peugeot 405 combi pro a proti

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 14.03.2010 do 17.03.2010, založil/a spartra
řadit dle data
19:38:28
17.03.2010
MerHanz
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak jednodeš beru, že nevyměníš celý rameno. A nahřejvání je docela častá praxe.Lepší, když tam drží, než když tak je volnej a nende porádně stáhnout a musíš to rvát na krev, jako sem to měl na 205. To pak bylo vo hubu, on nevypadne, ale při záběru a brždění motorem se mění geometrie a háže to autem. Když spěcháš, tak je to docela nepříjemný a aj nebezpečný.
20:15:56
16.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> MerHanz: No jednoduše... Posledně jsem se s jedním čepem v těhlici rval asi půl hodiny než jsem se nasral a nahřál to autogenem aby tgo povolilo...
18:52:12
15.03.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák: jo, na těhlech autech to jde ještě dost udělat jednoduše a doma.
15:54:28
15.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ono nejsou velký investice ani ty čepy apod. Spíš stojí víc práce než matriál při výměně.

Jinak čepy na předek jsou v řádu stovek za kus.
14:49:02
15.03.2010
MerHanz
-> spartra: aha, tak to pak jo. Jak psal -> petr s: , u přední jde o čepy na řízení a na spodních ramenech. klepalo by to. To samý vzadu ale tak to většinou klepe uložení nápravy.Pokud je za 15 tic, tak bych počítal s někjakým investicema do bližší budoucnosti.Co se vejfuku týče, tak si to prolez odspoda a uvidíš jak na tom asi je.Taky často vržou axiální ložiska na personech.A na předklu taky klepe uložení stabliku.Ale to už zase nejsou takový investice.
13:34:52
15.03.2010
fine_ray
Za tuhle cenu je to asi odpovídající stavu a případný další údržbě při životě.

Btw. 406 má tažný 1500/750kg
09:23:11
15.03.2010
petr s
-> spartra: Zadní náprava je náchylná na A vydřou se jehlová pouzdra
07:30:05
15.03.2010
spartra
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to je takový jediný pozitivum, úprava karoserie, prostor.

-> fine_ray: tak kilometry beru s rezervou, dle fotek vypadá slušně, já se nepotřebuju svézti, když to potáhne vlíček by to nefunělo

spotřeba 105 jezdí za 9l/lpg s vlekem 11-12 l/lpg, počítám že 2l si veme tak 10 plynu - stav souvísí s montáží plynu

-> MerHanz: sem psal hmotnost na tažným1

co je nápravám přední, zadní, čím se projevuje?

ono i vejfuk jeden díl 3t.czk

tu je fotka, jaká je adekvátní cena? chce za to 15 .czk , záleží na stavu
zvětšit peugeot 405 combi pro a proti - obrázek od spartra vložen 15.03.2010 07:30:05
upraveno 1x, naposled 15.03.2010 07:30:45
05:17:25
15.03.2010
MerHanz
-> spartra: 1700 má, ale naložená. Prázdná bude mit kolem 1300. Jinak, jak už tu zaznělo. Nápravy, aby byli v cajku a nebylo to bořený. CO se motoru týče, takl nevim s benzinovým peškem zkušenosti nemám.
23:58:11
14.03.2010
fine_ray
15let starý auto a má 160tkm...kort u u 405? Která toho určitě odtahala hafec...



Každopádně povození slušný, komfort a tak taky..bude určitě už trochu víc baštit, ale zas se s 89kw i svezeš..
23:38:40
14.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> spartra: Zas to svezeni a kvalita je nekde jinde. Pezot nerezne jako felda co se rozsejpa jak se na ni podivas.
23:29:29
14.03.2010
spartra
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no to je ono, je to krapet dražší na servis než na škoda - das auto(felicie combi)
23:27:24
14.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
No za me vesmes kladne. Deda ma 1,6 rok okolo 93 snad a najeto 340 tisic bez problemu vyraznych... Motor oil nezere. Napravy by to chtelo udelat.
23:23:53
14.03.2010
spartra
zdravím, sic ne se škodvkou ale už je to taky stará vrána, kdo máte zkušenosti, podělte se nač si dát bacha.

zajímal by mě model 405 combi, 2l/89kw,r.v.95, najeto kolem160t.km

jen mě sere, že to má tažák na 1200kg

přičemž 406 má 1700kg8 9
upraveno 1x, naposled 14.03.2010 23:29:47
Extreme Tyres