
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hydraulické zvedáky-sts Lanškroun
21:20:40
16.02.2010
16.02.2010

aceboss
-> filcek: Nevadí i tak děkuji.My už jsme vše vyřešili a už je pěkně doma

20:51:12
16.02.2010
16.02.2010

filcek
-> aceboss: tak jsem se dneska ve škole jeden mistr mi řekl že už od něho nic není , ale byl u toho kdyz ho zabudovavali a prej je 2,5 metru v zemi zalitej betonem, náplň je okolo 200l oleje , a když se porouchá tak jsou strašně drahý opravy, asi ti to moc nepomůže ale kdyby
22:30:02
15.02.2010
15.02.2010

beastyLA - ten první
-> petr s 15.02.10 21:25:24:
naproti přes ulici dělám
ale původně sídlo bylo jinde
tak to už jsem doma... případně tam mohu skočit







22:26:23
15.02.2010
15.02.2010

petr s
-> aceboss: Dokud je nenamontován tak bych asi nechal vyměnit manžety na pístnici
22:16:27
15.02.2010
15.02.2010

aceboss
-> beastyLA - ten první: Už jsem jim napsal email ohledně info co potřebuju tak uvidím co mi napíší.......

22:12:57
15.02.2010
15.02.2010

petr s
-> beastyLA - ten první: Co je v bývalé STS?
22:11:03
15.02.2010
15.02.2010

beastyLA - ten první
-> aceboss: právě... hromada podniků se přejmenovala, zrušila, přestěhovala a z původní tesly tu nic nezbylo... kdyby jsi věděl, jak se to dnes jmenuje, dej vědět, nenyl by problem tam zajít, ale shánět něco, co neexistuje



21:57:54
15.02.2010
15.02.2010

petr s
-> aceboss: Já ne ale gooogle
21:43:16
15.02.2010
15.02.2010

aceboss
-> beastyLA - ten první: To je ono hledal jsem,ale zkončil jsem na to, že v 90 letech byl podnik zprivatizován a později zrušen jako hromada jiných podniků...
-> petr s: Díky moc o tomto jsem ani netušil.Opět jsi potvrdil, že máš o všem přehled.
-> petr s: Díky moc o tomto jsem ani netušil.Opět jsi potvrdil, že máš o všem přehled.

21:25:24
15.02.2010
15.02.2010

petr s
-> beastyLA - ten první: Ta firma existuje www.beskab.cz/index.htm
21:20:51
15.02.2010
15.02.2010

beastyLA - ten první
-> aceboss: kdyby jsi věděl, kde hledat, kde se zeptat, příp. jak se to dnes jmenuje... nikdo už neví :(
20:55:24
15.02.2010
15.02.2010

aceboss
Nikdo nemá žádné informace?
Mánuál schéma zapojení atd?
Jinak už máme píst i s vedením venku
vypuštěn olej bylo ho tam 275 l
Na večer jsme rozbili beton kolem horní příruby(bylo ho tam asi 20cm) a jsme na zhutněném písku
zítra se snad obal podaří vytáhnou ven


Jinak už máme píst i s vedením venku


Na večer jsme rozbili beton kolem horní příruby(bylo ho tam asi 20cm) a jsme na zhutněném písku



21:19:16
11.02.2010
11.02.2010

aceboss
-> petr s: Nad tím jsem taky uvažoval když by došlo k poruše jak se to řelšilo?Proto doufám, že obal není celý od zhora až domů zalit betonem...

20:13:01
11.02.2010
11.02.2010

petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jéřáb a manžety jdou vyměnit Nebo raději prodat
20:01:55
11.02.2010
11.02.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: A co kdyz se ta masina nejak posrala? To museli celej hever vykopat?
19:12:00
11.02.2010
11.02.2010

aceboss
Jediné co se mi podařilo sehnat je tento list
.Ted je otázka zda soudruzi to také podle něj udělali.....


18:00:08
10.02.2010
10.02.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> petr s: asi tak...demolice v prefě dala bagru pěkně zabrat....
15:52:03
10.02.2010
10.02.2010

aceboss
-> Pilot 105: Asi to dopadne stejně tak, že jsi půjčíme dlouhý vrták uděláme zkušební sondu kolem obalu a uvidíme co tam je či není .........
pokud to bude celé zalité betonem tak na to samozdřejmě kašlem......za tu páci by to nestálo....
-> petr s: No právě toho se taky bojím....


-> petr s: No právě toho se taky bojím....

15:34:50
10.02.2010
10.02.2010

petr s
-> Pilot 105: A ve fabrikách se betonem nešetřilo
15:33:00
10.02.2010
10.02.2010

Pilot 105
-> aceboss: Hmm, tak to si sebou vem metrák čokolády, protože to bude pěkný porod, dělat bych to nechtěl, ikdyby byl te hever zadarmo.
13:20:12
10.02.2010
10.02.2010

aceboss
-> Pilot 105: Ano přesně o ten to zvedák mi jde.
Podle plánu by měla být dole jen patka v které je upeněn(zasazen) obal pístnice potom vrstva upěchovaného písku(cca 1,2m) a u horní příruby zase betonová deska.....cca 40cm.
Po rozbití betonové desky by se měl dát celý obal i s pístnici vytáhnout.Pokud teba není obal betonovám po celé délce........
Podle plánu by měla být dole jen patka v které je upeněn(zasazen) obal pístnice potom vrstva upěchovaného písku(cca 1,2m) a u horní příruby zase betonová deska.....cca 40cm.
Po rozbití betonové desky by se měl dát celý obal i s pístnici vytáhnout.Pokud teba není obal betonovám po celé délce........

21:03:11
09.02.2010
09.02.2010

Pilot 105
U otce v práci to bylo zabetonované, nedemontovatelné, ale je možné že bylo více možností montáže, zas tak moc se v tom nevyznám.
21:00:25
09.02.2010
09.02.2010

Pilot 105
-> aceboss: Jde Ti o toto?
19:21:29
09.02.2010
09.02.2010

aceboss
-> petr s: Máš pravdu omlouvám se je to sloupový
špatně jsem ho pojmenoval.
-> filcek: To bych Ti byl vděčný byl bych rád za každou informaci, dokument...

-> filcek: To bych Ti byl vděčný byl bych rád za každou informaci, dokument...
19:05:55
09.02.2010
09.02.2010

filcek
-> aceboss: ten mame ve skole ( byvale csad) skusim se na to poptat
18:59:51
09.02.2010
09.02.2010

jarda.u1
-> petr s: Ja si taky myslim.Ten jamovy je v kanalu a jezdi po kolejnickach.
18:57:58
09.02.2010
09.02.2010

petr s
-> aceboss: Tak to je potom jiný zvedák a to všechno bylo zalito betonem To není jámový zvedák ale sloupový
18:39:19
09.02.2010
09.02.2010

aceboss
-> petr s: No dobře,ale ta pístnice je cca 2-2,5m v obalu a ten je nějak ukotvený v zemi podle dokumentace by měla být dole patka s přívodem oleje a na hoře je usazená a zabetonovaná příruba......
Jde mi o to ,že mi bylo řečeno,že obal(vložka)+pístnice je usazena v trubce která je zabetována takže by neměl být problém zvedák demontovat.Ale druhý pamětník mi říkal že zvedák je zabetonovan je za obal pístnice tudíš po demntáži se sice pístnice vytáhne ale její obal(vložka) je zalit betonem v kostce cca 1x1 do hloubky 2-2,5m......
což by bylo v háji.Kdo by to sekal...

Jde mi o to ,že mi bylo řečeno,že obal(vložka)+pístnice je usazena v trubce která je zabetována takže by neměl být problém zvedák demontovat.Ale druhý pamětník mi říkal že zvedák je zabetonovan je za obal pístnice tudíš po demntáži se sice pístnice vytáhne ale její obal(vložka) je zalit betonem v kostce cca 1x1 do hloubky 2-2,5m......


18:19:34
09.02.2010
09.02.2010

petr s
-> aceboss: Tam byl jenom vinkl na kraji jámy
18:17:15
09.02.2010
09.02.2010

aceboss
Prosil bych Vás všechny o pomoc při schánění podkladů,dokumentace a manualů pro Automobilový hydraulický(jamový) zvedád HZ-3 či HZ-5 o nosnosti 2500 a 5000Kg.Výrobce je bývalá STS Lanškroun(Strojí a Traktorová Stanice Lanškroun).Jsem momentálně v situaci kdy mám možnost tento zvedák koupit,ale bohužel nevíme jakým přesným způsobem je v zemi ukotven a jak je uchycena pístnice v obalu.
Než se pustíme do rozebíraní tak bych chtěl zjistit co nejvíce informací...
Zkoušel jsem hledat na netu, ale bohužel nic
Zkušenějším lidem to bude znáno z opraváren ČSAD nebo různých JZD atd...
Než se pustíme do rozebíraní tak bych chtěl zjistit co nejvíce informací...

Zkoušel jsem hledat na netu, ale bohužel nic
