Laminátová skořepina.-potřebuju vyzkoušet-čb

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.10.2010 do 31.10.2010, založil/a šrek
řadit dle data
10:08:50
31.10.2010
vhml
-> Matulo: nemají FIA homologaci, což je u sedadel základní záruka kvality a bezpečnosti.



Třeba jsou to jenom překopané blatníky z trabanta... a třeba taky ne...
21:29:23
29.10.2010
Maťulo
Ked uz sa to tu zasa rozpytvalo, moze mi niekto povedat co je zle na tych JACKY??? Su laminatove...
21:17:45
29.10.2010
Kapřík
-> Matt-110Rten druhej: já v tom jel nejdelší cestu 250 km bez přestávky, cca 3,5 hodiny a vpohodě...jet se v tom dá4
19:44:22
29.10.2010
vhml
A hjá se vtírnu s dotazem. Nemáte někdo vytipovanou levnou sedačku s ušima kolem hlavy? Přece jenom bezpečnost především...



Pokud bych žádnou nesehnal tak bych šel do budoucna do Bimarco Futura. Super sedačka za srandovní cenu oproti konkurenci.
19:43:15
29.10.2010
vhml
-> m8rinek: já mám ještě mělčí než na tý fotce, na nějaký slalomový řádění to není, ale jinak drží hezky.
19:41:27
29.10.2010
m8rinek
-> vhml: jestli myslíš ty co sem dával Aceboss, tak ty vůbec nedržej, RS se zdá hlubší, ale rád bych si do toho sedl... Jinak chválim ty Eidyho...
19:38:00
29.10.2010
vhml
-> m8rinek: 130RS je nemá tak pohodlný jako klasickej moravan níže na fotce, v tom se sedí jak v pokojíčku.
19:14:08
29.10.2010
Matt-110Rten druhej
-> Kapřík: Tohlecto je mi jasne, ja jsem nikdy neseděl v trubkovejch ale v laminatovjch jsem seděl parkrat a pravě mě zajma jestli je v tom možny jet delší štreky, to s tím poutaním a každodením ježdením je jasne 6 ale děkuji za info 4
18:47:29
29.10.2010
MOLSO
-> Kapřík: 3 ale sedi sa v tom luxusne len čo je pravda 4
18:31:35
29.10.2010
Kapřík
-> MOLSO: přesně tak, to se prostě nedá a už dávno jsem to vzdal. AOS si vždycky jen projedu, kochám se okolím atd. Ale otázky už nedělám..prostě se mi nechce pořád vylejzat ze skořepin3
17:52:15
29.10.2010
David29
-> Kapřík: Hlavně se z ní výborně vyproštuje...
17:36:41
29.10.2010
MOLSO
-> Kapřík: na tebe sa to da krasne ukazat na orientaku v Blansku 3 3 si vzdy len prefrčal okolo a ked som sa pytal preco nerobiš ulohy tak dovodom bolo vystupovanie a nastupovanie 40
17:05:53
29.10.2010
Kapřík
-> Matt-110Rten druhej: do auta na každodenní ježdění určitě nee4 I když koupíš dobré co ti sednou, jsou pohodlné, tak prostě to vystupování a nastupování, zapínání 3boďáků atd. Prostě je to komplikovaný a zdlouhavý. Kor v zimě se musíš svlékat, protože zapínat vícebodový pásy přes zimní bundu nic moc..atd.. Do auta pro zábavu rozhodně doporučuju, ale jezdit v tom každej den nee4
16:34:01
29.10.2010
m8rinek
-> Eidy: jo jo ty jsou super, taky je chválim, ještě bych si rád kecnul do sedáků z 130rs
16:02:04
29.10.2010
Eidy
Kdyby byly homologovaný, tak si dám i do spotřebáka stejný MTX jako mam v Kóče. Jsou to nejpohodlnější sedačky, v jakých jsem kdy seděl a ani po několika hodinách mě nic nebolí, netlačí. Pro mě jsou ideální.
00:35:39
29.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Já byl nejdál v Maďarsku, TUNER letos u moře a oba dva bez problému. S nastupováním a hlavně vystupováním je to trochu horší, ale jinak nemám problém ani na delší trase.
00:27:04
29.10.2010
m8rinek
-> Matt-110Rten druhej: pohodlí během jízdy je ok, kor když je dobře odvětraná kabina, najel jsem tak cca 300km víceméně v jednom kuse (čůrací pauzy atp proběhly), vylejzání kor s rámem je tak nějak po rukách, ale nikdy jsem neměl problém s bolestí zad atp (kolega v nich i spával :D)...
00:19:40
29.10.2010
haso
-> Matt-110Rten druhej: no zatial som sedel asi 2-3x v skrupinach a teda na bezne jazdenie urcite nie, sice ja som liezol do auta kde bola skrupina + ram ale vystupit ztej skrupiny bol pre mna nadludsky ukon a potom este preliezat ten ram 3

ale urcite ti tu povedia skusenejsi 1
23:48:05
28.10.2010
Matt-110Rten druhej
Panove mam takovej dotaz, vubec tomu neruzumím a tak mě zajma, je možny v laminatovejch sedačkach jezdit třeba každej den? ja chapu že ty sedačky jsou pohodlny ale řekl by jsem že oproti normalním sedačkam o hodně tvrdší, líp bych to řekl třeba dat to do auta který je pro každodení ježdení nebo v takovejhlech sedačkach jet třeba na dovolenou..
23:24:38
28.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> šrek 28.10.10 23:22:47: To už jsi psal v 22:44:51 28.10.2010 a jednou to snad stačí ne?
23:22:47
28.10.2010
šrek
A co si myslíte o těch autostylech?
23:17:34
28.10.2010
castrol
-> petr s: 4
23:15:42
28.10.2010
petr s
-> castrol: Už to sleduji
23:12:59
28.10.2010
castrol
-> šrek: klud lebo ti daju ban4
22:45:34
28.10.2010
venni
-> šrek: tobě to stačí,beztak je nebudeš umět přidělat...
22:44:51
28.10.2010
šrek
A co si myslíte o těch autostylech?
22:43:16
28.10.2010
venni
-> Tuner#2: vypadá pěkně,ale jak říkám neměl jsem tu čest si sednout.
22:36:04
28.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni 28.10.10 22:26:45: No a parádní Bimarco v oficiální ceníku 5.199,- takže půjde sehnat ještě levněji. Opravdu nevím co řešíte?



www.bimarco.cz/katalog-da kar.htm



Ceník je tam ke stažení a pohodlí, bezpečnost a vzhled od Sprintu nebe a dudy...
22:34:08
28.10.2010
aceboss
Když už se tu někdo zminoval o ,,stařičkých'' MTX.Jaký na ně máte názor popřípadě zkušenosti?

Např: s tímto modelem4
zvětšit Laminátová skořepina.-potřebuju vyzkoušet-čb - obrázek od aceboss vložen 28.10.2010 22:34:08
22:26:45
28.10.2010
venni
-> Tuner#2: už stojí 4100,-
22:19:23
28.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni 28.10.10 22:07:48: Já vážím cca. 70kg a Sprint mě regulerně tlačí v bocích a navíc hrozně vypadá. Homologaci chápu. 1. je to píčo*na a 2. si pak my "tuneři" můžem koupit pořádný křesla za pár korun od závodníků jako třeba Bohouš 1 Navíc jestli Sprint za cca. 5000,- nebo kolik teď stojí a nebo laminát od Bomarca a pod. taky s homologací o 1500 - 2000,- dráž, tak je asi rozhodnuto. Dneska bych si taky koupil jiné sedačky, možnosti jsou trochu někde jinde a i cenově to spadlo...
upraveno 2x, naposled 28.10.2010 22:21:22
22:07:48
28.10.2010
venni
Kolik všichni vážíte a měříte,že se do běžných sedaček nevejdete? 1 Ja do sprintu dřípnu a nic netlačí.Myslím,že za ty prachy co je ted k sehnání je to fajn sicna s homologací.

PS:Musíte taky rozlišovat tuning a rally.Nějak si nedovedu představit vypálit 20 za sedačky a za 5let je měnit jen kvuli tomu že "vypršel štítek"...
21:43:46
28.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
šrek 28.10.10 14:02:09 napsal:

Trubky jsou lepší
To je zas pořádná blbost...





Já zkoušel několik trubkových sedaček od Autostyle až to to levné Sparco Sprint a vše tlačilo a bylo silně nepohodlné. Laminát a nebo v lepším případě kevlar/carbon je z hlediska pohodlí a bezpečí úplně někde jinde. Seděl jsem jen v "obyčejném" EVU co má TUNER a i v kevlarové Sparcu co má Bohouš v RHčku a obojí naprosto dokonalé jak v podpoře těla, ergonomii, tak pohodlí.
21:21:23
28.10.2010
Maťulo
vhml 28.10.10 13:41:13 napsal:

V sedačkách typu Jacky, Autostyle atd bych se asi docela i bál

jezdit…
Ale ved tie Jacky su tiez laminatove... Co je na nich zle??? Ja som spokojny sedi sa tam na paradu... 8
18:32:09
28.10.2010
Kapřík
-> Jarda/felda: v tomhle jsem taky seděl a tam mě tlačily trubky4
18:24:00
28.10.2010
m8rinek
-> Jarda/felda: ano tohle jsou přesně ty vyhozený peníze...
18:03:47
28.10.2010
Jarda/felda
17:56:35
28.10.2010
Kapřík
za mě jedině laminát, seděl jsem v trubkovej i laminátech a v trubkovejch mě ty trubky prostě tlačily. V laminátu tě nemá co tlačit.... ale prostě je to potřeba vyzkoušet. Co vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat druhýmu. Takže asi tak4 Já mám třeba tohle a nestěžuju si www.sportovnisedacky.cz/

Ale je potřeba si to vyzkoušet..
16:07:14
28.10.2010
petr s
-> 105: Jedině laminátové
16:04:11
28.10.2010
105
vhml 28.10.10 13:41:13 napsal:

V sedačkách typu Jacky, Autostyle atd bych se asi docela i bál

jezdit…
tak nejhorsi to nebylo .. ale je to jen spis na srazy ne na racing, dalsi duvod proc sly pryc
15:53:03
28.10.2010
m8rinek
-> Karel.: nepsal jsem, že je to dobrý řešení :))). Jen že je to cesta, alespoň ta má :))).
14:38:01
28.10.2010
vhml
Za mě kevlar :-D



Mám najeto pár stovek závodních kilometrů jak v trubkových Sparco Sprint - na moji postavu jsou bohužel malé, trubky tlačí a sedačka se nijak tělu nepřizpůsobí. V celolaminátových OMP RS je to něco jiného, oproti sprintce je ta sedačka jak pohodlým tak ergonimíí úplně nekde jinde a nestojí špatnej peníz. A pak kevlarka z Prodrive. Tu bych si nechal líbit i do obýváku k televizi. To bylo opravdu to nejlepší v čem jsem kdy závodil a je to neskutečná nádhera a pohodlí. Ale kup si sedačku za 50tisíc :-(
upraveno 2x, naposled 28.10.2010 14:39:09
14:17:41
28.10.2010
Karel.
-> m8rinek: vím, že to jsou MTX, ale psals, že je to "dobrý" řešení, dle mě ne4
14:13:58
28.10.2010
m8rinek
-> Karel.: jestli myslíš to co jsem dal na obrázku já, tak to je hold odobvej uchycovací system skořepin MTX, do dobovky to patří, bezpečnost asi bude někde jinde u homologovaný skořepiny s bočním uchycením...



Anatom Autostyle a podobný bych si nepořídil už z jednoho jednoduchého důvodu... Projektoval ho někdo kdo anatomii lidského těla snad nikdy neviděl... A ano seděl jsem v tom a ano nejde to...
14:10:50
28.10.2010
Karel.
-> m8rinek: ten trubkovej rám, kterýmu se snad nedá ani říkat rám je dle mě tam naprd, ale jen soudím, vypadá to nekvalitně, hrozně, jak jinak to říct1 ale nevidím přesně jak je ten rám dělanej, uchycenej atd
14:07:48
28.10.2010
m8rinek
-> Karel.: na třetí stranu s tim mamlasem vlastně souhlasim, aneb eMTéiX je césta...
zvětšit Laminátová skořepina.-potřebuju vyzkoušet-čb - obrázek od m8rinek vložen 28.10.2010 14:07:48
14:06:10
28.10.2010
venni
-> šrek: ty vole škodíku,když si zakládal tohle téma tak jsi nevěděl jaký je mězi tím rozdíl a teď tady začneš plkat sračky že trubka je lepší.(to samý v tématu prahy na rapida).

Za mě mám sprinty a nemužu si na ně stěžovat,v kvalitní laminátovej jsem neseděl takže těžko soudit...
14:05:11
28.10.2010
Karel.
-> m8rinek: 3 3
14:03:30
28.10.2010
m8rinek
šrek 28.10.10 14:02:09 napsal:

Trubky jsou lepší


:D:D:D:D:D Od Tebe to je opravdu hodnotná informace.... :D:D:D:D

Taková laminátová skořepina s trubkovým rámem, to je teprva věc :D:D
14:02:09
28.10.2010
šrek
Trubky jsou lepší
Extreme Tyres