skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co zajímavého jste kdy řídili?
-> Antony: Jo jo ten, chlapik se me asi 10m nad zemi zeptal jestli umim ridit letadlo, tak jsem mu rekl ze jo a on na: Tak je to tvoje :) malem jsem se posral blahem... do te doby nez jsem se malem poblil :-)
-> jourin: ten albík- černá Máry? OK-JET? to musí být paráda, velká závist 

Aero L-39c, Vrtulnik Robinson 22 a Tramvaj T3 :-)) Vsechno jen chvili ale stale to za to :)
Stihacka je ukrutne desnej mazec. Nejrychlejc utraceny penize za 20 min v zivote, ale nelituju jedine koruny! :-) Na vrtulnik jsem dva dny pred tim trenoval na Microsoft Flight simulatoru, takze jsem si s instruktorem odletel poctive svych 15 min tak ze se mi podarilo odstarovat, letet kam jsem chtel, chvili viset nad zemi na miste a pristat. Nicmene nejzajimavejsi je T3, kdyz chcete v tramvaji zatacet a rukama se snazite hejbat tou trubkou co je tam na pevno pripevnena v domneni ze to jsou riditka :-)
Stihacka je ukrutne desnej mazec. Nejrychlejc utraceny penize za 20 min v zivote, ale nelituju jedine koruny! :-) Na vrtulnik jsem dva dny pred tim trenoval na Microsoft Flight simulatoru, takze jsem si s instruktorem odletel poctive svych 15 min tak ze se mi podarilo odstarovat, letet kam jsem chtel, chvili viset nad zemi na miste a pristat. Nicmene nejzajimavejsi je T3, kdyz chcete v tramvaji zatacet a rukama se snazite hejbat tou trubkou co je tam na pevno pripevnena v domneni ze to jsou riditka :-)
Jaguar XJS r.v. 1986, Nissan GTR, Chevrolet Camaro r.v. 2013, Porsche Carerra 4s, Ford Mustang r.v. 2014, Chevrolet Corvette r.v. Cca 2010, atd....
-> tunerlada 22.02.15 20:02:13: To je pravda, ve městě už je 270 moc. 

já zatím toto, podařilo se mi s tím 270 pak už jsem byl upozorněn ať zvolním
jinak nic co by jste asi neřídili taky a stálo by za zmínku..

Když je to tu oživené, tak z poslední doby. .
Cessna C 172
Cessna C 172
Tak nejzajímavější stroje:
Audi A6 2.5
Aprilia Tuareg 125
Alfa Romeo 156
Zetor 5211
Iveco a Daf- autoškola, typ nevím
Desta,
Žigul 2101 s centálem a alarmem
Fobie 1.4 Traktor Line
Audi A6 2.5
Aprilia Tuareg 125
Alfa Romeo 156
Zetor 5211
Iveco a Daf- autoškola, typ nevím
Desta,
Žigul 2101 s centálem a alarmem
Fobie 1.4 Traktor Line

-> aDAm: a pritom nejde ani tak o to osvetlenie, ako to ze sa zopne vyhrievanie zamku 

-> palinator: jeste na KNko jsem zapomnel :-D
-> Nwkt 14.07.13 19:53:03:
Asi jediná věc kvůli který bych si pořídil senzor.
-> Bagrr- máma mele Emu:
UNKčko, Kirovce, stoosmdesátku nebo podobnýho kloubáka bych si taky rád zkusil.
Asi jediná věc kvůli který bych si pořídil senzor.

-> Bagrr- máma mele Emu:
UNKčko, Kirovce, stoosmdesátku nebo podobnýho kloubáka bych si taky rád zkusil.

-> Bedřich: téda. Závidím.
-> exwrcteam: 

Ferrari 330 Gt Serie 1, rok výroby 1964.
DT-75, MTP-71, volvo L70c, UNK 320, nejakej ten zetor atd :-D
asi nejzajímavější Dodge voyager 3,8 v automatu :-D zrychlení úžasné ale brzdy horší jak na kolobězce... a pak Fabia RychleSaze po čipu taky dobrá raketa na hatchback od Škodovky.
-> David29: a když vemeš za kliku chvilku po zamčení tak se ti rozsvítí interiérové osvětlení, to je vychytávka co ;)
-> Nwkt: Ee, tohle střešní nemá
Ale Volvo by to mít mohlo, když už to měli starý BMW a Mercedesy. Musim hned pak vyzkoušet
Ale Volvo by to mít mohlo, když už to měli starý BMW a Mercedesy. Musim hned pak vyzkoušet
-> David29: A když držíš jenom otvírání kufru tak by se měla zavírat střecha, pokud jí to má. Pak jsou ještě vychytávky typu že když začne chcát tak se to zavře a další podobný
-> jourin: co ja viem tak uz v 1988
Třeba to i Volvo má, ale jen jsem to nezkoušel. Snad budu mít ještě příležitost
-> jourin: kámošuv mergl myslim že z 89 to má taky
-> jourin: Já jsem se s tím setkal jen u koncernu. Tohle bych u Volva uvítal 

-> David29: Tuhle vychytavku melo BMW tusim uz v roce 1994 :-)
Líbí se mi koncernová vychytávka - když podržíte tlačítko zamykání/odemykání, vytáhnou/zatáhnou se všechna okýnka
Nějakej ten bazmek od Siemense a dokonce i se stejnou soupravou, ale pssst 

-> ZdeněkH: pardon...
-> Placko: a co je na té popelnici zajímavého?
-> palinator:
Ten zvuk je takovej divnej. Ta moje 2.4 hezky hučí a vrčí když za to vemeš, tohle spíš chrastí 
Ani za to neberu, protože to je strašný


Ani za to neberu, protože to je strašný
Eidy 13.07.13 00:20:11 napsal:
Tak pro mě byla zajímavej kolovej nakladač Škoda a pak kamarádovu
potvůrku Nekra. takovou potvoru mam v rozdelanem a nedodelanem stavu doma. asi z nedostatku casu pujde o dum dal:/
Tak pro mě byla zajímavej kolovej nakladač Škoda a pak kamarádovu
potvůrku Nekra. takovou potvoru mam v rozdelanem a nedodelanem stavu doma. asi z nedostatku casu pujde o dum dal:/
Tak pro mě byla zajímavej kolovej nakladač Škoda a pak kamarádovu potvůrku Nekra.
-> David29 12.07.13 03:47:08:
Odpornej zvuk motoru 2,5 TDI? To je to poslední co bych na tom motoru řešil, že by bylo odpornýho.
Odpornej zvuk motoru 2,5 TDI? To je to poslední co bych na tom motoru řešil, že by bylo odpornýho.

-> David29: jo, klasicky HDM automat je na courani do mesta a plavne proplouvani krajinou super, ale treba takove DSG je ale na picu i ve meste.
I kdyz, jakkoli stoji DSG za pendrek, proti fordimu PowerShitu je to porad absolutni bomba
I kdyz, jakkoli stoji DSG za pendrek, proti fordimu PowerShitu je to porad absolutni bomba

exwrcteam 12.07.13 17:38:36 napsal:
a oct cup …pouze na parkovisti a na letisit ale mazeeec
zavidim
a oct cup …pouze na parkovisti a na letisit ale mazeeec

-> Majki: Totálka to bude pro pojišťovnu, protože to počítaj dle tabulek, který jsou nesmyslný.
Oprava bude stát půlku toho, co vypočítaj oni
Oprava bude stát půlku toho, co vypočítaj oni
-> Alenka: Hele kdyby to bejvalo šlo, měl bych taky manuál... Ale do města? Bomba
Než tam každej nakvrdlá jedničku, jsem za křižovatkou a do kolony taky super
Sere mě ta odezva - šlápnu na plyn a než to pochopí a přeřadí o kvalt dolu, běží sekundy - narozdíl od manuálu
Což je daleko horší s náklaďákem, kde mám automat taky - ale tam si můžu podřazovat včas, jak chci (tj. před stoupáním, serpentiny apod.)
Než tam každej nakvrdlá jedničku, jsem za křižovatkou a do kolony taky super
Sere mě ta odezva - šlápnu na plyn a než to pochopí a přeřadí o kvalt dolu, běží sekundy - narozdíl od manuálu

Což je daleko horší s náklaďákem, kde mám automat taky - ale tam si můžu podřazovat včas, jak chci (tj. před stoupáním, serpentiny apod.)
-> David29: tak to jo, bral jsem to podle jiného tématu tam se furt psalo že totalka. Jinak přeju hodně štěstí při opravě.
Automat zkurvi i to nejlepsi auto a nejhorsi jsou dvojspojky ve sportovnich autech.
Jako, je super, ze nahoru to radi mrd, mrd za 0,0000001s, ale k cemu mi to je, kdyz pred zatackou to ma se zeleznou pravidelnosti nachystanej spatnej kvalt a nez vylosuje ten spravnej, mam zatacku najetou bez moznosti korekce plynem?
A to nemluvim o tom, ze jezdit po meste s tim je za trest a reakce na padlo je v tech lepsich pripadech predlouha puksekunda?
Zlaty manual, jen skoda, ze dnes uz je to druh na vymreni :(
Jako, je super, ze nahoru to radi mrd, mrd za 0,0000001s, ale k cemu mi to je, kdyz pred zatackou to ma se zeleznou pravidelnosti nachystanej spatnej kvalt a nez vylosuje ten spravnej, mam zatacku najetou bez moznosti korekce plynem?
A to nemluvim o tom, ze jezdit po meste s tim je za trest a reakce na padlo je v tech lepsich pripadech predlouha puksekunda?
Zlaty manual, jen skoda, ze dnes uz je to druh na vymreni :(
-> David29: Já jel taky s R8 a ten automat v tom mi prostě nesed
-> Majki: Ee... chci to opravit. Dyt tomu skoro nic neni
-> dragon_cb_cz: Právě že ne, mám akorát P R N D 4 3 2 a W
Což je škoda, když chci jet 60 na 4, musim lehce přidat nad 60 a pak zas ubrat. Což stejně používám jen v úsekovym měření
-> Karel.: No ten automat je pěkně debilní. Když jsem začal jezdit s automatem ve Volvu, zvykal jsem si jak spojka "prokluzuje". A tady si musim zvykat znova
Šlápnu na plyn jako ve Volvu, motor řve a auto nejede 
-> Syny: První koncernový auto, který mi přišlo na sedačky pohodlný je až tahle Audi (ale furt Volvo je Volvo
A to jsem seděl v Passatu (v tom co máš ty), v ll. generaci Octavie a v ll. generaci Superbu. Ty sedačky mi přišli tvrdý... Tu story se Superbem a ujetejma 500km jsem už psal...
Tu elektrickou ručku bych nechtěl, vysere se kabílek a jsi v loji
Navíc by mě zajímalo, jak třeba zabrzdíš/odbrzdíš auto bez aku...
A ještě k tomu svícení - to vymyslel debil. Úžasná věc, když člověk stojí někde v horizontu a svítí do xichtu protijedoucím autům
A ještě mi to ukazuje strašnou spotřebu
S Volvem mám průměr okolo 7l, tady 8,5l. A aktuální je tady normálně 8l, a ve Volvu jsem při stejný rychlosti měl třeba 5l...
Což je škoda, když chci jet 60 na 4, musim lehce přidat nad 60 a pak zas ubrat. Což stejně používám jen v úsekovym měření

-> Karel.: No ten automat je pěkně debilní. Když jsem začal jezdit s automatem ve Volvu, zvykal jsem si jak spojka "prokluzuje". A tady si musim zvykat znova


-> Syny: První koncernový auto, který mi přišlo na sedačky pohodlný je až tahle Audi (ale furt Volvo je Volvo

Tu elektrickou ručku bych nechtěl, vysere se kabílek a jsi v loji

A ještě k tomu svícení - to vymyslel debil. Úžasná věc, když člověk stojí někde v horizontu a svítí do xichtu protijedoucím autům
A ještě mi to ukazuje strašnou spotřebu

V3S - T815 - T 148 cisterna - ZETOR 6911 to ostatní už není zajímavé.
-> saskyn2: www.autoscout24.cz/Detail
s.aspx?id=2346606... za 25000 eur mám skoro nového Supa a nie odjetý Passat .... škoda toho no
a oct cup ....pouze na parkovisti a na letisit ale mazeeec 

-> saskyn2: B6 je síce fajn ale ostatnem asi u Supa , zrovna ten klíček , ručka na tlačítko , sedan mi oproti SII vyhovovalo viac ale hold Passat s rozumným motorom a v rozumnej cene nehrozí ... A to by mi nevadila ani 6 ani 7