Aha, a už je tu Student Agency... Jediný rozdíl mezi SA a ČD je ten, že SA sousativně likviduje konkurenci, kdežto ČD ji nelikviduje, protože žádnou nemá.
(Ať víte, o čem mluvím, kupříkladu za posledních 5 let, co jezdí SA trasu Brno - Praha, na této relaci skončilo zhruba 12 dopravců - do té doby nabízející mnohdy kvalitní služby (dobře, Judr. Hofmanna vynecháme) za mnohdy kvalitní peníze (dobře, Asianu vynecháme...)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stávka Mhd a vlaků 4.3.2010?
prohledat
135 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 26.02.2010 do 06.03.2010, založil/a OndraKrupi
16:18:33
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> Fén: Ano my zdražjume jízdné pro ostatní, jen kvůli tomu abysme si mohli vozit zadky zadarmo




16:12:07
26.02.2010
26.02.2010

Fén
P@nis 26.02.10 16:10:21 napsal: ...Doted mi není jasné proč nepovolili vlaky Student agenci, žeby se báli jak se ukáže jak ktera firma dokaže prosperovat? Si udeřil přímo na jádro pudla. :o)
16:10:21
26.02.2010
26.02.2010

P@nis
Já jezdívam vlakem skoro každý týden trasu Frýdek-Místek-Ostrava-Brn
o... a říkam narovinu být více busu Student agency(věčně plne) tak bych se na vlak ani nepodíval !! Poslední cesta vlakem.. čekačka 2 hodině v Ostrava svinov kvuli tomu, že vlak měl spožděni a vlak z Bohumína do Brna ujel o 2 minuty (no nemohl počkat asi)...A když vezmu trasu opačně.. Brno Ostrava svinov kde je přípoj... Tak z 10 případu to 8x nestihne, vždy spoždění. Uroven vlaků: otřesná, koše věčně nevynesene smradlave, topení kupodivu jelo pokažde, zato žárovky když si člověk chce číst svíti jen nějakym nouzovým světlem nebo vůbec.. o záchodě se neni třeba bavit, nehorazný smrad a špína, že jsem si potřebu rychle rozmyslel. K ceně jízdenek před 2 roky jsme jezdil za 98kč dnes 133,- bez student karty by to bylo asi 250,- (což autem mě to vyjde asi na 300,-)
Podtrženo sečteno asi nejhorší "firma" co asi existuje a líp by ji asi vedl i Rampa Mckwak.
Doted mi není jasné proč nepovolili vlaky Student agenci, žeby se báli jak se ukáže jak ktera firma dokaže prosperovat?
Podtrženo sečteno asi nejhorší "firma" co asi existuje a líp by ji asi vedl i Rampa Mckwak.
Doted mi není jasné proč nepovolili vlaky Student agenci, žeby se báli jak se ukáže jak ktera firma dokaže prosperovat?
16:08:59
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> rené: Klidně režijky mějte, ale s "rozumnou cenou" a ne jenom zdražovat jízdné pro ostatní cestující.
16:04:16
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> VeTeV: Bokem těžko. Leda po získání průkazu způsobilosti a že by sis ho platil sám, což je finančně dost náročná záležitost. A nebo obětovat pár let dráze, či soukromníkovi, pak utýct a nabízet se soukromníkům na živnost´ák. Myslim, že to tak snad i jde. U čd tohle nejde vubec. Tam jedině na plnej úvazek.
-> Fén: To jsem přesně čekal tuhle reakci. Hold na dráhu naštěstí ještě (naštěstí) nedorazil vyspělý kapitalismus, a tak některé přežitky(rozuměj benefity) ještě dodnes existují. Hold máme za prdelí silnou organizaci, která se snaží aspon to málo, co zbylo, uhájit. A to je kámen úrazu a spousta lidí to nejni schopna překousnout. Zkrátka podle hesla: "Já mám hovno, tak ty musíš mít taky!" Nevím jestli tě jenom baví rejt nebo proč řešíš zrovna tuhle mizivou položku ve státním rozpočtu. A to i v porovnání se zbytkem státních zaměstnanců. To je mnohem větší černá díra. Stačí se podívat o vlákno vedle. To bych řekl, že je daleko větší problém než režijky na dráze. A při dnešním počtu zaměstnanců... Množství peněz, které by se i za ně vybralo na regulérním jízdném, je v celkovém měřítku minimální.
-> Fén: To jsem přesně čekal tuhle reakci. Hold na dráhu naštěstí ještě (naštěstí) nedorazil vyspělý kapitalismus, a tak některé přežitky(rozuměj benefity) ještě dodnes existují. Hold máme za prdelí silnou organizaci, která se snaží aspon to málo, co zbylo, uhájit. A to je kámen úrazu a spousta lidí to nejni schopna překousnout. Zkrátka podle hesla: "Já mám hovno, tak ty musíš mít taky!" Nevím jestli tě jenom baví rejt nebo proč řešíš zrovna tuhle mizivou položku ve státním rozpočtu. A to i v porovnání se zbytkem státních zaměstnanců. To je mnohem větší černá díra. Stačí se podívat o vlákno vedle. To bych řekl, že je daleko větší problém než režijky na dráze. A při dnešním počtu zaměstnanců... Množství peněz, které by se i za ně vybralo na regulérním jízdném, je v celkovém měřítku minimální.
15:40:49
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> rené: A ostatní do práce a z práce nejezdí? Nemám pocit, že ajznpoňák je smějící se bestie utrácející moje daně. Já mám pocit, že každý státní zaměstnanec je smějící se bestie utrácející moje daně.
15:39:28
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> rené: to asi nepůjde dělat bokem co? .-)) já myslel jako brigádu :-))
15:33:23
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> VeTeV: Tak pokud nemáš tratovou rychlost větší než rychlost který je schopno vozidlo dosáhnout tak "mužeš" jet co to dá. Pak se ale vystavuješ riziku, že se třeba v Klínci i s cestujícími vykoupeš v potoce
v tom horším případě. V lepším dostaneš flastr za překročení rychlosti, protože proužky se kontrolujou. Jinak strojvedoucí, mám ten pocit stále přijímaj(v praze), ale cesta je to poměrně dlouhá, ale dřívější zvyklosti hodně krátká. Já měl průkaz způsobilosti za 11 měsíců od nástupu.

15:24:16
26.02.2010
26.02.2010

1560 - zrušená registrace
Pokud nebude zdraženej InGold, tak je mi to jedno. A pár hodin stávky, to budou lidi stejnak považovat za "jen trochu větší zpoždění, než obvykle"...
15:21:37
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> rené: má to nějaký omezovač a nebo tomu jde nakotlit? kurník ja snad budu po práci si dělat řidičák na vlak - jak na to? :-))
15:19:42
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> VeTeV: jojo max.50. Ale to se zdá. Je to fakt dáno šišatostí kol a tisícihranými oblouky



15:13:26
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> rené: no tak to asi neklapne - ale šlo by to třeba někdy o víkendu co bych si mezi okopáváním záhonku a lelkováním nasedl do vagonku, svezl se na dobříš a poté zpět na Mníšek :-))
ty poslední noční a první ranní to bejvalo taky rito :-))
každopádně koukám, že most je tedy opravený a líta se tam kosmickou rychlostí - ono to jezdí jen 50? mě to přišlo dřív místama i víc, ale to bylo dáno asi šišatostí kol u starých vlaků :-))
ty poslední noční a první ranní to bejvalo taky rito :-))
každopádně koukám, že most je tedy opravený a líta se tam kosmickou rychlostí - ono to jezdí jen 50? mě to přišlo dřív místama i víc, ale to bylo dáno asi šišatostí kol u starých vlaků :-))
15:06:23
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> VeTeV: Zrovna dneska tam jedu, ale vezu poslední noční vlak a ranní první flamendrák, tak to asi nebude to pravé ořechové
. Krom toho se mnou pojede na 99% kontrolor vozby. Ale tak někdy by to šlo. Jinak přes most ve Skochovicích už se tak 4 roky naštěstí jezdí plnou tratovou rychlostí tedy 50km/h. Ale ty vlaky už to stejně nenaplní. Konkurence "červených" autobusů je nepřekonatelná ikdybysme jezdili saloními vozy 


15:01:17
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> Fén: Njn, každej vidí za železničářem akorát člověka, co dělá hovno a jezdí zadarmo. Sakra my to máme především na ježdění z práce nebo do práce, případně na pracovní cesty v rámci výkonu služby. Já nevim jestli máš pocit, že železničář = smějící se bestie, do zblbnutí jezdící po republice za tvoje daně?
15:00:11
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> Kaprof: domluvíme po ICQ
14:57:55
26.02.2010
26.02.2010

Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: tak kdy mam pro ni prijet teda?:o) aby ji mohlRené spatrit na trase Dablice-Kolín und Elbe?

14:56:29
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> rené: no tu bílou Mkovou už asi na Mníšek nedovezu, blíží se její osudný konec, ale GLSku potažmo Xantíka tam vidět můžeš... tak to já se semtma mrknu kdo to řídí, ale už ten vláček moc nevnímám :-))
jinak jak píšeš ta doba byla opravdu zlá a ty vagonky to bylo strašný zlo - mnohokrát jsem i dostal echo co se hrne a tak sem si radějc vzal víc lahváčů abych se vykalil po castě a nekoukal na to, že jedu v pojízdné popelnici :-)) ale byla to doba, kdy ty vagony byly kolikrat tak naflákaný, že si nešlo ani sednout - to už dneska asi nebude... a to jsem tam vozil psa, papouškam králíka - ježiš to byly akce :-)) kolikrát si říkám, že bych to někdy zase zkusil se tím svézt a kdyby si jel ty a já se mohl juknout jak se vagónek vlastně řídí, bylo by to úplně čupr :-))
hele a co most za Vraným - stále krokem nebo už ho někdo opravil ? si pamatuju i na akce tipu přesedání na bus neboť most byl zralej na kovošrot :-)) pak ho natřeli a jezdilo se vesele dál, jen rychlostí sněka :-))
jinak jak píšeš ta doba byla opravdu zlá a ty vagonky to bylo strašný zlo - mnohokrát jsem i dostal echo co se hrne a tak sem si radějc vzal víc lahváčů abych se vykalil po castě a nekoukal na to, že jedu v pojízdné popelnici :-)) ale byla to doba, kdy ty vagony byly kolikrat tak naflákaný, že si nešlo ani sednout - to už dneska asi nebude... a to jsem tam vozil psa, papouškam králíka - ježiš to byly akce :-)) kolikrát si říkám, že bych to někdy zase zkusil se tím svézt a kdyby si jel ty a já se mohl juknout jak se vagónek vlastně řídí, bylo by to úplně čupr :-))
hele a co most za Vraným - stále krokem nebo už ho někdo opravil ? si pamatuju i na akce tipu přesedání na bus neboť most byl zralej na kovošrot :-)) pak ho natřeli a jezdilo se vesele dál, jen rychlostí sněka :-))
14:51:25
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> Kaprof: Můžu tam taky? :o)
14:51:04
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> rené: Čím je zaměstnanec ČD tak vyjímečný, že může cestovat po ČR za 200,- Kč ročně?
14:48:27
26.02.2010
26.02.2010

Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: -> rené: Usporadejte setkáni dlouhovlasejch metalovejch zjevů



14:46:56
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> Fén: To už je věc názoru a pohledu na věc, na tom se asi neshodneme nikdy.
-> Kaprof: Njn zima byla dycky průser. Ale proč. Jednak úroven kvality oprav a údržby stojí za hovno, lidí na opravy je málo, takže se kolikrát ani nestíhá a ty lidi co tam jsou to je taky někdy dílo, když to člověk vidí. Ono je to taky do jisté míry dáno platovým ohodnocením těchto profesí. Ale to samožřejmě není problém cestujícího. Chce to jediný. Psát stížnosti, stížnosti a stížnosti. Je potřeba aby po dotyčných provozech začli šlapat, tak jako začli šlapat po naší dílně a ejhle i za mrazů -10 -15°C ty vozy najednou bezproblémů topily.
-> VeTeV: S tou vytížeností je to jak kdy.Ale jinak máš pravdu, prázdniny jsou silnější. Jinak jezdím jako strojvedoucí a právě na Dobříšce. Tam ty chatky znám, nějakou bílou eMkovou škodovku občas zahlídnu, ale ted´ se tam na to zaměřím víc :-). Tak až na čugále uvidíš nějakýho dlouhovlasýho zjeva, tak jsem to já
Mmchd ty zmalovaný vozy byly strašný, na ty se sralo ještě víc než na ty současný. Kdyžt to slyšim z vyprávění, že kolikrát ty vozy držely pohromadě jen díky síle barvy a sprejerského nástřiku, místama se prohejbala podlaha, jak byly vyhnilý, tak jsem rád, že jsem to nezažil.
-> Kaprof: Njn zima byla dycky průser. Ale proč. Jednak úroven kvality oprav a údržby stojí za hovno, lidí na opravy je málo, takže se kolikrát ani nestíhá a ty lidi co tam jsou to je taky někdy dílo, když to člověk vidí. Ono je to taky do jisté míry dáno platovým ohodnocením těchto profesí. Ale to samožřejmě není problém cestujícího. Chce to jediný. Psát stížnosti, stížnosti a stížnosti. Je potřeba aby po dotyčných provozech začli šlapat, tak jako začli šlapat po naší dílně a ejhle i za mrazů -10 -15°C ty vozy najednou bezproblémů topily.
-> VeTeV: S tou vytížeností je to jak kdy.Ale jinak máš pravdu, prázdniny jsou silnější. Jinak jezdím jako strojvedoucí a právě na Dobříšce. Tam ty chatky znám, nějakou bílou eMkovou škodovku občas zahlídnu, ale ted´ se tam na to zaměřím víc :-). Tak až na čugále uvidíš nějakýho dlouhovlasýho zjeva, tak jsem to já

Mmchd ty zmalovaný vozy byly strašný, na ty se sralo ještě víc než na ty současný. Kdyžt to slyšim z vyprávění, že kolikrát ty vozy držely pohromadě jen díky síle barvy a sprejerského nástřiku, místama se prohejbala podlaha, jak byly vyhnilý, tak jsem rád, že jsem to nezažil.
14:29:11
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> rené: já tam jezdil ještě v době, kdy jsem byl chudý študák a na benzín nebylo (spíš nebyly papíry neboť jsem měl jakýsi odklad ze strany orgánů za jízdy bez papírů po vsi :-)), takže to je tak 9 - 10 let zpět jistojistě... ano ty pomalované vagonky pamatuju - byl to prostě adrenalin a nakonec jsem se i seznámil s těmi lidmi na Braníku a chodil na Postřižiny do malého santus baru - mělo to své kouzlo :-))
Dnes potkávám ty žlutozelené vagónky zejména o víkendech na chatě - a věz, že obvykle je jejich vytíženost dána prázdninama, akcemi na Dobříšsku apod...
BTW a ty to kočíruješ? to si občas múžeš za Mníšeckým nádražím za šraňkama směrem na Dobříš, zhruba v poslední 1/3 chatové oblasti před vjezdem do lesíka po levé ruce všimnout bílé 120L, červené 120GLS nebo stíbrného citróna Xantia combi :-)) podle toho čím zrovínka jedu ....
viz obrázek s výhledem na trať :-) poznávacím znamením je trafačka :-))
Dnes potkávám ty žlutozelené vagónky zejména o víkendech na chatě - a věz, že obvykle je jejich vytíženost dána prázdninama, akcemi na Dobříšsku apod...
BTW a ty to kočíruješ? to si občas múžeš za Mníšeckým nádražím za šraňkama směrem na Dobříš, zhruba v poslední 1/3 chatové oblasti před vjezdem do lesíka po levé ruce všimnout bílé 120L, červené 120GLS nebo stíbrného citróna Xantia combi :-)) podle toho čím zrovínka jedu ....
viz obrázek s výhledem na trať :-) poznávacím znamením je trafačka :-))
14:28:12
26.02.2010
26.02.2010

Kaprof-Pisařík
-> rené: Pamatuji když jsem ještě jezdil linku Kolín-Časlav stará lokomotiva a zeleny rychlíkový vágony mi nevadili naopak v tech jezdim rád ale letos tam zvolili predek 50 let straje pantak s nabastlenym prvnim patrem a duhej vagon zeleny kupečka ale z poloviny pošták
celej prosinec vubec netopili nic zaplatpanbuh že jezdime autama radši se v bandě složit na beno než jezdit touhle vraždou....

14:28:03
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> rené: Za zdražení by neorodoval nikdo včetně mě, ale rozhodně bych se té stávky neúčastnil a směšné mi přijde i těch 2500,- Kč.
14:24:52
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> VeTeV: To se shodnem. Ku*dolíno je případ sám pro sebe. Za ty prachy mohlo bejt třikrát tolik nových vozidel kupříkladu na regionální dopravu a ještě by zbylo na rekonstrukci starších vozů do obdobného komfortu, jaký nabízí Pendolino. A lokomotivy, které by to odvezly ve stejných časech jsou. Pendolino začne mít smysl až bude mít možnost u nás jezdit svou maximální rychlostí tj 230km/h a nebo bude mít možnost jezdit úseky, kde plně uplatní výhody naklápění skříně a tedy možnost jezdit oblouky rychleji než klasické soupravy. Do té doby ne.
14:18:45
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> Petrson: koukám, že se to nezlepšilo, ale spíše naopak... já co si pamatuju, jak ještě na vejšce došel mluvší ČD a tam se kasal, co udělali a celé se to hrnulo pořád k jednomu - Pendolino... když jsem mu oponoval, že to je sice pěkné, ale že 95% lidí ho uvidí tak maximálně na obrázku, či při vysedání ze zaplivaného pan´táku ráno na Hlaváku, tak nedokázal adekvátně argumentovat... chvilku jsem ještě zkoušel navázat debatu na téma šílené ceny, kvalita vagonků servis, ale bohužel debata se stále ubírala stejným směrem - Pendolino je nejlepší... což se nyní ukazuje, že tomu tak není a ani tato královna si v područí ČD na sebe nevydělá... ale tak nevadí, na dotace a prebendy mají...
14:06:20
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> Fén: Kdybys tu výhodu měl ty, zdála by se ti ta cena adekvátní? Nebo bys dobrovolně orodoval za zdražení? Jako ano ta cena v porovnání s tím co mužeš projezdit je směšná. A zdražení by mě až tak nevadilo, ale o 2litry najednou je trošku moc. Ikdyž by se mě to nelíbilo, tak bych to za ty prachy vzal, páč by se mi to vyplatilo.
-> VeTeV: To pak tvoje rozčarování nad dráhou plně chápu. Můžu se zeptat v jakých dobách si jezdil? Patrně to bylo v době, kdy ještě jezdli staré Bixy, jejichž hlavním poznávacím znamením bylo grafity všude mimo oken a někdy i přes ně. Od té doby se situace celkem zlepšila a věř, že pokud podáš stížnost na nevytopený, neuklizený vůz, tak je za to pochopitelně sankce a se situace řeší. Pokud vezmu zrovna dobříšku, tak tam teˇˇd každou NOC šaškujeme s předtápěním vozů a šlape se i na dílnu. Na začátku zimy, děsnej problém zatopit vagon. Topení nenaskakovalo, chcípalo a pod. Stačilo pár stížností, sankcí, vedení si došláplo jak na dílnu, tak na samotný průběh předtápění, někdo se tomu začal věnovat a ejhle. Dneska v noci ze čtyř přípojných vozů odjížděli z Dobříše všechny vytopeny na cca 20-25°C. A když jsme u té jedoucí babičky a pana strojvedoucího v 5 vagonkách. Hold je to taky částečně dáno vytížeností spoje v daném úseku. A aby ten vlak pobral frekvenci cestujích v určitém úseku, zákonitě musí jet kus poloprázdný nebo uplně, protože není možné vždy a všudy navážet vozy a v kritickém úseku je znovu přivěšovat. Tpo bysme nedojeli vubec nikam. A to že dobříška jezdí je dobře. Ona zas tak nevyužívaná není.
edit: Vypadlo mě slovo NOC ;-)
-> VeTeV: To pak tvoje rozčarování nad dráhou plně chápu. Můžu se zeptat v jakých dobách si jezdil? Patrně to bylo v době, kdy ještě jezdli staré Bixy, jejichž hlavním poznávacím znamením bylo grafity všude mimo oken a někdy i přes ně. Od té doby se situace celkem zlepšila a věř, že pokud podáš stížnost na nevytopený, neuklizený vůz, tak je za to pochopitelně sankce a se situace řeší. Pokud vezmu zrovna dobříšku, tak tam teˇˇd každou NOC šaškujeme s předtápěním vozů a šlape se i na dílnu. Na začátku zimy, děsnej problém zatopit vagon. Topení nenaskakovalo, chcípalo a pod. Stačilo pár stížností, sankcí, vedení si došláplo jak na dílnu, tak na samotný průběh předtápění, někdo se tomu začal věnovat a ejhle. Dneska v noci ze čtyř přípojných vozů odjížděli z Dobříše všechny vytopeny na cca 20-25°C. A když jsme u té jedoucí babičky a pana strojvedoucího v 5 vagonkách. Hold je to taky částečně dáno vytížeností spoje v daném úseku. A aby ten vlak pobral frekvenci cestujích v určitém úseku, zákonitě musí jet kus poloprázdný nebo uplně, protože není možné vždy a všudy navážet vozy a v kritickém úseku je znovu přivěšovat. Tpo bysme nedojeli vubec nikam. A to že dobříška jezdí je dobře. Ona zas tak nevyužívaná není.
edit: Vypadlo mě slovo NOC ;-)
14:03:38
26.02.2010
26.02.2010

Kaprof-Pisařík
Jen stávkujte kucí ajznbonacky sic vlakem už zaplatpanbuh nakou dobu nejezdim ale aspon nemusim do ústavu páč se na to vymluvim
a radši zprovoznim oužu:o)

14:02:22
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> rené: tak když pominu to, že zaměstnavatel má v současné době cca 4,8tis zaměstnanců, je to jedna z největších pojišťoven v zemi, a odboráři tu jsou taky zastoupeni, tak zbývá říci jediné - mají soudnost a vědí, že doba je zlá a mohu zodpovědně prohlásit, že všichni drží hubu a krok a neremcají... to ano, ale došlo k jisté dohodě a u nás se bude propouštět na základě výsledků - které jako pracovník IT nemohu ovlivnit...
prostě stále nechápu za co se bojuje a myslím si, že cena za jízdné je zcela adekvátní zejména pro rodinné příslušníky
prostě stále nechápu za co se bojuje a myslím si, že cena za jízdné je zcela adekvátní zejména pro rodinné příslušníky
13:50:28
26.02.2010
26.02.2010

Petrson
-> VeTeV: Hezký fakt hezký. NJ ČD to je kapitolka sama pro sebe. 5tým rokem se pohybuj vlaky. 3roky do Radotína byly celkem v pohodě, vlaky jezdily celkem dobře, až na jednu výjimku, kdy sem jel cestu která trvala cca 18min 1hodinu
ale co teď jezdím do Berouna to je děs. To že přijdeš na vlak a oni ti oznámí, že z technických důvodů nejede a další ti jede za hodinu tj fakt už moc. No a když se taková příhoda přohodí v -10taktj taky zábava,deš do haly ale tam nikdo nehlásí ževlak přijíždí nebo něco podobnýho. A ty ceny tj fakt děs


ale co teď jezdím do Berouna to je děs. To že přijdeš na vlak a oni ti oznámí, že z technických důvodů nejede a další ti jede za hodinu tj fakt už moc. No a když se taková příhoda přohodí v -10taktj taky zábava,deš do haly ale tam nikdo nehlásí ževlak přijíždí nebo něco podobnýho. A ty ceny tj fakt děs


13:49:46
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> rené: Tobě vážně přijde 200,- Kč za rok jako adekvátní cena?
13:46:51
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> VeTeV: Jenže ty tu dopravu budeš ze svých daní dotovat stále a budeš jí dotovat stejnou mírou at´ ty režijky zdaní nebo ne. Tam ty režijky netvoří až tak velkou položku.
Hele s tímlhe to máš stejný jako s naší slavnou menšinou. Co já mám s nima společného, proč já bych je měl ze svých daní sponzorovat. Ale to se tu takhle můžem hádat do nekonečna a stejně se nedohádáme. A z šéfa čd, a jeho šolichu, je blivno na dráze snad všem řadovým zaměstnancům, kor když vidíš, jak na tom osobní doprava a vozidla jsou.(záměrně neříkám dráha, protože už nejsme celek).
Nj, ale proč nikdo nemuknul, proti takovému postupu zaměstnavatele. Patrně chybí hybná síla. Jenže ono záleží o jaký podnik se jedná a když se objeví jeden či skupinka, co by chtěli nějak protestovat a zbytek jen nečině přihlíží a nechce se pouštět do větších akcí z obavy o zaměstnání( což je pochopitelné), tak je jasný, že se děje co se děje. A když páni z hůry vidí, že si to necháte líbit, tak příště až bude nutný další úsporný balíček zase šáhne po vás. Jen hold my vozíme lidi a tak jsme vždycky špatní a vždycky budem. A stejně kam se serem na Francii nebo jiné státy. Něco se nelíbí, HALT a nejezdí se. A ne jak u nás, kde je kvůli stávce na jednu hodinu milion keců a stávkující ti největší vyděrači.
Hele s tímlhe to máš stejný jako s naší slavnou menšinou. Co já mám s nima společného, proč já bych je měl ze svých daní sponzorovat. Ale to se tu takhle můžem hádat do nekonečna a stejně se nedohádáme. A z šéfa čd, a jeho šolichu, je blivno na dráze snad všem řadovým zaměstnancům, kor když vidíš, jak na tom osobní doprava a vozidla jsou.(záměrně neříkám dráha, protože už nejsme celek).
Nj, ale proč nikdo nemuknul, proti takovému postupu zaměstnavatele. Patrně chybí hybná síla. Jenže ono záleží o jaký podnik se jedná a když se objeví jeden či skupinka, co by chtěli nějak protestovat a zbytek jen nečině přihlíží a nechce se pouštět do větších akcí z obavy o zaměstnání( což je pochopitelné), tak je jasný, že se děje co se děje. A když páni z hůry vidí, že si to necháte líbit, tak příště až bude nutný další úsporný balíček zase šáhne po vás. Jen hold my vozíme lidi a tak jsme vždycky špatní a vždycky budem. A stejně kam se serem na Francii nebo jiné státy. Něco se nelíbí, HALT a nejezdí se. A ne jak u nás, kde je kvůli stávce na jednu hodinu milion keců a stávkující ti největší vyděrači.
13:45:27
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> VeTeV: Vypadá to tak.
13:36:35
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> Fén: neboť nemáš za sebou vlivnou odborovou organizaci, co za tebe bojuje a za tvá práva...
13:33:36
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> rené: Daně platíme oba, tak proč oba nejezdíme za 200,- Kč ročně?
13:31:53
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> Petrson: se ani neptej - to že ten vlak jezdil tragicky nechám stranou, ale nástup na Braníku byl pokaždý adrenalin - socky na nádraží lemtající pivko a somrující po okolí, pak jsem vlezl do vlaku a měl jsem pocit, že ten byl vytažen někde ze stodoly, kde byl pozapomenut při odstupu říšské armády... ale, tak nějak jsem si zvykl a vzal to s tím, že mám alespoň romantický výhled na okolní krajinu... ale dráhy si usmysleli, že za ty již tak žalostný služby chtějí něco více - a tak to šlo dál a dál, přičemž vagónky postupně netopili, nebo naopak moc, nesvítili, záchody vypadali, že zde zůstal zapomenut Německý voják, který se postupně rozplynul... lidí ubývalo, autobusy na tom začali trhat majlant - více spojů, mnohem rychlejší, místo dohadování se s dálkovým spojem najednou spoje příměstské, ceny pod polovinou jedné cesty vlakem....a tak to šlo stále dál, až jednoho dne, padlo rozhodnutí vlak zrušit...
chápal jsem to a již jsem se s koloritem vláčku loučil, ale lobby babiček zvyklých vozit svých 5 vajíček zvítězila a vláček jezdí dál - postupně přišli hezčí vláčky (semtam), ale lidí stále ubývá co tak pozoruji... a pak vidíme jak si mašinka táhne 6 vláčků a v nich sedí jedna babička (nejezdí důchodci zadara?) a pan strojvedoucí.... a takto to probíhá již řadu let... a já se ptám, načpak tento vláček jezdí touto romantickou krajinou, když jeho obsazenost je dnes limitně se blížící nule? kde je jeho přínos? ano ej ta cesta romantická, ale tragická... snad jen cesty historických vlaků s partou ožralých trampů stále oživují kolorit této trati...
chápal jsem to a již jsem se s koloritem vláčku loučil, ale lobby babiček zvyklých vozit svých 5 vajíček zvítězila a vláček jezdí dál - postupně přišli hezčí vláčky (semtam), ale lidí stále ubývá co tak pozoruji... a pak vidíme jak si mašinka táhne 6 vláčků a v nich sedí jedna babička (nejezdí důchodci zadara?) a pan strojvedoucí.... a takto to probíhá již řadu let... a já se ptám, načpak tento vláček jezdí touto romantickou krajinou, když jeho obsazenost je dnes limitně se blížící nule? kde je jeho přínos? ano ej ta cesta romantická, ale tragická... snad jen cesty historických vlaků s partou ožralých trampů stále oživují kolorit této trati...
13:28:47
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> Fén: Správně. A tak začneme vždy u těch nejméně podstatných. A dál budeme stavět nejdražší dálnice v širém a dalekém okolí a sponzorovat kdejakou svoloč. Mmchd i železničáři platí daně.
13:22:34
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> rené: tak já chápu, že výdělečnsot asi nelze zajistit 100%, ale holt jestliže padá les (vnímej rozpočet státu), tak třísky lítají a budou lítat. A já stále nechápu, proč já ze svých daní, mám dototvat dopravu někomu jinému...
viz tvůj koment - S tou cenou za lítačku MHD pro běžného smrtelníka a za režijku srovnáváš nesrovnatelný. Co by si chtěl jako běžný občan proplatit po podniku, se kterým nemáš nic společného. Tedy krom uzavřené smlouvy o poskytnutí služeb, zakoupenou lítačkou. - proč já tedy jako občan, co nemám s dráhou nic společného (potažmo s příslušníkama rodiny zaměstnance drah), mám na jeho výhodu přispívat? to stále nechápu... stát to dotuje a ne zrovna málo, a já odvádím do rozpočtu státu nějaké prostředky - ovšem nedostávám tyto výhody... je to pokřivený vztah a ten se bude muset časem narovnat a mezi lidmi to je a bude vnímáno špatně - kor když pak vyjde zpráva - nemáme prostředky, potřebujeme dotaci... a vedle toho šéf ČD bere 1/2 mega měsíčně... nechme stranou účelovost těchto výkřiků, ale působí to poté komicky až tragicky....
a když si někdo napíše, jakožto předák odborů ČD, že bojuje za mě, tak se ptám jak bojuje? ty stravenky slavný? jo dostávám je a zaměstnavatel si také za ně odebírá kus mé mzdy - o jejich výhodnosti nejsem přesvědčen již leta a bylo otázkou času, kdy i na toto padne normální režim jako na vše...
nám zaměstnavatel ořezal vše co šlo - kurzy, školení, rozvojové aktivity, zastavil růst platů, odebral odměny...., zároveň vyházel desítky lidí, ale nikdo ani nemuknul, nikdo nestávkoval a nebral si za rukojmí platící a slušně vydělávající občany státu... nezpochybňuji stávku, ale jestliže v boji za své výhody (které vám v podstatě pomáháme dotovat) berete za rukojmí ty, kteří vám na to přispívají, je něco špatně...
každopádně je to jako vždy - učiníme tlak na vládu, ta snad vyměkne a my stále budeme hrozit kolapsem...
viz tvůj koment - S tou cenou za lítačku MHD pro běžného smrtelníka a za režijku srovnáváš nesrovnatelný. Co by si chtěl jako běžný občan proplatit po podniku, se kterým nemáš nic společného. Tedy krom uzavřené smlouvy o poskytnutí služeb, zakoupenou lítačkou. - proč já tedy jako občan, co nemám s dráhou nic společného (potažmo s příslušníkama rodiny zaměstnance drah), mám na jeho výhodu přispívat? to stále nechápu... stát to dotuje a ne zrovna málo, a já odvádím do rozpočtu státu nějaké prostředky - ovšem nedostávám tyto výhody... je to pokřivený vztah a ten se bude muset časem narovnat a mezi lidmi to je a bude vnímáno špatně - kor když pak vyjde zpráva - nemáme prostředky, potřebujeme dotaci... a vedle toho šéf ČD bere 1/2 mega měsíčně... nechme stranou účelovost těchto výkřiků, ale působí to poté komicky až tragicky....
a když si někdo napíše, jakožto předák odborů ČD, že bojuje za mě, tak se ptám jak bojuje? ty stravenky slavný? jo dostávám je a zaměstnavatel si také za ně odebírá kus mé mzdy - o jejich výhodnosti nejsem přesvědčen již leta a bylo otázkou času, kdy i na toto padne normální režim jako na vše...
nám zaměstnavatel ořezal vše co šlo - kurzy, školení, rozvojové aktivity, zastavil růst platů, odebral odměny...., zároveň vyházel desítky lidí, ale nikdo ani nemuknul, nikdo nestávkoval a nebral si za rukojmí platící a slušně vydělávající občany státu... nezpochybňuji stávku, ale jestliže v boji za své výhody (které vám v podstatě pomáháme dotovat) berete za rukojmí ty, kteří vám na to přispívají, je něco špatně...
každopádně je to jako vždy - učiníme tlak na vládu, ta snad vyměkne a my stále budeme hrozit kolapsem...
13:17:08
26.02.2010
26.02.2010

Fén
rené 26.02.10 13:05:46 napsal: → Fén: Jakoby ty benefity byla největší a nejpalčivěší položka hrazená z peněz odevzdaných na daních. Když se tohle bude říkat u každé věci, tak se nezmění nikdy nic.
Dříve to bylo zdarma i pro rodinu a za režijku se nic neplatilo, ale zase se platilo za slevněnou jízdenku. Takže čím více jezdil, tím více i zaplatil.
Dříve to bylo zdarma i pro rodinu a za režijku se nic neplatilo, ale zase se platilo za slevněnou jízdenku. Takže čím více jezdil, tím více i zaplatil.
13:14:31
26.02.2010
26.02.2010

Petrson
13:13:49
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: Uvidíme, jak to dopadne. Snad bude ústupek ze strany odborů vést ke zdárnému vyřešení tohodle problému a dopady na lidi žádné nebudou.
13:07:17
26.02.2010
26.02.2010

Petrson
VeTeV 26.02.10 12:45:03 napsal:
→ rené: j
vlakem už pár let nejezdím – ale jezdil jsem leta na Mníšek – a co
jsme za ty leta zažil, na to nezapomenu… dneska vemu auto, či jedu radši
busem za polovic
Tak povídej, co si zažil.
→ rené: j
vlakem už pár let nejezdím – ale jezdil jsem leta na Mníšek – a co
jsme za ty leta zažil, na to nezapomenu… dneska vemu auto, či jedu radši
busem za polovic

13:05:46
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> Fén: Jakoby ty benefity byla největší a nejpalčivěší položka hrazená z peněz odevzdaných na daních.
-> VeTeV: Mno hele osobní doprava nebyla a nikdy nebude výdělečná v tom rozsahu v jakém je. Vždycky budou potřeba dotace od státu. A to jak železniční, tak autobusová.
S tou cenou za lítačku MHD pro běžného smrtelníka a za režijku srovnáváš nesrovnatelný. Co by si chtěl jako běžný občan proplatit po podniku, se kterým nemáš nic společného. Tedy krom uzavřené smlouvy o poskytnutí služeb, zakoupenou lítačkou.
No hele s manželkou ještě dejme tomu ta skutečně dráze nic nepřináší (když bereme v úvahu případ, že u drah nepracuje), ale děti? Ono to není vnímáno ani tak jako absurdum, jako spíše přežitek, který je trnem v oku mimodrážních odjakživa. A taky jak za poslední roky tyhle výhody zkrouhly. Dříve to bylo pro veškerý rodinný příslušníky a jak to dopadlo dnes jsem už popsal níže. Otázka času kdy to bude skutečně jen pro zaměstnance.
No zrovna ten Mníšek je na dostupnost vlakem z Phy doslova tragickej. To je fakt. Ale tam je to hold dáno směrovými a sklonovými poměry na trati a tam ty služby ani moc zkvalitnit nejdou. Leda postavit novou trat´, což je v dnešní době utopie.
-> VeTeV: Mno hele osobní doprava nebyla a nikdy nebude výdělečná v tom rozsahu v jakém je. Vždycky budou potřeba dotace od státu. A to jak železniční, tak autobusová.
S tou cenou za lítačku MHD pro běžného smrtelníka a za režijku srovnáváš nesrovnatelný. Co by si chtěl jako běžný občan proplatit po podniku, se kterým nemáš nic společného. Tedy krom uzavřené smlouvy o poskytnutí služeb, zakoupenou lítačkou.
No hele s manželkou ještě dejme tomu ta skutečně dráze nic nepřináší (když bereme v úvahu případ, že u drah nepracuje), ale děti? Ono to není vnímáno ani tak jako absurdum, jako spíše přežitek, který je trnem v oku mimodrážních odjakživa. A taky jak za poslední roky tyhle výhody zkrouhly. Dříve to bylo pro veškerý rodinný příslušníky a jak to dopadlo dnes jsem už popsal níže. Otázka času kdy to bude skutečně jen pro zaměstnance.
No zrovna ten Mníšek je na dostupnost vlakem z Phy doslova tragickej. To je fakt. Ale tam je to hold dáno směrovými a sklonovými poměry na trati a tam ty služby ani moc zkvalitnit nejdou. Leda postavit novou trat´, což je v dnešní době utopie.
12:45:03
26.02.2010
26.02.2010

VeTeV
-> rené: já nejsem zásadně proti, ale jaksi ani ČD andi MHD není podnik, co by zrovna generoval zisky - takže nevidím důvod abych v rámci svých daní, přispíval na prebendu někomu jinému...
k tomu jízdnému - si vem kolik strojí lítačka v Praze na MHD běžného smrtelníka - a nikdo se mě neptá zda-li na to budu mít či ne, nikdo nic nepřidá, neproplatí... tam nějaká 10ka vyletí komínem velmi rychle....
a propo jakou má manželka a děti souvislost s tím, že ty děláš na dráze? oni jí něco přinášejí? . je to také absurdum a mám dojem, že řada lidí na to bude koukat stejně a naopak budou ještě víc nadávat...
vlakem už pár let nejezdím - ale jezdil jsem leta na Mníšek - a co jsme za ty leta zažil, na to nezapomenu... dneska vemu auto, či jedu radši busem za polovic
k tomu jízdnému - si vem kolik strojí lítačka v Praze na MHD běžného smrtelníka - a nikdo se mě neptá zda-li na to budu mít či ne, nikdo nic nepřidá, neproplatí... tam nějaká 10ka vyletí komínem velmi rychle....
a propo jakou má manželka a děti souvislost s tím, že ty děláš na dráze? oni jí něco přinášejí? . je to také absurdum a mám dojem, že řada lidí na to bude koukat stejně a naopak budou ještě víc nadávat...
vlakem už pár let nejezdím - ale jezdil jsem leta na Mníšek - a co jsme za ty leta zažil, na to nezapomenu... dneska vemu auto, či jedu radši busem za polovic

12:43:04
26.02.2010
26.02.2010

OndraKrupi
odloženo na čtvrtek.
12:35:25
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> rené: Mě se zase nelíbí ty benefity dotovat z toho co odevzdám na daních.
12:24:51
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> Fén: A to se právě nikomu nelíbí, když doted´ jezdil za 200/rok. Jenže jak si mohl číst v tom letáku, dohoda by možná byla, jenže poslanecká sněmovna to jaksi doted není schopná projednat. Ale není to jen o té režijce a jen o dráze či MHD...
12:13:21
26.02.2010
26.02.2010

Fén
-> rené: Tak kdo tolik nejezdí si režijku kupovat nemusí a může platit jenom to co projede.
12:08:15
26.02.2010
26.02.2010

rené
-> Fén: Jj za rok.
-> VeTeV: Máš to něco jako lítačku na MHD. Zaplatíš za prolongaci("kupon&qu ot;) a jezdíš na to celej rok. V současné době to můžeš pořídit manželce a dětem, ale jen do doby kdy studují. Pak už na to děti nárok nemají. Ano těch 2500 by se mohlo zdát jako dobrá cena, jenže ne všichni jezdí nějaké buhvíjaké dálky, máš to především na cestování z domova do práce a zpět případně na pracovní jízdy. A je jasný, že když máš najednou platit o 2litry víc, tak se to pochopitelně nelíbí. A ted´ si vem normální rodinu, kdy pořídíš režijku manželce a dvoum dětem. A jseš najednou na 10000 vs. 800.
SUveréně nejdražší ano, ale nejpomalejší až tak né. Záleží kam jedeš. Je jasný, že kupříkladu na trase Praha-Dobříš je to nejpomalejší možnej způsob dopravy, kdy jedem cca 1h40m a autobus je tam za ani ne 45minut protože dálnice. Ale tak je to i naopak, tam kde je koridor, je auto/bus pomalejší.
Pro úplnost leták OSŽ ke stávce:
www.osz.org/index.php?opt ion=com...
edit: oprava odkazu
-> VeTeV: Máš to něco jako lítačku na MHD. Zaplatíš za prolongaci("kupon&qu ot;) a jezdíš na to celej rok. V současné době to můžeš pořídit manželce a dětem, ale jen do doby kdy studují. Pak už na to děti nárok nemají. Ano těch 2500 by se mohlo zdát jako dobrá cena, jenže ne všichni jezdí nějaké buhvíjaké dálky, máš to především na cestování z domova do práce a zpět případně na pracovní jízdy. A je jasný, že když máš najednou platit o 2litry víc, tak se to pochopitelně nelíbí. A ted´ si vem normální rodinu, kdy pořídíš režijku manželce a dvoum dětem. A jseš najednou na 10000 vs. 800.
SUveréně nejdražší ano, ale nejpomalejší až tak né. Záleží kam jedeš. Je jasný, že kupříkladu na trase Praha-Dobříš je to nejpomalejší možnej způsob dopravy, kdy jedem cca 1h40m a autobus je tam za ani ne 45minut protože dálnice. Ale tak je to i naopak, tam kde je koridor, je auto/bus pomalejší.
Pro úplnost leták OSŽ ke stávce:
www.osz.org/index.php?opt ion=com...
edit: oprava odkazu