skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pozor na 4g combi kartu od T-mobile
prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 19.02.2010 do 19.02.2010, založil/a SOMALECEK (martin120)
20:20:05
19.02.2010
19.02.2010

Syny
-> SOMALECEK (martin120): Tyblaho to nevim, resili to tenkrat nasi, ale az budu doma, tak se te zeptam...
20:19:10
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
-> Syny: kde je možný sehnat kontakt na soudního znalce?
15:03:53
19.02.2010
19.02.2010

Syny
-> SOMALECEK (martin120): Hele soudni znalec nemusi bejt vubec drahej... Jednou sme toho vyuzili na video a nevzal si dokonce vubec nic... Video vubec nic neprehravalo, ale v servisu rekli, ze se kazeta toci a ze je tedy ok (to ze nesel vubec obraz to je nesalo)... Taky se to tahlo, tka soudni znalec naspal posudek a bylo hned hotovo... A pokud je problem s rekalmacema, tak ČOI (ceska obchodni inspekce) - to kdyz pred nima vytahnes a budes v priapde problemu to opravdu ochotnej resit pres ne, tak myslim, ze to probehne v pohode...
13:45:43
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
to jsem udelal, ale vymlouvaji se ze to v prodejne nebylo mozne odhalit a ze poskozeni mohl odhalit az prejimaci technik, su zvedavej jak tahle story dopadne
13:43:42
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
dneska jsem se dival na jedne pobočce na 4ks karet ze 4 a všechny měli stejný problém, drobná prasklinka v přechodu mezi plastem a plechem, to už mi přijde jako konstrukční vada
13:42:29
19.02.2010
19.02.2010

petr s
-> SOMALECEK (martin120): Tak reklamovat že ti ho vrátily poškozené a nefunkční
13:41:33
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
v zápisu o reklamaci není že bych zařízení předal poškozené
13:39:02
19.02.2010
19.02.2010

petr s
-> SOMALECEK (martin120): Je v zápisu o reklamaci že jsi to předal poškozené Jestli ne tak reklamovat znovu že ti to poškodily
13:35:43
19.02.2010
19.02.2010

VeTeV
-> Jaktak: no já řešil sice ADSL když to koupili od Novery, ale takovoudle svoloč jsem již leta neviděl - net nešel jak dlouho a ta jejich linka to je zážitek - na popis problému, že si ani nepingnu někam mě bylo řečeno že se teď nebavíme o tenise...
nakonec jsem jim zavolal ať si to strčej do prd.le, že to nechci a nazdar - během ho´dky to šlo, ale za dva dny volali, že by dojeli na ten můj problém... prostě bordel a svoloč...
nakonec jsem jim zavolal ať si to strčej do prd.le, že to nechci a nazdar - během ho´dky to šlo, ale za dva dny volali, že by dojeli na ten můj problém... prostě bordel a svoloč...
13:27:03
19.02.2010
19.02.2010

Jaktak
-> SOMALECEK (martin120): Nebo is zkus ztezovat primo na centrale T-mobile v Praze. Mel jsem problem s internetem a v partnerske prodejne v Moste mi porad tvrdili neco jinyho a evidentne si s tim nevedeli rady, nakonec rekli ze je problem na moji strane. Tak jsem zavolal do Prahy a po 2 dnech mi net fungoval a dostal jsem jeste mesic zdarma

13:12:56
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
-> havlik: jenže to je celkem velkej výdaj peněz a na to bohužel t-mobile spoléhá že se na to každej vy..... páč by znalec stál moc peněz :-(
12:42:51
19.02.2010
19.02.2010

havlik
-> SOMALECEK (martin120): problém je ten že to asi nikdo jinej neopravuje a oni o tom budou už mít záznam v databázi. Problém je ten že tohle je tak na soudního znalce jinak s tim asi nic neuděláš
12:38:56
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
-> havlik: tak to je od nich hezky, jen je blby ze se se mnou asi nikdo moc bavit nebude, ale zkusim vsechno, abych dosahl svych prav. Nejvic me stve to ze jsem nekolika znamym v posledni dobe T-mobile doporucil a az se jim nedejboze stane tohle, tak mi pak prijdou dat na budku :-(
12:30:35
19.02.2010
19.02.2010

havlik
-> SOMALECEK (martin120): jo pracoval sem tam:D a krom toho že neplatili a tak to byla hrozná svoloč
ale co se týče takhle oprav tak to taky nebylo nic moc prostě se někomu nechce makat tam seš placenej za kus a je jednodušší to dát jako mechanicky poškozený než se tam s tim babrat dělat testy a pak to měnit
měli sme tenhle tester na ty karty v praze a nikdo to nechtěl dělat tak pochybuju že to na slovensku bude jinak


12:23:19
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
-> havlik: mas s nima nejaky zkusenosti?
12:22:11
19.02.2010
19.02.2010

havlik
-> SOMALECEK (martin120): PPI-ETC mluví za vše




12:03:22
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
servisní protokol www.130lr.cz/4g/reklamace
4g.gif
11:58:16
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
poslali to nekam do bratislavy. PPI-ETC slovakia s.r.o., Dvojkrížna 47, Bratislava
11:56:29
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
reklamoval jsem na t-mobile shopu v Brně v Globusu, takže přes T-mobile
11:53:13
19.02.2010
19.02.2010

vhml
Do jakýho servisu si to posílal? Resp kam to pak poslali z krámu?
11:47:15
19.02.2010
19.02.2010

SOMALECEK (martin120)
začala mi cca po půl roce blbnout 4G combi karta a to tak že se cca po 15 - 30ti minutách začala odpojovat. Dal jsem ji do reklamace a vrátila se se zamítnutím, že byla mechanicky poškozena. Na kartě žádné poškození není vidět, jen zboku v místě přechodu růžovýho plastu v plech je drobňoučká prasklinka skoro neviditelná. Při předávání zařízení do reklamace samozřejmě v protokolu nic o mechanickém poškození není. Stěžoval jsem si tedy na postup reklamace a byl zamítnut, že na vyjádření servisu trvají a že poškození bylo zjistitelné až v servise. Jo a kartu si odmítli převzít v originálním obale, takže mech. poškození jsem logicky přiřknul způsobu přepravy, ale z toho se taky vymlouvají. Takže všichni kdo máte 4G combi karty s podobným problémem se se ozvěte, pokud nás bude víc, dá se s tím něco dělat. Případně máte někdo radu jak dál postupovat?