škoda felicia 1.6

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 25.07.2010 do 26.07.2010, založil/a Karel.
řadit dle data
21:36:43
26.07.2010
Karel.
viz dneění nákup2
20:29:00
25.07.2010
Karel.
tak zítra uvidíme, mrknu na to a dám vám pak vědět4
18:08:58
25.07.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: tříválec mám tak po 1-2tkm když se svíčka zasere tak že přestane házet jiskru3

za studena kouří trochu ale po vyjetí třeba po 5km jízdy když pak sjíždím kopec a nešlapu na plyn a potom šlápnu tak je to dýmovnice,jak se ohřeje tak celkem dobrý,samozřejmě pro ty co jedou za mnou moc dobrý nee
13:04:09
25.07.2010
suri
-> Karel.: krúžky nie tie vydržia niečo , ale každé tesnenie pod hlavou čo sa robilo sa robila aj generálka hlavy - nové vodítka a guferá a niekedy aj ventily . ťažko pretože tieto motory majú v norme spotrebu 1L na 1000km ale pri dobrom motore som videl aj spotreby ako 1,3 to je cca 0,3 na 1000km
13:00:25
25.07.2010
Kuladmin
-> Karel.: No kdyz to bude studeny tak to hulit bude kdyz uz teply tak je to tak vyrobeny 3 klidne koukni i na nanosy na konci vyfuku.
12:57:30
25.07.2010
Karel.
tak na olej mrknu, ale přece pokud by to tolik žralo tak to poznám ne? to by znamenaly pístní kroužky KO a to by hulilo
12:44:30
25.07.2010
Kaprof-Pisařík
-> Nwkt: občasnej jinak musí jezdit na spotřebu...oleje:o))) Milan má mazaní s přiměsí do nadrže pomalu už:o)))
11:38:36
25.07.2010
Nwkt
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak ty máš tříválec ne 3
11:34:04
25.07.2010
Karlos (WIO46)
-> myschaak AZNP K.Hora: Hezky.3

-> Karel.: Jinak teda, auto takhle žeroucí olej docela hezky zakouří při studeném startu.
11:33:22
25.07.2010
Kuladmin
-> myschaak AZNP K.Hora: To mas pri kazdym tankovani benzinu tak na litr ne? Ze to nelijes rovnou do nadrze 3
11:31:21
25.07.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Karlos (WIO46): to jseš na tom ještě dobře...já tam leju asi dva litry na tisíc....ale stále jezdí3
11:31:15
25.07.2010
Kuladmin
jj a bohuzel 1l na 1000km je v norme ale je to silena spotreba a prca je ze to ma snad porad i koktavka - ty motory jsou ekologicky jak prase 3
11:30:12
25.07.2010
Karlos (WIO46)
-> myschaak AZNP K.Hora: Ano ano, olej to žere jak zjednané. Teda tatíkovi no ... za 1tkm jsem dolíval nějakých 7 deci.8
11:26:01
25.07.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Karel.: jj,olej žerou celkem často,litr nebo dva na tisíc km není problém...vim co mluvim
11:19:38
25.07.2010
Kuladmin
A urcite se podivej na olejovou merku a olej jak hodne je cernej a schvalne kolik ho tam je a pokud ho bude malo a vyslovene nechcije pod autem tak ho to asi bude papat tak bacha! Pokud ho samozdrejmne pred tvym prichodem nekdo nedolil.

Snad mi rozumis jak to myslim.
10:55:15
25.07.2010
suri
-> Karel.: comp ti nič nepovie , tak hlavne sleduj kolísanie otáčok , prechody , vynechávanie motora na voľnobeh a pod..
10:48:58
25.07.2010
Karel.
-> suri: o klapkách vím, normálně bych to hodil hned na kompl, ale bohužel kámoš co ho má tak není v Brně, jak jinak poznat KO klapku? Výkon a lítá volnoběh ne?
10:21:13
25.07.2010
suri
-> Karel.: hlavne kontrola všetkej možnej korozie , zvody ako píše kolega bývajú problém , na tieniacom plechu býva očmudené , hydroštely sa zase toľko nekazia , pri studenom motore na pár sekúnd môžu klepať ale potom musia stíchnuť , sleduj ako to štartuje aké to drží otáčky studené aj teplé - často odchádzajú klapky škrtiace , a potom len klasika kontrola zavesenia kolies na pohľad , skúsiť tuhosť a vôľe v radení , funkciu serva ak to má - s polohy do polohy ani v plnom rejde to nesmie vydávať nezvyčajné zvuky , prevodovka ako funguje hlavne radenie 1,2
10:11:40
25.07.2010
Karel.
-> Karel.: a tak o tom nevím, takže díky4
10:08:08
25.07.2010
Karlos (WIO46)
Asi o tom víš, ale tady to nevidím, tak pro připomenutí - rády praskají výfukové svody.4
10:04:29
25.07.2010
Karel.
zítra se jedu prodívat na 1.6 combi a zajímalo by mě na co si dát nejvíc pozor, koroze uložení tlumičů atd mi je celkem jasný. spíš mě zajímá motor, prý tam odchází hydroštely, po kolika se dělaj rozvody?atd díky4
Extreme Tyres