skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Můj Tatrony :-d
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 17.01.2010 do 18.01.2010, založil/a Formanline - zrušená registrace
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Utíkání od téma
Zastavil:Formanline - zrušená registrace
15:03:59
18.01.2010
18.01.2010

m8rinek
-> ondie: ne ne bude z ní socka, protože tam kde má být chrom jsou dost velký krátery, takže z ní bude lidová verze ;)
14:51:26
18.01.2010
18.01.2010

ondie
..tak utíkej brousit,nějakej lak,go agregátů,15ku za chromy
a jedéém

14:49:49
18.01.2010
18.01.2010

ondie
-> m8rinek: no hezká rezatina,ale vypadá kompletní a renovačně použitelná
14:45:57
18.01.2010
18.01.2010

m8rinek
-> ondie: jinak Cčko jsem získal v takovymhle stavu www.skoda110r.ic.cz/ftp/.
../100_7062.JPG
14:43:31
18.01.2010
18.01.2010

m8rinek
-> ondie: jo jo navnadil jsi mě a hned sjel motoinzerci, že bych si místo koženejch kalhot koupil fichtla :D. Předrenovační 550 je opravdu těch 10, 555tka (mmch první moto na kterym jsem jezdil) se dá pořídit za levno a asi bych jí dal šanci, pořád to je oproti 05-23 slušný retro :))). Třeba tohle je 555 kluka co od něj mam motku www.motorkari.cz/moto-uzi
vatel?muid=30703 , docela se mi to líbí, takový retro v Caféracer stylu :)). A ve chvíli kdy se dostaneš na nějakejch 6-7k (což se dá docela rozumně:)) tak to i jede :D
14:33:57
18.01.2010
18.01.2010

ondie
-> m8rinek: Tak snad ne,bůh je milosrdný
Nějaký Céčko si mi asi ukazoval,ale bylo tam toho tolik ke koukání,že sem se věnoval šhadecajkům..proč rybníková ? ,učil si jí plavat ??
No fichtly sou kapitola sama o sobě,tudle sem navštívil ze srandy nějakej I-net fichtlí krámek a co tam bylo všechno za tunynk,až oči přecházely,vrtání 70ccm,snad i elektro zapalování,jestli mi paměť slouží a mnoho dalšího...
550kou bych taky nepohrd,ale je to s nima špatný,ceny šly hrozně nahoru..trochu rozumnej stav s TP začíná na 10tkč....555tek je ještě stále dost a hodnota je nevalná,tak třeba i od 2ky,i míň za šlupky....no a tyhle Manety/Tatrany co sem koukal tak běžej tak těch 6-8 za předrenovační komplet bez dokladů,čezety tak jednou tolik...

No fichtly sou kapitola sama o sobě,tudle sem navštívil ze srandy nějakej I-net fichtlí krámek a co tam bylo všechno za tunynk,až oči přecházely,vrtání 70ccm,snad i elektro zapalování,jestli mi paměť slouží a mnoho dalšího...
550kou bych taky nepohrd,ale je to s nima špatný,ceny šly hrozně nahoru..trochu rozumnej stav s TP začíná na 10tkč....555tek je ještě stále dost a hodnota je nevalná,tak třeba i od 2ky,i míň za šlupky....no a tyhle Manety/Tatrany co sem koukal tak běžej tak těch 6-8 za předrenovační komplet bez dokladů,čezety tak jednou tolik...
14:23:14
18.01.2010
18.01.2010

m8rinek
-> ondie: stihne Tě boží trest :D:D.
Jinak souhlas ve všech bodech, mojí rybníkovou 150C si možná pamatuješ? Jinak nějakýho darovanýho 555 či 550 bych ocenil :))). Je to na renovaci nenáročný a radost to udělá, navíc kutil má možnost poladit motor (klidně i nějakej náhradní, kterej už nemá celolitinovej válec, je jich všude habakuk), na válci max výbrus, 3kanál, hvězdicová hlava, sání přímo ke klice..... Jo jo fichtl a jeho neskutečný možnosti :))).
Jinak souhlas ve všech bodech, mojí rybníkovou 150C si možná pamatuješ? Jinak nějakýho darovanýho 555 či 550 bych ocenil :))). Je to na renovaci nenáročný a radost to udělá, navíc kutil má možnost poladit motor (klidně i nějakej náhradní, kterej už nemá celolitinovej válec, je jich všude habakuk), na válci max výbrus, 3kanál, hvězdicová hlava, sání přímo ke klice..... Jo jo fichtl a jeho neskutečný možnosti :))).
14:17:43
18.01.2010
18.01.2010

ondie
-> Formanline: Jo,to já sem toho zas slyšel a nikdy toho nebylo na tenhle "model" moc dobrýho...každej kdo mě s tim viděl,tak mu to vykouzlilo úsměv na rtech a krásně sme si zanotovali,jak se častěji spravuje nežli jezdí
No mezi Manetem a Tatranem zásadní rozdíl opravdu nevidím,krom toho že se facelift do hranata moc nepovedl...pokud je tam opravdu nějakej nárůst koní (spíš zlomku koně),pochybuji že to s tím těžkým strojem něco extra provede,ale nemůžu posoudit,125ku sem nikdy neměl,ale jednou sem se vez...s tim svým manetem (když sem teda zase nespravoval a chvíli opravdu jezdil) jsem vyvinul maximální rychlost tak 80-90km/h,což byla rychlost vzhledem k ovladatelnosti,hmotnosti a komfortu pérování takřka kosmická a hlavně neubrzditelná
..nevim zase tak bych to neidealizoval.
Ani to neni právě nějak veteránsky ceněné,co jezdim na veteran burzy,tak tohle je téměř neprodejný a lidi vozej na kárkách furt sem a tam ty samý kusy,narozdíl od čezety,která se občas sem tam prodá...to se bavim o těch předrenovačních kusech,každej kdo si chce postavit,zrenovovat a nacpat peníze do nějaké historické motorky si prostě nevybere Maneta/Tatrana ,ale už radši třeba tu čezetu,150C,péráka...či 550 pařízka..no to mi řekni proč ? : )
Vim že nepíšu moc chválihodný eseje,ale to sou moje zkušenosti,tak to neber osobně.

No mezi Manetem a Tatranem zásadní rozdíl opravdu nevidím,krom toho že se facelift do hranata moc nepovedl...pokud je tam opravdu nějakej nárůst koní (spíš zlomku koně),pochybuji že to s tím těžkým strojem něco extra provede,ale nemůžu posoudit,125ku sem nikdy neměl,ale jednou sem se vez...s tim svým manetem (když sem teda zase nespravoval a chvíli opravdu jezdil) jsem vyvinul maximální rychlost tak 80-90km/h,což byla rychlost vzhledem k ovladatelnosti,hmotnosti a komfortu pérování takřka kosmická a hlavně neubrzditelná

Ani to neni právě nějak veteránsky ceněné,co jezdim na veteran burzy,tak tohle je téměř neprodejný a lidi vozej na kárkách furt sem a tam ty samý kusy,narozdíl od čezety,která se občas sem tam prodá...to se bavim o těch předrenovačních kusech,každej kdo si chce postavit,zrenovovat a nacpat peníze do nějaké historické motorky si prostě nevybere Maneta/Tatrana ,ale už radši třeba tu čezetu,150C,péráka...či 550 pařízka..no to mi řekni proč ? : )
Vim že nepíšu moc chválihodný eseje,ale to sou moje zkušenosti,tak to neber osobně.
14:08:35
18.01.2010
18.01.2010

m8rinek
-> Formanline: nemám, možná vím proč. Nicméně si za svym názorem stojim a vidim víc reality v ondie názoru, než v tom co tu žblebtáš Ty ;).
E: Ještě mě tak napadá. Sem můžou přispívat pouze pochlebovači či majitelé? Všem ostatním je právo na názor odepřeno? Kdo se postaví zakladateli bude tedy zpražen jeho hněvem božím? :D
E: Ještě mě tak napadá. Sem můžou přispívat pouze pochlebovači či majitelé? Všem ostatním je právo na názor odepřeno? Kdo se postaví zakladateli bude tedy zpražen jeho hněvem božím? :D
13:09:40
18.01.2010
18.01.2010

Formanline - zrušená registrace
Máš ho? Nemáš, tak nekecej nesmysly...
12:56:46
18.01.2010
18.01.2010

m8rinek
-> Formanline: a pak jses z toho snu probudil:D. To jsi stáhnul popis nějakýho GoldWinga a ne tohohle prskoletu. Kdyby jsi popisoval nějakou Hondu či jinej Japonskej stroječek tak Ti to možná budu žrát, ale ne tyhle kecy o bazmeku východního bloku.
e: ještě bych dodal, že proti starejm motkám nic nemam dost jsem toho najezdil jak na fekáloj :)), tak na Jawe90, 250/353, 350/354, sám nějaký mam vč ČZ150 atd, ale pořád tohle vychvalování není na místě. Bohužel jsem ještě neměl možnost porovnat třeba s nějakym Nortonem a podobně, ale když si vezmu japonskej mainstream 80tejch let v podobě GS750 a českej highend Jawu 350 tak to je nebe a dudy. Proto je ono vychvalování malinko zcestný...
e: ještě bych dodal, že proti starejm motkám nic nemam dost jsem toho najezdil jak na fekáloj :)), tak na Jawe90, 250/353, 350/354, sám nějaký mam vč ČZ150 atd, ale pořád tohle vychvalování není na místě. Bohužel jsem ještě neměl možnost porovnat třeba s nějakym Nortonem a podobně, ale když si vezmu japonskej mainstream 80tejch let v podobě GS750 a českej highend Jawu 350 tak to je nebe a dudy. Proto je ono vychvalování malinko zcestný...
12:50:56
18.01.2010
18.01.2010

Formanline - zrušená registrace
Absolutně NIKDY žádná porucha, dokonce tam mám ještě origo svíčku, dobrej odpich, brzda - nic moc, ale mě stačí. Jinak mezi Manetem 100 a Tatranem 125 je obrovskej rozdíl... Tento Tatran stál 30 let bez nastartování, a vlastně bez hnutí, potom stačilo strčit do něj baterku, otočit klíčkem, chytil na druhý otočení, i s původním benzínem... O komfortu jízdy nemá ani smysl mluvit - můžeš jet na tankodromu, a je to, jak kdyby si jel po nejlepší německý dálnici...
Ale jsou lidé, kteří tomu nepropadnou... Že to špatně jezdí, to může být kusem... Já jsem teda ješzě nikdy neslyšel, aby si na Tatrana někdo stěžoval, s výjimkou těch brzd...
Ale jsou lidé, kteří tomu nepropadnou... Že to špatně jezdí, to může být kusem... Já jsem teda ješzě nikdy neslyšel, aby si na Tatrana někdo stěžoval, s výjimkou těch brzd...
11:39:39
18.01.2010
18.01.2010

ondie
-> Formanline: ..kousek je to zajímavej,o tom žádná,ale dle mě hrozně nepovedená motorka...mám doma to samý,respektive podobný-Manet S 100 1958..je to jeden z prvních kusů vůbec,typ 01A..
Na ten objem je to strašně těžký,možná ty 125ky jezděj o chloupek líp,ale myslím že kvůli hmotnosti to nebude o moc,pak to taky neni možný zastavit,bubny si s tou hmotností neuměj moc poradit...hodněkrát sem řešil krizovku,že šlo hodně blbě dobrzdit..a na můj vkus hoodně poruchový,aspoň já sem více spravoval nežli jezdil :-)
Furt s tim něco bylo,nešlo to do otáček,nepravidelnej chod,špatný starty,karbec nešel kloudně nastavit,absence nakopávačky nesmysl,baterka zbytečně trpí..kvůli stále opakované hmotnosti často odchází spojka.
Na druhou stranu na 58rok to byla v čssr pecka,blinkry,starter,ple xi...celkem i pohodlný svezení po stránce pérování a ovládání,krom všudepřítomného povrzávání..ale už to má po 50letech svoje léta..
Jako motorka je to zajímavá,nějakýmu bláznovi do sbírky určitě patří,ale dle mě se to technicky moc nepovedlo...je to takovej velkej fekál
..pozdější ČZ 175 501/502 se zapsala o dost lépe....myslim,že je v současnosti i jakoby nedoceněná a mezi veteránisty ne zcela chtěná...třeba se to časem vylepší.
Na ten objem je to strašně těžký,možná ty 125ky jezděj o chloupek líp,ale myslím že kvůli hmotnosti to nebude o moc,pak to taky neni možný zastavit,bubny si s tou hmotností neuměj moc poradit...hodněkrát sem řešil krizovku,že šlo hodně blbě dobrzdit..a na můj vkus hoodně poruchový,aspoň já sem více spravoval nežli jezdil :-)
Furt s tim něco bylo,nešlo to do otáček,nepravidelnej chod,špatný starty,karbec nešel kloudně nastavit,absence nakopávačky nesmysl,baterka zbytečně trpí..kvůli stále opakované hmotnosti často odchází spojka.
Na druhou stranu na 58rok to byla v čssr pecka,blinkry,starter,ple xi...celkem i pohodlný svezení po stránce pérování a ovládání,krom všudepřítomného povrzávání..ale už to má po 50letech svoje léta..
Jako motorka je to zajímavá,nějakýmu bláznovi do sbírky určitě patří,ale dle mě se to technicky moc nepovedlo...je to takovej velkej fekál

10:32:37
18.01.2010
18.01.2010

Formanline - zrušená registrace
Mno vidíš, tam sem to taky dal

21:11:23
17.01.2010
17.01.2010

Hřib
-> Formanline: hele, před chvílí jsem se díval na ten skútr na k-repu 

19:01:10
17.01.2010
17.01.2010

Formanline - zrušená registrace
V naší rodině 44 let :-D
18:59:44
17.01.2010
17.01.2010

Czkedar
Pekna barva
cas tehle stroju pomalu prichazi


18:43:35
17.01.2010
17.01.2010

Formanline - zrušená registrace
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Utíkání od téma
Zastavil:Formanline - zrušená registrace