující dobytek možnost zneužít služeb 814 002, jak rád jsem vystupoval, hroznej střep, chápu, že už na to má věk, ale...
-> VeTeV: Až mě strašně naserou, tak mám v plánu tam shodit regionovu!
-> rené: kdy nejaky podobny kousek provedes ty? Vypada to moc zajimave...
-> rené:
Pěkný.
Pěkný.
-> Nwkt: hanyš)
dyť váží jen 80 tun, to je cajk 

-> Nwkt: Čoveče netušim jakej na to maj fígl, když jsem šel kolem toho, tak se sice jeřáb připravoval k akci, ale nechtělo se mi tam čekat dalších x hodin mezi papalášunkama z DI než to vytahnou. Ale autogenem rozhodně ne 

-> Nwkt: autogen a po částech
-> rené: Jak se tohle tahá ven?
-> Vojťas: Nevím co se semlelo, zaspání v tom určtitě není. Kolega mašinu chystal na výjezd, ale co bylo příčinou ujetí nevím.
-> rené:
tak to nepotěší, fíra zaspal?

Banán v točně, jak jsem o něm včera mluvil... foto z k-reportu
A ještě odkaZ a7.sphotos.ak.fbcdn.net/h photos-ak-ash4/392581_3088 85915811903_10000071492421 6_964123_952172776_n.jpg
A ještě odkaZ a7.sphotos.ak.fbcdn.net/h photos-ak-ash4/392581_3088 85915811903_10000071492421 6_964123_952172776_n.jpg
-> Toňas: nj je to mrzute ale takhle skonci kazdej brejlak co jde na modernizaci :(
-> Vojťas: jo přesně tak... v tomto stavu jsem ho viděl naposled....
-> Toňas: 750.710, made by CZ LOKO ze ? :D
-> Pivodak: bejvávalo, to je asi 8 let stará fotka, minulej rok se doslova začal srát motor, žral víc vody než nafty a už byl omšelej a hlavně byl genoš na vývaz a trakčáky špatný a jelikož by oprava stála dráhu hodně penez tak je zněj dneska 750.710 a jezdí v Brně v najbrtu.... ale to bylo svezeníčko s volantem...
-> Toňas: pekny, co z nej je ted? myslim cislo, nebo to zustalo?
-> Toňas: hezoun

Ať si říká kdo chce co chce, nejhezčí stroj byl náš Trutnovský brejlovec než šel na reko…
-> rené: jo to je klasika :D ale trochu dlouhe :(
-> palinator: Když je to bez kontaktu, tak neni co řešit, SPZ je ta poslední věc, kterou v tu chvíli řešíš a stejně nemáš záznam že ti tam vjel... Takže povolit brzdu a jedeme dál s dvojnásobnou tepovou frekvencí.
-> Vojťas: Prostě Izer
Ale s tim babo uhni to znám v jiný modifikaci a většina bude znát taky
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jo slovenská verze našich hliníků. Jen teď nevím, jestli je na střídavinu, ss a nebo obojí.
-> Vojťas: Prostě Izer

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jo slovenská verze našich hliníků. Jen teď nevím, jestli je na střídavinu, ss a nebo obojí.
-> rené:
Páne... Takovejhle incident s autem v kolejišti a s použitím rychlobrzdy se nějak zpětně řeší?
Páne... Takovejhle incident s autem v kolejišti a s použitím rychlobrzdy se nějak zpětně řeší?
No a já měl dneska mnohem těnější skorokontakt s autem. Přejezd s blikačkama bez závor, vesele jedu necelých 90, koukám do sešiťáku na odjezd ze zastávky vzdálený cca kilometr, abych neujel dřív, když tu zvednu oči a na přejezd předemnou se šine dědek s jedničkovou Oktávou přískokem vpřed. Rychlobrzda, houkačka, uprostřed přejezdu ještě stíhá zpomalit a zase přidat. No vyšlo to sotva o půlmetr. Už jsem čekal ranu. Jako obvykle to bylo na posledním vlaku. Po dojezdu do cíle mě kolega střídá a hlásí mi, že nám v depu spadla mašina do točny... Včera v depu vykolejení na zlomeným jazyku výhybky, převčírem za depem přetrženej rychlík vejpůl...se začínám bát.
-> rené:
To bylo i v televizi nebo v novinách nebo kde, nějaká baba tam říkala, že prej má ten vlak brzdnou dráhu 200 metrů a že je to vlastně v klidu, protože by stihl zastavit

To bylo i v televizi nebo v novinách nebo kde, nějaká baba tam říkala, že prej má ten vlak brzdnou dráhu 200 metrů a že je to vlastně v klidu, protože by stihl zastavit



-> haso: Myslím, že se tomu říká ešus, protože to je z hliníku (ne z toho z Humpolce). 

-> rené:
do tohodle tématu jsem ještě nenahlíd,dělal jsem chybu 


-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : co ja vim co to je?
doslo to, stlacil som tlacitko na otvorenie dveri (tie klasicke vzdy premyslam jak sa otvaraju
), pichol si do usi sluchatka a cestoval bez natriasania, hukotu a v teple 

doslo to, stlacil som tlacitko na otvorenie dveri (tie klasicke vzdy premyslam jak sa otvaraju


-> haso: To je "ešus", ne?